Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ach, jullie weten daar niks meer van af! Alcoholisten!


Inderdaad, Davey jij vieze alcoholist :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel weet ik anders ook niet meer van het feestje xd behalve dat ik het volgens mij super naar mn zin heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben veel te ongeduldig, wanneer komt de lijn omhoog... :P

Ik hoop op zoiets...
23.00-0.30 Geck-O vs. Blackburn
0.30-1.30 Alphaverb vs. The Machine
1.30-2.30 Crypsis vs. Adaro
2.30-3.30 B-Front vs. Titan
3.30-4.30 Degos & Re-Done vs. Solutio & The I's
4.30-6.00 Thera vs. Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Dan ga ik huilen van geluk :P Al mis je de live act
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen al als The Machine zou komen ga ik hier al naartoe, die man wordt echt te weinig geboekt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio & The I's vs Prefix & Density
B-Front vs Titan
The Machine vs Phrantic
Degos & Re-Done vs Chris One
Thera vs Delete

Wat een droom line-up zou dit zijn. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 09:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

23:00 - 00:30 Adaro vs Alphaverb
00:30 - 02:00 B-Front vs Zany
02:00 - 02:30 Donkey Rollers Live
02:30 - 04:15 The Machine vs Chris One
04:15 - 06:00 Thera vs Degos & Re-Done

Iets in deze richting graag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets in de richting van de line up van mij, nando en pommer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 11:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zou met alle drie die line-ups dik tevreden zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz vs Wildstylez lijkt me wel leuk, is een battle die je niet direct verwacht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze 'raw' gaan draaien hoor je mij niet klagen. Behalve over de drukte dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz switcht van label en tekent bij spoontech -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Headhunterz vs Wildstylez lijkt me wel leuk, is een battle die je niet direct verwacht toch?


Kun je mij überhaupt wat vertellen over deze totaal onbekende DJ's? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Ben hier wss bij :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:09 
 
Artiest

Kan hier helaas niet bij zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is die al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Doe niet zo stoer en vertel het gewoon, zeg anders niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwamen we erachter toen we een poster zagen bij Dreamfields. Zal dit jaar ook wel weer zijn. Maar blijkbaar weet Christian hem al...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Vorig jaar kwamen we erachter toen we een poster zagen bij Dreamfields. Zal dit jaar ook wel weer zijn. Maar blijkbaar weet Christian hem al...? :P

Staat op facebook dat dit jaar weer de lineup bekend wordt gemaakt op een poster bij dreamfields. Maar als Christian hem al weet, ben ik wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:14 
 

Chukkels schreef:
Line-up is :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

VERTEL :oh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Machine staat hier wel.. gok ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
The Machine staat hier wel.. gok ik :)

Hoop je. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
The Machine staat hier wel.. gok ik :)


Ik hoop dat dit echt zo is :cool:

Trouwens die post van die jorisrkc was op dinsdags he :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wees 's lief voor elkaar (ook voor de newbies..), Chukkels vertel liever de line-up als je 't weet, en ga d'r niet over lopen praten als je 'm toch niet zegt en weer OT aub :) .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten