Fijn dat je dat heb geconstateerd. Kun je toch nog iets.
Jep. Mag het?iMark wrote:Als ik dit topic een beetje doorloop heb ik het idee dat Parvuz een grote fan van Radical Redemption is
Jep. Mag het?iMark wrote:Als ik dit topic een beetje doorloop heb ik het idee dat Parvuz een grote fan van Radical Redemption is
Jup, moet voor jou wel bijzonder zijn aangezien jij helemaal niks kan.TiMOTHYb wrote:Fijn dat je dat heb geconstateerd. Kun je toch nog iets.
full!Fylax wrote:Zijn de tracks op het album FULL of een Edit? (of hoe je dat ook noemt)
Hodee, nice.Roellos wrote:full!Fylax wrote:Zijn de tracks op het album FULL of een Edit? (of hoe je dat ook noemt)
Doe eens aardig tegen mijn vriend TimothyiMark wrote:Jup, moet voor jou wel bijzonder zijn aangezien jij helemaal niks kan.TiMOTHYb wrote:Fijn dat je dat heb geconstateerd. Kun je toch nog iets.
precies datpecola-tje wrote:Dit klinkt echt naar Crucifix v2.0. Jammer
zou eerder zeggen crucifix 0.2, crucifix is veel beter, dit klinkt gewoon als een saaie track in e-force stijl, veel meer verwacht van deze heren, ik hoor 0 RRVentrue wrote:Hee E-force mag ik ff een nummertje van je voor me album? Tuurlijk alsjeblieft hier is crucifix 2.0.