Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu je het zegt, wat ben ik blij dat er geen Hardcore bij staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:05 
 

wesskeej schreef:
Geef mij maar Nekrolog1k vs smackdown :thumbsup:



Club r_AW wess...

Doe mij maar deetox machine en titan solo, veel leuker :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Geef mij maar Nekrolog1k vs smackdown :thumbsup:

Dit.

kaboem schreef:
Club r_AW wess...

Ja leuke reserve optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:30 
 

STAN- schreef:
kaboem schreef:
Club r_AW wess...

Ja leuke reserve optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
B-Front VS Solutio & The I's
Crypsis VS Titan
Adaro VS Frequencerz
Digital Punk VS The R3belz
Radical Redemption VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome


Ziet er lekker uit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 20:54 
 
Hardtraxxer

Waaaah nu wil ik zeker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 02:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 03:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Serieus zware optie zeg wat een line up is dat zeg puur geweld voor de oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 03:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt een avondje klaarkomen in het kwadraat!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Dit wordt een avondje klaarkomen in het kwadraat!!!!

:huh: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu ben ik an sich nooit zo'n fan van battles of back 2 back sets aangezien daar tegenwoordig alleen maar voorspelbare en saaie dingen van worden gemaakt, maar dit is toch net ff wat lekkerder dan normaal. Leuke combi's, met name B-Front vs S&TI en RR vs The Machine. Kunnen een paar leuke sets uitrollen iig. De enige voorspelbare set is Frequencerz vs Adaro, die draaien toch al de hele tijd tracks van elkaar xd Maar dat is ook niet erg verder.

Ik wilde na Q-base wat minder gaan feesten maar dit soort line-ups maakt het niet makkelijker voor mij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Adaro vs Freqz en DP vs The R3belz wat minder, worden voorspelbare sets denk ik. De rest kan heel gaaf worden. Even kijken hoe en of ik hier aanwezig kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer is de verkoop :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wanneer is de verkoop :whistle:

Al een maand bezig ofzo..

Sowieso zijn we hier weer bij, Matrixx is en blijft top ondanks soms wat overbevolking.
Lineup is best wel sterk, aantal interesante ontmoetingen waaronder B-Front vs S&I's :woot: Ook wel benieuwd naar Deetox vs Ana, allebei nog niet eerder gezien, en RR vs The Machine, hoe zullen die t gaan brengen :oh:
Mis wel iets meer Theracords.. ipv DP vs Rebelz ofzo :innocent: Magoed doe hebben op Wish wel weer even laten zien dat ze het nog wel kunnen, dus ook wel weer wat meer vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind sommige battles maar vreemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een van de dikste line-ups die ik ooit gezien heb :). Je ziet vaak op van die 'battle' feesten dat ze dan met Ran-D vs Adaro of B-Front vs Frontliner of zo komen, maar nu hebben ze echt vette combinaties gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de line up een beetje tegenvallen, mar om eerlijk te zijn maakt me dat niet uit. Laatste 2x raw waren super gaaf, ook tijdens de setjes waar ik minder naar uit keek was het super leuk, dus het is sowieso al instant-go :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! Peter? Davey? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig. Toen ik gister de line up zag wist ik het wel 100% zeker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig! XXlerator zijn echt dikke feesten :) Raw sla ik sowieso nooit over! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:38 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
De Xxlerators worden druk bezocht ja. Al wisselt het of het net wel of net niet te doen is.

Xxlerators zijn geloof ik standaard uitverkocht maar dacht dat de Raw editie nooit uitverkocht.

Vind de line up wel vet maar als het uitverkoopt sla ik hem over. Ze proppen die tent zo vol dat je er dan toch niet kan bewegen en dan ga ik me toch de hele nacht lopen irriteren aan de drukte. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:59 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Aanwezig! Peter? Davey? :)

beide
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

is dit altijd snel uitverkocht??
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten