Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is Evil Activities & Endymion Remix. Niet andersom :$
Die is trouwens wel beter dan het origineel voor zover ik hem gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 02:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik me nou eigenlijk afvraag hè, zou iemand als Brennan Heart nou wat doen met de kritiek op z'n plaat?
Of zal hij gewoon door gaan met wat hij altijd doet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 02:44 
 
Artiest

Mannonymous schreef:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag hè, zou iemand als Brennan Heart nou wat doen met de kritiek op z'n plaat?
Of zal hij gewoon door gaan met wat hij altijd doet? :huh:


hij doet gewoon z'n ding :thumbup:
en logisch toch?! Hij vind de dingen die hij doet mooi, als hij alleen maar zou luisteren naar kritiek (wat chaotisch tweerichtingsverkeer is) zou hij toch te "commercieel" worden volgens velen xd
Nee hij trekt zich er denk ik niet zoveel van aan, hij draait toch al een aantal jaartjes mee he ik denk dat hij wel weet hoe om te gaan met kritiek en dat hij gewoon de muziek blijft maken die hij mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 11:25 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Mannonymous schreef:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag hè, zou iemand als Brennan Heart nou wat doen met de kritiek op z'n plaat?
Of zal hij gewoon door gaan met wat hij altijd doet? :huh:


hij doet gewoon z'n ding :thumbup:
en logisch toch?! Hij vind de dingen die hij doet mooi, als hij alleen maar zou luisteren naar kritiek (wat chaotisch tweerichtingsverkeer is) zou hij toch te "commercieel" worden volgens velen xd
Nee hij trekt zich er denk ik niet zoveel van aan, hij draait toch al een aantal jaartjes mee he ik denk dat hij wel weet hoe om te gaan met kritiek en dat hij gewoon de muziek blijft maken die hij mooi vind.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 12:46 
 

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mannonymous schreef:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag hè, zou iemand als Brennan Heart nou wat doen met de kritiek op z'n plaat?
Of zal hij gewoon door gaan met wat hij altijd doet? :huh:


hij doet gewoon z'n ding :thumbup:
en logisch toch?! Hij vind de dingen die hij doet mooi, als hij alleen maar zou luisteren naar kritiek (wat chaotisch tweerichtingsverkeer is) zou hij toch te "commercieel" worden volgens velen xd
Nee hij trekt zich er denk ik niet zoveel van aan, hij draait toch al een aantal jaartjes mee he ik denk dat hij wel weet hoe om te gaan met kritiek en dat hij gewoon de muziek blijft maken die hij mooi vind.

ben het met je eens, alleen als producer denk je toch ook wel zovan; als ik kritiek krijg over mijn platen dan zou ik toch wel iets anders moeten proberen, anders krijg ik over me volgende plaat weer het zelfde kritiek ;)
of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 12:51 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind de remix nogal chaotisch klinken niet lekker dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

hij doet gewoon z'n ding :thumbup:
en logisch toch?! Hij vind de dingen die hij doet mooi, als hij alleen maar zou luisteren naar kritiek (wat chaotisch tweerichtingsverkeer is) zou hij toch te "commercieel" worden volgens velen xd
Nee hij trekt zich er denk ik niet zoveel van aan, hij draait toch al een aantal jaartjes mee he ik denk dat hij wel weet hoe om te gaan met kritiek en dat hij gewoon de muziek blijft maken die hij mooi vind.

ben het met je eens, alleen als producer denk je toch ook wel zovan; als ik kritiek krijg over mijn platen dan zou ik toch wel iets anders moeten proberen, anders krijg ik over me volgende plaat weer het zelfde kritiek ;)
of niet?

Ja precies, maar kijk bijvoorbeeld op youtube. Heeft het nummer meer 'dislikes' dan 'likes'.. Dat betekend dat zelfs de fanboys tegen 'm gestemd hebben! Als je zelfs je fanboys(/girls) niet tevreden kan houden, doe je naar mijn mening écht iets verkeerd. En buiten dat, een kritisch zelfbeeld bij artiesten is nooit verkeerd. Daar word hun muziek alleen maar beter van! Vandaar dat ik benieuwd was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Internetfanaten zijn niet echt een groot aandeel van de mensen die feesten bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 15:33 
 
Artiest

DarkSymphony schreef:
ben het met je eens, alleen als producer denk je toch ook wel zovan; als ik kritiek krijg over mijn platen dan zou ik toch wel iets anders moeten proberen, anders krijg ik over me volgende plaat weer het zelfde kritiek ;)
of niet?


Ja, maar ga maar na, hoe lang krijgt hij toch al wel kritiek op z'n muziek... en toch doet hij gewoon wat hij mooi vind en groot gelijk (vind ik). Kritiek krijg je altijd wel, je kunt nooit iedereen tevreden houden.
brennan heart zal veel meer waarde hechten aan producers die kritiek hebben dan mensen op internet en feesten, want uiteindelijk zijn de producers degene die het meeste verstand ervan hebben dus, als die kritisch zijn zal hij denk ik wel even achter de oren krabben, maar als wij dat zijn zal dat minder snel/nauwelijks gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 15:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hmm bij zijn eigen tracks moet hij het zelf weten, maar een anthem maak je voor een feest dus voor de mensen die er komen. En net alsof alleen producers kritisch kunnen luisteren. Het punt is juist, ze luisteren nooit naar kritische mensen en slaan alle kritiek weg met, dat hoort erbij als je beroemd bent of je kunt nooit iedereen blij maken. En dan halen ze die meningloze massa erbij als argument dat het wel goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:06 
 
Artiest

Lyst schreef:
Hmm bij zijn eigen tracks moet hij het zelf weten, maar een anthem maak je voor een feest dus voor de mensen die er komen. En net alsof alleen producers kritisch kunnen luisteren. Het punt is juist, ze luisteren nooit naar kritische mensen en slaan alle kritiek weg met, dat hoort erbij als je beroemd bent of je kunt nooit iedereen blij maken. En dan halen ze die meningloze massa erbij als argument dat het wel goed is.


ja iedereen mag kritisch zijn en kan dat ook, maar kritiek van iemand die echt precies weet waar die over praat telt gewoon voor meer dan mensen die het alleen luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oneens, producers zijn vaak vrienden en die geven een gekleurd beeld. Zij durven niet zo snel een nummer af te kraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Oneens, producers zijn vaak vrienden en die geven een gekleurd beeld. Zij durven niet zo snel een nummer af te kraken.

Yup! Klopt, je zal nooit een producer (an publiek) commentaar zien geven op een andere producer (van het zelfde niveau dan). En alsnog, WIJ de luisteraars (en consumenten) zouden toch de grootste feedback moeten zijn!? Als de verhouding 35/65 is voor leuk/niet leuk dan zou je daar toch écht wel van op kijken als je zelf denkt een goed product neergezet te hebben. Het is dan (vindt ik) aan de producer om hier op in te spelen en een edit oid. te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van die Hardcore remix word ik echt duizelig in mijn hoofd... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de plaat echt niet zo slecht als vele zeggen dat ie is. Vind hem wel aardig bij Qlimax passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb gistere die remix gehoord op moh, en ik vind het iets raar :D
Maar hij is wel dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Lyst schreef:
Oneens, producers zijn vaak vrienden en die geven een gekleurd beeld. Zij durven niet zo snel een nummer af te kraken.

Yup! Klopt, je zal nooit een producer (an publiek) commentaar zien geven op een andere producer (van het zelfde niveau dan). En alsnog, WIJ de luisteraars (en consumenten) zouden toch de grootste feedback moeten zijn!? Als de verhouding 35/65 is voor leuk/niet leuk dan zou je daar toch écht wel van op kijken als je zelf denkt een goed product neergezet te hebben. Het is dan (vindt ik) aan de producer om hier op in te spelen en een edit oid. te maken...

daar ben ik het dus 100% mee eens...je produceert als producer toch voor de mensen die van jou soort muziek(hardstyle) houden...en als je veel negatieve reactief krijgt dan zul je daar toch wat aan moeten doen...je kunt wel de muziek maken die je zelf mooi vind maar als weining mensen of het overgrote deel er niet naar luistert dan gaan mensen het toch ook niet kopen of naar jou optreden omdat jij niet hun smaak draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:59 
 
Artiest

kun je het mee eens zijn, maar ik vat kritiek van iemand die gewoon hardstyle luistert heel anders op dan van iemand die zelf ook produceert. Omdat diegene gewoon weten waar ze het over hebben en precies weten wat fout kan zijn of technisch anders moet etc. etc. telt hun mening gewoon zwaarder en dan kun je zeggen, ja maar dat is niet zo want het is toch voor het publiek! Maar dat kan wel zo zijn, maar kritiek van iemand krijgen over hoe je een gitaar moet bespelen die gewoon vaak naar guns 'n' roses luisterd of hoe je het moet spelen van de echte gitarist van Guns 'n' Roses is een groot verschil... wiens mening en kritiek zou jij in die situatie serieuzer nemen?! Juist... die van de gitarist
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
kun je het mee eens zijn, maar ik vat kritiek van iemand die gewoon hardstyle luistert heel anders op dan van iemand die zelf ook produceert. Omdat diegene gewoon weten waar ze het over hebben en precies weten wat fout kan zijn of technisch anders moet etc. etc. telt hun mening gewoon zwaarder en dan kun je zeggen, ja maar dat is niet zo want het is toch voor het publiek! Maar dat kan wel zo zijn, maar kritiek van iemand krijgen over hoe je een gitaar moet bespelen die gewoon vaak naar guns 'n' roses luisterd of hoe je het moet spelen van de echte gitarist van Guns 'n' Roses is een groot verschil... wiens mening en kritiek zou jij in die situatie serieuzer nemen?! Juist... die van de gitarist

maar het is denk ik wel duidelijk dat producers onderling elkaars track niet gaan bekritiseren...ook omdat het meestal vrienden van elkaar zijn wat iedereen kent elkaar zn beetje wel...en je maakt je muziek toch voor het publiek want wie luistert er anders naar???...dus ik vind wel degelijk dat de kritiek van de mensen die uit eindelijk je muziek kopen ook heel erg mee telt(vind ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:07 
 
Artiest

ik denk dat producers wel kritisch zijn tegenover elkaar, ondanks dat ze vrienden zijn, kritiek staat los van persoonlijke gevoelens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
kun je het mee eens zijn, maar ik vat kritiek van iemand die gewoon hardstyle luistert heel anders op dan van iemand die zelf ook produceert. Omdat diegene gewoon weten waar ze het over hebben en precies weten wat fout kan zijn of technisch anders moet etc. etc. telt hun mening gewoon zwaarder en dan kun je zeggen, ja maar dat is niet zo want het is toch voor het publiek! Maar dat kan wel zo zijn, maar kritiek van iemand krijgen over hoe je een gitaar moet bespelen die gewoon vaak naar guns 'n' roses luisterd of hoe je het moet spelen van de echte gitarist van Guns 'n' Roses is een groot verschil... wiens mening en kritiek zou jij in die situatie serieuzer nemen?! Juist... die van de gitarist

Ben ik het totaal niet mee eens. De plaat zit productie technisch namelijk prima in elkaar, maar het eindresultaat is om te janken zo slecht! Ik denk dat medeproducers hun mening/oordeel kunnen geven over zowel het TECHNISCHE als het EINDRESULTAAT. Bij het technische zal de mening/feedback van een mede-producer vele malen zwaarder wegen omdat zij experts zijn (mag je hopen). Maar over het eindresultaat vind ik niet. Wij als 'consumenten' van het genre zouden toch de grootste terugkoppel schakel moeten zijn? Als wij massaal zeggen 'dit is kut' dan zou ik daar écht wel wat aan doen. Ik denk niet dat het gaat gebeuren. Maar het zou alleen maar van goede wil getuigen als het wel zo gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik denk dat producers wel kritisch zijn tegenover elkaar, ondanks dat ze vrienden zijn, kritiek staat los van persoonlijke gevoelens.


Jij volgt zeker geen artiesten op Twitter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:17 
 
Artiest

maar een producer geeft kritiek op technisch gedeelte EN geeft een mening.
Denk eens na mensen, als producers de hele tijd luisteren naar de luisteraars en daarop hun platen aanpassen
DAN is het pas commercieel aan het worden, maar blijkbaar is dat dus wel weer de kant waar we op willen gaan? Want neeeeee, het ligt anders?!
Het feit is een producer wil kritiek en vraagt die aan mensen in z;n omgeving en mede producers en meningen vraagt ie aan dezelfde en je kan nooit iedereen tevreden houden, jij vind dit een kut plaat, maar er zullen genoeg mensen zijn die op Qlimax gewoon los gaan hierop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
maar een producer geeft kritiek op technisch gedeelte EN geeft een mening.
Denk eens na mensen, als producers de hele tijd luisteren naar de luisteraars en daarop hun platen aanpassen
DAN is het pas commercieel aan het worden, maar blijkbaar is dat dus wel weer de kant waar we op willen gaan? Want neeeeee, het ligt anders?!
Het feit is een producer wil kritiek en vraagt die aan mensen in z;n omgeving en mede producers en meningen vraagt ie aan dezelfde en je kan nooit iedereen tevreden houden, jij vind dit een kut plaat, maar er zullen genoeg mensen zijn die op Qlimax gewoon los gaan hierop...

Jonge jij leeft echt in een bubbel.. Hardstyle is nooit 'underground' geweest! Hardstyle is al sinds jaar en dag commercieel. Beetje jammer dat producers elkaar bijna alleen maar paaien en dan 65% van de mensen het anthem een hoopstront vindt... Jij hebt overigens de slechtste argumenten die ik tot nu toe gelezen heb. Volgens jou (als ik je goed begrijp), zou een producer niets moeten doen met de feedback die hij krijgt van zijn/haar publiek, ook al is dit volkomen terecht omdat deze producer zich er met een jantje van leien van af maakt. Want als producers gaan luisteren naar hun publiek is het commercieel. En natuurlijk is commercie stom want dat is voor n00bs, want hardstyle is vetunderground.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:44 
 
Artiest

Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
maar een producer geeft kritiek op technisch gedeelte EN geeft een mening.
Denk eens na mensen, als producers de hele tijd luisteren naar de luisteraars en daarop hun platen aanpassen
DAN is het pas commercieel aan het worden, maar blijkbaar is dat dus wel weer de kant waar we op willen gaan? Want neeeeee, het ligt anders?!
Het feit is een producer wil kritiek en vraagt die aan mensen in z;n omgeving en mede producers en meningen vraagt ie aan dezelfde en je kan nooit iedereen tevreden houden, jij vind dit een kut plaat, maar er zullen genoeg mensen zijn die op Qlimax gewoon los gaan hierop...

Jonge jij leeft echt in een bubbel.. Hardstyle is nooit 'underground' geweest! Hardstyle is al sinds jaar en dag commercieel. Beetje jammer dat producers elkaar bijna alleen maar paaien en dan 65% van de mensen het anthem een hoopstront vindt... Jij hebt overigens de slechtste argumenten die ik tot nu toe gelezen heb. Volgens jou (als ik je goed begrijp), zou een producer niets moeten doen met de feedback die hij krijgt van zijn/haar publiek, ook al is dit volkomen terecht omdat deze producer zich er met een jantje van leien van af maakt. Want als producers gaan luisteren naar hun publiek is het commercieel. En natuurlijk is commercie stom want dat is voor n00bs, want hardstyle is vetunderground.


Zoek de definitie van het woord commercieel op in het woordenboek en we praten verder GEEN ENKELE PRODUCER is commercieel, daar durf ik mn fockin leven voor in te zetten. Want ze maken muziek omdat ze het mooi vinden, denk jij dat iemand als HHZ een normaal leven kan hebben van z'n inkomsten van verkoop van muziek?! Nee.... die gasten verdienen het meest aan het draaien. Q-Dance, B2S en Labels zijn commercieel, muziek en producers.... belachelijk, wie dat de wereld in heeft geholpen mag zich echt achter de oren krabben
En ik zeg niet dat je nooit moet luisteren naar wat t publiek zegt ik zeg dat de kritiek van producer zwaarder telt dan van het publiek voor die lui en dan kun je gaan lopen zeuren, maar ik verzin t niet. Uiteindelijk moet je produceren wat je zelf mooi vind en je moet ALTIJD luisteren naar kritiek van anderen, maar wel kritiek waar je iets mee kan. Mensen die alleen zeggen: "Kut anthem, kut Brennan Heart, doe es wat anders!" dat is geen kritiek waar hij iets mee kan of waar hij ook maar 1 seconde over na gaat denken of wakker gaat liggen of misschien wel de plaat aan gaat passen.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle