Parvuz wrote:"Schat, je hoeft dit weekend niet te komen, Radical Redemption zn nieuwe album komt dit weekend uit en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Radical Redemption & MC Tha Watcher - The Spell of Sin
- View the latest post: Minus is More presents The Spell of Sin, 3 Mei 2014, Club Rodenburg Beesd
- View the latest post: MINUS IS MORE | The Spell of Sin (04-01-14, Luxor live, Arnhem)
- View the latest post: The Spell of Sin Tour @ Club Epic (28-09-2013, Brekelenkamp)
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Denk je nou echt dat ze wekenlang met die CDs zitten en dan pas denken van "hey, zullen we er eens 1tje opzetten?" Dit soort shit is meestal pas in de dagen voor de release pas klaar, omdat ze zo snel mogelijk de release willen doen (en dus de datum aankondigen waarop ze, als alles goed gaat, de release op zn vroegst kunnen doen ongeveer). Als er dan ook maar iets misgaat, moet je al uit gaan stellen. Daarom gebeurt dat ook zo ontzettend vaak.
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Radical Redemption - The Spell Of Sin, het meest besproken album van het jaar. Alleen maar omdat een paar van die gasten het hele weekend vrij nemen (ook van hun vriendin (
)) en dan het album niet op het matje komt..
Sorry hoor gasten, maar wacht gewoon ff en zeur niet zo....
Sorry hoor gasten, maar wacht gewoon ff en zeur niet zo....
-
A
Wat een heerlijk topic is dit ineens geworden 
-
B
Verbaas me meer over de bijna 600 replies op dit topic 
Dit. Laaste keer dat ik vraag om te stoppen over de vriendin vanTienus wrote: Sorry hoor gasten, maar wacht gewoon ff en zeur niet zo....
-
A
Top 5 van het album voor mij:
1. River Of Souls
2. God's Child
3. On The Brink Of Extinction
4. The Motherload
5. Accumulated Filth
Kan niet wachten tot ik m binnen heb
1. River Of Souls
2. God's Child
3. On The Brink Of Extinction
4. The Motherload
5. Accumulated Filth
Kan niet wachten tot ik m binnen heb
The Motherload vind ik live echt godsgruwelijk vet! Thuis erger ik me echter nog steeds aan die domme snares halverwege de climax 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heb nog niet echt een top 5 ofzo gemaakt, maar wordt eerder een top 20 dan!
Wil ze eerst op de dikke boxen afspelen thuis voor ik definitief me beslissingen ga maken qua top samenstellingen
maar Everyone Has Died is toch wel één van mijn favorieten als het niet al m´n favoriet is!
Wil ze eerst op de dikke boxen afspelen thuis voor ik definitief me beslissingen ga maken qua top samenstellingen
maar Everyone Has Died is toch wel één van mijn favorieten als het niet al m´n favoriet is!
Dit topic
OT: Dik album! zeker 75% dat me zeer zeker bevalt met uitschieters als god's child, I Spit on you en Insanity.
OT: Dik album! zeker 75% dat me zeer zeker bevalt met uitschieters als god's child, I Spit on you en Insanity.
-
A
Besef me nu dat ik beter nog ff kan wachten voor ik alles in echt hq heb gehoordfrankhardenberg wrote:Wil ze eerst op de dikke boxen afspelen thuis voor ik definitief me beslissingen ga maken qua top samenstellingen
Oehoeh als ie uit is ga ik een review schrijven voor t eerst
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
heeft iemand deze misschien al binnen?
is er hoop dat hij vanmiddag een keer bij de post ligt?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ze worden de 15e pas bezorgt.Syztrax wrote:heeft iemand deze misschien al binnen?
wat een stel jankballetjes zeg
RR heeft het al zo vaak uitgesteld, dan boeit die 1 week extra ook niet.
RR heeft het al zo vaak uitgesteld, dan boeit die 1 week extra ook niet.
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
heb je een bron?iMark wrote:Ze worden de 15e pas bezorgt.Syztrax wrote:heeft iemand deze misschien al binnen?
Bij het pre-orderen bij Rauw op je Dak afgelopen zaterdag werd gezegd dat ze dinsdag/woensdag binnen zouden komen. Dus ik hoop dat hij vandaag op de mat ligt:)
Zou fijn zijn.
Ik hou rekening met gewoon een week later, dus zaterdag/maandag.
En anders download je hem gewoon van gabba op vrijdag, maakt niks uit als je voor de CD hebt betaald.
1. Dj DaY-mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
2. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls
3. Radical Redemption & Drokz - Unparalelled Evil
4. Radical Redemption - Devestasion & Disorder (Official Daylight Anthem 2012)
4. Radical Redemption & Kold Konexion - The Motherload
5. Radical Redemption - The Ultimate Diss
6. Radical Redemption - I Spit on You
Dit vind ik de beste 6 nummers die er bovenuit steken van dit album!!
Denk dat er niet veel zijn die The Ultimate Diss een toegevoegde waarde vinden hebben.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
lol, in welk opzicht dan?daveyfct wrote:1. Dj DaY-mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Een lekker zooitje van kicks. 
precies dit, omdat ik dat ramplaten vind.JVDM wrote:Een lekker zooitje van kicks.
en the ultimate diss is gewoon zo lekker lomp
ik wil ook niet zeggen dat dat nummer iets toevoegd aan zn album ofzo, maar ik ga dr compleet los op gewoonParvuz wrote:Denk dat er niet veel zijn die The Ultimate Diss een toegevoegde waarde vinden hebben.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Dat ze gewoon zeggen dat het album ergens deze week komt en niet maar wat dagen noemen..Solar Shadow wrote:Bij het pre-orderen bij Rauw op je Dak afgelopen zaterdag werd gezegd dat ze dinsdag/woensdag binnen zouden komen. Dus ik hoop dat hij vandaag op de mat ligt:)