Ruimte maak je vanzelf hèwrote:W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
A
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Nee, je hebt totaal geen ruimte.
-
N
Tja dat krijg je met die populaire feestjes. Raw is nu helemaal in. Kijken wanneer dat verneukt wordt.wrote:Godver! Willen we daarstraks die kaarten bestellen is het in een keer uitverkocht
Wel kut dat het uitverkocht is, ken je dadelijk weer gaan pissen in een hok van 50 graden, zweet van je kop af druipt en het toch al zo moeilijk is om te pissen 
Ik zit nog te twijfelen of ik hier naar toe zal gaan.. Altijd wel mega druk en het is ook niet om de hoek...
Hmm twijfel
Hmm twijfel
op het laatste moment mijn kaartje binnen!
hopen dat het niet te druk is aangezien het uitverkocht is.. en keihard knallen!
hopen dat het niet te druk is aangezien het uitverkocht is.. en keihard knallen!
Toch maar hier heen!
Moet de verjaardag van chukkels toch niet missen
Je bent een held!wrote:Toch maar hier heen!![]()
Shotje aftershock een goed cadeautje voor jou?wrote:Je bent een held!wrote:Toch maar hier heen!![]()
-
A
Ja ik ga ook even met jou proostenwrote:Je bent een held!wrote:Toch maar hier heen!![]()
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Wordt weer een mooi feestje, zal alleen wel weer tering druk worden..
Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..
kom naar Re-Action dan
, daar is het wss rustiger 
Nicee ga jij ook?wrote:Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..
Uiteraaaaard! Jij ook?wrote:Nicee ga jij ook?wrote:Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..
Zoals ik meestal lees, is de Matrixx 1 grote meetingwrote:nog een meeting ergens?
Linksvoor als ik het goed heb, correct me if i'm wrong.
Wel nice dat je er ook bent
Nog 2 daagjes en heb er zin in
Rijden er bussen van 't station naar de Matrixx? Speciale bussen dan?
Maar natuurlijkwrote:Uiteraaaaard! Jij ook?wrote:Nicee ga jij ook?wrote:Ja, denk dat dat helaas wel een drama wordt. Maarja, is niet anders..
haha zie je vast wel rondhuppelen
Nope, gewoon de normale stadbus, buslijn 2 richting Weezenhof moet je hebben. Of je stapt volgens mij recht voor de Matrixx uit (weet zo niet de naam van halte) of je stapt uit bij Brabantse Poort en je loopt 10 minuten.wrote:Rijden er bussen van 't station naar de Matrixx? Speciale bussen dan?
Of je kunt ook de sprinter vanaf Nijmegen CS nemen richting Den Bosch en uitstappen op Nijmegen Dukenburg en je loopt ook 10 minuten.
Aaait, welke bus pak jij?wrote:Nope, gewoon de normale stadbus, buslijn 2 richting Weezenhof moet je hebben. Of je stapt volgens mij recht voor de Matrixx uit (weet zo niet de naam van halte) of je stapt uit bij Brabantse Poort en je loopt 10 minuten.wrote:Rijden er bussen van 't station naar de Matrixx? Speciale bussen dan?
Of je kunt ook de sprinter vanaf Nijmegen CS nemen richting Den Bosch en uitstappen op Nijmegen Dukenburg en je loopt ook 10 minuten.