Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers.. Die lui waren al zo populair voordat ze op IQ 2009 mochten staan. Q dance kon gewoon niet meer om hun heen.. Maar het is gewoon jammer dat de heer D Elkabas een te dikke vinger in de pap heeft bij Q-dance en platinum agency,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Noisecontrollers.. Die lui waren al zo populair voordat ze op IQ 2009 mochten staan. Q dance kon gewoon niet meer om hun heen.. Maar het is gewoon jammer dat de heer D Elkabas een te dikke vinger in de pap heeft bij Q-dance en platinum agency,

Dat wás ooit zo, maar die veronderstelling vind ik niet meer opgaan.
Waarom zijn Krusaders, Wasted Penguinz en Second Identity nog niet doorgebroken terwijl B-Front (en nog een paar andere niet-Scantraxx-artiesten zoals Digital Punk, Slim Shore) binnen een jaar vanuit haast niets bijna op ieder groot podium stonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 00:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Noisecontrollers.. Die lui waren al zo populair voordat ze op IQ 2009 mochten staan. Q dance kon gewoon niet meer om hun heen.. Maar het is gewoon jammer dat de heer D Elkabas een te dikke vinger in de pap heeft bij Q-dance en platinum agency,

In 2008 stonden ze er ook al hoor. oO
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Bezemsteel schreef:
Noisecontrollers.. Die lui waren al zo populair voordat ze op IQ 2009 mochten staan. Q dance kon gewoon niet meer om hun heen.. Maar het is gewoon jammer dat de heer D Elkabas een te dikke vinger in de pap heeft bij Q-dance en platinum agency,

Dat wás ooit zo, maar die veronderstelling vind ik niet meer opgaan.
Waarom zijn Krusaders, Wasted Penguinz en Second Identity nog niet doorgebroken terwijl B-Front (en nog een paar andere niet-Scantraxx-artiesten zoals Digital Punk, Slim Shore) binnen een jaar vanuit haast niets bijna op ieder groot podium stonden?

maar met artiesten zoals B-front en slim shore (en nog wat van deze namen) vul je geen zaal als het gelderdome. Daar heb je gewoon namen als dbstf, brennan heart en noem maar op voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
dawasiknie schreef:
Bezemsteel schreef:
Noisecontrollers.. Die lui waren al zo populair voordat ze op IQ 2009 mochten staan. Q dance kon gewoon niet meer om hun heen.. Maar het is gewoon jammer dat de heer D Elkabas een te dikke vinger in de pap heeft bij Q-dance en platinum agency,

Dat wás ooit zo, maar die veronderstelling vind ik niet meer opgaan.
Waarom zijn Krusaders, Wasted Penguinz en Second Identity nog niet doorgebroken terwijl B-Front (en nog een paar andere niet-Scantraxx-artiesten zoals Digital Punk, Slim Shore) binnen een jaar vanuit haast niets bijna op ieder groot podium stonden?

maar met artiesten zoals B-front en slim shore (en nog wat van deze namen) vul je geen zaal als het gelderdome. Daar heb je gewoon namen als dbstf, brennan heart en noem maar op voor nodig.


Bij Qlimax is het dus DE gelegenheid om dat te doen, want de kaarten zijn al lang voordat die hele line up boven water komt verkocht. En als mensen betaald hebben zullen ze heus wel komen. Toch de gelegenheid om een knalanthem + knal line up te versieren? Ik denk dat het een grote meevaller is voor die mensen! :D

Ik weet trouwens ook wat de reden is dat ik niet zoveel van dit anthem moet hebben. Ik denk dat ik op Qlimax zelf wel kippenvel zal krijgen, maar het anthem doet me zoveel denken aan The Power of the mind, en dat nummer is zo veel beter. Instant kippenvel, zo'n vet thema. Ben benieuwd of Q-dance dat ooit nog gaat overtreffen maar leg de verwachtingen niet te hoog.

Qlimax wordt geweldig, dat zag ik al jaren geleden aankomen en daar kan een Brennan Heart echt geen stokje voor stekenen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Bij Qlimax is het dus DE gelegenheid om dat te doen, want de kaarten zijn al lang voordat die hele line up boven water komt verkocht. En als mensen betaald hebben zullen ze heus wel komen. Toch de gelegenheid om een knalanthem + knal line up te versieren? Ik denk dat het een grote meevaller is voor die mensen! :D


Verknal vooral de goede naam van Qlimax bij het grote publiek. Why change a winning team?

Qlimax is gewoon niet voor de hardere kant van Hardstyle en dat zal het ook nooit worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=fw0yE08W2EA&hd=1

Remix dus door Endymion & Evil Activities!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Klementino schreef:
Bij Qlimax is het dus DE gelegenheid om dat te doen, want de kaarten zijn al lang voordat die hele line up boven water komt verkocht. En als mensen betaald hebben zullen ze heus wel komen. Toch de gelegenheid om een knalanthem + knal line up te versieren? Ik denk dat het een grote meevaller is voor die mensen! :D


Verknal vooral de goede naam van Qlimax bij het grote publiek. Why change a winning team?

Qlimax is gewoon niet voor de hardere kant van Hardstyle en dat zal het ook nooit worden.

Ik vraag mij dat af, gezien het grote aantal dagjesmensen op zulke feesten. Die mensen hebben nauwelijks een eigen mening en komen vaak alleen voor de show/er bij te horen. Dit jaar was qlimax uitverkocht in een half uurtje ofzo? Nou dan zijn er nog zat mensen die het gelredome kunnen vullen, mochten die mensen opeens wel een mening krijgen. Het hoeft ook niet allemaal early of allemaal "raw" te worden. Ze kunnen ook gewoon een eerlijke verdeling maken. Vorig jaar is Isaac met een early set begonnen, nou volgens mij zijn er dit jaar alleen nog maar meer mensen die naar qlimax willen, misschien niet om die set, maar om aan te geven dat de mensen niet weglopen. Bovendien is die set op 4 na het hoogst gewaardeerd op lsdb en ruim 6500x gedownload. Ik heb er bijna niets anders dan lof over gehoord, toch kiest Q-dance dit jaar voor dubstyle in plaats van early.. Waarom?! En waarom 6 of 7x mainstream hardstyle en niks harders? Wat is er mis met een beetje diversiteit? Ik weet zeker dat je nu de hitjes van nu 3-4x die avond zult gaan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interview van Evil Activities & Endymion + hun Remix van Alternate Reality

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Klementino schreef:
Bij Qlimax is het dus DE gelegenheid om dat te doen, want de kaarten zijn al lang voordat die hele line up boven water komt verkocht. En als mensen betaald hebben zullen ze heus wel komen. Toch de gelegenheid om een knalanthem + knal line up te versieren? Ik denk dat het een grote meevaller is voor die mensen! :D


Verknal vooral de goede naam van Qlimax bij het grote publiek. Why change a winning team?

Qlimax is gewoon niet voor de hardere kant van Hardstyle en dat zal het ook nooit worden.

Ik vraag mij dat af, gezien het grote aantal dagjesmensen op zulke feesten. Die mensen hebben nauwelijks een eigen mening en komen vaak alleen voor de show/er bij te horen. Dit jaar was qlimax uitverkocht in een half uurtje ofzo? Nou dan zijn er nog zat mensen die het gelredome kunnen vullen, mochten die mensen opeens wel een mening krijgen. Het hoeft ook niet allemaal early of allemaal "raw" te worden. Ze kunnen ook gewoon een eerlijke verdeling maken. Vorig jaar is Isaac met een early set begonnen, nou volgens mij zijn er dit jaar alleen nog maar meer mensen die naar qlimax willen, misschien niet om die set, maar om aan te geven dat de mensen niet weglopen. Bovendien is die set op 4 na het hoogst gewaardeerd op lsdb en ruim 6500x gedownload. Ik heb er bijna niets anders dan lof over gehoord, toch kiest Q-dance dit jaar voor dubstyle in plaats van early.. Waarom?! En waarom 6 of 7x mainstream hardstyle en niks harders? Wat is er mis met een beetje diversiteit? Ik weet zeker dat je nu de hitjes van nu 3-4x die avond zult gaan horen.


Qlimax is vaak al uitverkocht voordat er een line-up bekend is. Ik denk dat er heel veel mensen, die niet zo vaak naar een feestje gaan, naar qlimax gaan, ongeacht de muziek die er wordt gedraaid. Die mensen gaan, om de sfeer en omdat ze vaak horen dat Qlimax vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance, zet dubstep neer omdat dat genre in het buitenland ontzettend groot is. Dat wij er niks mee kunnen laat q koud..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is dan weer dikke bullshit, dubstep en dubstyle is heeel wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Q-dance, zet dubstep neer omdat dat genre in het buitenland ontzettend groot is. Dat wij er niks mee kunnen laat q koud..


Wanneer verwacht jij het full dubstyle feest @ Gelredome? Dubstyle is denk ik geen genre wat je de hele avond draait..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AACM schreef:
Bezemsteel schreef:
Q-dance, zet dubstep neer omdat dat genre in het buitenland ontzettend groot is. Dat wij er niks mee kunnen laat q koud..


Wanneer verwacht jij het full dubstyle feest @ Gelredome? Dubstyle is denk ik geen genre wat je de hele avond draait..


niet op een hardstyle feest nee, maar op een dubstep feestje: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
AACM schreef:
Bezemsteel schreef:
Q-dance, zet dubstep neer omdat dat genre in het buitenland ontzettend groot is. Dat wij er niks mee kunnen laat q koud..


Wanneer verwacht jij het full dubstyle feest @ Gelredome? Dubstyle is denk ik geen genre wat je de hele avond draait..


niet op een hardstyle feest nee, maar op een dubstep feestje: :drool:

De hele avond dubstep of dubstyle... KNALLEN! :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tja je moet ervan houden ;)

ontopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
tja je moet ervan houden ;)

ontopic


Let's get back to reality
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore remix is wel echt een stuk beter dan het origineel, maar die kutbreaks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:12 
 
Artiest

origineel vind ik beter dan de remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AACM schreef:
Nou Qlimax is alles behalve duister. Het thema is altijd wel wat mysterieus, maaar duister zeker niet!! Wanneer zie je op een feest als Qlimax nog dj's van bijvoorbeeld Fusion?


Euh vorig jaar? Noisecontrollers
en het jaar daarvoor? Zany[/quote]
WOW. 2 dj's.. weeg dat eens af tegen HHZ, Wildstylez, Technoboy etc....[/quote]

Heb niet gezegd dat het veel zijn..
Ma die manier waarop jij het zegt, is net of ze er nooit zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de hardcore remix ook niet heel dik ofzo. Wat is dat toch met die hardcore remixen van dit jaar, die van defqon was ook erg matig :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardcore remix zit ook goed in elkaar en matched het feest net als de hardstyle track

Goede release in typisch q-dance stijltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind hardcore remix stukken beter dan orgineel :yes: ...is er miss al datum bekent??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nylz! schreef:
AACM schreef:
Nou Qlimax is alles behalve duister. Het thema is altijd wel wat mysterieus, maaar duister zeker niet!! Wanneer zie je op een feest als Qlimax nog dj's van bijvoorbeeld Fusion?


Euh vorig jaar? Noisecontrollers
en het jaar daarvoor? Zany

WOW. 2 dj's.. weeg dat eens af tegen HHZ, Wildstylez, Technoboy etc....[/quote]

Heb niet gezegd dat het veel zijn..
Ma die manier waarop jij het zegt, is net of ze er nooit zijn ;)[/quote]
Dan begrijp je me verkeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Hardcore remix zit ook goed in elkaar en matched het feest net als de hardstyle track

Goede release in typisch q-dance stijltje

Mee eens. Kan er op zich wel naar luisteren, terwijl ik niet van Hardcore houd.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle