Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:05 
 

Jonas schreef:
W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?

Ruimte maak je vanzelf hè ;) Matrixx is een toffe tent btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, je hebt totaal geen ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 00:24 
 

Basshunterzz schreef:
Godver! Willen we daarstraks die kaarten bestellen is het in een keer uitverkocht :(

Tja dat krijg je met die populaire feestjes. Raw is nu helemaal in. Kijken wanneer dat verneukt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel kut dat het uitverkocht is, ken je dadelijk weer gaan pissen in een hok van 50 graden, zweet van je kop af druipt en het toch al zo moeilijk is om te pissen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit nog te twijfelen of ik hier naar toe zal gaan.. Altijd wel mega druk en het is ook niet om de hoek...
Hmm twijfel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op het laatste moment mijn kaartje binnen!

hopen dat het niet te druk is aangezien het uitverkocht is.. en keihard knallen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar hier heen! :thumbup:

Moet de verjaardag van chukkels toch niet missen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Toch maar hier heen! :thumbup:

Moet de verjaardag van chukkels toch niet missen xd

Je bent een held! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Toch maar hier heen! :thumbup:

Moet de verjaardag van chukkels toch niet missen xd

Je bent een held! :loving:


Shotje aftershock een goed cadeautje voor jou? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:00 
 

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Toch maar hier heen! :thumbup:

Moet de verjaardag van chukkels toch niet missen xd

Je bent een held! :loving:

Ja ik ga ook even met jou proosten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:37 
 
Hardtraxxer

Wordt weer een mooi feestje, zal alleen wel weer tering druk worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom naar Re-Action dan :innocent: , daar is het wss rustiger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..


Nicee ga jij ook? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DVR schreef:
jRn schreef:
Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..


Nicee ga jij ook? :thumbup:

Uiteraaaaard! Jij ook? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nog een meeting ergens? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
nog een meeting ergens? :corn:

Zoals ik meestal lees, is de Matrixx 1 grote meeting :P
Linksvoor als ik het goed heb, correct me if i'm wrong.

Wel nice dat je er ook bent :D

Nog 2 daagjes en heb er zin in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijden er bussen van 't station naar de Matrixx? Speciale bussen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
DVR schreef:
jRn schreef:
Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..


Nicee ga jij ook? :thumbup:

Uiteraaaaard! Jij ook? :D


Maar natuurlijk :D
haha zie je vast wel rondhuppelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt weer helemaal goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rijden er bussen van 't station naar de Matrixx? Speciale bussen dan?


Nope, gewoon de normale stadbus, buslijn 2 richting Weezenhof moet je hebben. Of je stapt volgens mij recht voor de Matrixx uit (weet zo niet de naam van halte) of je stapt uit bij Brabantse Poort en je loopt 10 minuten.
Of je kunt ook de sprinter vanaf Nijmegen CS nemen richting Den Bosch en uitstappen op Nijmegen Dukenburg en je loopt ook 10 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begin er zin in te krijgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tnx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
G1LL schreef:
Rijden er bussen van 't station naar de Matrixx? Speciale bussen dan?


Nope, gewoon de normale stadbus, buslijn 2 richting Weezenhof moet je hebben. Of je stapt volgens mij recht voor de Matrixx uit (weet zo niet de naam van halte) of je stapt uit bij Brabantse Poort en je loopt 10 minuten.
Of je kunt ook de sprinter vanaf Nijmegen CS nemen richting Den Bosch en uitstappen op Nijmegen Dukenburg en je loopt ook 10 minuten.

Aaait, welke bus pak jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 06:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Aaait, welke bus pak jij?

Zullen we samen naar de fiets bussen?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten