Het zit Joey niet mee met z'n album.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Radical Redemption & MC Tha Watcher - The Spell of Sin
- View the latest post: Minus is More presents The Spell of Sin, 3 Mei 2014, Club Rodenburg Beesd
- View the latest post: MINUS IS MORE | The Spell of Sin (04-01-14, Luxor live, Arnhem)
- View the latest post: The Spell of Sin Tour @ Club Epic (28-09-2013, Brekelenkamp)
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Minus is More moet gewoon niet zo eigenwijs doen en gewoon de release door Hardstyle.com uit laten voeren. DWX deed het ook al zelf, duurde ook een week voordat de cd's verzonden waren. Ieder bedrijf zo zn eigen vak.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Hij's wss mad dat er geen collab met Adaro op staat. :")patrickjeb wrote:Ik blijf lachen om jouSyztrax wrote:Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Een maat van mij kreeg van de week ook nog een foutmelding bij t pre-orderen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
Kortom, tis een zootje bij MiM
en een cd verkoop je natuurlijk nooit voor €150Qlown wrote:Hij's wss mad dat er geen collab met Adaro op staat. :")patrickjeb wrote:Ik blijf lachen om jouSyztrax wrote:Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
chas1n wrote:Het zit Joey niet mee met z'n album.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
Hier ben ik het mee eens. 9 van de 10 releases duurt altijd zo ontiegelijk lang bij MiM en waarom is mij nog steeds niet duidelijk.Syztrax wrote:Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Nooit reactie op gehad
En ik wil niet eens weten hoe vaak RR beloftes heeft gedaan betreft de release-date (of een schatting daarvan) van het album. Zeg dan gewoon dat je geen idee hebt wanneer die uit komt in plaats van beloftes te maken en ze vervolgens niet na te komen. No thanks.
Over het album zelf: Stuk beter dan het vorige album, dat kwalitatief eigenlijk voor een groot deel rampzalig was. Zitten een aantal lekkere nummers tussen met behoorlijke kicks. Vooral de collab met DP is heel vet en Accumulated Filth (kick had beter gekund) is ook erg tof. Zitten toch ook wel een aantal nummer die mij totaal niets doen. Random duistere melodie, kicks die hard moeten klinken maar totaal niet lekker overkomen, paar nummers die gewoon precies hetzelfde kickpattern hebben.
Sounds zijn is hij zeker op vooruit gegaan. Ben benieuwd hoe zijn tracks live klinken. Vond het vorig jaar op Loudness maar 1 grote wall of bass, niet fijn dus. Thuis klinken een aantal previews erg goed in ieder geval
Toch niet vrijgepland speciaal voor het album mag ik hopen?frankhardenberg wrote:Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
-
A
had het dan meteen uitgemaakt_theon_ wrote:Toch niet vrijgepland speciaal voor het album mag ik hopen?frankhardenberg wrote:Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
vrij gepland in de zin van dat zij naar een vriendin ging en ik die cd er op kon knallen, maar ja natuurlijk moest het weer fout gaan...Anonymous wrote:had het dan meteen uitgemaakt_theon_ wrote:Toch niet vrijgepland speciaal voor het album mag ik hopen?frankhardenberg wrote:Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
Balen dit! Mja overmacht, niets aan te doen.
een productie fout kan MiM toch weinig aan doen? kwestie van dikke vette pech
ze maken piraterij ook wel weer een stuk aantrekkelijker zo
Ja nee niet dus want de digitale is ook uitgesteldRickzel wrote:een productie fout kan MiM toch weinig aan doen? kwestie van dikke vette pech
Even alle previews achter elkaar geluisterd en bijgehouden hoeveel tracks mij bevallen. Zijn er toch nog 16 geworden uiteindelijk 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ondanks dat ze er niets aan kunnen doen is het wel een tikkeltje typisch, ja.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
Inderdaad, lijkt me namelijk onlogisch als je op de laatste dag nog moet checken of de cds wel goed zijn...ramon038 wrote:Ondanks dat ze er niets aan kunnen doen is het wel een tikkeltje typisch, ja.
een beetje platenmaatschappij heeft dat zo ver van te voren dat als er iets mis mee zou wezen het alsnog wel voor die tijd goed komt
Dan was de releasedate 29/11 geweest en had je 'm volgende week ook niet gehadfrankhardenberg wrote:Inderdaad, lijkt me namelijk onlogisch als je op de laatste dag nog moet checken of de cds wel goed zijn...ramon038 wrote:Ondanks dat ze er niets aan kunnen doen is het wel een tikkeltje typisch, ja.
een beetje platenmaatschappij heeft dat zo ver van te voren dat als er iets mis mee zou wezen het alsnog wel voor die tijd goed komt
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen en hadden we onze cds nu al (maar dan geen gesigneerde en zonder kleinigheidje)PNXRMX wrote:Dan was de releasedate 29/11 geweest en had je 'm volgende week ook niet gehadfrankhardenberg wrote:Inderdaad, lijkt me namelijk onlogisch als je op de laatste dag nog moet checken of de cds wel goed zijn...ramon038 wrote:Ondanks dat ze er niets aan kunnen doen is het wel een tikkeltje typisch, ja.
Mijn vriendin zou me direct uit huis gooien wanneer ik zo'n sneue reden had om een weekeinde op die manier in te plannen.frankhardenberg wrote:Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
En ze zou daarmee gelijk hebben!
Idd zeg.hoebedoelje wrote:Mijn vriendin zou me direct uit huis gooien wanneer ik zo'n sneue reden had om een weekeinde op die manier in te plannen.frankhardenberg wrote:Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
En ze zou daarmee gelijk hebben!
Zelfs ik zou niet zeggen: "Schat, je hoeft dit weekend niet te komen, Radical Redemption zn nieuwe album komt dit weekend uit en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
Dat heet 'enthousiasme' en oprecht waarde hechten aan de dingen die je in huis haalt... Ik zou ook mijn weekend anders plannen als ik wist dat iets waar ik echt naar uitkeek aan zou komen! Tuurlijk!