Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:04 

Hardtraxxer

Manman wat een dikke editie was dit zeg!

Digital Punk & The R3belz draaide wel leuk om lekker in te komen!
Daarna Adaro & Frequencerz waar ik wel naar uit keek en heb me prima vermaakt op hun set!
Weet niet alle nummers meer maar draaiden oa: Attention, Sorrow, Revolution live edit, Bitch, Bolivia, Never Scared, Haunter of the dark, en als afsluiter Pattern 2 geloof ik.
Toen kwam B-front vs Solutio & The I's, wat een heerlijke set! :drool:
oa Mysterias gehoord en de Super Mario tool en heb Ravage voor het eerst live gehoord!
Wat een klapper! :woot: heerlijk nummer! rest is me een beetje ontgaan, weet nog wel dat ik me super heb vermaakt op die set en daar gaat het om! :P
Daarna was het tijd voor Crypsis & Titan en wat een set was dit pff
Enige nummers die me bij zijn gebleven zijn: Darkness is calling, Necropsy, hour of the night, mischien als ik de tracklist zie dat ik er weer opkom! :cool:
Daarna Anagenetic vs Deetox, heb ze nog nooit live horen draaien dus wist niet echt wat ik moest verwachten maar ze draaiden in iedergeval heerlijk.
Fire in the hole blijft lekker en oa Black Magic & Still Here Remix gehoord
Top set van deze 2 leuke vrouwen! :love:
Daarna Radical Redemption vs The Machine, Radical die weer zoals gewoonlijk veel van ze eigen nummers draaide, wat me overigens nog niet verveeld.
Had hem nog gesproken in de zaal voordat die ging draaien en vroeg oa of die Different kind of therapy wilden draaien maar toen zei die nee denk het niet.
Uiteindelijk toch gedraaid! :D
Daarna werd er nog een kwartiertje hardcore gedraaid, ook super op vermaakt!
Chukkels nog een keer in het echt gefeliciteerd en gesproken en Robert voor het eerst gezien en soort van gesproken! xd

Voor mij persoonlijk de beste XXlerator editie die ik heb meegemaakt! een geweldige avond gehad!
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Erg matige editie dit keer. Vooral omdat mijn verwachting heel hoog waren. Geen enkele set echt gedacht van: wow dat was echt heel goed. Totaal geen verrassingen.. En dan nog die bi-zarre drukte. Het begon al bij aankomst dat we halverwege de mcdonalds al in de rij moesten staan. Ging wel snel verder, maar toch het idee al. De controle ging dan wel weer lekker snel, waarschijnlijk omdat er anders opdringerige types zouden komen. Daarna weer lang moeten wachten op jas ophangen en munten halen. Hier ook al merkte ik de hoeveelheid extra personeel, dus hield mijn hart al vast op de drukte binnen. Ik kwam rond 23:15 binnen en het was allemaal helemaal packed. Nog nooit meegemaakt :P
Geen enkele keer ruimte gehad om even fatsoenlijk te kunnen beuken en werd door de meute telkens naar de zijkanten van de club gedrukt.. :P Alleen tijdens het laatste uurtje was er wat ruimte, maar toen had ik geen zin meer :P Wel een paar zieke tracks gehoord toen gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Chukkels schreef:
Verhaal

Eristoff gold :loving: :loving:

Oooh man wat heb ik gelachen om jou tijdens het trap lopen! Hahaha geniaal! :D :D

Uhm... Hoe bedoel je? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Jorgvv schreef:
Chukkels schreef:
Niet vloeken in de kerk! Het was een verjaardagsfeestje, daar hoort gewoon gigantisch hard gezopen te worden. :P

We hebben goed ons best gedaan :loving:

Chukkels schreef:
+++++++++++ Jorg: hij heeft laten inzien dat ik me toch niet zo hoef te schamen voor mijn gedrag op Bass Academy 2

Viel best mee hoor :innocent:

Qua promillage viel het inderdaad mee hoor... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:11 

Hardtraxx Addict

Mijn verslagje van afgelopen zaterdag :)

Kwam rond 11 uur binnen, was nog helemaal niet druk bij de garderobe en de zaal was ook nog redelijk te doen qua drukte!
meteen nog even het einde van Devon K gezien en daarna The R3belz vs. Digital Punk. was vermakelijk setje opzich :) paar leuke tracks voorbij horen komen! Spectral werd al vrij snel gedraait en toen ook echt als een malle lopen knallen al haha :D
na 12 uur merkte ik wel dat het al echt super druk werd! toen maar gewoon vooraan blijven staan en met paar maten flink erop los gegaan bij Adaro vs. Frequencerz! ruimte moest je een beetje maken haha dus vooraan was nog redelijk goed te doen!
Prima setje van Adaro en Frequencerz, ook al was het hier en daar wat standaar, toch heerlijk vermaakt :D Kippevelmomentje bij Under Attack!! Damn, wat een track blijft dat zeg :love:
Daarna Solutio & The I's vs B-front, was leuk setje maar halverwege deze set had ik het zo bloed heet dat ik maar even naar boven ben gegaan en wat rust gepakt heb!!
Het einde nog even terug gegaan dat was wel heerlijk, vooral To Protect and Serve was godsgruwelijk lekker zeg! :drool:
Daarna Crypsis... een woord voor hem; HELD! :worship: wat een nieuwe tracks zeg ongelofelijk dik! beste album misschien wel van 2012 die er aan komt!! hij opende met Main MF ook echt heeeeerlijk plaatje! en die afsluiter! :woot: :woot: bij dat nummer stond ik vooraan en ben toen zo hard losgegaan dat ik echt geen idee had wat ik nu aan het doen was haha :P wat een monster plaat zeg!
Daarna ook vol verwachting op Deetox zitten wachten! Wou sowieso The Battle van Thera voor het eerst live horen en dat gebeurde ook! :D Heerlijk trackje met dik kippevel toen! verder Black Magic ook heel vet! en nog Still Here Remix! die ging ook zoooo hard! :D
Anagenetic vond ik maar wat tegen vallen qua tracks ook en ook zeker qua mix skills.. echt 4 plaaten helemaal op de outro gehoort dat was wel minder maar achja who cares op dat moment :P
Verder vond ik setje wel wat tegenvallen, had meer gehoopt maarja ;)
Na Deetox en Anagenetic toch maar gegaan.. was echt zo kapot, was ook vanaf 11 al bezig haha :P

Kortom, prachtige avond gehad met als uitschieter... Crypsis vs Titan :D kan niet anders zeggen dan CRYPSIS HELD :worship: haha :P
De drukte was idd wel wat vervelend maar omdat ik hele tijd vooraan stond met wat vrienden, en we ook goed los gingen creeërde we toch wel wat ruimte en boven was het prima te doen imo :)
Veel bekende gezien en heerlijk vermaakt! toch voor mij een van de betere XXlerator edities! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:15 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Chukkels schreef:
Verhaal

Eristoff gold :loving: :loving:

Oooh man wat heb ik gelachen om jou tijdens het trap lopen! Hahaha geniaal! :D :D

Uhm... Hoe bedoel je? xd

Dat je lekker aan het waggelen was van links naar rechts en dat het er uit zag of je zo naar beneden zou flikkeren als ik je niet vast hield xd
Hahaha was een beetje op het eind
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Ow haha kan wel. Heb wat momenten in de avond waarvan ik niet meer zo goed besefte waarmee ik bezig was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:50 

Volgens mij heb jij gedronken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:51 

Donateur

Chukkels schreef:
Ow haha kan wel. Heb wat momenten in de avond waarvan ik niet meer zo goed besefte waarmee ik bezig was xd

Dat had ik nou ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:28 

Hardtraxx Elite

Ohh, die Jorgvv komt me nog wel bekend voor. Waarom moest jij nou zo lachen toen je me aantikte? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 10:13 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Volgens mij heb jij gedronken :P

Een klein beetje maar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 21:46 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 21:56 

Donateur

Christus. Misschien kunnen er de volgende keer nog meer kaarten worden verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:02 

TiMOTHYb schreef:
Christus. Misschien kunnen er de volgende keer nog meer kaarten worden verkocht.

Zo zonde he! Muziek daar was episch, Mysterias :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:05 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:

Ja nog nooit zo erg meegemaakt, geef het volgende x nog wel een kans, maar als het dan weer zo is, is het waarschijnlijk laatste keer Matrixx. Druk is één ding, maar dit was belachelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:08 

Donateur

Paar keer meegemaakt nu en ik kan er ook bar slecht tegen eigenlijk. Als er nou house gedraaid werd is het nog niet eens zo'n probleem maar op dit soort muziek heb je toch een klein beetje de ruimte nodig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Daarom ja, mag hopen dat ze het niet meer zo stampend vol uitverkopen. Tis meestal wel redelijk druk maar opzich nog ruimte zat om los te gaan.. was 't nu na een half uurtje in de zaal helemaal zat.. Rest vd avond naast de rokersruimte gefeest, maar geluid en feest ervaring is dan natuurlijk toch veel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

Was echt een gruwelijk feestje! Ik spot mezelf rond 1:19 =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 11:40 

Hardtraxx Veteran

Matige aftermovie voor een matig feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:08 

Hardtraxx Addict

Matige aftermovie voor een geweldig feestje ;D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:52 

Hardtraxxer

Wat ik er uit kan opmaken zat de sfeer er wel in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:

Gelukkig kan je dat er uit op maken. Het zou wat zijn als ze alleen maar stil staande mensen gefilmd hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:

Ik wil beginnen over Defqon, maar ik denk dat ik het maar laat..

Maar om je vraag antwoord te geven, mwhua, bij bekende platen stond iedereen te springen en bij onbekendere/betere platen stond drie kwart stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Maar de eckte kon je eruit halen. Ik vond het itt andere XXlerators toch wel de beste. Zoals mensen zeiden dat het enorm druk was, vond ik ook itt andere XXlerators echt enorm meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 21:39 

Hardtraxx Veteran

Ik was nog nooit in de Matrixx geweest dus ik verwachtte het allerergste. Was wel druk maar niet zo erg als ik verwachtte. Toch aardig los kunnen gaan. Maar dit was dus het drukste ooit?
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten