Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz en Technoboy worden ieder jaar gevraagd om vooral de internationale mensen een plezier te doen. Daarnaast is Qlimax gewoon een feest voor de wat softere hardstyle, een Fusion DJ is meestal wat harder. Vind die keuzes dus echt niet zo onlogisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ze hadden toch op z'n minst Zany neer kunnen zetten :(
Ik ben een Fusion-fan dus ik baal er hard van dat daar niemand van op Qlimax staat, maar goed daarvoor ben ik op 2 oktober in de HMH volledig aan mn trekken gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany is bij mij ook een enorme favoriet samen met TBY. Jammer vind ik het altijd, maar op zich is het niet gek. Maar goed, we dwalen af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Headhunterz en Technoboy worden ieder jaar gevraagd om vooral de internationale mensen een plezier te doen. Daarnaast is Qlimax gewoon een feest voor de wat softere hardstyle, een Fusion DJ is meestal wat harder. Vind die keuzes dus echt niet zo onlogisch.


Precies!! Softere en meer commerciele hardstyle!! Snap dan niet hoe men erbij komt dat Qlimax zich richt op duistere en rauwe hardstyle!! Zonde, maar organisaties als Q-dance passen zich aan aan hetgeen waar het meeste geld mee te verdienen valt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke melodie maar... het mist gewoon een kippevel gevoel, beetje gewoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AACM schreef:
Khadber schreef:
Headhunterz en Technoboy worden ieder jaar gevraagd om vooral de internationale mensen een plezier te doen. Daarnaast is Qlimax gewoon een feest voor de wat softere hardstyle, een Fusion DJ is meestal wat harder. Vind die keuzes dus echt niet zo onlogisch.


Precies!! Softere en meer commerciele hardstyle!! Snap dan niet hoe men erbij komt dat Qlimax zich richt op duistere en rauwe hardstyle!! Zonde, maar organisaties als Q-dance passen zich aan aan hetgeen waar het meeste geld mee te verdienen valt!!


Kijk naar Loudness, dat verkocht in 2 maanden 1000 kaarten aan de hardere kant. Hoe wil je daar een concept in een Gelredome mee vullen? Niet dus. Dus is het niet gek dat de grootste feetsen het grootste publiek moeten trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
AACM schreef:
Khadber schreef:
Headhunterz en Technoboy worden ieder jaar gevraagd om vooral de internationale mensen een plezier te doen. Daarnaast is Qlimax gewoon een feest voor de wat softere hardstyle, een Fusion DJ is meestal wat harder. Vind die keuzes dus echt niet zo onlogisch.


Precies!! Softere en meer commerciele hardstyle!! Snap dan niet hoe men erbij komt dat Qlimax zich richt op duistere en rauwe hardstyle!! Zonde, maar organisaties als Q-dance passen zich aan aan hetgeen waar het meeste geld mee te verdienen valt!!


Kijk naar Loudness, dat verkocht in 2 maanden 1000 kaarten aan de hardere kant. Hoe wil je daar een concept in een Gelredome mee vullen? Niet dus. Dus is het niet gek dat de grootste feetsen het grootste publiek moeten trekken.


Uiteraard begrijpelijk, maar gaat het dan om de muziek of de commercie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach commercie. Komt dat verschrikkelijk misbruikte woord weer eens om de hoek kijken. Als je een evenement organiseert wil je het graag met winst afsluiten. Of je nou in de Gelredome zit of in de plaatselijke stamkroeg. Jij besluit het Gelredome te boeken, dus pak je alles wat groter aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarom zeg ik begrijpelijk!! Qlimax is een prima feest, met de hele sfeer enz. Alleen zou het van mij wel een tikkie harder mogen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kijk naar Loudness, dat verkocht in 2 maanden 1000 kaarten aan de hardere kant. Hoe wil je daar een concept in een Gelredome mee vullen? Niet dus. Dus is het niet gek dat de grootste feetsen het grootste publiek moeten trekken.

Had toch geen reet uitgemaakt aangezien de line-up nog niet bekend was en het feest alweer binnen driekwartier uitverkocht was.

Ik wil niks zeggen maar op Hardbass draaien Zany, Beholder en Deepack toch ook hele harde hardstyle-sets? Ik vraag niet om een raw-hardstyle line-up van hier tot tokyo voor Qlimax maar één hardere naam extra had deze line-up totaal geen kwaad gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Kijk naar Loudness, dat verkocht in 2 maanden 1000 kaarten aan de hardere kant. Hoe wil je daar een concept in een Gelredome mee vullen? Niet dus. Dus is het niet gek dat de grootste feetsen het grootste publiek moeten trekken.

Had toch geen reet uitgemaakt aangezien de line-up nog niet bekend was en het feest alweer binnen driekwartier uitverkocht was.

Ik wil niks zeggen maar op Hardbass draaien Zany, Beholder en Deepack toch ook hele harde hardstyle-sets? Ik vraag niet om een raw-hardstyle line-up van hier tot tokyo voor Qlimax maar één hardere naam extra had deze line-up totaal geen kwaad gedaan.

Zeer mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou de lineup misschien ook wel iets harder willen, maar ik snap hun keuzes absoluut. En ik vind wel degelijk een verschil zitten tussen het merk Qlimax wat puur op naam uitverkoopt en Hard Bass wat in 3 maanden nog lang niet uitverkoopt ondanks alle promotie.

Deepack draaide vorig jaar ook een beestenset. Kei-hard. Blijkbaar viel dat niet helemaal in de smaak bij het publiek. Je weet toch waar dit evenement voor opgezet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B2S heeft met de 1e HARD BASS in het Gelredome gewoon een slechte zet gemaakt, waardoor er veel mensen afhaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AACM schreef:
B2S heeft met de 1e HARD BASS in het Gelredome gewoon een slechte zet gemaakt, waardoor er veel mensen afhaken!


B2S weet zelf gewoon niet welke kant ze met hard bass op moeten gaan. Om een zaal met 30.000 mensen te vullen is gewoon een goed concept nodig en dat is Hard Bass gewoon niet. De dagjes mensen komen niet en de echte liefhebbers vinden het ook niet heel erg super. Tijd om een jaartje geen HB te doen en keihard terug te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vond hardbass vorig jaar anders wel heel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
katamaran schreef:
Struikrover schreef:
Niets mis met het anthem, gewoon een lekkere mainstream plaat, maar verre van origineel :surrender:

Niet origineel, dus een slecht anthem. Zo zie ik het. Als het geen anthem was dan zou ik ook zeggen dat het een aardige plaat was.

Slaat natuurlijk nergens op, je kunt ook een dik anthem afleveren zonder dat het echt origineel hoeft te zijn. De platen van B-Front zijn ook gewone platen zonder veel originaliteit of experimentele elementen, maar gewoon snoei hard :love: Voor mij hoeft het niet perse altijd origineel te zijn, als het maar lekker klinkt en een lekkere drive in zit.


Idd, Headhunterz had eerst voor Defqon scrap attack gemaakt, maar die melodie komt haast een op een uit We Come and We Go van brennan heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:38 
 
Artiest

Bezemsteel schreef:
AACM schreef:
B2S heeft met de 1e HARD BASS in het Gelredome gewoon een slechte zet gemaakt, waardoor er veel mensen afhaken!


B2S weet zelf gewoon niet welke kant ze met hard bass op moeten gaan. Om een zaal met 30.000 mensen te vullen is gewoon een goed concept nodig en dat is Hard Bass gewoon niet. De dagjes mensen komen niet en de echte liefhebbers vinden het ook niet heel erg super. Tijd om een jaartje geen HB te doen en keihard terug te komen.


Hardbass ken je tenminste normaal beuken, qlimax zit toch alles vol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Bezemsteel schreef:
AACM schreef:
B2S heeft met de 1e HARD BASS in het Gelredome gewoon een slechte zet gemaakt, waardoor er veel mensen afhaken!


B2S weet zelf gewoon niet welke kant ze met hard bass op moeten gaan. Om een zaal met 30.000 mensen te vullen is gewoon een goed concept nodig en dat is Hard Bass gewoon niet. De dagjes mensen komen niet en de echte liefhebbers vinden het ook niet heel erg super. Tijd om een jaartje geen HB te doen en keihard terug te komen.


Hardbass ken je tenminste normaal beuken, qlimax zit toch alles vol :lol:


Nog wel.. Als dit jaar ook geen succes wordt, trekt B2S echt de stekker uit HB in het gelredome. Ze gaan geen verlies maken zodat jij lekker de ruimte hebt om te stampen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
AACM schreef:
B2S heeft met de 1e HARD BASS in het Gelredome gewoon een slechte zet gemaakt, waardoor er veel mensen afhaken!


B2S weet zelf gewoon niet welke kant ze met hard bass op moeten gaan. Om een zaal met 30.000 mensen te vullen is gewoon een goed concept nodig en dat is Hard Bass gewoon niet. De dagjes mensen komen niet en de echte liefhebbers vinden het ook niet heel erg super. Tijd om een jaartje geen HB te doen en keihard terug te komen.

Wel vreemd, want de line-up was best aardig! Denk dat er iets qua promotie en marketing niet goed gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AACM schreef:
Bezemsteel schreef:
AACM schreef:
B2S heeft met de 1e HARD BASS in het Gelredome gewoon een slechte zet gemaakt, waardoor er veel mensen afhaken!


B2S weet zelf gewoon niet welke kant ze met hard bass op moeten gaan. Om een zaal met 30.000 mensen te vullen is gewoon een goed concept nodig en dat is Hard Bass gewoon niet. De dagjes mensen komen niet en de echte liefhebbers vinden het ook niet heel erg super. Tijd om een jaartje geen HB te doen en keihard terug te komen.

Wel vreemd, want de line-up was best aardig! Denk dat er iets qua promotie en marketing niet goed gaat..

Nou promoten doen ze ook best veel, op qlimax met die usb sticks etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kijk naar Loudness, dat verkocht in 2 maanden 1000 kaarten aan de hardere kant. Hoe wil je daar een concept in een Gelredome mee vullen? Niet dus. Dus is het niet gek dat de grootste feetsen het grootste publiek moeten trekken.


2,5 weken hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 20:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
AACM schreef:
Khadber schreef:
Headhunterz en Technoboy worden ieder jaar gevraagd om vooral de internationale mensen een plezier te doen. Daarnaast is Qlimax gewoon een feest voor de wat softere hardstyle, een Fusion DJ is meestal wat harder. Vind die keuzes dus echt niet zo onlogisch.


Precies!! Softere en meer commerciele hardstyle!! Snap dan niet hoe men erbij komt dat Qlimax zich richt op duistere en rauwe hardstyle!! Zonde, maar organisaties als Q-dance passen zich aan aan hetgeen waar het meeste geld mee te verdienen valt!!


Kijk naar Loudness, dat verkocht in 2 maanden 1000 kaarten aan de hardere kant. Hoe wil je daar een concept in een Gelredome mee vullen? Niet dus. Dus is het niet gek dat de grootste feetsen het grootste publiek moeten trekken.

Het is maar net wat voor sound je promoot, 7 jaar geleden konden ze ook wel een gelredome en een arena vullen met wat nu early hardstyle is. Maar omdat ze de focus verlegden naar de melodieuze hardstyle, is het nou onmogelijk om een groot early feest op de been te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij doet q-dance al jaren hetzelfde en zetten ze de populaire dj's neer. Dat deden ze in 2003 en in 2010 dus ook. Het grote verschil zit in het produceren van de dj's die maken tenslotte de muziek. Die maken de melodieuze hardstyle, voor de mainstream mensen, q-dance wil gewoon een uitverkocht gelredome en zet dus de populaire dj's neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het is maar net wat voor sound je promoot, 7 jaar geleden konden ze ook wel een gelredome en een arena vullen met wat nu early hardstyle is. Maar omdat ze de focus verlegden naar de melodieuze hardstyle, is het nou onmogelijk om een groot early feest op de been te krijgen.


Daar heb je een punt! Had er nog niet zo over nagedacht. Toch denk ik wel dat je nu meer te maken hebt met een splitsing en toen met de "early" naar hedendaagse Hardstyle meer een evaluatie. Ik denk dat ze eerder met de wat kleinere concepten de rauwe kant zullen toevoegen en als dat een succes is, dit bij bijv. Qlimax toevoegen. Wat Khadber ook al zegt, als je een Geldredome vol wilt krijgen moet je een breder publiek aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Volgens mij doet q-dance al jaren hetzelfde en zetten ze de populaire dj's neer. Dat deden ze in 2003 en in 2010 dus ook. Het grote verschil zit in het produceren van de dj's die maken tenslotte de muziek. Die maken de melodieuze hardstyle, voor de mainstream mensen, q-dance wil gewoon een uitverkocht gelredome en zet dus de populaire dj's neer.

Noem eens een grote dj die populair geworden is zonder het grote podium van q-dance.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle