Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:08 
 

The Skribbler schreef:
Re-Action lijkt me ook wel lachen, kan ik fietsen, maar XXL raw is gewoon altijd vet en knallen... Dus denk dat het voor mij XXL wordt. Kan ik gelijk Chukkels feliciteren ;)

Reaction wordt 12.50 early.... Ik wil best bobben voor 3 andere want wil best naar matrix dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nu maak je t me wel heul lastig he... 12,50 is niet veel... Matrixx zal wel 20 of 25 euro zijn... dus totaal 37,50 voor 2 feestjes... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:56 
 

ik zeg doen!

Als ik hier al heen ga ben ik wel eerder weg... dag erop ouders ophalen.. dusja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxxer

optie!! de vorige was namelijk gruwelijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

aanwezig... is maar een kwartiertje fietsen voor mij dus dit kan ik niet missen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij ook al? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Misschien wel een Chukkels & Daveytl & Rampestamper B-Day Bash ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:18 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Jij ook al? :D


Ja woon in Oosterhout dus is wel chill
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:47 
 
Hardtraxxer

hardstyle007 schreef:
El Mare schreef:
Jij ook al? :D


Ja woon in Oosterhout dus is wel chill


Dan fiets jij snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel vet, maar hoop nog steeds een klein beetje op KO in het Ziggo Dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:46 
 
Hardtraxxer

Kaasboer schreef:
hardstyle007 schreef:
El Mare schreef:
Jij ook al? :D


Ja woon in Oosterhout dus is wel chill


Dan fiets jij snel


Nee joh fietsbrugje over en je bent er al bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:44 
 

Oosterhout :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Daveytl schreef:
Misschien wel een Chukkels & Daveytl & Rampestamper B-Day Bash ^^


Ow 3 maatjes jarig dan. Dan mag ik ook niet ontbreken :$ Vorig jaar was toen project dat weet ik nog wel :$
Lekker rawwen met zatox :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:10 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Oosterhout :')

UTO :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:37 
 

Kaasboer schreef:
Almighty schreef:
Oosterhout :')

UTO :')

U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:58 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Kaasboer schreef:
Almighty schreef:
Oosterhout :')

UTO :')

U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereld

eeeuwwjaaaajoh :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke optie! Battles vind ik sowieso heeeel vet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Kaasboer schreef:
Almighty schreef:
Oosterhout :')

UTO :')

U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereld

En Brennan Heart is een ontzettend goede DJ, heeft ook enorm veel fans over de hele wereld! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Trouwens... wacht even...
Ik ben dat weekend volgens mij alleen thuis
Als er redelijke Line-Up staat op Re-action ben je welkom om hier te crashen en kunnen we daarna door naar Matrix (Bob ik)


Ja maar dan ga je je op Re-action inhouden om 's avonds nog energie over te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:02 
 

The Skribbler schreef:
Almighty schreef:
Kaasboer schreef:
UTO :')

U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereld

En Brennan Heart is een ontzettend goede DJ, heeft ook enorm veel fans over de hele wereld! :worship:

Brennan Heart en U2 gewoon omdat het kan _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! 1e keer XXL Raw was me erg goed bevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:50 
 

Delt-A schreef:
Chris Two schreef:
Trouwens... wacht even...
Ik ben dat weekend volgens mij alleen thuis
Als er redelijke Line-Up staat op Re-action ben je welkom om hier te crashen en kunnen we daarna door naar Matrix (Bob ik)


Ja maar dan ga je je op Re-action inhouden om 's avonds nog energie over te houden.


Nee hoor... Dat ik op TBYD toen zo inhield was omdat ik niet echt lekker in mijn vel zit.
Decibel knal ik ook maximaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Optie! 1e keer XXL Raw was me erg goed bevallen :D


Dat was inderdaad een heldig feestje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dat was inderdaad een heldig feestje! :worship:

Wattan :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ach, jullie weten daar niks meer van af! Alcoholisten!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten