Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:38 

Hardtraxxer

Kicks missen wat kracht, kickrolls daaraantegen zijn echt gruwelijk. De sfeer vind ik heerlijk, kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:41 

Hardtraxx Veteran

Doet mij helemaal niks. Die korte koorstukjes vind ik zelf maar irritant. Nee deze pakt mij niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:48 

Hardtraxx Newbie

continuous mix :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:51 

Vreemd nummer maar ik vind het zeker wat hebben... Ik had alleen gehoopt dat er meer zou worden gedaan met die melodie in de break. Live is ie in ieder geval doodziek, op Thrillogy was dit wel ff een brok-in-de-keel momentje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

God ver dom me wat een fucking vette clip :worship:
Ook het nummer vind ik echt gruwelijk vet klinken. Fucking vette sfeer en gruwelijke sounds! Kicks klinken wat minder op het eerste gehoor, maar ik hoor ze nu ook op een crappy systeempje op m'n kamer in Nijmegen.

Komend weekend thuis maar eens horen hoe ze klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:28 

Hardtraxxer

Had hele hoge verwachtingen maar thuis klinkt het maar mwa mwa :(

Op Thrillogy ging die echter heerlijk hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:25 

Hardtraxx Addict

9 november dus (zaterdags) alle fulls te verkrijgen op Hardstyle.com neem ik aan? Wel raar in het weekend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:58 

Clip is bruut, track is niet veel. Kicks komen niet door heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 23:05 

Hardtraxxer

dit is er gewoon 1 die je live moet horen, ik vind hem nu ik m thuis hoor ook niet zo heel overtuigend maar op thillogy... :bomb: :clap: :yay: :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 23:11 

Hardtraxx Veteran

Mehhhh alleen laatste stukje is wel OK
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 23:54 

Hardtraxx Veteran

Godallemachtig wat is dat anthem slecht zeg. Waarom variƫren de nummers van RR nou zo erg qua vetheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 00:12 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Godallemachtig wat is dat anthem slecht zeg.

Niveautje Annihilate dit. Die melodie is klinkt weer zo vlak, simpel en onafgewerkt. Die soort pulserende vocals en screech werken ook maar op de zenuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 00:22 

Hardtraxx Addict

Haha die clip, wat slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 01:37 

Hardtraxx Veteran

Dat anthem doet me 3x niks, alleen de kickrolls zijn wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 01:38 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Doet mij helemaal niks. Die korte koorstukjes vind ik zelf maar irritant. Nee deze pakt mij niet..

Dit, ik vind dat met die koorstukjes beetje amateuristisch overkomen. Niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 02:32 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Godallemachtig wat is dat anthem slecht zeg. Waarom variƫren de nummers van RR nou zo erg qua vetheid.

Zal er maar net aan liggen hoeveel hulp hij krijgt van Angerfist etc. lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 10:12 

Hardtraxxer

Anthem doet mij echt niets jammer genoeg.. live zal die wel beter tot z'n recht komen maar zo achter je pc vind ik het maar niets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:27 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Mij ook niet. Ik kan heel weinig met deze sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:31 

Donateur

Dat koor erdoorheen irriteert mij ook maar eigenlijk. Stukje met de screech klinkt dan wel weer vet maar het tempo wordt er flink uitgehaald door die zang. Kan me eigenlijk ook helemaal niet herinneren dat ik deze heb gehoord zaterdag, draaide hij hem zelf?

Overigens denk ik wel dat er lang niet zoveel aandacht aan is besteed als aan de andere platen? Plaat is ineens uit het niets in elkaar gezet, althans dat hele feest was nog niet aangekondigd toen dat album al zo goed als af was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:39 

TiMOTHYb schreef:
Dat koor erdoorheen irriteert mij ook maar eigenlijk. Stukje met de screech klinkt dan wel weer vet maar het tempo wordt er flink uitgehaald door die zang. Kan me eigenlijk ook helemaal niet herinneren dat ik deze heb gehoord zaterdag, draaide hij hem zelf?

Overigens denk ik wel dat er lang niet zoveel aandacht aan is besteed als aan de andere platen? Plaat is ineens uit het niets in elkaar gezet, althans dat hele feest was nog niet aangekondigd toen dat album al zo goed als af was?

ik denk meer dat het achteraf pas als anthem bestempeld werd ;) net als dat ze pas heel laat aangaven dat het ook zijn releaseparty was. Denk meer dat het een anthem als thema is voor rest van het feest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:42 

Hardtraxx Veteran

Wat een drive geeft dat koor mee in de climax mee zeg, ont-zettend vet. :worship:

+ Het artwork van TSOS :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:47 

Hahaha wat een irritante plaat zeg. Dat pulserende continu werkt zo hard op de zenuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:58 

Hardtraxx Elite

Dit album wordt echt 3x niks. Het klinkt zo amateuristisch als ik weet niet wat. Op enkele plaatjes na is hier echt geen zak aan. :/

Edit: Iedereen loopt altijd te zijken over een te lange break, alle breaks bij Radical zijn slaapverwekkend lang... elke break duurt zo'n 1:30...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:00 

Hardtraxx Addict

Whaha die laatste plaat is echt pure bagger. Hele album is verder ook niet echt boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:03 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Dit album wordt echt 3x niks. Het klinkt zo amateuristisch als ik weet niet wat. Op enkele plaatjes na is hier echt geen zak aan. :/

Jou mening. Ik daarentegen vind zeker de helft leuk en vind het niet zo amateuristisch klinken, zeker niet als je het vergelijkt met Annihilate.
Andromeda schreef:
Edit: Iedereen loopt altijd te zijken over een te lange break, alle breaks bij Radical zijn slaapverwekkend lang... elke break duurt zo'n 1:30...

Dat valt de laatste tijd ook best mee...
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle