Mijn verslagje van afgelopen zaterdag

Kwam rond 11 uur binnen, was nog helemaal niet druk bij de garderobe en de zaal was ook nog redelijk te doen qua drukte!
meteen nog even het einde van Devon K gezien en daarna The R3belz vs. Digital Punk. was vermakelijk setje opzich

paar leuke tracks voorbij horen komen! Spectral werd al vrij snel gedraait en toen ook echt als een malle lopen knallen al haha

na 12 uur merkte ik wel dat het al echt super druk werd! toen maar gewoon vooraan blijven staan en met paar maten flink erop los gegaan bij Adaro vs. Frequencerz! ruimte moest je een beetje maken haha dus vooraan was nog redelijk goed te doen!
Prima setje van Adaro en Frequencerz, ook al was het hier en daar wat standaar, toch heerlijk vermaakt

Kippevelmomentje bij Under Attack!! Damn, wat een track blijft dat zeg
Daarna Solutio & The I's vs B-front, was leuk setje maar halverwege deze set had ik het zo bloed heet dat ik maar even naar boven ben gegaan en wat rust gepakt heb!!
Het einde nog even terug gegaan dat was wel heerlijk, vooral To Protect and Serve was godsgruwelijk lekker zeg!
Daarna Crypsis... een woord voor hem; HELD!

wat een nieuwe tracks zeg ongelofelijk dik! beste album misschien wel van 2012 die er aan komt!! hij opende met Main MF ook echt heeeeerlijk plaatje! en die afsluiter!

bij dat nummer stond ik vooraan en ben toen zo hard losgegaan dat ik echt geen idee had wat ik nu aan het doen was haha

wat een monster plaat zeg!
Daarna ook vol verwachting op Deetox zitten wachten! Wou sowieso The Battle van Thera voor het eerst live horen en dat gebeurde ook!

Heerlijk trackje met dik kippevel toen! verder Black Magic ook heel vet! en nog Still Here Remix! die ging ook zoooo hard!

Anagenetic vond ik maar wat tegen vallen qua tracks ook en ook zeker qua mix skills.. echt 4 plaaten helemaal op de outro gehoort dat was wel minder maar achja who cares op dat moment

Verder vond ik setje wel wat tegenvallen, had meer gehoopt maarja
Na Deetox en Anagenetic toch maar gegaan.. was echt zo kapot, was ook vanaf 11 al bezig haha

Kortom, prachtige avond gehad met als uitschieter... Crypsis vs Titan

kan niet anders zeggen dan CRYPSIS HELD

haha

De drukte was idd wel wat vervelend maar omdat ik hele tijd vooraan stond met wat vrienden, en we ook goed los gingen creeërde we toch wel wat ruimte en boven was het prima te doen imo

Veel bekende gezien en heerlijk vermaakt! toch voor mij een van de betere XXlerator edities!