Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Wat een ballentrack, Qlimax word vanaf nu het feest met ieder jaar weer een kutanthem... ;)

nu of al 1 of 2 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 jaar ;) Die van vorig jaar was nix man en deze word ook te erg. Waarom mag nou precies brennan heart een anthem maken. T reverze anthem was ook al zo'n debiele track, deze is nog erger. Het lijkt wel of BH alleen dezelfde nummers kan maken. Jammer, had liever iemand anders het anthem zien maken, maarja daar beslissen we niet over en we zullen het er mee moeten doen.

Ik had me nog verheugd op het Qlimax anthem... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker niet slecht hoor. Niet mijn favoriete anthem, maar zit goed in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan de ene kant vind ik hem niet echt bijzonder en toch echt wel lijken op Face The Enemy en TPOTM, maar aan de andere kant is die melodie toch wel vet en zal het op Qlimax wel losgaan!

Van een Anthem verwacht ik persoonlijk geen innovatie, maar representatie.. van het feest, dat kan ik pas beoordelen na Qlimax aangezien het mijn eerste Qlimax wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:43 
 
Hardtraxx Newbie

De Kick is wel lekker!
Voor de rest vind ik het niet heel erg veel.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Aan de ene kant vind ik hem niet echt bijzonder en toch echt wel lijken op Face The Enemy en TPOTM, maar aan de andere kant is die melodie toch wel vet en zal het op Qlimax wel losgaan!

Van een Anthem verwacht ik persoonlijk geen innovatie, maar representatie.. van het feest, dat kan ik pas beoordelen na Qlimax aangezien het mijn eerste Qlimax wordt.


Nuttige opmerking van je zo denk ik er ook over ff op qlimax horen en es zien wat er gebeurd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar de vraag blijft: moet een Qlimax anthem vooruitstrevend zijn? Moet een Defqon anthem vooruitstrevend zijn? Of moet het JUIST herkenbaar klinken?

En vergeet niet dat je als producer niet de volledige vrijheid hebt als je een anthem maakt he..

Het hoeft niet persé vooruitstrevend te zijn. Herkenbaar wél!
Ik vind dit als Qlimax anthem NIET herkenbaar. Ik herken hier geen Qlimax anthem in!
Als ik aan een Qlimax anthem denk, denk ik aan Zany/Deepack/Alpha Twins(jdx dus..) en zelfs aan die van Headhunterz! Dat zijn herkenbare anthems omdat ze allemaal een mysterieuze/duistere sfeer hebben. Dat moet je in een Qlimax anthem hebben. En dit is gewoon een happiedepeppie graftakken plaat.. Meer heb ik hier over eigenlijk niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:04 
 

Mannonymous schreef:
Khadber schreef:
Maar de vraag blijft: moet een Qlimax anthem vooruitstrevend zijn? Moet een Defqon anthem vooruitstrevend zijn? Of moet het JUIST herkenbaar klinken?

En vergeet niet dat je als producer niet de volledige vrijheid hebt als je een anthem maakt he..

Het hoeft niet persé vooruitstrevend te zijn. Herkenbaar wél!
Ik vind dit als Qlimax anthem NIET herkenbaar. Ik herken hier geen Qlimax anthem in!
Als ik aan een Qlimax anthem denk, denk ik aan Zany/Deepack/Alpha Twins(jdx dus..) en zelfs aan die van Headhunterz! Dat zijn herkenbare anthems omdat ze allemaal een mysterieuze/duistere sfeer hebben. Dat moet je in een Qlimax anthem hebben. En dit is gewoon een happiedepeppie graftakken plaat.. Meer heb ik hier over eigenlijk niet te zeggen.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:08 
 
Hardtraxxer

The more i listen to it, the more i like it. im wierd? :huh:
And still EVERY time i listen to it, Power of The Mind hits me. But still love it, and i think @the party (yay for 1st event) it will be even better!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
The more i listen to it, the more i like it. im wierd? :huh:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt mij dat als je een dj bent dat het een hele eers is om uitgekozen te worden voor het maken van een anthem, in dit geval Qlimax. Maar als ik deze anthem hoor krijg ik echter het idee dat BH er weinig tijd aan heeft besteed. Der zit voor mij niet echt een gevoel in, ik vind het niet super slecht, zoals die van Wildstylez van Defqon. Maar als ik deze anthem luister dan krijg ik het idee dat BH er geen aandacht ana heeft besteed en maar ff wat bij elkaar heeft geraapt uit de schappen en in elkaar heeft gezet op een regenachtige zondag middag. En dit vind ik jammer, omdat ik weet dat BH tot meer in staat is dan dit! En ik vind het dat ook jammer dat BH er dan niet voor kiest om er echt wat van te maken want hij kan echt wel veel beter dan dit en anders ken ik zat andere dj die het graag beter hadden willen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 10:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Is er trouwens iemand die de kicks uit tpotm goed vind :huh: Ik kan zoiets echt niet aanhoren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook niet (tegenwoordig al helemaal niet meer) maar de rest is wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 11:04 
 

vind de kicks van TPOTM wel fijn :D
alleeen ja niet zo hard haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:11 
 
Artiest

Lyst schreef:
Is er trouwens iemand die de kicks uit tpotm goed vind :huh: Ik kan zoiets echt niet aanhoren :x


zeker nu kan ik me ergeren aan die hardkick10 erin, dat kan ik sowieso bij oudere HHZ platen dus wel, maar POTM is het heel irritant ja. Vind deze kick vele malen beter dan de POTM kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:42 
 
Artiest

Iedereen gaat er straks toch wel los op :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:26 
 

Brennan Heart - Face The Alternate Enemy kunnen ze em beter noemen.,..

je hoort totaal nisk terug van qlimax of et thema :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:34 
 

er zit ook geen gevoel in van Qlimax in,, en brengt geen Qlimax sfeer over (na mijn gevoel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
er zit ook geen gevoel in van Qlimax in,, en brengt geen Qlimax sfeer over (na mijn gevoel)


whatever volgens mij klapt ie hard live :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Is er trouwens iemand die de kicks uit tpotm goed vind :huh: Ik kan zoiets echt niet aanhoren :x


zeker nu kan ik me ergeren aan die hardkick10 erin, dat kan ik sowieso bij oudere HHZ platen dus wel, maar POTM is het heel irritant ja. Vind deze kick vele malen beter dan de POTM kick

tok tok tok tok (nee ik imiteer geen kip, ik imiteer de bassline)
Maar ik erger me ook aan deze kicks.. altijd het zelfde, super veel distortion en geen lekkere drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:50 
 

knotsjebilly schreef:
DarkSymphony schreef:
er zit ook geen gevoel in van Qlimax in,, en brengt geen Qlimax sfeer over (na mijn gevoel)


whatever volgens mij klapt ie hard live :D


weet ik niet... achter me pc klinkt die saai en alles lijkt op elkaar van BH
deze dus ook maar ik wil eerst live horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Iedereen gaat er straks toch wel los op :')

Ja, want jij hebt een glazen bol.


Nee maar even serieus, we zien het allemaal wel, maar op dit moment blijf ik bij mijn mening dat het beter kon. Dit anthem dan. Had meer gevoel voor een anthem achter kunnen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het ideale qlimax anthem


Zatox - a next dimension



zooooooo gechikt ervoor :oh: :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:07 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben 18 jaar, luister elke dag hardstyle van alle artiesten.
Ik ben dus GEEN echte kenner en weet er ook niet alles vanaf!

Maar ik vind het anthem zeer slecht omdat de melodie niet nieuw en of speciaal is.

En voor de mensen die zeggen "alles van 1 producer of label de grond in boren"

Ik heb een hekel aan slim shore, vind zijn muziek echt drama.
Maar het anthem van ansarat vind ik waanzinnig mooi! die 2de qlimax ervan GE-WEL-DIG.
Dat heb ik bij dit nummer helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:12 
 
Hardtraxxer

zal niet stil gaan staan als ik t nummer de 27ste voorbij hoor komen ^^
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle