Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:31 

Donateur

ze kunnen ook helemaal niks daar he.. releasen duurt al een eeuwigheid en pre-orderen heb je ook geen fuck aan want je kan 't nu al via juno downloaden en hij ligt nog niet op de mat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:42 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
ze kunnen ook helemaal niks daar he.. releasen duurt al een eeuwigheid en pre-orderen heb je ook geen fuck aan want je kan 't nu al via juno downloaden en hij ligt nog niet op de mat...

Als ik op Juno kijk zie ik zelfs 15 november staan en geen mogelijkheid tot kopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:45 

Donateur

Hyperactive schreef:
frankhardenberg schreef:

Als ik op Juno kijk zie ik zelfs 15 november staan en geen mogelijkheid tot kopen...

Oh dat zag ik in al mijn woede over 't hoofd, maar goed, pre-orderen doe je zodat je hem op de 1e dag van de release meteen hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:50 

Hardtraxx Veteran

River of Souls & Unparalleled Evil beiden faaaaacking gruwelijk :worship:
Heerlijk album hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

De Day-Mar Remix. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:01 

Hardtraxxer

Feel Terror Cloud Your Senses remix :bomb:
lekker album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:08 

Hardtraxx Veteran

Waar kan ik die beluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:11 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Waar kan ik die beluisteren?

http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-18
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:22 

Hardtraxx Veteran

Bedankt :) Hmm, vind hem wel leuk maar niet speciaal nog. Wel weer heerlijk klinkende kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

Feel Terror Cloud Your Senses remix is best prima plaatje zo te horen. Mooi meegenomen dat hij die ook nog gemaakt heeft. :)
Under The Radar kan ik niet zo veel mee. Je kan wel goed horen hierin dat hij drummer is.
Creation Of Hell: :drool:
I Spit On You: Jammer van alweer de one by one kicks, al zijn die wel echt lekker. Verder is het meer album opvulling. Wel lekker melodietje!

Mix cd: 28 tracks in 1 uur en 18 minuten. Lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:43 

Hardtraxx Newbie

I Spit On You! :clap: :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:48 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:

Je doet alsof de wereld vergaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:43 

Hardtraxx Addict

Snitch_MP schreef:
frankhardenberg schreef:

Je doet alsof de wereld vergaat.

Amateurisme is anders wel echt strontirritant, vooral als je iets wilt hebben van die amateurs. In het dagelijks leven valt er meestal om sukkels heen te werken door het bij de concurrent te halen of meer te betalen, maar dat werkt voor sommige dingen - waaronder muziekalbums - helaas lastig.

Overigens hoef ik dit album niet, maar ik kan zijn woede prima begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:05 

Hardtraxx Newbie

van One by one, Prostitute, en I spit on you, vind ik die laatste toch wel t mooiste :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:14 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Beste Minus is More supporter,

Helaas moeten wij mededelen dat er een productiefout is opgetreden bij het persen van het Radical Redemption - Spell of Sin album. Alle albums zijn daarom teruggestuurd naar de fabrikant. Radical Redemption en Minus is More betreuren dit ten zeerste en dragen er zorg voor dat aankomende week het album alsnog verstuurd wordt naar iedereen die een pre-order heeft besteld bij store-minusismore.nl en de gene die vanavond bij Rauw op je Dak ook een bestelling plaatsen.

Als tegemoetkoming zullen alle albums persoonlijk gesigneerd worden door Radical Redemption en krijg je een klein presentje van Minus is More.

Groet,
Minus is More.

Volgende week dus. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

Achjah zit er niet erg mee, die handtekening en dat presentje zijn wel netjes van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:16 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd of dat extraatje die aansteker is die ik er al bij kreeg of nog iets anders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:16 

Hardtraxx Veteran

Waarom verbaast dit me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Waarom verbaast dit me niks.

Omdat het MiM is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:33 

Hardtraxxer

Toch heb ik niet het idee dat de fout in dit geval bij MiM ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:56 

Hardtraxx Veteran

Er is toch zeker niets mis met de digitale versie? Waarom wordt deze dan ineens verplaatst naar de 15e? MiM heeft hun albums altijd keurig op tijd uitgebracht op de release datum via iTunes. Waarom kon dat deze keer dan niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Er is toch zeker niets mis met de digitale versie? Waarom wordt deze dan ineens verplaatst naar de 15e? MiM heeft hun albums altijd keurig op tijd uitgebracht op de release datum via iTunes. Waarom kon dat deze keer dan niet?

Beetje lullig als je meer betaald om 'm op CD te hebben, en 'm dan ook nog eens een week later binnen hebt dan de digitale versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 22:19 

Hardtraxxer

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:02 

Hardtraxxer

Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Een maat van mij kreeg van de week ook nog een foutmelding bij t pre-orderen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
Kortom, tis een zootje bij MiM
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:24 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Ik zag hem eerlijk gezegd ook wel aankomen
Een maat van mij kreeg van de week ook nog een foutmelding bij t pre-orderen
Ook heb ik eerder al een mail gestuurd naar MiM store eerste week dat hij (met shirt) te pre-orderen was,
Nooit reactie op gehad
Ook werd alles door RR heel de tijd al uitgesteld, ik twijfel eerlijk gezegd zelfs of hij überhaupt wel een studiocrash heeft gehad
Kortom, tis een zootje bij MiM

Ik blijf lachen om jou
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle