Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:05 

Hardtraxx Addict

Accumaleted Filth, Gods Child, One By One, Insanity, Prostitute zijn de enigste platen die echt gaaf zijn

Platen zoals The Motherload, River Of Souls ken ik nog niet maar de rest die ik ken doen me he-le-maal niks, dat anthem is ook gewoon pure scheit.

En The Ultimate Diss, dat moet haast wel een troll zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:19 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:
Dit album wordt echt 3x niks. Het klinkt zo amateuristisch als ik weet niet wat. Op enkele plaatjes na is hier echt geen zak aan. :/

Jou mening. Ik daarentegen vind zeker de helft leuk en vind het niet zo amateuristisch klinken, zeker niet als je het vergelijkt met Annihilate.

Moet je nagaan hoe kut Annihilate klont, nog slechter, het is gewoon amateuristisch. Het is alleen dat hij de harder = beter methode hanteert en daardoor zoveel fans krijgt. Dit is gewoon niveautje producer corner (op enkele tracks na.) Die kicks klinken vaak naar wall-of-basses zonder punch. Hij recyclet zelfs hele kickpatronen, half hardtraxx loopt altijd te zeiken over variatie op een album, daar is deze man zeker niet mee bezig. Ook moeten al zijn tracks over dood en vederf gaan, hij hoeft ook geen blije tracks te maken, maar zo gaat ook veel variatie verloren, juist omdat zijn tracks allemaal hetzelfde thema hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:19 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Jouw mening.

Andromeda schreef:
Op enkele plaatjes na is hier echt geen zak aan. :/

Mee eens, heb nog niet alles in 'goede' kwaliteit gehoord maar van wat ik heb gehoord is het op een paar platen inderdaad geen zak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:52 

Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:
Dit album wordt echt 3x niks. Het klinkt zo amateuristisch als ik weet niet wat. Op enkele plaatjes na is hier echt geen zak aan. :/

Jou mening. Ik daarentegen vind zeker de helft leuk en vind het niet zo amateuristisch klinken, zeker niet als je het vergelijkt met Annihilate.

Moet je nagaan hoe kut Annihilate klont, nog slechter, het is gewoon amateuristisch. Het is alleen dat hij de harder = beter methode hanteert en daardoor zoveel fans krijgt. Dit is gewoon niveautje producer corner (op enkele tracks na.) Die kicks klinken vaak naar wall-of-basses zonder punch. Hij recyclet zelfs hele kickpatronen, half hardtraxx loopt altijd te zeiken over variatie op een album, daar is deze man zeker niet mee bezig. Ook moeten al zijn tracks over dood en vederf gaan, hij hoeft ook geen blije tracks te maken, maar zo gaat ook veel variatie verloren, juist omdat zijn tracks allemaal hetzelfde thema hebben.

Helemaal mee eens! Op enkele collabs na dramatisch album.
Weinig variatie, wat ik heb gehoord klinkt al wel stuk voller dan de tracks op annihilate maar helaas nog steeds dunne en onafgewerkte sound en kicks hoef ik niet over te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:22 

Andromeda schreef:
Dit is gewoon niveautje producer corner (op enkele tracks na.)

vind dit niet echt een redelijk argument... Als het vet klinkt(wat hij en veel andere vinden) hoeft het toch niet technisch hoogstaand te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:38 

Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:
patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:

Had jij dan graag een year of summer remix op zen album gehad? Bij raw gaat het meestal om het ondergrondse, de dood, pijn, weet ik veel wat. Dat is gewoon een stijltje dat hij koest.
Al moet ik ook toegeven dat ik in het begin razend enthousiast was over dit album maar ik er nu toch niet meer echt naar uitkijk.. zitten wel een paar goede tracks tussen maar maar heel veel tracks lijken gewoon hard op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:48 

Hardtraxx Veteran

Dennis Lambregts schreef:
Bij raw gaat het meestal om het ondergrondse, de dood, pijn, weet ik veel wat.

Als onderschriften er nog waren... :lol: dank je voor deze opmerking, ik heb mijn lachquotum van de dag ook weer gehaald xd ok granted, samen met:

Anonymous schreef:
Als het vet klinkt(wat hij en veel andere vinden) hoeft het toch niet technisch hoogstaand te zijn?

Dat was ook een toppertje xd

OT: enige track die (nog steeds) wel leuk is, is God's Child. Verder een paar aardige, voor de rest meuk. Ben eigenlijk alleen nog benieuwd naar collabs met E-Force en High Voltage, maar die zie ik vanzelf wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:22 

haha hoezo is toch zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Edit: Iedereen loopt altijd te zijken over een te lange break, alle breaks bij Radical zijn slaapverwekkend lang... elke break duurt zo'n 1:30...

Maak jij is een track dan? Als het zo amateuristisch als ik weet wat niet wat is, dan moet jij dit natuurlijk ook makkelijk kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:51 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Andromeda schreef:

Edit: Iedereen loopt altijd te zijken over een te lange break, alle breaks bij Radical zijn slaapverwekkend lang... elke break duurt zo'n 1:30...

Maak jij is een track dan? Als het zo amateuristisch als ik weet wat niet wat is, dan moet jij dit natuurlijk ook makkelijk kunnen.

Daar gaan we weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:56 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Basshunterzz schreef:
Andromeda schreef:

Daar gaan we weer :lol:

Ik vind het een beetje onzin om iets zo amateuristisch als wat te noemen terwijl je het zelf waarschijnlijk niet kan. Dan is het volgens mij niet amateuristisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:22 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Ik vind het een beetje onzin om iets zo amateuristisch als wat te noemen terwijl je het zelf waarschijnlijk niet kan. Dan is het volgens mij niet amateuristisch..

Ohja dus als ik bij jou kom eten en jij geeft mij een compleet verbrande en smerige lasagne te eten, mag ik niet zeggen dat het niet lekker is omdat ik het niet zelf kan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:36 

Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
Basshunterzz schreef:

Ohja dus als ik bij jou kom eten en jij geeft mij een compleet verbrande en smerige lasagne te eten, mag ik niet zeggen dat het niet lekker is omdat ik het niet zelf kan maken?

:lol: ik denk dat een kind van 3 nog een mislukte maaltijd kan maken dus dat is geen goede vergelijking, vind het ook wel onzin dat mensen geen kritiek mogen geven als ze t zelf niet kunnen maken, ik vind het amateuristische bij dit album wel meevallen, vorig album vond ik wel echt gewoon slecht, RR is niet iemand die je uit zou kiezen voor geweldige producing skills maar er zijn meer dingen die belangrijk zijn als je een track maakt, ik vind het album wel heel dik ook al is t niet super geweldig (ook zeker niet slecht imo) geproduced is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:45 

Hardtraxxer

Ordinary Joe schreef:
Basshunterzz schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:49 

Hardtraxx Addict

Ordinary Joe schreef:
Basshunterzz schreef:

:worship: :worship: De nagel op de kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:01 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:

Dit soort reacties kan ik me mateloos aan ergeren.
Vergelijkbaar met het afkraken van een track. Dan moet je blijkbaar verstand hebben van producen. Bij het goedkeuren van een track blijkbaar niet. :huh:

OT: ik kan niet wachten tot deze eindelijk in de schappen ligt! Krijgt een mooi plekkie in m'n cd rek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:20 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
vind dit niet echt een redelijk argument... Als het vet klinkt(wat hij en veel andere vinden) hoeft het toch niet technisch hoogstaand te zijn?

Persoonlijk vind ik het wel van belang. Als een track technisch beter is, is het ook vaak zo dat die tracks een betere afwerking hebben, betere balans tussen bepaalde elementen en de sounds zijn beter afgestemd.

Had jij dan graag een year of summer remix op zen album gehad

Heb ik dit gezegd?

Bij raw gaat het meestal om het ondergrondse, de dood, pijn, weet ik veel wat. Dat is gewoon een stijltje dat hij koest.

Klinkklare onzin, dat wordt juist gedacht. Je kan makkelijk harde tracks maken die niet eens een duistere sfeer hebben. Kijk bijvoorbeeld naar Theracords, oudere fusion releases etc.

Basshunterzz schreef:

Hier ga ik niet eens op in. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:48 

Ik vond die amateuristische tracks van zijn vorige album juist erg lekker. De nieuwe stijl is dan weer helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Basshunterzz schreef:

Hoe verzin je het :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:18 

Aan het typen...

Cruelty schreef:
Het is een beetje de mode om te zeggen dat Radical Redemption tracks amateuristisch klinken.
Dezelfde mensen die ik dat hier zie zeggen cummen ook over oude tracks, hoewel die nog een stuk slechter klinken. Tracks als Gods Child zijn gewoon ook goed geproduceerd.

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

O o o, deze toppa :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:35 

Hardtraxxer

Mag ik nog zeggen dat ik dit album wél tof vind en dit hét album van het jaar gaat worden?! Bedankt voor het respecteren van mijn mening ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:35 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Doet mij helemaal niks. Die korte koorstukjes vind ik zelf maar irritant. Nee deze pakt mij niet..

Ook dit -.-

Al ben ik echt super fan van zijn aankomende album! Maar deze plaat pakt me gewoon totaal niet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:01 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Cruelty schreef:
Het is een beetje de mode om te zeggen dat Radical Redemption tracks amateuristisch klinken.
Dezelfde mensen die ik dat hier zie zeggen cummen ook over oude tracks, hoewel die nog een stuk slechter klinken. Tracks als Gods Child zijn gewoon ook goed geproduceerd.

Nee.

Dus god's child is slecht geproduceerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:07 

Aan het typen...

Ik reageerde eigenlijk op de 2e zin. Maar God's Child vind ik ook geen voorbeeld van een goede productie. Bovendien liggen de frequenties van de basslines voortdurend ver onder de rest van de track. Dan kun je ook niet zo heel veel fout doen in een afmix lijkt me.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle