Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:29 
 

mikeee schreef:
Daveytl schreef:
mikeee schreef:
ik moet hier op zeggen ik vindt dit zekker geen bar slechte plaat, maar ook geen geweldige plaat.
of het anthem waardig is tja, zie het zo het komt hoogst waarschijnlijk maar 2 keer langs en dan die remix keertje.
sowieso ga je het daar anders ervaren dan dat je het nu doen misschien vindt je hem dan nog slecht,
maar je avondt er door laten verpesten kom op (zal niet zo bedoelt zijn maar klinkt het wel).
ik heb in iedergeval veel zin in en denk eigenlijk jullie ook wel (anthem of geen anthem gezelig wordt het toch :thumbsup: )

:sick: LEER NEDERLANDS!


gaan we nou zo doen >.<
Sorry ben dyslecties zal volgende keer wel 3 keer controleren met google of het klopt,
als ik jou daar gelukig mee maak dan :thumbup:

Laat 'm gewoon, trek je er niets van aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 21:21 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Daveytl schreef:
mikeee schreef:
ik moet hier op zeggen ik vindt dit zekker geen bar slechte plaat, maar ook geen geweldige plaat.
of het anthem waardig is tja, zie het zo het komt hoogst waarschijnlijk maar 2 keer langs en dan die remix keertje.
sowieso ga je het daar anders ervaren dan dat je het nu doen misschien vindt je hem dan nog slecht,
maar je avondt er door laten verpesten kom op (zal niet zo bedoelt zijn maar klinkt het wel).
ik heb in iedergeval veel zin in en denk eigenlijk jullie ook wel (anthem of geen anthem gezelig wordt het toch :thumbsup: )

:sick: LEER NEDERLANDS!


gaan we nou zo doen >.<
Sorry ben dyslecties zal volgende keer wel 3 keer controleren met google of het klopt,
als ik jou daar gelukig mee maak dan :thumbup:

Gozer je typt prima! ik kan het normaal weg lezen.
Laat die huilebalk maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 21:29 
 
Artiest

mist alleen wat leestekens, maar als je ff rustig leest snap je het idd gewoon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 21:34 
 
Hardtraxxer

doe niet zo onnzoel man, die gozer zegt toch dat hij dyslecties is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 21:35 
 
Artiest

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
doe niet zo onnzoel man, die gozer zegt toch dat hij dyslecties is...


ik zeg toch niks, ik zeg mist alleen wat leestekens verder klopt t gewoon :lol:
leestekens hebben niks te maken btw met dyslexie ;) alsnog ik verdedig hem juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 21:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit heeft inderdaad vrij weinig met dyslexie te maken. Hij gebruikt nauwelijks leestekens en als je zijn zinnen hardop voorleest kloppen ze ook al niet. Dat hij ik vindt en vindt je met dt schrijft kan me weinig boeien. Ik moest dat stukje tekst een paar keer lezen voordat ik begreep wat hij bedoelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Daveytl schreef:
mikeee schreef:
ik moet hier op zeggen ik vindt dit zekker geen bar slechte plaat, maar ook geen geweldige plaat.
of het anthem waardig is tja, zie het zo het komt hoogst waarschijnlijk maar 2 keer langs en dan die remix keertje.
sowieso ga je het daar anders ervaren dan dat je het nu doen misschien vindt je hem dan nog slecht,
maar je avondt er door laten verpesten kom op (zal niet zo bedoelt zijn maar klinkt het wel).
ik heb in iedergeval veel zin in en denk eigenlijk jullie ook wel (anthem of geen anthem gezelig wordt het toch :thumbsup: )

:sick: LEER NEDERLANDS!


gaan we nou zo doen >.<
Sorry ben dyslecties zal volgende keer wel 3 keer controleren met google of het klopt,
als ik jou daar gelukig mee maak dan :thumbup:

Wist niet dat je dyslexie hebt, sorry daarvoor. Maar ik vind dat je wel moeite moet doen om het een beetje goed te laten lijken. (hoofdletters, leestekens e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vindt het eigelijk wel een lekker nummertje... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

misschien wel een aftreksel van andere tracks maar maakt de track niet slecht, Op Qlimax klapt deze er goed op uiteraard! nummer zit verder goed in elkaar, wel mag BH zich beetje gaan ontwikkelen en inspiratie op gaan doen om in 2011 iets anders te laten horen, mensen worden er nou al beetje moe van. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin dit nr steeds beter te vinden, wil hem echt live horen, denk dat ik er toch wel hard uit me kokusnoot op kan gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wist niet dat je dyslexie hebt, sorry daarvoor. Maar ik vind dat je wel moeite moet doen om het een beetje goed te laten lijken. (hoofdletters, leestekens e.d.)


Zit wel goed, let idd vrij weinig op lees tekens enzo.
Misschien handig om maar wel te gaan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:44 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
doe niet zo onnzoel man, die gozer zegt toch dat hij dyslecties is...


ik zeg toch niks, ik zeg mist alleen wat leestekens verder klopt t gewoon :lol:
leestekens hebben niks te maken btw met dyslexie ;) alsnog ik verdedig hem juist

Kwam bij mij over alsof je hem uitlachde om zijn typ gedrag.
Maarja lekker ontopic weer heren :)

Deze anthem luistert best lekker weg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga hem nog 1 keer luisteren, kijken of de track me weet te pakken.

Intro is uiteindelijk nog redelijk te doen, voor de rest pakt de track me gewoon niet.

Levensweg van Face The Enemy:


original, cut, decibel edit, zany remix, two worlds collide, en qlimax anthem
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle