Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 12:15 

Hardtraxx Addict

Zeer jammer dat The Machine totaal buiten de boot viel.­ Zowel met de sound van Radical als het zijnde dat hij afsluiter was.­

Buiten de drukte en de hitte, ziek goed vermaakt!­

Ook vond ik dat de sfeer in tegenstelling tot de vorige 2 RAW edities en de 10 years een stuk beter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 12:33 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Zo,napte er soms alleen geen kut meer van..

Dat was te zien ja hahah. :P

Weer een prima feestje gehad, matrixx bevalt me altijd wel! Enigste minpunt zoals altijd de drukte maar vond het deze keer eigenlijk wel redelijk meevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Donkey Rollers - Ruff (b-front REMIX)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 13:14 

Donateur

Strep schreef:
Adaro

Strep schreef:
voorspelbare tracks

Strep schreef:
maar ook Proud to be Loud

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 13:27 

Hardtraxxer

Was een top feest!

aller eerst Titan en vooral CRYPSIS, wat een goddelijke set, en Crypsis draaide verschillend nieuw spul van zijn aankomende album.
stuk voor stuk geweldige tracks met een lekker harde kick! :worship:

Ik kwam binnen Tijdens The R3belz en Digital punk! was een leuk maar vrij standaard setje.

Verder draaide B-front en Solutio & the I's, net als Adaro en Freqz een prima set! :thumbsup:

Deetox en Anagenetic was gewoon heerlijk beuk werk! :D

Maar dat kan je van The Machine niet zeggen vind ik.. het leek in mijn opzicht dat het niet helemaal goed verliep met RR vergeleken met de andere battles! maar het was wel lekker ragge!

Heb er dus erg van genoten met als uitblinker voor mij Crypsis! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 13:45 

Word ik nou zo oud of was het publiek nou zo jong? Nja, druk, warm, leuke set's, alles is al gezegd.

Was zelf echt tyfus moe door Fifa 13 vorige nacht, achja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 14:04 

Hardtraxx Addict

heerlijk avondje! het enige waar ik me aan geërgerd heb is die fucking drukte. ene keer best wat ruimte, minuut later wordt je doodgedrukt. Was vroeg aanwezig, alle sets meegemaakt en volgens mij maar 1 track twee keer gehoord, dat was spectral. Daarnaast een boel gezelligheid gehad met een heleboel HT'ers :)
Rebelz vs Digital Punk was een prima inkomer, niet veel speciaals.
Adaro vs Freqz: te verwachten set, maar wel prima platen gehoord.
B-front vs Solutio & The I's: wederom een prima set, ging al wel een stuk harder dan daarvoor
Titan vs Crypsis: heerlijke platen, eerder hier stond dat Titan de te verwachten platen draaide, maar wat zijn die heerlijk zeg. Who I Really Am, Necropsy, heerlijk! ook die platen van crypsis waren fijn, echt helemaal kippenvel bij dat laatste nummer, heerlijk!
Deetox vs Anagenetic: Voor mij de beste set van de avond, echt heerlijk! paar ouwe platen, paar solo's, ging verschrikkelijk fijn.
The Machine vs RR: helaas viel dit tegen, ze gingen om de twee platen draaien, wat op zich ook niet gehoeven had. Hierdoor kwam different kind of therapy, waar ik eigenlijk ook voor gekomen was, al 15 minuten voor t 'einde'. Nou viel die plaat mij erg tegen live, had het anders verwacht. Op zich was het geen drama, maar wel een tegenvallende set.
Even wat gedruk bij de jassenuitgifte, maar ik was binnen een kwartier onderweg naar huis.

Topfeestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 14:08 

Hardtraxxer

Eerste keer Matrixx: super vette keet! :love: Was enkel veel te druk... Echt jammer. Had altijd het een of andere gevoel dat ik niet optimaal kon losgaan omdat ik altijd rekening moest houden met de mensen rondom. Leuke setjes gehoord! :)
Verder vond ik dat Frequencerz het tempo van de mixstijl van Adaro helemaal opbliezen, trok op niks. B-front & Solutio & The I's als hoogtepunt! Paar echte harde beukplaten gehoord die ik niet ken! :thumbsup: Oh ja, aan de mensen die vdk waren:

Stap 1: je mag je t shirt uitdoen, maar sta dan niet als een opgefokte cactus tegen me aan te zweten
Stap 2: als je iets neemt, hou het deftig
Stap 3: doe iets aan je IQ
Stap 4: ga boven zitten en verder spacen ipv alle ruimte in te nemen met je kaakdans

++Sets
++Gratis toiletten
++Mooie dames die in zijn voor een praatje

--Drukte
--Warmte
--Vdk gehalte

Trouwens: nog iemand die vond dat het geluid echt hard stond? Heb echt vaak m'n oordopjes er dieper moeten induwen omdat het echt te luid klonk! :love: Leve NL! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 14:11 

Haha ja dat VDK gehalte, en dan niet "gewoon" grote dopjes, maar echt het merendeel liep er zo schots en scheef bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 15:01 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Crypsis - Main MF
Alphaverb - Epic bas
Crypsis - id
Vazard - Who i really am
Gangsta shit
titan - Remember me
Crypsis - id
Degos en re-done
Torture
Delete - Syndrome
ID (gedraaid door TItan, suppervette plaat (patrickjeb)
Crypsis - ID(DON"T say now)
The demand (remix)
Hour of the night
NACKT
Necropsy
Darkness is calling
Geniale id van CRypsis
EINDE :yay:

Die Titan id was Titan - Born to Fight. Die was echt heerlijk! RR & The Machine was echt een hele rare set xD. Die stijlen sloten echt niet op elkaar aan. Het verschil in kicks is zo bizar groot. Ze pakten het wel slim aan door elk 2 of 3 platen te draaien voordat de ander weer ging draaien. Alphaverb - Epic Bass klinkt live zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe de track heette die RR draaide na different kind of therapy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:20 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Weet iemand hoe de track heette die RR draaide na different kind of therapy?

Met die koor vocals? Geen idee, maar heb hem gefilmd :P

Edit: RR - Apocalypse
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:32 

Hardtraxx Elite

Heerlijk feestje gehad! B-front en Solutio & the I's waren heerlijk, evenals C0rypsis en Titan.
Vond Anagetic en Deetox een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:37 

Hardtraxxer

Inderdaad dat schiet me nog te binnen.. bij dat laatste nummer van Crypsis, kreeg ik me toch een partij kippenvel! Wat een meesterwerk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:38 

Hardtraxx Veteran

Kan ik me niet echt meer herinneren, weet wel dat ik die 'Don't say it now' van Crypsis echt gruwelijk vond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

D-tone schreef:
Inderdaad dat schiet me nog te binnen.. bij dat laatste nummer van Crypsis, kreeg ik me toch een partij kippenvel! Wat een meesterwerk :love:

I neeeeeeeed your loviiiinggg!
Like The Sunshiiinnneeee!
*veel gestotter*
You now what gangsta is (?)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! AAAAAAAAAAAAAAAAAH! AAAAAAAAAAAAAAAAH!

Geniaal plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:44 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Kan ik me niet echt meer herinneren, weet wel dat ik die 'Don't say it now' van Crypsis echt gruwelijk vond ^^

Ja pff die is echt heel dik inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:56 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:

Ook die track is echt geniaal inderdaad! Heerlijke drive :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

Zal ook eens wat typen, hou het kort:

Binnen om half 11, Devon K draaide heerlijk (The Punishment :loving:).

DP en R3belz was zoals verwacht, kut. Alleen laatste kwartier kon er mee door met oa Dark Symphony en Pattern 2.

Adaro en Freq's verwachte ik niet veel van, maar was beter dan verwacht. Kwamen enkele onverwachtse platen die goed aansloegen.

B-Front vs Solutio & The I's was heel dik, nieuwe Bob en Zany plaat was dik, nieuwe S&I platen zijn dik, gewoon een dikke set.

Crypsis vs Titan was wel leuk, Crypsis draaide alleen eigen werk en Titan gooide er van alles en nog wat op, enkele Theracords platen en Necropsy natuurlijk (Blijft leuk om die te horen). Z'n nieuwe plaat klinkt heel dik trouwens :worship:

Deetox vs Anagenetic was ook heel dik. Deetox draaide heel dik en Anagenetic vond ik half/half. Sommige platen vielen tegen en andere klonken niet lekker live.

RR vs The Machine was ook heel dik, leuke afsluiter, ook al vond ik dat die 2 niet echt bij elkaar passen qua stijl.

Verrasingen van de avond:

Ruff B-Front remix, X-Rated The Machine remix, afsluiter van Crypsis vs Titan.

Pluspunten:

+++ Solutio & The I's vs B-Front
+ Alle andere setjes (Op DP vs The R3belz na)
+ Snel bij de bar geholpen
+ Stage
+ 1 munt voor een flesje water, met dop!

Minpunten:

--- Druk
--- Warmte (Vooral op de WC)
--- Lopende mensen, de hele avond last van gehad.
- Drukte bij de kapstokken op het eind
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:14 

Hardtraxx Elite

01. Phrantic vs Phuture Noize - Arise
Tracklist van Deetox VS Anagenetic

01. Phrantic vs Phuture Noize - Arise
02. Wild Motherfuckers - We don't care
03. Phuture Noize - Sleep (Phrantic remix)
04. Zatox - Wishmaster
05. Thera - The Battle
06. Brainkicker - FMW (Anagenetic D.I.T.T. Remix)
07. Deetox & Phrantic - Contact
08. Anagenetic ft. MC DL - Apocalypce (Heart for hard anthem)
09. Deetox - Black Magic
10. Anagenetic - I'm Ready
11. Thera & Phrantic - Violence
12. Zatox & The Prophet - Spin me up
13. Phuture noize - Fire in the hole
14. Wash - Radio Alarm (Zatox remix)
15. Degos & Re-done - Synthgeweld 2012
16. Antracks & Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-Kick)
17. Deetox - Still Here (Delete Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:19 

Hardtraxxer

Ik kwam om kwart over 5 uur terug van een feestje en we moesten langs de Matrixx fietsen. Er was daar echt kutvolk zeg, we zijn later nog bijna aangereden door een stel idioten die bier aan het drinken waren (de gene die reed ook) in hun volkswagen polo.

Maar dat zegt natuurlijk niks over de sfeer binnen, wou wel dat ik er bij was eigenlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Muzikaal vond ik het echt geweldig! De sets van B-Front vs. Solutio & The I's en Anagenetic vs. Deetox staken er bovenuit :D .

Hier is mijn verslag : https://partyflock.nl/report/12788:XXlerator_Raw.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk was het druk, natuurlijk was het warm, natuurlijk waren er veel mensen vdk

maar wat een gruwelijke avond heb ik gehad zeg... goeie sfeer, geweldige sets...

hier ga ik nog even een weekje van nagenieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:41 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:

Minder zuipen hahaha.
Ik vond het een topfeest, echter de drukte verpeste het gewoon gedeeltelijk. Ook veel mensen die finaal van de kaart waren, iets waar ik me normaal nooit echt aan stoor. Al met al toch een geslaagd feest.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten