roberttt schreef:
Jonas schreef:
W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?
Hangt ervan af hoe druk het is.

1ne keer heb je veel ruimte, andere keer kan je amper je biertje halen......
Aangezien Dov's Label avond ook is, en aangezien het XX Raw is (die in januari werd niet echt goed bezocht), denk ik dat het met de drukte wel mee zal gaan vallen. Hoewel ik graag veel mensen zie op mijn verjaardagsfeestje, hoeft het van mij niet zo druk te worden als op het verjaardagsfeestje van Merthe.
