Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ze kunnen ook helemaal niks daar he.. releasen duurt al een eeuwigheid en pre-orderen heb je ook geen fuck aan want je kan 't nu al via juno downloaden en hij ligt nog niet op de mat...
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 8 days ago
frankhardenberg wrote:ze kunnen ook helemaal niks daar he.. releasen duurt al een eeuwigheid en pre-orderen heb je ook geen fuck aan want je kan 't nu al via juno downloaden en hij ligt nog niet op de mat...
Als ik op Juno kijk zie ik zelfs 15 november staan en geen mogelijkheid tot kopen...
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Hyperactive wrote:
frankhardenberg wrote:ze kunnen ook helemaal niks daar he.. releasen duurt al een eeuwigheid en pre-orderen heb je ook geen fuck aan want je kan 't nu al via juno downloaden en hij ligt nog niet op de mat...
Als ik op Juno kijk zie ik zelfs 15 november staan en geen mogelijkheid tot kopen...
Oh dat zag ik in al mijn woede over 't hoofd, maar goed, pre-orderen doe je zodat je hem op de 1e dag van de release meteen hebt...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
River of Souls & Unparalleled Evil beiden faaaaacking gruwelijk :worship:
Heerlijk album hoor!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
De Day-Mar Remix. :loving:
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Feel Terror Cloud Your Senses remix :bomb:
lekker album :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Waar kan ik die beluisteren?
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Daveytl wrote:Waar kan ik die beluisteren?
http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-18
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Bedankt :) Hmm, vind hem wel leuk maar niet speciaal nog. Wel weer heerlijk klinkende kicks.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Feel Terror Cloud Your Senses remix is best prima plaatje zo te horen. Mooi meegenomen dat hij die ook nog gemaakt heeft. :)
Under The Radar kan ik niet zo veel mee. Je kan wel goed horen hierin dat hij drummer is.
Creation Of Hell: :drool:
I Spit On You: Jammer van alweer de one by one kicks, al zijn die wel echt lekker. Verder is het meer album opvulling. Wel lekker melodietje!

Mix cd: 28 tracks in 1 uur en 18 minuten. Lekker hoor!
Last edited by Parvuz on 09 Nov 2013 16:48, edited 1 time in total.
N
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2013
last seen Jan 2023
I Spit On You! :clap: :bomb: :love:
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Je doet alsof de wereld vergaat.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Snitch_MP wrote:
Je doet alsof de wereld vergaat.
Amateurisme is anders wel echt strontirritant, vooral als je iets wilt hebben van die amateurs. In het dagelijks leven valt er meestal om sukkels heen te werken door het bij de concurrent te halen of meer te betalen, maar dat werkt voor sommige dingen - waaronder muziekalbums - helaas lastig.

Overigens hoef ik dit album niet, maar ik kan zijn woede prima begrijpen.
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2013
last seen Sep 2015
van One by one, Prostitute, en I spit on you, vind ik die laatste toch wel t mooiste :loving: :love:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Beste Minus is More supporter,

Helaas moeten wij mededelen dat er een productiefout is opgetreden bij het persen van het Radical Redemption - Spell of Sin album. Alle albums zijn daarom teruggestuurd naar de fabrikant. Radical Redemption en Minus is More betreuren dit ten zeerste en dragen er zorg voor dat aankomende week het album alsnog verstuurd wordt naar iedereen die een pre-order heeft besteld bij store-minusismore.nl en de gene die vanavond bij Rauw op je Dak ook een bestelling plaatsen.

Als tegemoetkoming zullen alle albums persoonlijk gesigneerd worden door Radical Redemption en krijg je een klein presentje van Minus is More.

Groet,
Minus is More.
Volgende week dus. :]
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Achjah zit er niet erg mee, die handtekening en dat presentje zijn wel netjes van ze.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Benieuwd of dat extraatje die aansteker is die ik er al bij kreeg of nog iets anders. :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Waarom verbaast dit me niks.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dakpan wrote:Waarom verbaast dit me niks.
Omdat het MiM is?
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Toch heb ik niet het idee dat de fout in dit geval bij MiM ligt.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Er is toch zeker niets mis met de digitale versie? Waarom wordt deze dan ineens verplaatst naar de 15e? MiM heeft hun albums altijd keurig op tijd uitgebracht op de release datum via iTunes. Waarom kon dat deze keer dan niet?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
pim0412 wrote:Er is toch zeker niets mis met de digitale versie? Waarom wordt deze dan ineens verplaatst naar de 15e? MiM heeft hun albums altijd keurig op tijd uitgebracht op de release datum via iTunes. Waarom kon dat deze keer dan niet?
Beetje lullig als je meer betaald om 'm op CD te hebben, en 'm dan ook nog eens een week later binnen hebt dan de digitale versie.
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
:cry:
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Een maat van mij kreeg van de week ook nog een foutmelding bij t pre-orderen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
Kortom, tis een zootje bij MiM
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Syztrax wrote:Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Een maat van mij kreeg van de week ook nog een foutmelding bij t pre-orderen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
Kortom, tis een zootje bij MiM
Ik blijf lachen om jou