Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:47 

Hardtraxx Veteran

Iedere debiel weet dat je aan YT meningen geen waarde moet hechten. Feit dat BH het DAAR zelfs slecht doet zegt toch echt wat over t nummer. Maar zou ook ff op Harderstate kijken wat ze van zatox vinden, gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:50 

Donateur

Khadber schreef:
Maar de vraag blijft: moet een Qlimax anthem vooruitstrevend zijn? Moet een Defqon anthem vooruitstrevend zijn? Of moet het JUIST herkenbaar klinken?

En vergeet niet dat je als producer niet de volledige vrijheid hebt als je een anthem maakt he..

Ik vind dat producers de stap moeten nemen om vooruitstrevend te zijn.
Is het echt zo dat producers volledige vrijheid hebben voor een anthem? Of krijgen ze een taak van Q?

Zatox krijgt minder commentator denk ik omdat zijn tracks een groter feest zijn, er wordt harder op los gegaan.
Maar ook voor hem zal dit op een gegeven moment eindigen, Zatox is minder lang bezig op dezelfde weg,
BH daar in tegen al jarenlang. Ook de Noisecontrollers krijgen steeds meer commentaar, terwijl we
eerder dachten dat dat ook niet slecht kon zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:51 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps, ik wil 1 ding zeggen, waarom ik denk dat BH meer kritiek krijgt. Ik denk omdat Zatox begin van dit jaar nog een prima EP heeft neergelegd en later nog een goede EP. En deze 8 zijn, naast de kicks, wel aardig gevarieerd. Af en toe wel de zelfde synth. Maar dit heeft er toe geleden dat Zatox (tot nu toe) een prima jaar achter de rug heeft, prima of zelfs goed. En dat nu de hele tijd de zelfde kicks & synth weer terug komt is dus pas een half jaar het geval, en ik meen bij BH toch wel wat langer. Dus zie de reden van ''netzo veel kritiek op Zatox als op BH'' nog niet echt.
Maar ZO zie ik het. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:52 

Artiest

Dakpan schreef:
Iedere debiel weet dat je aan YT meningen geen waarde moet hechten. Feit dat BH het DAAR zelfs slecht doet zegt toch echt wat over t nummer. Maar zou ook ff op Harderstate kijken wat ze van zatox vinden, gast.

Daar hecht je toch duidelijk waarde aan meningen op youtube... :')
En het is onzin op youtube zitten dus allemaal onwetende sukkels die er geen verstand van hebben?!
Ik wil nog steeds uitleg...
zal de vraag anders stellen als je er vrolijker van wordt
Waarom vinden mensen op HARDTRAXX brennan heart niks en boren ze hem de grond in terwijl zatox wel met hetzelfde trucje weg komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:53 

Dakpan schreef:

10000000x eens, Youtubevolk, achterlijke debielen eerlijk waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:56 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:

Daar hecht je toch duidelijk waarde aan meningen op youtube... :')
En het is onzin op youtube zitten dus allemaal onwetende sukkels die er geen verstand van hebben?!
Ik wil nog steeds uitleg...
zal de vraag anders stellen als je er vrolijker van wordt
Waarom vinden mensen op HARDTRAXX brennan heart niks en boren ze hem de grond in terwijl zatox wel met hetzelfde trucje weg komt?

Hecht ik er waarde aan? Neem ik het serieus? Nee. Valt alleen op dat er meer duimpjes omlaag staan dan omhoog onder t anthem.

Maar om je vraagje even te beantwoorden.

Bij Zatox is dit sinds dit jaar gaande. Bij BH al vele malen langer. Kwam met crap albums, crap anthems. Zatox zal na een tijd ook z'n limiet wel bereiken hoor, wees maar niet bang meisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:57 

Artiest

katamaran schreef:
Skedoedelefloeps, ik wil 1 ding zeggen, waarom ik denk dat BH meer kritiek krijgt. Ik denk omdat Zatox begin van dit jaar nog een prima EP heeft neergelegd en later nog een goede EP. En deze 8 zijn, naast de kicks, wel aardig gevarieerd. Af en toe wel de zelfde synth. Maar dit heeft er toe geleden dat Zatox (tot nu toe) een prima jaar achter de rug heeft, prima of zelfs goed. En dat nu de hele tijd de zelfde kicks & synth weer terug komt is dus pas een half jaar het geval, en ik meen bij BH toch wel wat langer. Dus zie de reden van ''netzo veel kritiek op Zatox als op BH'' nog niet echt.
Maar ZO zie ik het. ;)

is iig een antwoord, die had ik zelf ook al in gedachte... maar brennan heart kreeg al veel langer kritiek dan nu dus dat is het niet geheel lijkt mij...
Ik zal je zeggen wat ik denk... teveel onwetende meelopers die gewoon standaard instellen:
BH = lame
Zatox = goed
maakt niet uit wat ze doen.... plus dat de kick in Qlimax anthem trouwes veel ruiger is dan BH normaal heeft en als je kijkt naar de Intro van Reverze anthem en qlimax is dit toch duidelijk veel harder... dus dat BH in deze track allemaal dezelfde sounds heeft gedaan klopt niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:59 

Hardtraxx Veteran

We dwalen af. Nu is het even weer genoeg. Ontopic vanaf nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Maar ZO zie ik het. ;)

is iig een antwoord, die had ik zelf ook al in gedachte... maar brennan heart kreeg al veel langer kritiek dan nu dus dat is het niet geheel lijkt mij...
Ik zal je zeggen wat ik denk... teveel onwetende meelopers die gewoon standaard instellen:
BH = lame
Zatox = goed
maakt niet uit wat ze doen.... plus dat de kick in Qlimax anthem trouwes veel ruiger is dan BH normaal heeft en als je kijkt naar de Intro van Reverze anthem en qlimax is dit toch duidelijk veel harder... dus dat BH in deze track allemaal dezelfde sounds heeft gedaan klopt niet helemaal.

Tja, dat er om BH al langer wat gaande is in de vorm van kritiek kan ik niet verklaren, dat is inderdaad iets wat in het publiek om gaat. Zou het niet weten. Mijn kritiekpunt van het Qlimax-anthem is trouwens echt niet de kick, gewoon de keuze van die melodie (ja, die heeft wat weg van FTE), en ten tweede komt voor mij het thema niet goed na voren, toch wel een belangrijke eis die ik mezelf voorneem voor een anthem. Tja, en dat het BH is dat zou me een worst wezen, het is gewoon niet goed. (IMO) Alleen in mijn gedachten stapelt het zich wel op met de minpuntjes van BH, en de minpuntjes van Zatox doen me veel minder. Omdat het gewoon 2 hele andere stijlen zijn, stijl van Zatox ligt me waarschijnlijk beter. Heeft niks met reputatie te maken.

ja ON maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:05 

Artiest

AUB niet mijn replies verwijderen
t is fockin China niet.

zoals ik al zei, Brennan Heart legt hier wel gewoon wat anders op tafel dan normaal dus kritiek op altijd alles zelfde is onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:09 

Donateur

AUB niet mijn replies verwijderen
t is fockin China niet.

zoals ik al zei, Brennan Heart legt hier wel gewoon wat anders op tafel dan normaal dus kritiek op altijd alles zelfde is onzin.

Wat is er anders aan deze track dan alle andere tracks van hem dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:10 

Hardtraxx Veteran

Dr heerst hier wat censuur indd. Praten over een track/de artiest ervan is kennelijk al te veel. Als je dit voort wilt zetten stuur je maar een PM. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:13 

Donateur

Ik ben niet vies van ''duidelijk taalgebruik'' maar ik geef het gezag hier wel gelijk.
@Skedefloepsewtf; hij legt hier volgende de meerderheid dus niets nieuws op tafel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:17 

Artiest

Mol schreef:
Ik ben niet vies van ''duidelijk taalgebruik'' maar ik geef het gezag hier wel gelijk.
@Skedefloepsewtf; hij legt hier volgende de meerderheid dus niets nieuws op tafel.

maar dit heb ik ook tegen lyst gezegd, alleen omdat de meerderheid iets vind maakt het nog geen feit, ook niet alleen omdat ik iets zeg, maar dat is gewoon pure drogreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:19 

Artiest

Dakpan schreef:
Dr heerst hier wat censuur indd. Praten over een track/de artiest ervan is kennelijk al te veel. Als je dit voort wilt zetten stuur je maar een PM. ^^

nah nerges voor nodig ;) topic is goed genoeg
alleen moeten ze niet dingen verwijderen die gewoon inhoudelijk nog over de artiest gaat m.b.t. 't anthem :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:37 

Donateur

Ik ben het met je eens dat de meerderheid niet altijd gelijk heeft. Een mooi voorbeeld hier van
is de DJ Mag Top 100, de minst innovatieve hardstyle DJ's met de minst attractieve muziek staan er in.
Echter in dit geval is het wel van toepassing. Dit anthem heeft aardig veel weg van de anthems
van de afgelopen 2 jaar. Khadber opperde dat dit misschien juist wel de bedoeling is,
een bekende, herkenbare sound voor een herkenbaar feest. Anderen opperde dat dit anthem
het live heel goed gaan doen en dat er duizenden op los zullen gaan. Het laatste vind ik een flut-argument,
dit omdat ik het publiek geenzins een maatstaf vind voor ons genre. Khadber heeft misschien wel een punt,
misschien is het juist wel de bedoeling een herkenbare sound neer te zetten, dit uit sales/marketing overwegingen.

Het valt ons wel zwaar als diehards, veel mensen op dit forum zijn constant met hardstyle bezig,
luisteren alle nieuwe tracks en luisteren veel mixes. Wanneer voor de derde keer op rij er weer een soortgelijk anthem wordt gepost; is de teleurstelling herkenbaar. Veel mensen willen verrast worden, opgepept worden, op een nieuw niveau los gaan.

Het argument van de youtube luisteraars raakt wel degelijk zowel kant als wal. Over het algemeen zijn Youtube luisteraars/posters totaal geen goede maatstaf voor de kwaliteit van een nummer. Dit omdat diegenen altijd alles maar goed vinden en over het algemeen weinig af weten van dit genre.
Maar wanneer zelfs zij dit anthem niet boeiend vinden, geef dit wel een indicatie.

Ik vind het wel grappig dat je zegt dat de kicks in het Qlimax anthem veel ruiger zijn dan normaal,
ik heb dit eerlijk gezegd niet gemerkt. Dat ik dit niet merk, geeft voor mij aardig wat aan;
ik luister hier muziek namelijk niet over de speakers die in m'n monitor ingebouwd zitten.
Dat het misschien een kleeein beetje afwijkt van wat hij normaal doet, ala, die geef ik je.
Het is echter verre van innoverend, iets waar de scene al 2 jaar om schreeuwt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:53 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Ik ben het met je eens dat de meerderheid niet altijd gelijk heeft.....

Beter kan niemand het vertellen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 01:58 

Hardtraxx Addict

5 pagina's slap geouwehoer, de vonken vliegen er af hier zo haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 02:10 

Hardtraxx Veteran

vind het niks saaie intro saaie break en saaie climax -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:13 

Aan het typen...

katamaran schreef:
Waarom krijgt Brennan al langer kritiek.

Dat hij al een tijd kritiek krijgt heeft met verschillende dingen te maken.
Een paar jaar terug vond men niet kunnen wat hij Thera geflikt had, men is toen al anders naar hem gaan kijken.

Vervolgens kwam de issue met C. Van Dijk en andere personen die melodieën/tracks voor hem zouden maken, wat nog minder waardering voor de persoon Fabian opleverde.
Toen begon hij met dat stijltje waar hij nu nog steeds mee bezig is, ik heb die synth nu al in ik weet niet hoeveel tracks gehoord en ook de kicks kwamen vaak in meerdere nummers voor. Dan ga je je afvragen wat hij als artiest überhaupt nog doet, gezien in die tijd volgens ons de melodieen door andere mensen werden bedacht en hij zelf de geluiden uit zijn soundbank keer op keer gebruikt, dan blijft er niet veel meer over dan een beetje sequencen. Wat in principe hetzelfde is als enkel met samples een track maken. Ik weet niet in hoeverre hij nu zelf produceert, maar hij gebruikt nog steeds diezelfde soundbank.

Toen kwam zijn album, waarop de track Fruity Loopin Losers stond, waarmee hij een hele nieuwe generatie producers beledigde als zijnde mensen die er niets van kunnen en niet creatief genoeg zijn. Een gewaagd statement gezien zijn eigen achtergrond. Daarna pas heeft hij dat statement half weten te verdraaien.

En dan heb je ook nog de mensen die er van balen dat Brennan ver onder zijn vroegere niveau zit. Zij waren vroeger echt fan van Brennan (&) Heart, maar vinden wat hij nu doet echt te eentonig worden. Ook dat leidt bij de achterban tot frustraties.

En toen kreeg Fabian ook nog eens de eer om het (decibel en) qlimax anthem te maken, iets wat wordt beschouwd als een kroon bovenop een succesvolle hardstyle carrière. Dan speelt altijd weer de discussie op, dat er mensen zijn die het veel meer verdienen dan hem, dat was voorgaande jaren ook al zo.
Gezien dit hele verhaal, ontstaan dus bepaalde verwachtingen over Brennan. En die verwachtingen liggen vooraf al lager dan ze van het anthem eigenlijk eisen.Maar ze geven hem een kans, dat wil zeggen, ze luisteren het nummer en komen tot de conclusie dat het deels aan de lage verwachtingen voldeed.

Dat laatste is dus puur alleen op het nummer gebaseerd, maar gezien het ook betrekking heeft op de geschiedenis van Brennan, wordt die er bijgehaald, vooral omdat dit niet de eerste keer is. En de laatste paar regels is wat hier besproken is in dit topic en ook gewoon onderbouwd is door diegenen. De bovenste tig regels is het antwoord op je vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem steeds lekkerder klinken per keer dat ik hem luister :P

Vind het alleen nog steeds geen anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:05 

Hardtraxx Veteran

ik hoop dat hier een goeie remix van komt...anders vind ik dit met die van vorig jaar de zwakste qlimax anthem/qlimax release van allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:27 

Hardtraxxer

Lajsen schreef:
Face The Power Of The Enemies Mind!

dat is wel de mooiste titel idd :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 16:55 

Hardtraxx Elite

Wat een ballentrack, Qlimax word vanaf nu het feest met ieder jaar weer een kutanthem... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:21 

Hardtraxxer

tjah niet echt n anthem maar alsof het hele feest is verpest als het anthem slecht is? tis maar n liedje
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle