Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Khadber schreef:
Mag het digitale gebekvecht weer ophouden? Graag.


Mja sorry jij als mod ziet toch ook hoe hopeloos alle release comments zijn. Ik kan er gewoon niet tegen dat een degelijke productie door een stel kiddies de grond in gestampt word

Het feit dat ik iets laat staan wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Maar ik vind dat er van 2 kanten wel respect getoond kan worden en dat gebeurt op dit moment helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jay schreef:
Khadber schreef:
Mag het digitale gebekvecht weer ophouden? Graag.


Mja sorry jij als mod ziet toch ook hoe hopeloos alle release comments zijn. Ik kan er gewoon niet tegen dat een degelijke productie door een stel kiddies de grond in gestampt word

Het feit dat ik iets laat staan wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Maar ik vind dat er van 2 kanten wel respect getoond kan worden en dat gebeurt op dit moment helemaal niet.


Ik kan er eerlijk gezegt ook geen respect voor opbrengen om gasten die op naam / label bij voorbaat alles afzeiken.

Ik bedoel nogmaals iedereen mag van mij dit nummer goed of slecht vinden maar onderbouw het. Ga niet met de meest belachelijke comments het in de grond stampen. Is respectllos voor in dit geval brennan heart die hier
echt wel hard aan gewerkt heeft om een mooi anthem te maken voor een mooi feest.

Ik vind gewoon dat deze productie technisch goed in elkaar zit met de typical brennan heart sounds en helemaal toegespits op qlimax. Dus ik verwacht dat dit goed gaat aanslaan op Qlimax. Ik zou graag willen horen waarom andere denken dat deze niet gaan aanslaan op een feest als qlimax in de gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb deze track niet bij naam/label beoordeeld. Tuurlijk, toen ik zag dat Brennan Heart het anthem had gemaakt had ik wel een gevoel, van dat ik het liever iemand anders had laten zien doen. Maar ik heb de track een kans gegeven, ik ging hem luisteren en helaas komt Brennan weer met hetzelfde truukje aanzetten. Dan beoordeel ik de track toch niet op labelnaam? En dat jij het nu hier heel leuk voor iedereen zit op te nemen moet je zelf weten, maar mijn mening zal niet veranderen. Dit vindt ik geen anthem, dit is een standaard Brennan Heart nummer met de naam Qlimax Anthem op zich geplakt. Mijn zegje is gedaan, en nu stop ik met deze discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik heb deze track niet bij naam/label beoordeeld. Tuurlijk, toen ik zag dat Brennan Heart het anthem had gemaakt had ik wel een gevoel, van dat ik het liever iemand anders had laten zien doen. Maar ik heb de track een kans gegeven, ik ging hem luisteren en helaas komt Brennan weer met hetzelfde truukje aanzetten. Dan beoordeel ik de track toch niet op labelnaam? En dat jij het nu hier heel leuk voor iedereen zit op te nemen moet je zelf weten, maar mijn mening zal niet veranderen. Dit vindt ik geen anthem, dit is een standaard Brennan Heart nummer met de naam Qlimax Anthem op zich geplakt. Mijn zegje is gedaan, en nu stop ik met deze discussie.


Ik wil jou mening niet veranderen. Ik hoop dat er geen Porsche Cayenne topics geplaatst worden daar gaat t mij om om bullshit comments waar je lekker kan bashen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet niet of jij bewust bent van het nummer Push Play? Als je die eens luistert snap je misschien waarom ik zo een comment wel bij Brennan Heart plaats, en waarom weinig mensen respect voor hem hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik weet niet of jij bewust bent van het nummer Push Play? Als je die eens luistert snap je misschien waarom ik zo een comment wel bij Brennan Heart plaats, en waarom weinig mensen respect voor hem hebben ;)


Lol wat heeft dat er nou mee te maken het gaat over Alternate Reality je weet wel het qlimax anthem

en ja iedere producer heeft goede en slechte tracks SO WHAT
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet dus. als je die luisterd snap je wel wat we bedoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik doel er niet op dat het een slechte track is, maar op het feit dat hij een track maakt over mensen die niet creatief zijn, en maar wat aankloten in Fruity Loops. Terwijl hij zelf met iets als Qlimax 2010 aankomt zetten.. Snap je het nu wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik doel er niet op dat het een slechte track is, maar op het feit dat hij een track maakt over mensen die niet creatief zijn, en maar wat aankloten in Fruity Loops. Terwijl hij zelf met iets als Qlimax 2010 aankomt zetten.. Snap je het nu wel?


