Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Doe eens wat anders wel :P Tenminste ik zie daar heel duidelijk de boodschap in dat ik eens iets anders moet gaan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Doe eens wat anders wel :P Tenminste ik zie daar heel duidelijk de boodschap in dat ik eens iets anders moet gaan doen :P

mee eens :P ...maar ik vind dat Mannonymous wel gelijk heeft...brennan heart heeft hoeveel jaren lang ook al dezelfde sound??...ik vind echt wel dat hij voor deze Qlimax anthem eens wat ANDERS had mogen doen...en ik denk dat je daar het beste het publiek(wij dus)...voor kunt gebruiken want die luisteren eenmaal de muziek waardoor jij als dj zoveel kan optreden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Lyst/donkeyrollers
Ik dacht even een moment dat ik de enige was die er zo over dacht..

@skoekkokeakoek ofzoiets
Ik ben nog steeds heel erg benieuwd WAAROM de 'mening' van een producer meer telt als de mening van een luisteraar.
Ik maak een nummer dat merendeel van de luisteraars NIET om aan te horen vindt, maar een andere producer zegt tegen mij 'dit is een prima productie' dan moet ik dus die producer luisteren en de mening van de luisteraars met en korreltje zout nemen?
Buiten dat, artiesten zijn redelijk commercieel hoor, anders zouden ze nooit zulke belachelijke prijzen vragen voor een gig. Alsof die lui niet op winst uit zijn, laat me niet lachen :')

PS. Ik krijg een leven van je...
EDIT* Ik krijg een FOCKIN leven van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:02 
 
Artiest

Mannonymous schreef:
@Lyst/donkeyrollers
Ik dacht even een moment dat ik de enige was die er zo over dacht..

@skoekkokeakoek ofzoiets
Ik ben nog steeds heel erg benieuwd WAAROM de 'mening' van een producer meer telt als de mening van een luisteraar.
Ik maak een nummer dat merendeel van de luisteraars NIET om aan te horen vindt, maar een andere producer zegt tegen mij 'dit is een prima productie' dan moet ik dus die producer luisteren en de mening van de luisteraars met en korreltje zout nemen?
Buiten dat, artiesten zijn redelijk commercieel hoor, anders zouden ze nooit zulke belachelijke prijzen vragen voor een gig. Alsof die lui niet op winst uit zijn, laat me niet lachen :')

PS. Ik krijg een leven van je...
EDIT* Ik krijg een FOCKIN leven van je



Commerciële muziek is onzin

p.s. niet lopen kankeren dat je een leven krijgt van me, gezeik weer, je hoeft die discussie toch niet in te gaan... alleen omdat ik een andere mening heb dan de meeste hier?! Doe toch eens normaal man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Commerciële muziek is onzin

p.s. niet lopen kankeren dat je een leven krijgt van me, gezeik weer, je hoeft die discussie toch niet in te gaan... alleen omdat ik een andere mening heb dan de meeste hier?! Doe toch eens normaal man

Als je geen discussies wilt voeren moet je je niet aanmelden voor een forum. Er is niets mis met een andere mening hebben dan die van mij, alleen moet je wel goede argumenten hebben. Ik vind dat de argumenten die jij gebruikt niet erg sterk zijn. Vandaar dat ik de discussie met je aan ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:21 
 
Artiest

Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Commerciële muziek is onzin

p.s. niet lopen kankeren dat je een leven krijgt van me, gezeik weer, je hoeft die discussie toch niet in te gaan... alleen omdat ik een andere mening heb dan de meeste hier?! Doe toch eens normaal man

Als je geen discussies wilt voeren moet je je niet aanmelden voor een forum. Er is niets mis met een andere mening hebben dan die van mij, alleen moet je wel goede argumenten hebben. Ik vind dat de argumenten die jij gebruikt niet erg sterk zijn. Vandaar dat ik de discussie met je aan ga.


ik kom toch met een duidelijk argument
een producer weet nou eenmaal meer van hoe een plaat gemaakt moet worden en in elkaar hoort te zitten dan iemand die alleen luistert.
lijkt me vrij logisch, een pianist weet meer van piano spelen dan iemand die luistert naar piano muziek.
een zanger weet meer van zingen dan iemand die ernaar luistert.
enz. enz.
en ik zeg niet dat ik de discussie niet aan wil gaan, je moet de dingen niet omdraaien, jij gaat lopen zeuren dat je een leven van me krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch knap dat 17/18 pagina's over commercieel vs underground en melo vs raw style gaan.
Verder dan "ik vind de plaat ruk en bagger" komt die andere pagina ook niet, een zeeeer interessante ontwikkeling:P.

Om me in de discussie te mengen: Elke dj is commercieel bezig. Kijk naar b-front en zatox, deze producers zien dat hun platen erg aanslaan en produceren nog een aantal platen in dezelfde stijl om zo nog meer populariteit te winnen. Is dat dan commercieel? Nee toch!, Het is pas commercieel als HHZ nu een neppe raw style plaat gaat maken om ons te pleasen. Wanneer die dag aanbreekt, dan is het pas commercieel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:37 
 
Hardtraxxer

Nja jongens , kijk ik beschouw de meeste hier als echte liefhebbers met verstand van het genre ( Hardtraxx ). Het zal Brennan Anus geen hol uitmaken wat wij van zijn plaatjes of het qlimax anthem vinden. De massa vind het toch wel vet >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Commerciële muziek is onzin

p.s. niet lopen kankeren dat je een leven krijgt van me, gezeik weer, je hoeft die discussie toch niet in te gaan... alleen omdat ik een andere mening heb dan de meeste hier?! Doe toch eens normaal man

Als je geen discussies wilt voeren moet je je niet aanmelden voor een forum. Er is niets mis met een andere mening hebben dan die van mij, alleen moet je wel goede argumenten hebben. Ik vind dat de argumenten die jij gebruikt niet erg sterk zijn. Vandaar dat ik de discussie met je aan ga.


ik kom toch met een duidelijk argument
een producer weet nou eenmaal meer van hoe een plaat gemaakt moet worden en in elkaar hoort te zitten dan iemand die alleen luistert.
lijkt me vrij logisch, een pianist weet meer van piano spelen dan iemand die luistert naar piano muziek.
een zanger weet meer van zingen dan iemand die ernaar luistert.
enz. enz.
en ik zeg niet dat ik de discussie niet aan wil gaan, je moet de dingen niet omdraaien, jij gaat lopen zeuren dat je een leven van me krijgt...

Ja maar zoals als ik eerder al (meerdere malen) zei, het maakt niet uit hoé goed de productie technisch in elkaar zit. Als een merendeel van je luisteraars het NIET lekker vindt dan doe je dus pertinent iets fout. Zelfde geldt voor een pianist, als hij zijn doelgroep niet tevreden stelt moet hij zijn stuk en/of speelstijl aanpassen zodat het wel fatsoenlijk klinkt. En inderdaad je kunt niet ALTIJD iedereen tevreden stellen. Meestal is het doel alleen de massa te bereiken. Maar dat is in dit geval ook een vette mislukking geworden.

Niet huilen over die opmerking van dat leven, je gaf er zelf aanleiding toe. :yawn:

edit: Even om geen discussie te krijgen over 'commercieel vs. underground' zoals Bezemsteel net zei. Er zit een verschil tussen commercieel en mainstream. Comercieel betekend dat er winst moet worden gedraaid. Dat is al jaar en dag een feit in de hardstyle muziek/feesten industrie.
Mainstream is het niveau van de plaatjes die gemaakt worden. Dit is voor het gros van de mensen. Dit betekend echter niet dat een plaat niet commercieel kan zijn. De 'teaser' plaatjes zoals we die allemaal kennen zijn natuurlijk zo commercieel als de pest. En dit is er (naar mijn mening) één van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:43 
 
Artiest

maar een producer maakt altijd de muziek die hij of zij mooi vind, alleen krijgt er niet altijd de waardering voor... so be it, ik vind dat een producer gewoon moet doen wat hij of zij mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom zoveel worden vuilmaken aan deze release??

Al die reacties :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
maar een producer maakt altijd de muziek die hij of zij mooi vind, alleen krijgt er niet altijd de waardering voor... so be it, ik vind dat een producer gewoon moet doen wat hij of zij mooi vind.

Bij de meeste andere nummers was ik het met je eens geweest, omdat dat voor een publiek is dat zelf moet weten of je er naar luistert te ja of te nee. Maar dit is een anthem, dat vind ik dusdanig anders omdat je hier een productie neer zet voor een bepaald feest. Het is dus de bedoeling dat de meeste mensen op het feest het een lekkere plaat vinden.
Dit is bij lange na niet het geval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dutch_Master schreef:
Waarom zoveel worden vuilmaken aan deze release??

Al die reacties :')

Vind het niet zo gek dat er veel aandacht word besteed aan een Qlimax Anthem. Toch wel vaak een beladen onderwerp. En terecht, verdient ook wel wat meer aandacht als een normale track, en al helemaal deze Anthem. Zeker voor kritiek vatbaar, en zelfs objectief gezien is dat ook wel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
maar een producer maakt altijd de muziek die hij of zij mooi vind, alleen krijgt er niet altijd de waardering voor... so be it, ik vind dat een producer gewoon moet doen wat hij of zij mooi vind.


Brennan Heart mag van mij gerust doorgaan met 20x dezelfde plaat uitbrengen en dislikes ontvangen op youtube met negatief commentaar op fora en PF. Misschien wordt hij dan een keer NIET geboekt of NIET ingezet voor een anthem :) Liever dat dan dattie doorgaat met allemaal net niet platen die de massa geweldig vindt, maar wel mooi een uur in een lineup vult waar ik liever een andere dj zou zien. Pure egoistische mening, maar dan nog :P

Maar goed, het ligt er dus aan wat Fabian WIL met z'n carriere en dat weten we niet. We weten niet of hij de harten van het youtube-volk wil overwinnen of dat hij liever gewoon z'n eigen ding blijft doen. Sowieso gaat hij niet echt voor de liefhebber, want anders had hij allang iets aan z'n synths en kicks gedaan. Ik ben t ook met Mannonymous eens dat het moeilijk zal zijn om eerlijke kritiek te ontvangen van producers, want dat zijn vaak vrienden. Stel dat hij er veel moeite in heeft gestopt, in die Qlimax anthem, dan ga je als goeie vriend van 'm niet gauw zeggen dat ie veel te veel op Face The Enemy lijkt oid. ALS hij het grote publiek aan wil spreken, moet hij luisteren naar de meningen van het grote publiek. ALS hij productietechnisch goede platen neer wil zetten, moet hij luisteren naar producers voor tips en meningen en liefhebbers voor meningen. ALS hij gewoon wil doen wat hij wil en schijt heeft aan de rest, dan kan hij z'n oren lekker dicht blijven houden.

Ff een toevoeging: Sinds Mol zei dat je een goeie poster was Mannonymous, heb ik jouw posts wat meer aandacht gegeven. Kan alleen zeggen dattie gelijk heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Grapje van Q-dance dit, stiekem heeft Endymion het anthem gemaakt dit jaar. :P


Klopt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 08:03 
 

Chukkels schreef:
Parvuz schreef:
Grapje van Q-dance dit, stiekem heeft Endymion het anthem gemaakt dit jaar. :P


Klopt ^^

Zou wel lache zijn, deze hele discussie voor niets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 10:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
maar een producer maakt altijd de muziek die hij of zij mooi vind, alleen krijgt er niet altijd de waardering voor... so be it, ik vind dat een producer gewoon moet doen wat hij of zij mooi vind.


Brennan Heart mag van mij gerust doorgaan met 20x dezelfde plaat uitbrengen en dislikes ontvangen op youtube met negatief commentaar op fora en PF. Misschien wordt hij dan een keer NIET geboekt of NIET ingezet voor een anthem :) Liever dat dan dattie doorgaat met allemaal net niet platen die de massa geweldig vindt, maar wel mooi een uur in een lineup vult waar ik liever een andere dj zou zien. Pure egoistische mening, maar dan nog :P

Maar goed, het ligt er dus aan wat Fabian WIL met z'n carriere en dat weten we niet. We weten niet of hij de harten van het youtube-volk wil overwinnen of dat hij liever gewoon z'n eigen ding blijft doen. Sowieso gaat hij niet echt voor de liefhebber, want anders had hij allang iets aan z'n synths en kicks gedaan. Ik ben t ook met Mannonymous eens dat het moeilijk zal zijn om eerlijke kritiek te ontvangen van producers, want dat zijn vaak vrienden. Stel dat hij er veel moeite in heeft gestopt, in die Qlimax anthem, dan ga je als goeie vriend van 'm niet gauw zeggen dat ie veel te veel op Face The Enemy lijkt oid. ALS hij het grote publiek aan wil spreken, moet hij luisteren naar de meningen van het grote publiek. ALS hij productietechnisch goede platen neer wil zetten, moet hij luisteren naar producers voor tips en meningen en liefhebbers voor meningen. ALS hij gewoon wil doen wat hij wil en schijt heeft aan de rest, dan kan hij z'n oren lekker dicht blijven houden.


Iets met een spijker en een kop. En bij een anthem maak je muziek voor het grote publiek en de liefhebbers, je moet ze eigenlijk beide tevreden houden. Ik vind niet dat je een qlimax anthem kunt maken die alleen jijzelf mooi vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 10:34 
 

Skedoedelefloeps schreef:
DarkSymphony schreef:
ben het met je eens, alleen als producer denk je toch ook wel zovan; als ik kritiek krijg over mijn platen dan zou ik toch wel iets anders moeten proberen, anders krijg ik over me volgende plaat weer het zelfde kritiek ;)
of niet?


Ja, maar ga maar na, hoe lang krijgt hij toch al wel kritiek op z'n muziek... en toch doet hij gewoon wat hij mooi vind en groot gelijk (vind ik). Kritiek krijg je altijd wel, je kunt nooit iedereen tevreden houden.
brennan heart zal veel meer waarde hechten aan producers die kritiek hebben dan mensen op internet en feesten, want uiteindelijk zijn de producers degene die het meeste verstand ervan hebben dus, als die kritisch zijn zal hij denk ik wel even achter de oren krabben, maar als wij dat zijn zal dat minder snel/nauwelijks gebeuren.


ja klopt.. maar alsnog ik zal echt wel een x iets anders proberen als ik zoveel kritiek op me tracks krijg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
DarkSymphony schreef:
ben het met je eens, alleen als producer denk je toch ook wel zovan; als ik kritiek krijg over mijn platen dan zou ik toch wel iets anders moeten proberen, anders krijg ik over me volgende plaat weer het zelfde kritiek ;)
of niet?


Ja, maar ga maar na, hoe lang krijgt hij toch al wel kritiek op z'n muziek... en toch doet hij gewoon wat hij mooi vind en groot gelijk (vind ik). Kritiek krijg je altijd wel, je kunt nooit iedereen tevreden houden.
brennan heart zal veel meer waarde hechten aan producers die kritiek hebben dan mensen op internet en feesten, want uiteindelijk zijn de producers degene die het meeste verstand ervan hebben dus, als die kritisch zijn zal hij denk ik wel even achter de oren krabben, maar als wij dat zijn zal dat minder snel/nauwelijks gebeuren.


ja klopt.. maar alsnog ik zal echt wel een x iets anders proberen als ik zoveel kritiek op me tracks krijg :x

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:

edit: Even om geen discussie te krijgen over 'commercieel vs. underground' zoals Bezemsteel net zei. Er zit een verschil tussen commercieel en mainstream. Comercieel betekend dat er winst moet worden gedraaid. Dat is al jaar en dag een feit in de hardstyle muziek/feesten industrie.

oh dus mainstream en underground zijn er om zoveel mogelijk verlies te draaien? dat verklaart alles!!!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Hardstyle niet commercieel zou zijn, zouden er minder tracks gemaakt worden. Dj's/producers moeten ook brood op de plank hebben, dus gaan die gewoon werken, dus minder tijd voor produceren. Dat betekend dat je nog sneller tracks saai gaat vinden omdat je ze nog vaker hoort. Nu gaat de toevoer van nieuwe tracks snel, maar als producers daar geen tijd voor hebben, dan heb je weken de zelfde tracks in de setjes zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Mannonymous schreef:

edit: Even om geen discussie te krijgen over 'commercieel vs. underground' zoals Bezemsteel net zei. Er zit een verschil tussen commercieel en mainstream. Comercieel betekend dat er winst moet worden gedraaid. Dat is al jaar en dag een feit in de hardstyle muziek/feesten industrie.

oh dus mainstream en underground zijn er om zoveel mogelijk verlies te draaien? dat verklaart alles!!!1!!

Ik wilde alleen aangeven dat commercieel en mainstream twee andere dingen zijn! Veel mensen halen dit vaak door elkaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Guide4U schreef:
Mannonymous schreef:

edit: Even om geen discussie te krijgen over 'commercieel vs. underground' zoals Bezemsteel net zei. Er zit een verschil tussen commercieel en mainstream. Comercieel betekend dat er winst moet worden gedraaid. Dat is al jaar en dag een feit in de hardstyle muziek/feesten industrie.

oh dus mainstream en underground zijn er om zoveel mogelijk verlies te draaien? dat verklaart alles!!!1!!

Ik wilde alleen aangeven dat commercieel en mainstream twee andere dingen zijn! Veel mensen halen dit vaak door elkaar...

in dat geval ben ik het met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 17:25 
 
Hardtraxxer

Slechter dan vorig jaar kon het sowieso niet. Vind het ook wel een lekker nummer met een mooie break, maar lijkt inderdaad te veel op FTE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 01:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
in dat geval ben ik het met je eens :thumbup:

Dit is overigens beide heur :whistle:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle