Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Vind MC Tha Watcher één van de vetste mc's! Ook in zo'n track. Prima nummertje! Heel vet hoe die melodie gaat haperen. Krijg bij deze track wel weer echt het gevoel van dat ik die trailer voor de eerste keer weer zie. Ik zat toen zo te kijken naar dat onverwachte filmpje. :oh: :yay:
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Parvuz wrote:Vind MC Tha Watcher één van de vetste mc's! Ook in zo'n track. Prima nummertje! Heel vet hoe die melodie gaat haperen. Krijg bij deze track wel weer echt het gevoel van dat ik die trailer voor de eerste keer weer zie. Ik zat toen zo te kijken naar dat onverwachte filmpje. :oh: :yay:
Die Engelse uitspraak van MC Tha Watcher is zo slecht xd verpest het hele nummer
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Dikke track een van de best van het album :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik krijg er vet veel energie van als die kerel mc is. Heb hem 10 keer liever dan Villain, DV8 en Ruffian. Maar daar gaat het nu niet om. ^^
Ik vind t prima nummertje, niet de beste van zn album.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Get down on your knees and pray for exemption, no normal salvation but Radical Redemption :worship:
Ja, dikke plaat :drool:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
The black demon/redemption bij elkaar stoppen met wat dramatische vocals en je hebt The spell of sin... :/
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Krijg steeds meer het gevoel dat hij de Wasted Penguinz van de raw scene is. Erg weinig variatie, onvoldoende productiekwaliteit, eigen overdreven stijltje en een grote aanhang.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
jezus die Engelse uitspraak :huh: mis ook een beetje power in de vocals, klinkt een beetje geforceerd ofzo?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Klinkt in de trailer veelbelovender dat dat hij werkelijk is. :(
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
PNXRMX wrote:Krijg steeds meer het gevoel dat hij de Wasted Penguinz van de raw scene is. Erg weinig variatie, onvoldoende productiekwaliteit, eigen overdreven stijltje en een grote aanhang.
Eens hiermee, behalve dat ik toch wel een stuk meer fan ben van Radical Redemption dan van de Wasted Penguinz.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
live klinkt die echt vet !
zo thuis minder :(
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Luister nu via mijn laptop, maar heb het idee dat de kicks echt snoeihard gaan op een goed geluidssysteem.
Imo is dit één van de betere tracks op TSoS.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Mr Lellebel wrote:
PNXRMX wrote:Krijg steeds meer het gevoel dat hij de Wasted Penguinz van de raw scene is. Erg weinig variatie, onvoldoende productiekwaliteit, eigen overdreven stijltje en een grote aanhang.
Eens hiermee, behalve dat ik toch wel een stuk meer fan ben van Radical Redemption dan van de Wasted Penguinz.
Dit dus.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Kicks doen het prima! Lekkere plaat, vet inderdaad die haperingen in de melodie.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Een van de betere tracks van TSoS. Vocals zijn opzich prima maar de uitspraak had anders gemogen
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Iets met spijker en kop. ^^
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
waah die double pedal sounds! heel vet gedaan. Past er ook gewoon goed bij. Hele vette track.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Weer zon lekkere plaat van RR :worship:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Mr Lellebel wrote:
A
Alleen nog benieuwd naar de Feel Terror Cloud Your Senses Remix in hq. 1x live gehoord en voor zover ik me kan herinneren was die toch van bijzonder hoge kwaliteit, vergeleken met de meeste andere (solo) tracks hierop.
Maarja Don't Fuck With The Radical klonk live ook leuk xd we zien het wel...

Ik hou mn hart vast voor Under The Radar trouwens. Salvation staat op nr 1 op de 1e cd en dat is pure drama. Hoop dat ie dit toch wat grondiger heeft aangepakt want dan kan het nog wel eens iets leuks verrassends worden, gezien het feit dat ie vóór Condemned staat ^^
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2013
last seen Nov 2018
AndyAsteroids wrote:Ik hou mn hart vast voor Under The Radar trouwens. Salvation staat op nr 1 op de 1e cd en dat is pure drama. Hoop dat ie dit toch wat grondiger heeft aangepakt want dan kan het nog wel eens iets leuks verrassends worden, gezien het feit dat ie vóór Condemned staat ^^
Zou heel goed kunnen dat Under The Radar dat trap nummer is waar ik een keer een tweet over voorbij zag komen
E
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2012
last seen Jun 2015
Laat hem maar is met River of Souls komen. Dat is voor mij beste plaat van het album! laat niks heel hier thuis dan :D
Hardtraxxer
195 posts member since 2013
last seen May 2014
ik ben benieuwd naar alle tracks waar nog geen preview van is , want die zijn beter dan wat die wat zijn geweest volgensmij..
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Man wat heb ik zin om die cd in mn handen te hebben en die tracks te kunnen draaien! :thumbsup:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Als ik dit topic een beetje doorloop heb ik het idee dat Parvuz een grote fan van Radical Redemption is ;)