Mja maar deze is ook niet met fruity loops gemaakt of denk je van wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:17 
 
Artiest

Teknizion schreef:
Ik doel er niet op dat het een slechte track is, maar op het feit dat hij een track maakt over mensen die niet creatief zijn, en maar wat aankloten in Fruity Loops. Terwijl hij zelf met iets als Qlimax 2010 aankomt zetten.. Snap je het nu wel?


maar... wat verstaan wij onder niet creatief?
Als een schilder voor de zoveelste keer een weiland schildert is hij dan niet creatief?!
Als een voetballer 3 keer een schaar doet en een man passeert is het na de eerste schaar dan geen creatieve actie meer?!

het woord creatief wordt vaak verkeerd gebruikt op t forum hier...
het punt is dat de mensen die het niks vinden in de meerderheid zijn en de mensen die het wel wat vinden/beter in de minderheid. Mensen in de minderheid worden vrijwel ook altijd gezien als DE mindere.
In dit geval als mensen die er geen verstand van hebben, maar goed.
Brennan Heart heeft duidelijk verteld wat ie bedoelde met de track Push Play en een mooie boodschap ook, want het ging o.a. over mensen die (ook hier te vinden zijn) zelf van alles zeggen op t internet, maar verder niks kunnen. Maar om een artiest na zoiets af te rekenen op een compleet ander nummer ?! is toch een beetje apart, ik snap dat meningen nooit objectief kunnen zijn, maar je kunt het op z'n minst objectief bekijken toch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Teknizion schreef:
Ik doel er niet op dat het een slechte track is, maar op het feit dat hij een track maakt over mensen die niet creatief zijn, en maar wat aankloten in Fruity Loops. Terwijl hij zelf met iets als Qlimax 2010 aankomt zetten.. Snap je het nu wel?


maar... wat verstaan wij onder niet creatief?
Als een schilder voor de zoveelste keer een weiland schildert is hij dan niet creatief?!
Als een voetballer 3 keer een schaar doet en een man passeert is het na de eerste schaar dan geen creatieve actie meer?!

het woord creatief wordt vaak verkeerd gebruikt op t forum hier...
het punt is dat de mensen die het niks vinden in de meerderheid zijn en de mensen die het wel wat vinden/beter in de minderheid. Mensen in de minderheid worden vrijwel ook altijd gezien als DE mindere.
In dit geval als mensen die er geen verstand van hebben, maar goed.
Brennan Heart heeft duidelijk verteld wat ie bedoelde met de track Push Play en een mooie boodschap ook, want het ging o.a. over mensen die (ook hier te vinden zijn) zelf van alles zeggen op t internet, maar verder niks kunnen. Maar om een artiest na zoiets af te rekenen op een compleet ander nummer ?! is toch een beetje apart, ik snap dat meningen nooit objectief kunnen zijn, maar je kunt het op z'n minst objectief bekijken toch?!


Jij kan het beter verwoorden dan ik in ieder geval ;)

Maar als ik het dus goed begrijp zijn mensen door brennan heart met het nummer push play dus op de pik getrapt en vinden dan daarna hem een kut producer of zo ?? Ik beoordeel een track op de track zelf ongeacht wat een producer in t verleden in elkaar gezet heeft of welke boodschappen hij heeft uitgedragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Teknizion schreef:
Ik doel er niet op dat het een slechte track is, maar op het feit dat hij een track maakt over mensen die niet creatief zijn, en maar wat aankloten in Fruity Loops. Terwijl hij zelf met iets als Qlimax 2010 aankomt zetten.. Snap je het nu wel?


maar... wat verstaan wij onder niet creatief?
Als een schilder voor de zoveelste keer een weiland schildert is hij dan niet creatief?!
Als een voetballer 3 keer een schaar doet en een man passeert is het na de eerste schaar dan geen creatieve actie meer?!

het woord creatief wordt vaak verkeerd gebruikt op t forum hier...
het punt is dat de mensen die het niks vinden in de meerderheid zijn en de mensen die het wel wat vinden/beter in de minderheid. Mensen in de minderheid worden vrijwel ook altijd gezien als DE mindere.
In dit geval als mensen die er geen verstand van hebben, maar goed.
Brennan Heart heeft duidelijk verteld wat ie bedoelde met de track Push Play en een mooie boodschap ook, want het ging o.a. over mensen die (ook hier te vinden zijn) zelf van alles zeggen op t internet, maar verder niks kunnen. Maar om een artiest na zoiets af te rekenen op een compleet ander nummer ?! is toch een beetje apart, ik snap dat meningen nooit objectief kunnen zijn, maar je kunt het op z'n minst objectief bekijken toch?!

Iedereen weet dat het antwoord van Brennan op Push Play! een wanhopige daad was om de negativiteit van hem af te slaan. En overigens reken ik Brennan niet alleen af op dat nummer, ik vindt het gewoon jammer hoe zijn stijl nu is, vooral omdat ik weet dat hij VEEL beter kan (aangezien zijn vroegere nummers als Rush The RMX en Attakk tot mijn favorieten behoren) En dat Brennan vindt dat mensen die niks kunnen, geen mening mogen hebben is gewoon een zwak antwoord, aangezien hij jou dan bedoeld, maar mij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal ik me er ook maar weer even in mengen. Ik heb aardig wat feestjes onder de gordel ondertussen.
Ik weet wat ik verlang van een anthem en wat voor gevoel deze moet uitstralen.
Wanneer je dit anthem vergelijkt met de 2 voorgaande jaren, is het wederom niet veel nieuws.
Dit gecombineerd met hetzelfde kunstje dat BH al tijden doet, drijft veel mensen tot ergernis.
Vandaar opmerkingen over climaxxen en Cayman's. Dit kan je ze echt niet kwalijk nemen.

Je staat vrij om dit een goed anthem te vinden, echter is de argumentatie om dit niet te vinden duidelijk aanwezig.
BH heeft als producer veel meer potentieel dan dat hij laat zien. Q-dance heeft ook veel meer potentieel
dan dat ze het laatste jaar heeft laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de vraag blijft: moet een Qlimax anthem vooruitstrevend zijn? Moet een Defqon anthem vooruitstrevend zijn? Of moet het JUIST herkenbaar klinken?

En vergeet niet dat je als producer niet de volledige vrijheid hebt als je een anthem maakt he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Teknizion schreef:
Ik doel er niet op dat het een slechte track is, maar op het feit dat hij een track maakt over mensen die niet creatief zijn, en maar wat aankloten in Fruity Loops. Terwijl hij zelf met iets als Qlimax 2010 aankomt zetten.. Snap je het nu wel?


maar... wat verstaan wij onder niet creatief?
Als een schilder voor de zoveelste keer een weiland schildert is hij dan niet creatief?!
Als een voetballer 3 keer een schaar doet en een man passeert is het na de eerste schaar dan geen creatieve actie meer?!

het woord creatief wordt vaak verkeerd gebruikt op t forum hier...
het punt is dat de mensen die het niks vinden in de meerderheid zijn en de mensen die het wel wat vinden/beter in de minderheid. Mensen in de minderheid worden vrijwel ook altijd gezien als DE mindere.
In dit geval als mensen die er geen verstand van hebben, maar goed.
Brennan Heart heeft duidelijk verteld wat ie bedoelde met de track Push Play en een mooie boodschap ook, want het ging o.a. over mensen die (ook hier te vinden zijn) zelf van alles zeggen op t internet, maar verder niks kunnen. Maar om een artiest na zoiets af te rekenen op een compleet ander nummer ?! is toch een beetje apart, ik snap dat meningen nooit objectief kunnen zijn, maar je kunt het op z'n minst objectief bekijken toch?!

Iedereen weet dat het antwoord van Brennan op Push Play! een wanhopige daad was om de negativiteit van hem af te slaan. En overigens reken ik Brennan niet alleen af op dat nummer, ik vindt het gewoon jammer hoe zijn stijl nu is, vooral omdat ik weet dat hij VEEL beter kan (aangezien zijn vroegere nummers als Rush The RMX en Attakk tot mijn favorieten behoren) En dat Brennan vindt dat mensen die niks kunnen, geen mening mogen hebben is gewoon een zwak antwoord, aangezien hij jou dan bedoeld, maar mij ook.


Zijn producties vroeger hadden gewoon andere sound als nu. Dat maakt zijn producties van nu nie bij voorbaat slecht hoogstens dat het een andere sound hebt. Net als showtek bv
Die worden bij voorbaat ook gebashed omdat ze niet meer klinken zoals vroeger. Ik heb respect voor dj's die hun eigen weg volgen ondanks dat ik en misschien anderen het dan minder vinden. Neemt niet weg dat dit anthem gewoon een goede productie is. Ik ga hem meemaken op qlimax en dan zal ik wel zien of deze aanslaat of niet. Nogmaals ik denk van wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:30 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Maar de vraag blijft: moet een Qlimax anthem vooruitstrevend zijn? Moet een Defqon anthem vooruitstrevend zijn? Of moet het JUIST herkenbaar klinken?

En vergeet niet dat je als producer niet de volledige vrijheid hebt als je een anthem maakt he..


wel de vrijheid om een iets originelere melodie neer te zetten. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:32 
 
Artiest

maar leg mij dan uit
waarom het lontje voor Brennan heart zo kort is
terwijl zatox ook de hele tijd met hetzelfde komt en tracks daarvan door de meeste weer de hemel in worden geprezen... waar brennan heart inspiratieloos is, is zatox dat niet... dat irriteert mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
maar leg mij dan uit
waarom het lontje voor Brennan heart zo kort is
terwijl zatox ook de hele tijd met hetzelfde komt en tracks daarvan door de meeste weer de hemel in worden geprezen... waar brennan heart inspiratieloos is, is zatox dat niet... dat irriteert mij


Precies inderdaad, dat heb jij goed gezien. Die vraag wil ik ook wel eens beantwoord hebben.

Ik vind zatox ook lekkere tracks hebben maar das ook vaak meer van hetzelfde he. Zijn laatste release vind ik ver beneden zijn maat samen met tatanka maar toch wordt die release zo de hemel in geprezen.
Verbasingwekkend is dat... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwestie van jullie oogkleppen afdoen. Zatox z'n laatste tracks krijgen net zoveel kritiek over de kicks etc als een BH nummer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vindt zelf dat het sowieso te overdreven is om te zeggen dat het inspiratieloos is.
Iedere producer heeft sowieso z'n eigen stijl. Ik hoor bv meteen of een nummer van Psyko Punkz van hun is.
Bij Noisecontrollers, Crypsis, Zatox en D-Block & S-te-fan heb ik dat ook altijd, en die worden ook niet altijd afgezeken.
Ik vindt dan wel weer dat dit idd een Qlimax anthem is en daarom specialer moet zijn, en dat is het niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:40 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Kwestie van jullie oogkleppen afdoen. Zatox z'n laatste tracks krijgen net zoveel kritiek over de kicks etc als een BH nummer. ;)


ohja? als ik kijk wat mensen zeggen over Hardbass anthem en die nieuwe release op Italian Hardstyle zie ik 95% positieve reacties... dus wat je zegt slaat nergens op
Ook op youtube krijgt brennan heart veel kritiek waar zatox dat niet krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar de vraag blijft: moet een Qlimax anthem vooruitstrevend zijn? Moet een Defqon anthem vooruitstrevend zijn? Of moet het JUIST herkenbaar klinken?

En vergeet niet dat je als producer niet de volledige vrijheid hebt als je een anthem maakt he..

In het geval Brennan Heart mag je inderdaad wat meer vooruit streven. Maar dat is niet alleen bij deze anthem zo.

Mja welk anthem van een beetje noemenswaardig feest is ooit wel vooruitstrevend geweest? Science & Religion is de enige die op dit moment in mij opkomt. En Fade to Black vond ik ook vrij gewaagd.

@ Bovenstaande het is een groot verschil of je pas een paar maanden hetzelfde kunstje doet ipv een paar jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:
Kwestie van jullie oogkleppen afdoen. Zatox z'n laatste tracks krijgen net zoveel kritiek over de kicks etc als een BH nummer. ;)


ohja? als ik kijk wat mensen zeggen over Hardbass anthem en die nieuwe release op Italian Hardstyle zie ik 95% positieve reacties... dus wat je zegt slaat nergens op
Ook op youtube krijgt brennan heart veel kritiek waar zatox dat niet krijgt...


Beter kijken. Verder kijken dan je neus lang is, niet alleen op HT. Op HT vind 80% toch alles goed wat uitkomt. Zatox heeft zelfs zoveel kritiek gekregen op z'n kicks dat die besloten heeft ze te veranderen in Kickin Ass dus wat jij zegt slaat nergens op.

EDIT:

Lees dit: http://hardstyle.harderstate.com/unrele ... ah%20maria

En dit:
http://hardstyle.harderstate.com/post69 ... tox#p69663

Niet zo positief he over Zatox. En dat zijn nog maar 2 topics. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:45 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:
Kwestie van jullie oogkleppen afdoen. Zatox z'n laatste tracks krijgen net zoveel kritiek over de kicks etc als een BH nummer. ;)


ohja? als ik kijk wat mensen zeggen over Hardbass anthem en die nieuwe release op Italian Hardstyle zie ik 95% positieve reacties... dus wat je zegt slaat nergens op
Ook op youtube krijgt brennan heart veel kritiek waar zatox dat niet krijgt...


Beter kijken. Verder kijken dan je neus lang is, niet alleen op HT. Op HT vind 80% toch alles goed wat uitkomt. Zatox heeft zelfs zoveel kritiek gekregen op z'n kicks dat die besloten heeft ze te veranderen in Kickin Ass dus wat jij zegt slaat nergens op.


haha kickin ass is gewoon same old same old zatox kick, ik zeg youtube EN hardtraxx... das al een redelijk goede steekproef gast. Dus mag je me alsnog uitleggen waarom BH meer kritiek krijgt dan Zatox...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan een beetje afdwalen. Hou het hier over deze release graag.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle