Kicks missen wat kracht, kickrolls daaraantegen zijn echt gruwelijk. De sfeer vind ik heerlijk, kippenvel 
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Radical Redemption & MC Tha Watcher - The Spell of Sin
- View the latest post: Minus is More presents The Spell of Sin, 3 Mei 2014, Club Rodenburg Beesd
- View the latest post: MINUS IS MORE | The Spell of Sin (04-01-14, Luxor live, Arnhem)
- View the latest post: The Spell of Sin Tour @ Club Epic (28-09-2013, Brekelenkamp)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Doet mij helemaal niks. Die korte koorstukjes vind ik zelf maar irritant. Nee deze pakt mij niet..
-
FHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
continuous mix

-
A
Vreemd nummer maar ik vind het zeker wat hebben... Ik had alleen gehoopt dat er meer zou worden gedaan met die melodie in de break. Live is ie in ieder geval doodziek, op Thrillogy was dit wel ff een brok-in-de-keel momentje 
God ver dom me wat een fucking vette clip
Ook het nummer vind ik echt gruwelijk vet klinken. Fucking vette sfeer en gruwelijke sounds! Kicks klinken wat minder op het eerste gehoor, maar ik hoor ze nu ook op een crappy systeempje op m'n kamer in Nijmegen.
Komend weekend thuis maar eens horen hoe ze klinken.
Ook het nummer vind ik echt gruwelijk vet klinken. Fucking vette sfeer en gruwelijke sounds! Kicks klinken wat minder op het eerste gehoor, maar ik hoor ze nu ook op een crappy systeempje op m'n kamer in Nijmegen.
Komend weekend thuis maar eens horen hoe ze klinken.
Had hele hoge verwachtingen maar thuis klinkt het maar mwa mwa
Op Thrillogy ging die echter heerlijk hard
Op Thrillogy ging die echter heerlijk hard
9 november dus (zaterdags) alle fulls te verkrijgen op Hardstyle.com neem ik aan? Wel raar in het weekend...
-
S
Clip is bruut, track is niet veel. Kicks komen niet door heb ik het idee.
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
dit is er gewoon 1 die je live moet horen, ik vind hem nu ik m thuis hoor ook niet zo heel overtuigend maar op thillogy...

Mehhhh alleen laatste stukje is wel OK
Godallemachtig wat is dat anthem slecht zeg. Waarom variëren de nummers van RR nou zo erg qua vetheid.
Niveautje Annihilate dit. Die melodie is klinkt weer zo vlak, simpel en onafgewerkt. Die soort pulserende vocals en screech werken ook maar op de zenuwen.Dakpan wrote:Godallemachtig wat is dat anthem slecht zeg.
Dat anthem doet me 3x niks, alleen de kickrolls zijn wel vet.
Dit, ik vind dat met die koorstukjes beetje amateuristisch overkomen. Niks voor mijRaven wrote:Doet mij helemaal niks. Die korte koorstukjes vind ik zelf maar irritant. Nee deze pakt mij niet..
Zal er maar net aan liggen hoeveel hulp hij krijgt van Angerfist etc. lijkt me.Dakpan wrote:Godallemachtig wat is dat anthem slecht zeg. Waarom variëren de nummers van RR nou zo erg qua vetheid.
Anthem doet mij echt niets jammer genoeg.. live zal die wel beter tot z'n recht komen maar zo achter je pc vind ik het maar niets!
Mij ook niet. Ik kan heel weinig met deze sounds.Raven wrote:Doet mij helemaal niks. Die korte koorstukjes vind ik zelf maar irritant. Nee deze pakt mij niet..
Dat koor erdoorheen irriteert mij ook maar eigenlijk. Stukje met de screech klinkt dan wel weer vet maar het tempo wordt er flink uitgehaald door die zang. Kan me eigenlijk ook helemaal niet herinneren dat ik deze heb gehoord zaterdag, draaide hij hem zelf?
Overigens denk ik wel dat er lang niet zoveel aandacht aan is besteed als aan de andere platen? Plaat is ineens uit het niets in elkaar gezet, althans dat hele feest was nog niet aangekondigd toen dat album al zo goed als af was?
Overigens denk ik wel dat er lang niet zoveel aandacht aan is besteed als aan de andere platen? Plaat is ineens uit het niets in elkaar gezet, althans dat hele feest was nog niet aangekondigd toen dat album al zo goed als af was?
-
A
ik denk meer dat het achteraf pas als anthem bestempeld werdTiMOTHYb wrote:Dat koor erdoorheen irriteert mij ook maar eigenlijk. Stukje met de screech klinkt dan wel weer vet maar het tempo wordt er flink uitgehaald door die zang. Kan me eigenlijk ook helemaal niet herinneren dat ik deze heb gehoord zaterdag, draaide hij hem zelf?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een drive geeft dat koor mee in de climax mee zeg, ont-zettend vet.
+ Het artwork van TSOS
+ Het artwork van TSOS
-
N
Hahaha wat een irritante plaat zeg. Dat pulserende continu werkt zo hard op de zenuwen.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Dit album wordt echt 3x niks. Het klinkt zo amateuristisch als ik weet niet wat. Op enkele plaatjes na is hier echt geen zak aan. 
Edit: Iedereen loopt altijd te zijken over een te lange break, alle breaks bij Radical zijn slaapverwekkend lang... elke break duurt zo'n 1:30...
Edit: Iedereen loopt altijd te zijken over een te lange break, alle breaks bij Radical zijn slaapverwekkend lang... elke break duurt zo'n 1:30...
Whaha die laatste plaat is echt pure bagger. Hele album is verder ook niet echt boeiend.
Jou mening. Ik daarentegen vind zeker de helft leuk en vind het niet zo amateuristisch klinken, zeker niet als je het vergelijkt met Annihilate.Andromeda wrote:Dit album wordt echt 3x niks. Het klinkt zo amateuristisch als ik weet niet wat. Op enkele plaatjes na is hier echt geen zak aan.
Dat valt de laatste tijd ook best mee...Andromeda wrote:Edit: Iedereen loopt altijd te zijken over een te lange break, alle breaks bij Radical zijn slaapverwekkend lang... elke break duurt zo'n 1:30...