Tegenvallertje, had er meer van verwacht.
Denk dat 'ie live wel leuker is dan thuis by the way.
Denk dat 'ie live wel leuker is dan thuis by the way.
Snap echt niet dat je dat kunt vinden, maargoed.Steffnov wrote:Kicks die echt totaal geen impact hebben, (wederom) lengte van de break (wel leuke vocals trouwens), lelijke synth...meer nodig?Strep wrote:Wat in godsnaam kun je hier dan zo kut aan vinden?Andromeda wrote:Weer zaad in het kwadraat².
Smaak (de; m; meervoud: smaken)Strep wrote:Snap echt niet dat je dat kunt vinden, maargoed.Steffnov wrote:Kicks die echt totaal geen impact hebben, (wederom) lengte van de break (wel leuke vocals trouwens), lelijke synth...meer nodig?Strep wrote: Wat in godsnaam kun je hier dan zo kut aan vinden?
Vind de lengte van de break wel meevallen hier. Redelijk nummer, maar voelt niet echt af. Denk dat je dit wel leuk snel door kan mixen.Steffnov wrote:Kicks die echt totaal geen impact hebben, (wederom) lengte van de break (wel leuke vocals trouwens), lelijke synth...meer nodig?Strep wrote:Wat in godsnaam kun je hier dan zo kut aan vinden?Andromeda wrote:Weer zaad in het kwadraat².
Jij vindt Ran-D, Alpha Twins, Zatox etc raw?HSlovah wrote:Dit is niet de 'raw hardstyle' zoals ik hem ken.
Ieder heeft zo z'n eigen idee natuurlijk bij raw, maar waarom moet het in hokjes allemaal? We hebben nu al early, mainstream en raw.HSlovah wrote:Niet dat ik het niet lekker vind, maar gaat mij iets te hard om het raw hardstyle te noemen.
Je bedoelt de raw hardstyle zoals die door de jaren heen ontwikkeld is?HSlovah wrote:J
Dit is niet de 'raw hardstyle' zoals ik hem ken.
Niet dat ik het niet lekker vind, maar gaat mij iets te hard om het raw hardstyle te noemen.
Of is er ondertussen alweer een andere naam voor?
Want dat is tegenwoordig ook mode om overal maar wat voor te denken.
Daar ben ik het met jou ook helemaal mee eens.TiMOTHYb wrote:Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik ben gestopt me druk te maken om dit soort zaken nadat ik met iemand in gesprek was die de term rawstylecore in haar mond nam. Luister gewoon een nummer tegenwoordig en als hij aanslaat draai ik hem vaker. Verder lees ik nog een beetje wat mensen met verstand van muziek erover kwijt willen maar aan die eindeloze mongol discussie over raw waag ik me niet (meer). Dan maar wat minder liefhebber.
RawstylecoreTiMOTHYb wrote:Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik ben gestopt me druk te maken om dit soort zaken nadat ik met iemand in gesprek was die de term rawstylecore in haar mond nam. Luister gewoon een nummer tegenwoordig en als hij aanslaat draai ik hem vaker. Verder lees ik nog een beetje over wat mensen met verstand van muziek over een plaat kwijt willen, maar aan die eindeloze mongol discussie over raw waag ik me niet (meer). Dan maar wat minder liefhebber.
Mij ook! Dacht aan een beholder/zany track.Anonymous wrote:dik nummer zeg![]()
tweede deeldoet me echt aan een oud nummer denken weet nie welke??
Jeuzus ja inderdaad, hoe kan je die vraag stellen?Parvuz wrote:Ik weet niet via wat voor geluidsysteem jij luistert. Maar ik hoor de bass prima.Rickzel wrote: waar is de bass![]()
Dark SymphonyRoellos wrote:Mij ook! Dacht aan een beholder/zany track.Anonymous wrote:dik nummer zeg![]()
Ran-D kan je gewoon beschouwen als Raw imo, maar goed Hardtraxx hepatrickjeb wrote:Jij vindt Ran-D, Alpha Twins, Zatox etc raw?HSlovah wrote:Dit is niet de 'raw hardstyle' zoals ik hem ken.Ieder heeft zo z'n eigen idee natuurlijk bij raw, maar waarom moet het in hokjes allemaal? We hebben nu al early, mainstream en raw.HSlovah wrote:Niet dat ik het niet lekker vind, maar gaat mij iets te hard om het raw hardstyle te noemen.
gevonden via new release topicRoellos wrote:Mij ook! Dacht aan een beholder/zany track.Anonymous wrote:dik nummer zeg![]()
NosferatuJonas wrote:High Voltage... Wat een held is die man toch!
Yes, kwam er maar niet op!Anonymous wrote:gevonden via new release topicRoellos wrote:Mij ook! Dacht aan een beholder/zany track.Anonymous wrote:dik nummer zeg![]()
![]()
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
View on YouTube
sommige ran-d tracks ook niet (bijv #myway, living for the moment)JEFSKI wrote:Ran-D kan je gewoon beschouwen als Raw imo, maar goed Hardtraxx hepatrickjeb wrote:Jij vindt Ran-D, Alpha Twins, Zatox etc raw?HSlovah wrote:Dit is niet de 'raw hardstyle' zoals ik hem ken.Ieder heeft zo z'n eigen idee natuurlijk bij raw, maar waarom moet het in hokjes allemaal? We hebben nu al early, mainstream en raw.HSlovah wrote:Niet dat ik het niet lekker vind, maar gaat mij iets te hard om het raw hardstyle te noemen.