Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

Het zit Joey niet mee met z'n album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Minus is More moet gewoon niet zo eigenwijs doen en gewoon de release door Hardstyle.com uit laten voeren. DWX deed het ook al zelf, duurde ook een week voordat de cd's verzonden waren. Ieder bedrijf zo zn eigen vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 00:18 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Syztrax schreef:
Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Een maat van mij kreeg van de week ook nog een foutmelding bij t pre-orderen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
Kortom, tis een zootje bij MiM

Ik blijf lachen om jou

Hij's wss mad dat er geen collab met Adaro op staat. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 01:01 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
patrickjeb schreef:
Syztrax schreef:
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad

Ik blijf lachen om jou

Hij's wss mad dat er geen collab met Adaro op staat. :")

en een cd verkoop je natuurlijk nooit voor €150
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 01:10 

Hardtraxxer

Die collab met Drokz. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 02:05 

Hardtraxx Newbie

chas1n schreef:
Het zit Joey niet mee met z'n album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 02:22 

Donateur

Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 02:26 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Nooit reactie op gehad

Hier ben ik het mee eens. 9 van de 10 releases duurt altijd zo ontiegelijk lang bij MiM en waarom is mij nog steeds niet duidelijk.
En ik wil niet eens weten hoe vaak RR beloftes heeft gedaan betreft de release-date (of een schatting daarvan) van het album. Zeg dan gewoon dat je geen idee hebt wanneer die uit komt in plaats van beloftes te maken en ze vervolgens niet na te komen. No thanks.

Over het album zelf: Stuk beter dan het vorige album, dat kwalitatief eigenlijk voor een groot deel rampzalig was. Zitten een aantal lekkere nummers tussen met behoorlijke kicks. Vooral de collab met DP is heel vet en Accumulated Filth (kick had beter gekund) is ook erg tof. Zitten toch ook wel een aantal nummer die mij totaal niets doen. Random duistere melodie, kicks die hard moeten klinken maar totaal niet lekker overkomen, paar nummers die gewoon precies hetzelfde kickpattern hebben.

Sounds zijn is hij zeker op vooruit gegaan. Ben benieuwd hoe zijn tracks live klinken. Vond het vorig jaar op Loudness maar 1 grote wall of bass, niet fijn dus. Thuis klinken een aantal previews erg goed in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 04:12 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is

Toch niet vrijgepland speciaal voor het album mag ik hopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 09:37 

_theon_ schreef:
frankhardenberg schreef:

had het dan meteen uitgemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 13:18 

Donateur

Anonymous schreef:
_theon_ schreef:
frankhardenberg schreef:

had het dan meteen uitgemaakt :P

vrij gepland in de zin van dat zij naar een vriendin ging en ik die cd er op kon knallen, maar ja natuurlijk moest het weer fout gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

Balen dit! Mja overmacht, niets aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

een productie fout kan MiM toch weinig aan doen? kwestie van dikke vette pech

ze maken piraterij ook wel weer een stuk aantrekkelijker zo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 15:22 

Hardtraxxer

I spit on you :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 16:18 

Hardtraxx Veteran

Day-Mar remix. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
een productie fout kan MiM toch weinig aan doen? kwestie van dikke vette pech

ze maken piraterij ook wel weer een stuk aantrekkelijker zo -.-

Ja nee niet dus want de digitale is ook uitgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 22:01 

Hardtraxxer

Even alle previews achter elkaar geluisterd en bijgehouden hoeveel tracks mij bevallen. Zijn er toch nog 16 geworden uiteindelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 00:52 

Hardtraxx Elite

Ondanks dat ze er niets aan kunnen doen is het wel een tikkeltje typisch, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 01:59 

Donateur

ramon038 schreef:

Inderdaad, lijkt me namelijk onlogisch als je op de laatste dag nog moet checken of de cds wel goed zijn...
een beetje platenmaatschappij heeft dat zo ver van te voren dat als er iets mis mee zou wezen het alsnog wel voor die tijd goed komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 02:47 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
ramon038 schreef:

Inderdaad, lijkt me namelijk onlogisch als je op de laatste dag nog moet checken of de cds wel goed zijn...
een beetje platenmaatschappij heeft dat zo ver van te voren dat als er iets mis mee zou wezen het alsnog wel voor die tijd goed komt

Dan was de releasedate 29/11 geweest en had je 'm volgende week ook niet gehad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 09:43 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
frankhardenberg schreef:
ramon038 schreef:

Dan was de releasedate 29/11 geweest en had je 'm volgende week ook niet gehad ;)

Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen en hadden we onze cds nu al (maar dan geen gesigneerde en zonder kleinigheidje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:38 

Donateur

frankhardenberg schreef:

Mijn vriendin zou me direct uit huis gooien wanneer ik zo'n sneue reden had om een weekeinde op die manier in te plannen.

En ze zou daarmee gelijk hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:42 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
frankhardenberg schreef:

Mijn vriendin zou me direct uit huis gooien wanneer ik zo'n sneue reden had om een weekeinde op die manier in te plannen.

En ze zou daarmee gelijk hebben!

Idd zeg. :lol:
Zelfs ik zou niet zeggen: "Schat, je hoeft dit weekend niet te komen, Radical Redemption zn nieuwe album komt dit weekend uit en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:45 

Hardtraxx Addict

Dat heet 'enthousiasme' en oprecht waarde hechten aan de dingen die je in huis haalt... Ik zou ook mijn weekend anders plannen als ik wist dat iets waar ik echt naar uitkeek aan zou komen! Tuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:54 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle