Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone vs Chris One :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Wees 's lief voor elkaar (ook voor de newbies..), Chukkels vertel liever de line-up als je 't weet, en ga d'r niet over lopen praten als je 'm toch niet zegt en weer OT aub :) .


Dacht al, mijn post is weg. Hier moet een mod aan het werk zijn geweest!

OT: Ik hoop zo een keer dat Delete of Vazard wordt geboekt voor dit soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Wees 's lief voor elkaar (ook voor de newbies..), Chukkels vertel liever de line-up als je 't weet, en ga d'r niet over lopen praten als je 'm toch niet zegt en weer OT aub :) .

Waar de neuk heb ik gezegd dat ik de line-up weet? Mensen moeten eens leren om begrijpend te lezen... En zeker moderators. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:47 
 
Hardtraxxer

Hopelijk hier bij ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 03:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chuck, kom op... je brengt het wel alsof je van alles al weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Chuck, kom op... je brengt het wel alsof je van alles al weet :P

Nietus! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wacht gewoon nog een paar dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:38 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Coone vs Chris One :worship: :worship:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is echt fucking dik. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Line-up is echt fucking dik. :love:

Ik ben ook dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is vet hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Line-up is echt fucking dik. :love:

G1LL schreef:
vertel liever de line-up als je 't weet, en ga d'r niet over lopen praten als je 'm toch niet zegt


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Owh man, jullie moeten echt de line-up zien. Echt te ziek voor woorden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind het zooo kut dat sommige mensen de line up al weten en ik niet :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik weet wie er die nacht in de garderobe moeten werken, wordt zo gruwelijk :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Er is mij zojuist in het oor gefluisterd hoeveel security er aanwezig is, Gonna be a sick night bitcheeeess :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:20 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Als ze 'raw' gaan draaien hoor je mij niet klagen. Behalve over de drukte dan.

Is het tijdens XX Raw ook altijd zo druk dan in de Matrixx? Ben er 1x geweest maar die drukte houdt me echt tegen vaker daar naartoe te gaan. Trek drukte echt zo slecht. :mad:

Ben echt benieuwd naar de line up. Morgen op Dreamfields denk ik eerst maar op zoek naar de poster. :P

Oh enne, voor de mensen die hem al weten, jullie kunnen hem net zo goed vertellen. Of we hem nu lezen of morgen op een poster maakt ook niet zoveel uit toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

De Xxlerators worden druk bezocht ja. Al wisselt het of het net wel of net niet te doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:32 
 
Hardtraxxer

B-Front VS Solutio & The I's
Crypsis VS Titan
Adaro VS Frequencerz
Digital Punk VS The R3belz
Radical Redemption VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rr vs the machine haaahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Rr vs the machine haaahahahahaha :lol:

Man wat kut, zal een klein verschilletje worden in kicks denk ik zo xd Verder wel wat leuke namen, dit is een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
B-Front VS Solutio & The I's
Crypsis VS Titan
Adaro VS Frequencerz
Digital Punk VS The R3belz
Radical Redemption VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome


Allemaal dik :worship:
DP vs The R3belz is een mwhua, maar kan nog wel leuk worden. Ik snap eigenlijk ook niet waarom RR vs The Machine :lol: Heel dik dat The Machine er staat, maar wat heeft hij met RR te maken :P

Ik ga iig m'n best doen om hier aanwezig te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:52 
 

valt best tegen deze line up :/


Digital Punk VS The R3belz
1 hoeren set up


Radical Redemption VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Crypsis VS Titan

3 kut setups :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Digital Punk VS The R3belz
1 hoeren set up


Achja, niet elke line-up is perfect ;)

kaboem schreef:
Radical Redemption VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Crypsis VS Titan

3 kut setups :/


Wat is er mis met Anagenetic vs Deetox? Kunnen beide een geniale set neerzetten en dit wordt ook zeker 1 van de setjes waar ik persoonlijk naar uit zal kijken.
Crypsis vs Titan, tja, Titan is heel dik en Crypsis is de laatste tijd iets minder (Naja, de nieuwe tracks van Defqon zijn wel weer aardig dik), maar dit kan zeker een dikke set worden.
En RR vs The Machine kan ook wel eens heel dik worden, heb The Machine nog nooit live gezien dus kijk er zeker naar uit. En RR heeft op Defqon wel bewezen dat hij een hele dikke set kan neerzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:02 
 

Geef mij maar Nekrolog1k vs smackdown :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten