Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit dat dit de drukste ooit was, ik vond dat er zat ruimte was. XXlerator raw in januari was echt veel drukker.
Ik geef de volgende XXlerator Raw nog wel een kansje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had echt wel genoeg ruimte hoor. Zeker waar wij stonden, Sander.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten