Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 09:48 
 

Donateur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! Van Qontinent geleden dat ik naar 'n feest ben geweest :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:57 
 
Hardtraxx Addict

Morgen hard knallen! :D Zin in!
Vooraan te vinden like always bij Matrixx! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas moet ik na 2 XXL Raw edities, deze aan me voorbij laten gaan! :(

Kan er niet bij zijn omdat ik zelf ergens moet draaien van 23.00 tot 00.00 en dan is het niet meer de moeite om nog die kant op te gaan aangezien het ook nog is een dikke 2 uur rijden is.

Veel plezier in ieder geval iedereen! Maar dat komt sowieso wel goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

even een dagje in nijmegen doorbrengen en vnv op de fiets maar even de matrix opzoeken. zinzinzin, tot vnv voor degenen die ik spreek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jajaaa zin annnnnnn! Beetje kort geslape, maar gewoon de hele dag lui doen en energie sparen en dan om 00:00 aanwezig in Nijmeguuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond verjaardag vieren! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Vanavond verjaardag vieren! :love:


Ik vier hem voor je in Utrecht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 15:16 
 
Hardtraxxer

Zin zin zin zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er graag heen gegaan vandaag, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 17:47 
 

Jorgvv schreef:
Zin zin zin zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Jorgvv schreef:
Zin zin zin zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
Jorgvv schreef:
Zin zin zin zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm veel zin in! :D! Ik kijk vooral uit naar de battles tussen B-Front vs. Solutio & The I's en Anagenetic vs. Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donderdag nog twee tickets weten te bemachtigen ^^ . Zijn er nog lieden die met de trein vanaf zwolle gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
Jorgvv schreef:
Zin zin zin zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin innnnn! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

Vanavond lekker op het fietstje hierheen!!! Word gruwelijk gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Donderdag nog twee tickets weten te bemachtigen ^^ . Zijn er nog lieden die met de trein vanaf zwolle gaan?

Gezellig! ben alleen al wel in nijmegen, trein niet mee.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict

Godverju zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 22:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Straks weer eens goed naar de klote :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet normaal meer zo druk, echt totaal niet chill mag hopen dat het een beetje leegloopt zo..

Edit: uiteindelijk maar de hele avond op 't balkon bij het rookhok gestaan.. minder geluid maar wel genoeg ruimte want zo erg heb ik het nog niet meegemaakt hier.
Buiten dat was het wel weer top, werd heerlijk 'divers' gedraaid de hele nacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 07:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, dat was XXLerator RAW!

Hier maar even verslagje, van wat ik nog weet.


Rond 11 uur kwamen we bij de matrixx aan, waar een dikke rij stond.. Gelukkig ging deze wel 'redelijk' snel en waren we half 12 binnen. Toen de jassen ophangen, duurde ook een eeuwigheid.. Veeeels te druk allemaal.. Nou om kwart voor 12 ongeveer eindelijk alles klaar en konden we de zaal in.. Toen we de zaal inliepen, schrokken we al.. De hele zaal stond al vol en dan was het nog maar kwart voor 12.. Nou toen maar even snel muntjes gehaald, dat ging gelukkig wel wat sneller! NU was alles klaar en konden we feesten :yay:



The Reb3lzzz en Digital Punk waren nog saampjes aan het draaien.. We hadden gelukkig het eerste half uur gemist, want dat stelde niet zoveel voor(is mij verteld)
De platen die wij nog hebben gehoord waren 'Zatox & The R3belz - Odissea ' en toen The City.. Vervolgens A Dark Tommorow, dat was wel even vet :D En daarna, zeer verrassend.. Patern 2.. Nou jah, daar vind ik geen poep meer aan..


Nu was het tijd voor Adaro en Freqeuncerz, dit was wel een leuk setje.. Alleen de drukte was zwaar klote :') Om de minuut liep er wel weer iemand voor je voeten lang :thumbdown: Zoooo vervelend is dat.,,, Qua platen was het opzich wel een leuk setje, alleen wel voorspelbaar.. Sorrow, dikke vette basplaat(ofzo), bitch, revolution(live edit), Bolivia, Struggle for exictense live edit met hardcore enz.. Nog de Pounding sensen edit, ddat was wel vetjes :D En ja voor de rest gewoon het voorspelbare, hun nieuwe platen enz.. Kan je zelf wel invullen... Ze hadden wel 1 onverwachtse plaat.. octavius augustus :) Nou jah, dat was het wel wat ik over hun heb te melden.. Weet ook niet alles meer ^^


Nu was het tijd voor B-Front en Solutio en The I's.. Hier weet ik echt niet meer zoveel van.. Weet dat ze Magic draaide en Chemical, maar dat was het ook wel xd Ohjah er werd nog een nieuwe plaat van solutio & the i's gedraaid, geen idee hoe die heet.. Verder nog de Mario tool.. En, voor de rest weet ik het niet :thumbsup:
Maar heb me we hier wel vermaakt :thumbsup: Ohjah, ze draaide nog Outside the box en nog een nieuwe Donkey Rollers - Ruff (b-front REMIX)



Nou, nu was het tijd voor Titan en Crypsis! Hier keek ik wel naar uit! Maar helaas, ik weet niks meer :lol: Maar gelukkig heeft Patrickjeb de tracklist bijgehouden, dus die zet ik hier wel neer :D

Crypsis - Main MF
Alphaverb - Epic bas
Crypsis - id
Vazard - Who i really am
Gangsta shit
titan - Remember me
Crypsis - id
Degos en re-done
Torture
Delete - Syndrome
ID (gedraaid door TItan, suppervette plaat (patrickjeb)
Crypsis - ID(DON"T say now)
The demand (remix)
Hour of the night
NACKT
Necropsy
Darkness is calling
Geniale id van CRypsis
EINDE :yay:


En dat was het, volgens Patrickjeb.. Ik zou het echt niet meer weten.. Maar heb me vast wel vermaakt hierop ^^


Nu waren de vrouwen aan de beurt.. Anagenetic und Deetox.
Nou ik wist niet wat ik hier van moest verwachten, maar het zou vast wel leuk worden.. Ze draaide o.a Black Magic, The Battle, Hard for Hard ANTHEM, Zatox - Wishmaster, Brainkikker - Carnage en voor de rest geen idee.... Heb hier ook weinig van mee gekregen en het was nog veeeuls te druk op de vloer.. We hadden wel verwacht dat het nu wat leger zou worden, nou niet dus! Pff man xd Je kon nog niet eens 1 min dansen en er liep alweer iemand voor je voeten lang.... Vervelend!!


Het was alweer tijd voor de laatste act van de avond.. Radical Redemption vs The Machine.. Nou hier verwachte ik heel veel en nog een + Erbij.. De dansvloer werd leger :yay:
Maar het viel me helaas vies tegen.. Ze opende met een X-Rated (the machine remix).. Daarna kwamen de Radical Redemption plaatjes.. Dat was wel fijn :love: Maar helaas draaide The Machine ook nog mee.. Hij draaide bijna alleen maar zijn nieuwe platen en die zijn helaas niet zo vet.. Dat viel allemaal vies tegen :/ Gelukkig knalde de platen van Radical Redemption wel fijn, dat maakte wel wat goed.. Wat ze precies draaiden, geen idee.. Maar RR gewoon zijn bekende plaatjes ^^ En tot slot draaide ze nog wat hardcore, was wel geinig.. Vooral dat The Machine over de DJ Booth heen danste :lol: Dat was wel een komisch gezicht xD Vooral als je denkt aan zijn mooie Loudness filmpjes, waar die niks doet xD Nu het tegenovergestelde, grappig.. Majah, verder was het wel een leuk setje.. Alleen het kan beter ^^

En dat was het alweer voor de avond!

Heb me verder prima vermaakt, snapte er soms alleen geen kut meer van.. Mjah, dat had ook wel wat ^^ Het was alleen wel veels te druk.. Mjah, dat wisten we van te voren..
En ook wel vetjes was dat er bijna geen dubbele platen zijn gedraaid, alleen 'arise' is 2x gedraaid.. Gelukkig niiet 10000x pattern 2 of wat voor popiejopie raw plaatjes.. Complimentjes voor de dj's xd

En nog heel veel bekende mensjes gezien, ook altijd leuk :yay:


Nou nog even de plus en de minpuntjes..


Pluspuntjes

++ Geen dubbele platen
++ Vrouwtjes die danste op de stage
++ de setjes(denk ik)
++ Gezelligheid met alle bekende mensjes
++ geluid, was weer fijn ^^
Dat was het wel met de pluspuntjes..


Minpuntjes

-- DRUKTE!
-- WARMTE!!
-- Geen ruimte
-- Heeel veel lopers, echt vervelend! Weet dat ik zelf ook wel rondjes liep, mjah ^^ Daar heb ik dan geen last van
-- Wachtrij voor de jassen. Jezus man wat duurde dat lang :')

En dat was eigenlijk het meeste wel, vast genoeg vergeten.. Ben namelijk ook veel vergeten..

Iedereen bedankt voor de gezelligheid ^^ Und nu nog even lekker 2 uurtjes treinen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 10:20 
 
Hardtraxx Addict

Eerste keer Matrixx voor mij en heerlijk feestje :loving: !
Freqs en Adaro hadden best een gaaf setje, de voorspelbare tracks waarvan de meeste wel lekker zijn, maar ook Satana, Kaylee's Nightmare en Proud to be Loud meen ik.
B-Front en Solutio &I's was ook wel leuk, maar had er meer van verwacht. Be Amazed nog gedraaid en verder de platen die je wel zou verwachten.
Titan & Crypsis.. Nouja tracklist is al gepost zo te zien. Dus niet echt iets speciaals, Crypsis doet z'n ding en Titan gooit platen er op die 'ie tegenwoordig in elke radioshow draait. Helaas laatste ID gemist :(.
Deetox en Anagenetic. Pff, naar lompheid kijkende overtrof dit al mijn verwachtingen. Tering zeg, ging echt nergens over. Was een leuke set om op te beuken maar was verder beetje teleurgesteld. Had toch wel wat meer Theracords platen verwacht van de kant van Deetox.
Radical Redemption & The Machine, tja. Radical draait de shit die 'ie altijd draait, maar dat knalt wel lekker. De enige boeiende plaat die Machine heeft gedraaid is Different Kind of Therapy, die ik live ook maar tegen vond vallen. Wisselvallige set.

Tot 2 uur in de zaal gestaan, daarna naar boven gegaan om te roken en daar blijven plakken en de laatste twee sets vooraan bijgewoond. Eigenlijk niet echt super last gehad van de drukte.
De warmte vond ik ook niet erger/minder erg dan bij andere feestjes, dus ook daar niks over te klagen. De WC's daarintegen wel, jezus wat een hitte daar. Je zal maar pech hebben en moeten poepen of een lijntje willen snuiven op de WC.

+++++++++++++++++++++++++++ Dopjes op je waterflesjes laten!
++ Eigenlijk alle sets. Geen een springt er echt uit voor mij maar heb me op alle sets prima vermaakt.
++ Sfeer. Vond dat er echt een goede sfeer hing en dat kwam de gezelligheid wel ten goede.
++ Aankleding en show (ook al was het nogal cheesy, vond 't wel leuk gedaan).
+ MC Da Syndrome
+ Vrijwel altijd snel drinken.

- Drukte af en toe(maar zeker geen drama of reden om niet te gaan).
- Veel van de mensen waarmee ik was die inkakten anderhalf uur voor 't eind van 't feest. Beetje jammer was dat.

Conclusie: Super feestje en Matrixx is een top tent!
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten