Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Citaat:
djbrennanheart Brennan Heart
Thnx for all the great reactions!One thing to mention: It was a honour to record the anthem with a live orchestra!So excited about the 27th!


Dat is wat Brennan Heart op zijn twitter heeft neergezet. Misschien krijgen we dat op Qlimax ook wel à la de intro van 2008! Dan zou het wel iets moois kunnen zijn, wel puur en alleen op het feest zelf.



Schijnbaar krijgt ie dus veel positieve reacties ook gelukkig. Van mensen die er verstand van hebben ipv de gemiddelde hardtraxx reaguurder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Hunt schreef:
Citaat:
djbrennanheart Brennan Heart
Thnx for all the great reactions!One thing to mention: It was a honour to record the anthem with a live orchestra!So excited about the 27th!


Dat is wat Brennan Heart op zijn twitter heeft neergezet. Misschien krijgen we dat op Qlimax ook wel à la de intro van 2008! Dan zou het wel iets moois kunnen zijn, wel puur en alleen op het feest zelf.



Schijnbaar krijgt ie dus veel positieve reacties ook gelukkig. Van mensen die er verstand van hebben ipv de gemiddelde hardtraxx reaguurder :)


:') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 21:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem word hier ook wel compleet de grond ingeboord, terwijl dat nergens voor nodig is. Om het dan zo te verwoorden vind ik dan weer wat ver gaan, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Anthem word hier ook wel compleet de grond ingeboord, terwijl dat nergens voor nodig is. Om het dan zo te verwoorden vind ik dan weer wat ver gaan, maar goed.


Buiten dat, ik vind dit echt een hilarische opmerking van meneer Brennan Heart, ik lig echt te lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Anthem word hier ook wel compleet de grond ingeboord, terwijl dat nergens voor nodig is.

Hoezo nergens voor nodig? vind dat er zat goede argumenten zijn langsgekomen waarom dit anthem een ''aanfluiting'' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Anthem word hier ook wel compleet de grond ingeboord, terwijl dat nergens voor nodig is. Om het dan zo te verwoorden vind ik dan weer wat ver gaan, maar goed.


Dat komt omdat men niet meer serieus naar de muziek kijken maar nog alleen welke naam en labeltje eraan hangt

word je best moe van ...

Neem nou de nieuwe zatox & tatanka release. Das ook een aanfluiting maar daar is men wel lyrisch over
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het voelt echt zo aan van; Het is met een orkest opgenomen, dus het maakt toch niet uit wat de track verder wordt... Even kijken welke melodie ik zal gebruiken, City Of Intensity? Nah, heb ik al 2x gebruikt, Face The Enemy? Ja die doe ik wel! is pas 2x door andere artiesten gebruikt, kan wel joh. Zoooo file>export file as MP3. Ik ga nu een stukje rijden in mijn Porsche Cayman S. woeeeehoeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Het voelt echt zo aan van; Het is met een orkest opgenomen, dus het maakt toch niet uit wat de track verder wordt... Even kijken welke melodie ik zal gebruiken, City Of Intensity? Nah, heb ik al 2x gebruikt, Face The Enemy? Ja die doe ik wel! is pas 2x door andere artiesten gebruikt, kan wel joh. Zoooo file>export file as MP3. Ik ga nu een stukje rijden in mijn Porsche Cayman S. woeeeehoeeeee


Jij snapt er heel weinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Het voelt echt zo aan van; Het is met een orkest opgenomen, dus het maakt toch niet uit wat de track verder wordt... Even kijken welke melodie ik zal gebruiken, City Of Intensity? Nah, heb ik al 2x gebruikt, Face The Enemy? Ja die doe ik wel! is pas 2x door andere artiesten gebruikt, kan wel joh. Zoooo file>export file as MP3. Ik ga nu een stukje rijden in mijn Porsche Cayman S. woeeeehoeeeee



Ach klets toch niet zo dom man wat weet jij ervan hoe die gasten te werk gaan. Beetje respect tonen kan geen kwaad voor hun werk.
Dit soort comments voegt niks toe behalve dat weer eens duidelijk wat voor neanderthalers "alles kut enter" figuren er hier zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

haha wtf! :D

OT: Ik verwachte niks van deze tracks, en zo te horen was dat ook niet nodig. Verder vette track voor de dagjesmensen, bassisschool kinderen en bijna hardstylers, toch is het wel leuk op een avond op stap naar alle housplaatjes deze even er achter aan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
haha wtf! :D

OT: Ik verwachte niks van deze tracks, en zo te horen was dat ook niet nodig. Verder vette track voor de dagjesmensen, bassisschool kinderen en bijna hardstylers, toch is het wel leuk op een avond op stap naar alle housplaatjes deze even er achter aan! :thumbup:



hahaha en dat zei dus timmer die met zijn 16 jaar al tot de die hard in de hardstyle scene hoort natuurlijk

Kom ga je luier verschonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Khadber schreef:
Anthem word hier ook wel compleet de grond ingeboord, terwijl dat nergens voor nodig is. Om het dan zo te verwoorden vind ik dan weer wat ver gaan, maar goed.


Dat komt omdat men niet meer serieus naar de muziek kijken maar nog alleen welke naam en labeltje eraan hangt

word je best moe van ...

Neem nou de nieuwe zatox & tatanka release. Das ook een aanfluiting maar daar is men wel lyrisch over

1. De kritiek was wel duidelijk op het nummer
2. Ook over dat anthem ben ik niet echt te spreken
3. De verwachtingen van een qlimax anthem zijn nu eenmaal hoger. Een X-Qlusive, een qlimax/defqon anthem maken, dat is zo'n beetje het hoogst haalbare voor een hardstyle dj/producer.
4. Zelfs een collega van mij zei dat het anthem mislukt was en die heeft zich echt 0,0 verdiept in hardstyle en komt niet verder dan psyko punkz, dbstf en headhunterz. Hij heeft dus geen idee dat brennan niet zo populair is hier. Toch vindt hij hetzelfde als ik en de meesten hier.
:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

een anthem moet je LIVE horen waar voor ze bedoeld zijn en nie achter je laptop met een youtube filmpie

zoals ik al eerder zei. Anders was t wel een gewone track geweest ipv een anthem. Een anthem maken ze puur met het oog op het feest

en dit anthem gaat knallen in de dome. Zal er hoogstpersoonlijk een filmpie van maken en dan hier posten zodat alle "kritische" mensen ook kunnen zien dat er 20.000 andere mensen zijn die hun mening niet delen

Ik ben al op veeeellllllll feesten geweest en heb nog nooit gezien dat een anthem niet aanslaat terwijl op inet de tracks soms de grond in worden geboord.

Dus als ik het dan goed begrijpt zijn al die gasten op een feest de NIET-kenners of de kinderen en dagjesmensen zoals sommige 16-jarige hier al durven te roepn. En de alles kut enter generatie de echte kenners

IK LACH ME DOOD :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sorry hoor, maar dat ik niet tevreden ben met het anthem, en de tracks die Brennan Heart de laatste tijd heeft uitgebracht ook kut zijn, mag ik best in zulke woorden verwoorden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:40 
 
Hardtraxxer

heb geen goed qlimax anthem meer gehoord sinds Science & Religion! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
een anthem moet je LIVE horen waar voor ze bedoeld zijn en nie achter je laptop met een youtube filmpie

zoals ik al eerder zei. Anders was t wel een gewone track geweest ipv een anthem. Een anthem maken ze puur met het oog op het feest

en dit anthem gaat knallen in de dome. Zal er hoogstpersoonlijk een filmpie van maken en dan hier posten zodat alle "kritische" mensen ook kunnen zien dat er 20.000 andere mensen zijn die hun mening niet delen


film je ook ff het pyamafeestje tijdens de break? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jay schreef:
een anthem moet je LIVE horen waar voor ze bedoeld zijn en nie achter je laptop met een youtube filmpie

zoals ik al eerder zei. Anders was t wel een gewone track geweest ipv een anthem. Een anthem maken ze puur met het oog op het feest

en dit anthem gaat knallen in de dome. Zal er hoogstpersoonlijk een filmpie van maken en dan hier posten zodat alle "kritische" mensen ook kunnen zien dat er 20.000 andere mensen zijn die hun mening niet delen

Eerst beweer je dat de mensen hier er geen verstand van hebben en vervolgens neem je qlimaxbezoekers als je grote voorbeeld. Ik kom niet meer bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Jay schreef:
een anthem moet je LIVE horen waar voor ze bedoeld zijn en nie achter je laptop met een youtube filmpie

zoals ik al eerder zei. Anders was t wel een gewone track geweest ipv een anthem. Een anthem maken ze puur met het oog op het feest

en dit anthem gaat knallen in de dome. Zal er hoogstpersoonlijk een filmpie van maken en dan hier posten zodat alle "kritische" mensen ook kunnen zien dat er 20.000 andere mensen zijn die hun mening niet delen


film je ook ff het pyamafeestje tijdens de break? ^^



wat weet jij ervan je bent pas 17 en mag nog nie eens aan de ingang staan man LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jay schreef:
een anthem moet je LIVE horen waar voor ze bedoeld zijn en nie achter je laptop met een youtube filmpie

zoals ik al eerder zei. Anders was t wel een gewone track geweest ipv een anthem. Een anthem maken ze puur met het oog op het feest

en dit anthem gaat knallen in de dome. Zal er hoogstpersoonlijk een filmpie van maken en dan hier posten zodat alle "kritische" mensen ook kunnen zien dat er 20.000 andere mensen zijn die hun mening niet delen

Eerst beweer je dat de mensen hier er geen verstand van hebben en vervolgens neem je qlimaxbezoekers als je grote voorbeeld. Ik kom niet meer bij :lol:



daar doel ik op dat de meeste op inet RUK roepen en op t feest zelf zich uit de naad stampt oftewel een grote schijnheilige bende wat maar wat roept
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm eerst moet ik respect tonen voor mensen, en vervolgens scheld jij iemand uit om zijn leeftijd en dat hij niet binnen kan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:


wat weet jij ervan je bent pas 17 en mag nog nie eens aan de ingang staan man LOL


daarom vraag ik het ook of je het filmt, anders was ik er zelf wel bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag het digitale gebekvecht weer ophouden? Graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Hmm eerst moet ik respect tonen voor mensen, en vervolgens scheld jij iemand uit om zijn leeftijd en dat hij niet binnen kan komen?



Ja als je onzin comments maakt als broekie dat nog nie eens op een hardstyle feest mag komen is best lachwekkend. Kan ik niet serieus nemen zoals zo veel comments hier

en schelden ?? als je dat als schelden ziet ... tja
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mag het digitale gebekvecht weer ophouden? Graag.


Mja sorry jij als mod ziet toch ook hoe hopeloos alle release comments zijn. Ik kan er gewoon niet tegen dat een degelijke productie door een stel kiddies de grond in gestampt word
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle