Awethority schreef:
Ik kijk zeker uit naar dit album. Slecht geproduceerd of niet, ik vind dat er zeker goede tracks op het album staan, maar natuurlijk zijn er ook de 13 in een dozijn platen, zoals bij bijna ieder album... Ik heb het idee dat sommigen zich eraan ergeren dat Radical 'omhooggepoept' is, om het zo maar even te zeggen. Dat is natuurlijk ook zo, en dat is erg frustrerend voor mensen die er langer over doen om te bereiken wat hij heeft bereikt, of er zelfs niet komen ondanks dat ze er misschien meer tijd en toewijding in hebben gestoken. Ik ben ook van mening dat hij zonder de hulp van met name Crypsis nooit zo'n snelle ontwikkeling in de scene had doorgemaakt. Vooral bij Annihilate maakte hij de status en kwaliteit die geschetst werd niet waar, maar ik moet zeggen dat TSOS toch wel een stuk beter is dan het 1e album. Dit is ook te zien aan het feit dat de tracks van Annihilate nauwelijks of niet in sets van andere artiesten gedraaid werden (op Chain en Crypsis na dan...), terwijl de tracks van TSOS toch regelmatig voorkomen in een setje. RR's stijl, die toch behoorlijk verschilt van het gebruikelijke, is natuurlijk ook iets waar mensen voor naar een feest komen, of het kwalitatief goede platen zijn of niet. Ik moet zeggen dat ik mezelf ook wel deels onder deze mensen reken, al snap ik het punt dat mensen zich ergeren aan de af en toe beperkte mate van variatie (bijvoorbeeld het hergebruiken van kickpatterns). Al met al ben ik echter zeker positief over het album, mede omdat hij nu, na een tegenvallend eerste album, toch laat zien dat hij wat waard is.
Ben ik niet met je eens eerlijk gezegd. Er staan hier ook veel collabs op, waardoor ze ook meer worden gedraaid door andere artiesten. Vooral de laatste jaren promoten veel artiesten alleen hun eigen nummers en van en door label genoten.
OT: Erg vet album, waar nog een aantal verrassingen voor mij opstaan, omdat ik ze bewust nog niet wilde luisteren. Wordt sowieso aangeschaft dit album!