Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tracklist van Deetox VS Anagenetic

01. Phrantic vs Phuture Noize - Arise
02. Wild Motherfuckers - We don't care
03. Phuture Noize - Sleep (Phrantic remix)
04. Zatox - Wishmaster
05. Thera - The Battle
06. Brainkicker - FMW (Anagenetic D.I.T.T. Remix)
07. Deetox & Phrantic - Contact
08. Anagenetic ft. MC DL - Apocalypce (Heart for hard anthem)
09. Deetox - Black Magic
10. Anagenetic - I'm Ready
11. Thera & Phrantic - Violence
12. Zatox & The Prophet - Spin me up
13. Phuture noize - Fire in the hole
14. Wash - Radio Alarm (Zatox remix)
15. Degos & Re-done - Synthgeweld 2012
16. Antracks & Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-Kick)
17. Deetox - Still Here (Delete Remix)[/quote]

huuh? ik hoorde ook nog een Delete mashup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Tracklist van Deetox VS Anagenetic

01. Phrantic vs Phuture Noize - Arise
02. Wild Motherfuckers - We don't care
03. Phuture Noize - Sleep (Phrantic remix)
04. Zatox - Wishmaster
05. Thera - The Battle
06. Brainkicker - FMW (Anagenetic D.I.T.T. Remix)
07. Deetox & Phrantic - Contact
08. Anagenetic ft. MC DL - Apocalypce (Heart for hard anthem)
09. Deetox - Black Magic
10. Anagenetic - I'm Ready
11. Thera & Phrantic - Violence
12. Zatox & The Prophet - Spin me up
13. Phuture noize - Fire in the hole
14. Wash - Radio Alarm (Zatox remix)
15. Degos & Re-done - Synthgeweld 2012
16. Antracks & Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-Kick)
17. Deetox - Still Here (Delete Remix)


huuh? ik hoorde ook nog een Delete mashup?[/quote]

Fuck The Environment (Deetox Edit) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Meen dat Formula ook nog gedraaid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Meen dat Formula ook nog gedraaid is.


Die zit in die edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Meen dat Formula ook nog gedraaid is.

dat zat in die mash-up. hoorde ook g.i.r. remix, maar die zaten in dat nummer verstopt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
PierrePruuk schreef:
Kan ik me niet echt meer herinneren, weet wel dat ik die 'Don't say it now' van Crypsis echt gruwelijk vond ^^


Minder zuipen hahaha.

Niet vloeken in de kerk! Het was een verjaardagsfeestje, daar hoort gewoon gigantisch hard gezopen te worden. :P

Anywayz, heb geen flauw idee welke tracks er allemaal gedraaid werden op een aantal na (vooral in het begin en bij Adaro), maar ik weet wel dat het allemaal geweldig was! En de drukte? Pff, dit is nog niks. Alleen vóór half 2 was het niet te doen, maar toen mensen eenmaal op het balkon gingen staan, was er genoeg ruimte als je maar op de juiste plek stond. Of mensen gaven mij gewoon extra ruimte, vanwege het wankelend motoriek dat ik uitstraalde. xd Maar goed, als het uitverkocht is, dan is het juist niet druk. Is het niet uitverkocht, verkopen ze meer kaarten aan de deur dan het maximum. En ik heb ook geen enkel moment last gehad van de hitte. Ik heb alleen één twijfelgevalletje overgehouden aan deze avond: was deze nou beter dan XXlerator Carnaval of niet? Mijn gevoel zegt van wel. Één ding is zeker: een beter verjaardagsfeestje had ik me niet kunnen wensen. Thanks iedereen ook voor de felicitaties en de gezelligheid!

Pluspunten:
+++++ Matrixx en alles erom heen
+++++++++++ Jorg: hij heeft laten inzien dat ik me toch niet zo hoef te schamen voor mijn gedrag op Bass Academy 2
+++++++++++ Tom, met wie ik na de Aftershock in Salou weer een nieuw shotje tot mijn favorietenlijst mag toevoegen
+++++++++++ Robert en Sander
+++++++++++ De rest!
+++++++++++ Beste verjaardagsfeestje ooit!

Ow ja. Ik wil alle haters *kuch o.a. Daniël kuch* ff een vriendelijke lach toedienen voor het feit dat jullie zo extreem fout zitten in jullie opvatting dat raw hardstyle alleen maar hetzelfde is. Volgens Patrick zijn er maar 2 nummers dubbel gedraaid en er werd alleen maar raw gedraaid. Dus fuck jullie! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
PierrePruuk schreef:
Kan ik me niet echt meer herinneren, weet wel dat ik die 'Don't say it now' van Crypsis echt gruwelijk vond ^^


Minder zuipen hahaha.

xd viel best mee, vraag me af waarom iedereen zo verbaasd was :P

Vond het in ieder geval een vet feest. Iets te druk wel, maar geluid was in orde en de locatie ook. Setje van B-Front vs Solutio & The I's stak er voor mij bovenuit. RR vs The Machine werkte niet echt helaas. Enige echt grote minpunt was dat er weer een paar mensen kansloos van de kaart waren maarja.

Zie net dat filmpje van die plaat en kan hem me wel gewoon herinneren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
roberttt schreef:
Zo,napte er soms alleen geen kut meer van..


Dat was te zien ja hahah. :P




Snap nog niet hoe dat kan.. Vond het ook echt niet vet ofzo :/ Je had helemaal niks aan mij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Creation remix, spectral, werden al dubbel gedraaid :P verder op de ontiegelijke drukte na, echt een heerlijk feest! Beveiliging was wel selectief bezig, een maat van me om 2u eruit gezet omdat hij zijn shirt uit had, (wilde het eerst niet geloven,) maar nadat er voor mn neus over de rest vd avond nog 4 mensen uitgezet zijn , en allemaal omdat ze hun shirt uit hadden :') sjonge jonge jonge zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Creation remix, spectral, werden al dubbel gedraaid :P verder op de ontiegelijke drukte na, echt een heerlijk feest! Beveiliging was wel selectief bezig, een maat van me om 2u eruit gezet omdat hij zijn shirt uit had, (wilde het eerst niet geloven,) maar nadat er voor mn neus over de rest vd avond nog 4 mensen uitgezet zijn , en allemaal omdat ze hun shirt uit hadden :') sjonge jonge jonge zeg..


Dat zijn pas maatregelen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt ik vond het super dat de beveiliging achter de shirtloze mensjes aanging..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, vind dat wel een prima beleid. Laat ze dat op elk feest invoeren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:12 
 

Uitvoering was minder, sommige werden eruit gepakt en sommige liepen zo voor de neus van de beveiliger langs zonder shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:01 
 

Ruubiie schreef:
Er voor mn neus

Heb jij die dan nog? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Er voor mn neus

Heb jij die dan nog? :corn:

Ik denk het niet Robbedoes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 01:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Inderdaad, vind dat wel een prima beleid. Laat ze dat op elk feest invoeren. :thumbup:

Nou wat een topbeleid om mensen er zomaar uit te flikkeren. Je kan het ook gewoon even netjes vragen dan wordt het ook wel gedaan. Doen ze in de Maassilo ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 06:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Henk-Jan schreef:
Inderdaad, vind dat wel een prima beleid. Laat ze dat op elk feest invoeren. :thumbup:

Nou wat een topbeleid om mensen er zomaar uit te flikkeren. Je kan het ook gewoon even netjes vragen dan wordt het ook wel gedaan. Doen ze in de Maassilo ook.

Dan wordt het juist niet gedaan. Alsof de beveiliging nog weet of ze je gewaarschuwd hebben of niet. Beste is eigenlijk om groot op de deur te zetten in A3-vorm: shirt uit = Matrixx uit. Of laat de MC het desnoods een keer omroepen. Maar ja, eigenlijk hoor je gewoon de huisregels te kennen van de discotheek op het moment dat je binnenloopt. Net zoals je geen drugs mag nuttigen voor de neus van een beveiliger, ook dan heb je kans op dat je eruit wordt gedonderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top feestje gehad, nog paar HTers tegengekomen, een waarvan ik een de naam niet meer weet :P
Over het algemeen heerlijke sets, vooral Crypsis vs Titan en B-front vs Solutio & the I's.
Geluid werd tijdens RR vs The Machine wel stuk slechter naar mijn mening? Nog tijdje praatje gedaan met The Machine, toffe gozer. Verder top sfeer, leuke aankleding, heerlijk dat ze zo streng controleerde op shirtjes!
Volgende keer zeker weer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad! Roellos denk dat je mij bedoeld, rechts van dat blok tijdens magic? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste keer naar de Matrixx en zeker niet de laatste :thumbup:

D.P. & The R3belz zorgden voor een leuke opwarmer met oa.: Bitches 'n Ho's refix, Velocity, Fight 4 Existence,Oddisea 2011, Everyday, Dark Symphony, Pattern 2.

Daarna een best leuke set van Adaro & Freqz, natuurlijk voorspelbaar: Burnin', HOTD, STFU, Bitch, Revolution(live edit), Sorrow... maar toch een paar uitzonderingen zoals: Kaylee's Nightmare en Proud To Be Loud...

Vervolgens de set v/d avond-> B-front vs S & I's. Ze begonnen met een nieuwe van B-front denk ik, gok op 'The Future' opgevolgd door de collab met Zany die naar verluid 'Victims' heet. Voor de rest dikke platen zoals: 2.17, Ravage, Magic, Chemical, Mario & Luigi Tool, Drug Muzik, Ruff edit/remix, Immortal enzovoort.

De set van Titan & Crypsis was best vermakelijk, ben alleen niet zo voor de nieuwe kicks van Crypsis.
Beetje voorspelbaar: Necropsy, Syndrome, Who I Really Am, Main Motherfucker, 'Don't Say It Now...

De set van Deetox en Annagenetic was ook heerlijk maar was toen even uitgeput :p

Radical R en The Machine was de slechtste combinatie, te verschillende stijlen.
Ook niets gehoord van 't album van The Machine wat ik zeer spijtig vind.
Wel platen zoals Paranormal Activities (die dramatisch werd ingemixt) en Different Kind of Therapy.

+ Sfeer
+ Setjes
+ Gratis wc en vestiaire
+ Dik geluid

- Drukte op bepaalde momenten
- Hitte
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Juggernaut schreef:
Heerlijk feestje gehad! Roellos denk dat je mij bedoeld, rechts van dat blok tijdens magic? :woot:


Ja klopt, even leuk dansje gedaan toen. Klapte weer heerlijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Verhaal


Eristoff gold :loving: :loving:

Oooh man wat heb ik gelachen om jou tijdens het trap lopen! Hahaha geniaal! :D :D

roberttt schreef:
Jorgvv schreef:
roberttt schreef:
Zo,napte er soms alleen geen kut meer van..


Dat was te zien ja hahah. :P




Snap nog niet hoe dat kan.. Vond het ook echt niet vet ofzo :/ Je had helemaal niks aan mij :thumbdown:


Dat had ik ook in de gaten
Proberen soms nog met je te praten maar dat was meestal onbegonnen zaak haha xd

Al met al echt een top feest gehad! Onwijs goeie sfeer en zeker goeie muziek.
Zoals al vaker gezegd weinig nummers dubbel gedraaid gelukkig.
Ik had zelf wel wat meer van het "battle" gedeelte verwacht. Ik had misschien ook meer iets in me hoofd als knock out waar ze elkaar zwart gaan maken enz. Het was nu eigenlijk gewoon b2b.

Qua drukte vond ik het eerlijk gezegd alles mee vallen. Ik had het erger verwacht na alle verhalen. Ik heb mij er niet onwijs aan gestoord.

Van het begin tot het eind dik genoten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:23 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Niet vloeken in de kerk! Het was een verjaardagsfeestje, daar hoort gewoon gigantisch hard gezopen te worden. :P


We hebben goed ons best gedaan :loving:

Chukkels schreef:
+++++++++++ Jorg: hij heeft laten inzien dat ik me toch niet zo hoef te schamen voor mijn gedrag op Bass Academy 2


Viel best mee hoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand de set van B-front & Solutio and the I's bijgehouden? Zou graag die tl nog wel eens willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Inderdaad, vind dat wel een prima beleid. Laat ze dat op elk feest invoeren. :thumbup:

In een discotheek of kleine zaal prima, maar als ik 't in het Gelredome heet heb mag ik toch me shirt wel uit. :(
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten