Eerste keer naar de Matrixx en zeker niet de laatste
D.P. & The R3belz zorgden voor een leuke opwarmer met oa.: Bitches 'n Ho's refix, Velocity, Fight 4 Existence,Oddisea 2011, Everyday, Dark Symphony, Pattern 2.
Daarna een best leuke set van Adaro & Freqz, natuurlijk voorspelbaar: Burnin', HOTD, STFU, Bitch, Revolution(live edit), Sorrow... maar toch een paar uitzonderingen zoals: Kaylee's Nightmare en Proud To Be Loud...
Vervolgens de set v/d avond-> B-front vs S & I's. Ze begonnen met een nieuwe van B-front denk ik, gok op 'The Future' opgevolgd door de collab met Zany die naar verluid 'Victims' heet. Voor de rest dikke platen zoals: 2.17, Ravage, Magic, Chemical, Mario & Luigi Tool, Drug Muzik, Ruff edit/remix, Immortal enzovoort.
De set van Titan & Crypsis was best vermakelijk, ben alleen niet zo voor de nieuwe kicks van Crypsis.
Beetje voorspelbaar: Necropsy, Syndrome, Who I Really Am, Main Motherfucker, 'Don't Say It Now...
De set van Deetox en Annagenetic was ook heerlijk maar was toen even uitgeput :p
Radical R en The Machine was de slechtste combinatie, te verschillende stijlen.
Ook niets gehoord van 't album van The Machine wat ik zeer spijtig vind.
Wel platen zoals Paranormal Activities (die dramatisch werd ingemixt) en Different Kind of Therapy.
+ Sfeer
+ Setjes
+ Gratis wc en vestiaire
+ Dik geluid
- Drukte op bepaalde momenten
- Hitte