Syztrax schreef:
Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Een maat van mij kreeg van de week ook nog een foutmelding bij t pre-orderen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
Kortom, tis een zootje bij MiM
Hier ben ik het mee eens. 9 van de 10 releases duurt altijd zo ontiegelijk lang bij MiM en waarom is mij nog steeds niet duidelijk.
En ik wil niet eens weten hoe vaak RR beloftes heeft gedaan betreft de release-date (of een schatting daarvan) van het album. Zeg dan gewoon dat je geen idee hebt wanneer die uit komt in plaats van beloftes te maken en ze vervolgens niet na te komen. No thanks.
Over het album zelf: Stuk beter dan het vorige album, dat kwalitatief eigenlijk voor een groot deel rampzalig was. Zitten een aantal lekkere nummers tussen met behoorlijke kicks. Vooral de collab met DP is heel vet en Accumulated Filth (kick had beter gekund) is ook erg tof. Zitten toch ook wel een aantal nummer die mij totaal niets doen. Random duistere melodie, kicks die hard moeten klinken maar totaal niet lekker overkomen, paar nummers die gewoon precies hetzelfde kickpattern hebben.
Sounds zijn is hij zeker op vooruit gegaan. Ben benieuwd hoe zijn tracks live klinken. Vond het vorig jaar op Loudness maar 1 grote wall of bass, niet fijn dus. Thuis klinken een aantal previews erg goed in ieder geval