Reaction wordt 12.50 early.... Ik wil best bobben voor 3 andere want wil best naar matrix danwrote:Re-Action lijkt me ook wel lachen, kan ik fietsen, maar XXL raw is gewoon altijd vet en knallen... Dus denk dat het voor mij XXL wordt. Kan ik gelijk Chukkels feliciteren
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
C
Ja nu maak je t me wel heul lastig he... 12,50 is niet veel... Matrixx zal wel 20 of 25 euro zijn... dus totaal 37,50 voor 2 feestjes... 
-
C
ik zeg doen!
Als ik hier al heen ga ben ik wel eerder weg... dag erop ouders ophalen.. dusja
Als ik hier al heen ga ben ik wel eerder weg... dag erop ouders ophalen.. dusja
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
optie!! de vorige was namelijk gruwelijk! 
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
aanwezig... is maar een kwartiertje fietsen voor mij dus dit kan ik niet missen!!!
wrote:Misschien wel een Chukkels & Daveytl & Rampestamper B-Day Bash
-
HHardtraxxer
- last seen 1 day ago
Ja woon in Oosterhout dus is wel chillwrote:Jij ook al?
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Dan fiets jij snelwrote:Ja woon in Oosterhout dus is wel chillwrote:Jij ook al?
Heel vet, maar hoop nog steeds een klein beetje op KO in het Ziggo Dome.
-
HHardtraxxer
- last seen 1 day ago
Nee joh fietsbrugje over en je bent er al bijnawrote:Dan fiets jij snelwrote:Ja woon in Oosterhout dus is wel chillwrote:Jij ook al?
-
A
Oosterhout :')
Ow 3 maatjes jarig dan. Dan mag ik ook niet ontbrekenwrote:wrote:Misschien wel een Chukkels & Daveytl & Rampestamper B-Day Bash
Lekker rawwen met zatox
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
UTO :')wrote:Oosterhout :')
-
A
U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereldwrote:UTO :')wrote:Oosterhout :')
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
eeeuwwjaaaajohwrote:U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereldwrote:UTO :')wrote:Oosterhout :')
En Brennan Heart is een ontzettend goede DJ, heeft ook enorm veel fans over de hele wereld!wrote:U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereldwrote:UTO :')wrote:Oosterhout :')
Ja maar dan ga je je op Re-action inhouden om 's avonds nog energie over te houden.wrote:Trouwens... wacht even...
Ik ben dat weekend volgens mij alleen thuis
Als er redelijke Line-Up staat op Re-action ben je welkom om hier te crashen en kunnen we daarna door naar Matrix (Bob ik)
-
A
Brennan Heart en U2 gewoon omdat het kan _0_wrote:En Brennan Heart is een ontzettend goede DJ, heeft ook enorm veel fans over de hele wereld!wrote:U2 is gewoon een goede band hoor, hebben enorm veel fans over de hele wereldwrote: UTO :')
Optie! 1e keer XXL Raw was me erg goed bevallen 
-
C
Nee hoor... Dat ik op TBYD toen zo inhield was omdat ik niet echt lekker in mijn vel zit.wrote:Ja maar dan ga je je op Re-action inhouden om 's avonds nog energie over te houden.wrote:Trouwens... wacht even...
Ik ben dat weekend volgens mij alleen thuis
Als er redelijke Line-Up staat op Re-action ben je welkom om hier te crashen en kunnen we daarna door naar Matrix (Bob ik)
Decibel knal ik ook maximaal
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Dat was inderdaad een heldig feestje!wrote:Optie! 1e keer XXL Raw was me erg goed bevallen
Wattanwrote: Dat was inderdaad een heldig feestje!