Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:58 

Hardtraxx Addict

Civil disobedience vind ik zelf niet zo bijzonder.. Doet me echt t minst van al z'n album producties.
Kijk nu toch wel erg uit naar t album al wordt t voor mij zeker niet t album van t jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk album ! Kan niet wachten tot ik 'm kan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:58 

Hardtraxxer

Ik sla dit album denk toch over.
Teveel tracks die me niet interesseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:27 

Hardtraxx Veteran

hij produceert heel wisselvallig ene keer een super track andere keer echte bagger

kan niet wachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:26 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik vind het een beetje onzin om iets zo amateuristisch als wat te noemen terwijl je het zelf waarschijnlijk niet kan. Dan is het volgens mij niet amateuristisch..

Ohja dus als ik bij jou kom eten en jij geeft mij een compleet verbrande en smerige lasagne te eten, mag ik niet zeggen dat het niet lekker is omdat ik het niet zelf kan maken?

Nou laat ik het anders zeggen. Als die tracks zo amateuristisch zijn als wat, waarom staat meneer dan tegenwoordig elke week op minstens 2 feesten en gaat iedereen los op zijn 'amateuristische' tracks. Dan zal er toch iets niet zo amateuristisch aan zijn. En ik zag daarnaast niet dat je het niet mag zeggen dat het slecht is, ieder zijn mening. Maar om het zo te noemen vind ik onzin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:46 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ordinary Joe schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik vind het een beetje onzin om iets zo amateuristisch als wat te noemen terwijl je het zelf waarschijnlijk niet kan. Dan is het volgens mij niet amateuristisch..

Ohja dus als ik bij jou kom eten en jij geeft mij een compleet verbrande en smerige lasagne te eten, mag ik niet zeggen dat het niet lekker is omdat ik het niet zelf kan maken?

Nou laat ik het anders zeggen. Als die tracks zo amateuristisch zijn als wat, waarom staat meneer dan tegenwoordig elke week op minstens 2 feesten en gaat iedereen los op zijn 'amateuristische' tracks. Dan zal er toch iets niet zo amateuristisch aan zijn. En ik zag daarnaast niet dat je het niet mag zeggen dat het slecht is, ieder zijn mening. Maar om het zo te noemen vind ik onzin ;)

Er staan elke week ook duizenden wanhopige meisjes te kwijlen op tracks van Justin Bieber. Bepaalt dat wat goede muziek is? Want dan denk ik dat je beter iets anders op kan gaan zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:

Er staan elke week ook duizenden wanhopige meisjes te kwijlen op tracks van Justin Bieber. Bepaalt dat wat goede muziek is? Want dan denk ik dat je beter iets anders op kan gaan zoeken.

Daar gaat het mij helemaal niet om... Het gaat mij erom dat je iets niet amateuristisch als iets moet gaan noemen als het gewoon genoeg succes oplevert. Die muziek van Justin Bieber vind ik ook niks, maar ik ga het niet amateuristisch noemen want anders zou hij nooit zover komen als het zo amateuristisch zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 00:09 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
ik ga het niet amateuristisch noemen want anders zou hij nooit zover komen als het zo amateuristisch zou zijn.

De meeste mensen (waaronder jij blijkbaar), hebben geen kennis van hoe amateuristisch iets geproduceerd is. Zo kan iets wat amateuristisch klinkt toch populair worden. Je mag het best leuk vinden als het amateuristisch is hoor. Sommige mensen storen zich daar gewoon niet aan. Accepteer dan gewoon dat het amateuristisch is en je het leuk vindt. Ik vind ook wel eens amateuristische dingen leuk (dancehall bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 00:36 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Basshunterzz schreef:
ik ga het niet amateuristisch noemen want anders zou hij nooit zover komen als het zo amateuristisch zou zijn.

De meeste mensen (waaronder jij blijkbaar), hebben geen kennis van hoe amateuristisch iets geproduceerd is. Zo kan iets wat amateuristisch klinkt toch populair worden. Je mag het best leuk vinden als het amateuristisch is hoor. Sommige mensen storen zich daar gewoon niet aan. Accepteer dan gewoon dat het amateuristisch is en je het leuk vindt. Ik vind ook wel eens amateuristische dingen leuk (dancehall bijvoorbeeld).

Dus eigenlijk wil je zeggen dat MiM en de organisaties die Radical boeken ook niet weten hoe amateuristisch hij produceert, dat lijkt me sterk maarja laten we er maar over ophouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:29 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
PNXRMX schreef:
Basshunterzz schreef:

Dus eigenlijk wil je zeggen dat MiM en de organisaties die Radical boeken ook niet weten hoe amateuristisch hij produceert, dat lijkt me sterk maarja laten we er maar over ophouden :P

Vooral de track van zijn vorige album zijn idd wel heel amateuristich hoor, dit album valt het mee maar naar RR luister je zeker niet voor zn producing skills want hij is wat dat betreft toch wel een van de mindere van de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:48 

Hardtraxx Veteran

Ik sluit me aan bij Syztrax. Luister even kritisch naar zijn Annihilate album en je kan je alleen maar ergeren aan hoe slecht de platen daarop zijn geproduceerd. The Spell of Sin toont een grote vooruitgang, maar het kan hier en daar nog steeds stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:57 

Hardtraxx Veteran

Ik snap heel goed dat mensen kritiek hebben op de productietechnische kwaliteiten van RR. Sommige platen komen vooral thuis niet lekker uit de verf. Maar ik ben wel van mening dat de energie en hardheid vooral live echt genieten is. Ik heb dan ook liever dat het live hard gaat dan alleen thuis.
En in vergelijking met zn eerste album maakt hij wel stappen. Mag ook wel natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:56 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Ik snap heel goed dat mensen kritiek hebben op de productietechnische kwaliteiten van RR. Sommige platen komen vooral thuis niet lekker uit de verf. Maar ik ben wel van mening dat de energie en hardheid vooral live echt genieten is. Ik heb dan ook liever dat het live hard gaat dan alleen thuis.
En in vergelijking met zijn eerste album maakt hij wel stappen. Mag ook wel natuurlijk.

Nouja, live heb ik het nog niet meegemaakt. Het zou ook wel ongetwijfeld hard gaan, maar hard is niet beter. Ik zou liever iets anders dan een uur lang een wall of bass naar je toegesmeten krijgen met een uur lang lange breaks en zeurende screeches. Daarbij is Radical ook gewoon in de scene geduwd door zijn maatjes Crypsis en Angerfist, in plaats van hard werken. Als ik mijn album naar MiM is opsturen en het is de kwaliteit Annihilate dan wordt het zeker niet geaccepteerd. Sterker nog het wordt bij geen een "A-label" geaccepteerd. Ik vind eigenlijk ook belachelijk dat hij zo veel aanhang heeft, terwijl hij misschien wel een van de minste producers in de HS scene is en ook zo makkelijk in de scene is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

Van alle keren dat ik RR heb horen draaien was alleen Thrillogy vorig jaar echt een wall of bass.
Uiteraard heeft RR de mazzel gehad dat hij connecties had met Crypsis en Angerfist. Neemt niet weg dat je van zijn stijltje kan houden. En het kan ook heel goed dat het niets voor je is. Ook prima. :)

En mensen mogen zelf bepalen wat ze vet vinden en wie ze aanhangen, en blijkbaar zijn er veel meer mensen zoals ik die zijn stijl echt heel dik vinden.

Mijn tip, gewoon lekker naar wat anders luisteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:42 

Hardtraxxer

Ik kijk zeker uit naar dit album. Slecht geproduceerd of niet, ik vind dat er zeker goede tracks op het album staan, maar natuurlijk zijn er ook de 13 in een dozijn platen, zoals bij bijna ieder album... Ik heb het idee dat sommigen zich eraan ergeren dat Radical 'omhooggepoept' is, om het zo maar even te zeggen. Dat is natuurlijk ook zo, en dat is erg frustrerend voor mensen die er langer over doen om te bereiken wat hij heeft bereikt, of er zelfs niet komen ondanks dat ze er misschien meer tijd en toewijding in hebben gestoken. Ik ben ook van mening dat hij zonder de hulp van met name Crypsis nooit zo'n snelle ontwikkeling in de scene had doorgemaakt. Vooral bij Annihilate maakte hij de status en kwaliteit die geschetst werd niet waar, maar ik moet zeggen dat TSOS toch wel een stuk beter is dan het 1e album. Dit is ook te zien aan het feit dat de tracks van Annihilate nauwelijks of niet in sets van andere artiesten gedraaid werden (op Chain en Crypsis na dan...), terwijl de tracks van TSOS toch regelmatig voorkomen in een setje. RR's stijl, die toch behoorlijk verschilt van het gebruikelijke, is natuurlijk ook iets waar mensen voor naar een feest komen, of het kwalitatief goede platen zijn of niet. Ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel deels onder deze mensen reken, al snap ik het punt dat mensen zich ergeren aan de af en toe beperkte mate van variatie (bijvoorbeeld het hergebruiken van kickpatterns). Al met al ben ik echter zeker positief over het album, mede omdat hij nu, na een tegenvallend eerste album, toch laat zien dat hij wat waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:03 

Hardtraxx Addict

Don't fuck with the Radical!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Pre-ordered zonder t-shirt. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 19:40 

BuzzLightyear schreef:
Ik sluit me aan bij Syztrax.

:surrender:

On topic: Het is zeker waar dat er tracks zijn van RR die onder de maat zijn, ook op dit album, maar amateuristisch zou ik hem niet noemen. Waar hij overigens wel een keizer in is is het neerzetten van zijn eigen stijl, en mede daarom is hij zo populair aan het worden. En als je van die stijl houdt, zoals ik, neem je denk ik het iets lagere niveau voor lief. Ik in ieder geval wel, zijn tracks vind ik live gewoon erg lekker. Een stuk beter dan thuis in ieder geval.
Maar, bijvoorbeeld het recyclen van complete kickpatterns zoals in Prostitute, of die halve kick in Don't Fuck With The Radical (zum kotsen) vind ik ook een stap te ver gaan. Helaas erger ik me daar ook aan als ik het live hoor. Maargoed, je kan niet alles hebben denk ik dan maar :)

EDIT: ik zie nu dat mijn verhaal best wel lijkt op dat van Awethority :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
BuzzLightyear schreef:

Hier heeft hij wel een punt haha. Bedoel, z'n eerste album stak technisch gezien net zo goed in elkaar als dunne poep. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 19:43 

BuzzLightyear schreef:
AndyAsteroids schreef:
BuzzLightyear schreef:

Hier heeft hij wel een punt haha. Bedoel, z'n eerste album stak technisch gezien net zo goed in elkaar als dunne poep. :P

Beter had ik het niet kunnen verwoorden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:02 

Hardtraxx Elite

Dennis Lambregts schreef:
Bij raw gaat het meestal om het ondergrondse, de dood, pijn, weet ik veel wat. Dat is gewoon een stijltje dat hij koest.

Citaat:
Klinkklare onzin, dat wordt juist gedacht. Je kan makkelijk harde tracks maken die niet eens een duistere sfeer hebben. Kijk bijvoorbeeld naar Theracords, oudere fusion releases etc.

Dat word juist gedacht? trek je platenkast eens open, meer als de helft van de raw hardstyle platen gaan tegenwoordig over die onzin allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 04:18 

Hardtraxx Veteran

Bij raw gaat het meestal om het ondergrondse, de dood, pijn, weet ik veel wat. Dat is gewoon een stijltje dat hij koest.

Citaat:
Klinkklare onzin, dat wordt juist gedacht. Je kan makkelijk harde tracks maken die niet eens een duistere sfeer hebben. Kijk bijvoorbeeld naar Theracords, oudere fusion releases etc.

Dat word juist gedacht? trek je platenkast eens open, meer als de helft van de raw hardstyle platen gaan tegenwoordig over die onzin allemaal.

Meest kansloze discussie ooit.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:04 

Hardtraxxer

heb m net gepreorderd en heb er gelijk ook beide crypsis albums bijgedaan, kan niet wachten tot volgende week :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:41 

Hardtraxx Addict

Awethority schreef:
Ik kijk zeker uit naar dit album. Slecht geproduceerd of niet, ik vind dat er zeker goede tracks op het album staan, maar natuurlijk zijn er ook de 13 in een dozijn platen, zoals bij bijna ieder album... Ik heb het idee dat sommigen zich eraan ergeren dat Radical 'omhooggepoept' is, om het zo maar even te zeggen. Dat is natuurlijk ook zo, en dat is erg frustrerend voor mensen die er langer over doen om te bereiken wat hij heeft bereikt, of er zelfs niet komen ondanks dat ze er misschien meer tijd en toewijding in hebben gestoken. Ik ben ook van mening dat hij zonder de hulp van met name Crypsis nooit zo'n snelle ontwikkeling in de scene had doorgemaakt. Vooral bij Annihilate maakte hij de status en kwaliteit die geschetst werd niet waar, maar ik moet zeggen dat TSOS toch wel een stuk beter is dan het 1e album. Dit is ook te zien aan het feit dat de tracks van Annihilate nauwelijks of niet in sets van andere artiesten gedraaid werden (op Chain en Crypsis na dan...), terwijl de tracks van TSOS toch regelmatig voorkomen in een setje. RR's stijl, die toch behoorlijk verschilt van het gebruikelijke, is natuurlijk ook iets waar mensen voor naar een feest komen, of het kwalitatief goede platen zijn of niet. Ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel deels onder deze mensen reken, al snap ik het punt dat mensen zich ergeren aan de af en toe beperkte mate van variatie (bijvoorbeeld het hergebruiken van kickpatterns). Al met al ben ik echter zeker positief over het album, mede omdat hij nu, na een tegenvallend eerste album, toch laat zien dat hij wat waard is.

Ben ik niet met je eens eerlijk gezegd. Er staan hier ook veel collabs op, waardoor ze ook meer worden gedraaid door andere artiesten. Vooral de laatste jaren promoten veel artiesten alleen hun eigen nummers en van en door label genoten.

OT: Erg vet album, waar nog een aantal verrassingen voor mij opstaan, omdat ik ze bewust nog niet wilde luisteren. Wordt sowieso aangeschaft dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:49 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Awethority schreef:

Ben ik niet met je eens eerlijk gezegd. Er staan hier ook veel collabs op, waardoor ze ook meer worden gedraaid door andere artiesten. Vooral de laatste jaren promoten veel artiesten alleen hun eigen nummers en van en door label genoten.

OT: Erg vet album, waar nog een aantal verrassingen voor mij opstaan, omdat ik ze bewust nog niet wilde luisteren. Wordt sowieso aangeschaft dit album!

de enige fatsoenlijke tracks daarvan waren unlike others en helpless imo
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle