Zo, dat was XXLerator RAW!
Hier maar even verslagje, van wat ik nog weet.
Rond 11 uur kwamen we bij de matrixx aan, waar een dikke rij stond.. Gelukkig ging deze wel 'redelijk' snel en waren we half 12 binnen. Toen de jassen ophangen, duurde ook een eeuwigheid.. Veeeels te druk allemaal.. Nou om kwart voor 12 ongeveer eindelijk alles klaar en konden we de zaal in.. Toen we de zaal inliepen, schrokken we al.. De hele zaal stond al vol en dan was het nog maar kwart voor 12.. Nou toen maar even snel muntjes gehaald, dat ging gelukkig wel wat sneller! NU was alles klaar en konden we feesten
The Reb3lzzz en Digital Punk waren nog saampjes aan het draaien.. We hadden gelukkig het eerste half uur gemist, want dat stelde niet zoveel voor(is mij verteld)
De platen die wij nog hebben gehoord waren 'Zatox & The R3belz - Odissea ' en toen The City.. Vervolgens A Dark Tommorow, dat was wel even vet

En daarna, zeer verrassend.. Patern 2.. Nou jah, daar vind ik geen poep meer aan..
Nu was het tijd voor
Adaro en Freqeuncerz, dit was wel een leuk setje.. Alleen de drukte was zwaar klote :') Om de minuut liep er wel weer iemand voor je voeten lang

Zoooo vervelend is dat.,,, Qua platen was het opzich wel een leuk setje, alleen wel voorspelbaar.. Sorrow, dikke vette basplaat(ofzo), bitch, revolution(live edit), Bolivia, Struggle for exictense live edit met hardcore enz.. Nog de Pounding sensen edit, ddat was wel vetjes

En ja voor de rest gewoon het voorspelbare, hun nieuwe platen enz.. Kan je zelf wel invullen... Ze hadden wel 1 onverwachtse plaat.. octavius augustus

Nou jah, dat was het wel wat ik over hun heb te melden.. Weet ook niet alles meer
Nu was het tijd voor
B-Front en Solutio en The I's.. Hier weet ik echt niet meer zoveel van.. Weet dat ze Magic draaide en Chemical, maar dat was het ook wel

Ohjah er werd nog een nieuwe plaat van solutio & the i's gedraaid, geen idee hoe die heet.. Verder nog de Mario tool.. En, voor de rest weet ik het niet
Maar heb me we hier wel vermaakt

Ohjah, ze draaide nog Outside the box en nog een nieuwe Donkey Rollers - Ruff (b-front REMIX)
Nou, nu was het tijd voor
Titan en Crypsis! Hier keek ik wel naar uit! Maar helaas, ik weet niks meer

Maar gelukkig heeft Patrickjeb de tracklist bijgehouden, dus die zet ik hier wel neer
Crypsis - Main MF
Alphaverb - Epic bas
Crypsis - id
Vazard - Who i really am
Gangsta shit
titan - Remember me
Crypsis - id
Degos en re-done
Torture
Delete - Syndrome
ID (gedraaid door TItan, suppervette plaat (patrickjeb)
Crypsis - ID(DON"T say now)
The demand (remix)
Hour of the night
NACKT
Necropsy
Darkness is calling
Geniale id van CRypsis
EINDE
En dat was het, volgens Patrickjeb.. Ik zou het echt niet meer weten.. Maar heb me vast wel vermaakt hierop

Nu waren de vrouwen aan de beurt..
Anagenetic und Deetox.
Nou ik wist niet wat ik hier van moest verwachten, maar het zou vast wel leuk worden.. Ze draaide o.a Black Magic, The Battle, Hard for Hard ANTHEM, Zatox - Wishmaster, Brainkikker - Carnage en voor de rest geen idee.... Heb hier ook weinig van mee gekregen en het was nog veeeuls te druk op de vloer.. We hadden wel verwacht dat het nu wat leger zou worden, nou niet dus! Pff man

Je kon nog niet eens 1 min dansen en er liep alweer iemand voor je voeten lang.... Vervelend!!
Het was alweer tijd voor de laatste act van de avond..
Radical Redemption vs The Machine.. Nou hier verwachte ik heel veel en nog een + Erbij.. De dansvloer werd leger
Maar het viel me helaas vies tegen.. Ze opende met een X-Rated (the machine remix).. Daarna kwamen de Radical Redemption plaatjes.. Dat was wel fijn

Maar helaas draaide The Machine ook nog mee.. Hij draaide bijna alleen maar zijn nieuwe platen en die zijn helaas niet zo vet.. Dat viel allemaal vies tegen

Gelukkig knalde de platen van Radical Redemption wel fijn, dat maakte wel wat goed.. Wat ze precies draaiden, geen idee.. Maar RR gewoon zijn bekende plaatjes

En tot slot draaide ze nog wat hardcore, was wel geinig.. Vooral dat The Machine over de DJ Booth heen danste

Dat was wel een komisch gezicht xD Vooral als je denkt aan zijn mooie Loudness filmpjes, waar die niks doet xD Nu het tegenovergestelde, grappig.. Majah, verder was het wel een leuk setje.. Alleen het kan beter
En dat was het alweer voor de avond!
Heb me verder prima vermaakt, snapte er soms alleen geen kut meer van.. Mjah, dat had ook wel wat

Het was alleen wel veels te druk.. Mjah, dat wisten we van te voren..
En ook wel vetjes was dat er bijna geen dubbele platen zijn gedraaid, alleen 'arise' is 2x gedraaid.. Gelukkig niiet 10000x pattern 2 of wat voor popiejopie raw plaatjes.. Complimentjes voor de dj's
En nog heel veel bekende mensjes gezien, ook altijd leuk
Nou nog even de plus en de minpuntjes..
Pluspuntjes
++ Geen dubbele platen
++ Vrouwtjes die danste op de stage
++ de setjes(denk ik)
++ Gezelligheid met alle bekende mensjes
++ geluid, was weer fijn

Dat was het wel met de pluspuntjes..
Minpuntjes
-- DRUKTE!
-- WARMTE!!
-- Geen ruimte
-- Heeel veel lopers, echt vervelend! Weet dat ik zelf ook wel rondjes liep, mjah

Daar heb ik dan geen last van
-- Wachtrij voor de jassen. Jezus man wat duurde dat lang :')
En dat was eigenlijk het meeste wel, vast genoeg vergeten.. Ben namelijk ook veel vergeten..
Iedereen bedankt voor de gezelligheid

Und nu nog even lekker 2 uurtjes treinen
