Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:13 

Hardtraxx Veteran

Vind MC Tha Watcher één van de vetste mc's! Ook in zo'n track. Prima nummertje! Heel vet hoe die melodie gaat haperen. Krijg bij deze track wel weer echt het gevoel van dat ik die trailer voor de eerste keer weer zie. Ik zat toen zo te kijken naar dat onverwachte filmpje. :oh: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:14 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Vind MC Tha Watcher één van de vetste mc's! Ook in zo'n track. Prima nummertje! Heel vet hoe die melodie gaat haperen. Krijg bij deze track wel weer echt het gevoel van dat ik die trailer voor de eerste keer weer zie. Ik zat toen zo te kijken naar dat onverwachte filmpje. :oh: :yay:

Die Engelse uitspraak van MC Tha Watcher is zo slecht xd verpest het hele nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:18 

Hardtraxx Addict

Dikke track een van de best van het album :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg er vet veel energie van als die kerel mc is. Heb hem 10 keer liever dan Villain, DV8 en Ruffian. Maar daar gaat het nu niet om. ^^
Ik vind t prima nummertje, niet de beste van zn album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:22 

Hardtraxx Crew

Get down on your knees and pray for exemption, no normal salvation but Radical Redemption :worship:
Ja, dikke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:22 

Donateur

The black demon/redemption bij elkaar stoppen met wat dramatische vocals en je hebt The spell of sin... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:27 

Hardtraxx Veteran

Krijg steeds meer het gevoel dat hij de Wasted Penguinz van de raw scene is. Erg weinig variatie, onvoldoende productiekwaliteit, eigen overdreven stijltje en een grote aanhang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:37 

Hardtraxx Veteran

jezus die Engelse uitspraak :huh: mis ook een beetje power in de vocals, klinkt een beetje geforceerd ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:44 

Hardtraxx Veteran

Klinkt in de trailer veelbelovender dat dat hij werkelijk is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:47 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Krijg steeds meer het gevoel dat hij de Wasted Penguinz van de raw scene is. Erg weinig variatie, onvoldoende productiekwaliteit, eigen overdreven stijltje en een grote aanhang.

Eens hiermee, behalve dat ik toch wel een stuk meer fan ben van Radical Redemption dan van de Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 21:01 

Hardtraxx Veteran

live klinkt die echt vet !
zo thuis minder :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:03 

Hardtraxx Elite

Luister nu via mijn laptop, maar heb het idee dat de kicks echt snoeihard gaan op een goed geluidssysteem.
Imo is dit één van de betere tracks op TSoS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
PNXRMX schreef:

Eens hiermee, behalve dat ik toch wel een stuk meer fan ben van Radical Redemption dan van de Wasted Penguinz.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:15 

Hardtraxx Veteran

Kicks doen het prima! Lekkere plaat, vet inderdaad die haperingen in de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 22:31 

Hardtraxx Addict

Een van de betere tracks van TSoS. Vocals zijn opzich prima maar de uitspraak had anders gemogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 23:30 

Aan het typen...

PNXRMX schreef:

Iets met spijker en kop. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 00:01 

Hardtraxxer

waah die double pedal sounds! heel vet gedaan. Past er ook gewoon goed bij. Hele vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 00:29 

Hardtraxx Veteran

Weer zon lekkere plaat van RR :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 02:16 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
PNXRMX schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 05:04 

Alleen nog benieuwd naar de Feel Terror Cloud Your Senses Remix in hq. 1x live gehoord en voor zover ik me kan herinneren was die toch van bijzonder hoge kwaliteit, vergeleken met de meeste andere (solo) tracks hierop.
Maarja Don't Fuck With The Radical klonk live ook leuk xd we zien het wel...

Ik hou mn hart vast voor Under The Radar trouwens. Salvation staat op nr 1 op de 1e cd en dat is pure drama. Hoop dat ie dit toch wat grondiger heeft aangepakt want dan kan het nog wel eens iets leuks verrassends worden, gezien het feit dat ie vóór Condemned staat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 09:51 

Hardtraxx Newbie

AndyAsteroids schreef:
Ik hou mn hart vast voor Under The Radar trouwens. Salvation staat op nr 1 op de 1e cd en dat is pure drama. Hoop dat ie dit toch wat grondiger heeft aangepakt want dan kan het nog wel eens iets leuks verrassends worden, gezien het feit dat ie vóór Condemned staat ^^

Zou heel goed kunnen dat Under The Radar dat trap nummer is waar ik een keer een tweet over voorbij zag komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 10:17 

Hardtraxx Newbie

Laat hem maar is met River of Souls komen. Dat is voor mij beste plaat van het album! laat niks heel hier thuis dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 11:00 

Hardtraxxer

ik ben benieuwd naar alle tracks waar nog geen preview van is , want die zijn beter dan wat die wat zijn geweest volgensmij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 11:02 

Hardtraxx Veteran

Man wat heb ik zin om die cd in mn handen te hebben en die tracks te kunnen draaien! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:37 

Hardtraxx Veteran

Als ik dit topic een beetje doorloop heb ik het idee dat Parvuz een grote fan van Radical Redemption is ;)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle