Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 18:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben dr ook 100% zeker bij :D zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ben dr ook 100% zeker bij :D zin in! :clap:

Terwijl ik Club r_AW ook wel iets voor jou vind... ik bedoel, je draait genoeg industrial om je daar ook thuis te voelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 09:58 
 
Hardtraxx Addict

Jonas schreef:
W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?

Ik ben er zelf ook nog nooit geweest maar als ik conclusies trek uit wat ik hier lees of van andere mensen hoor, kan het behoorlijk druk zijn. Maar het valt soms schijnbaar ook mee. Hopen dat het deze keer meevalt dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?


Hangt ervan af hoe druk het is. ^^ 1ne keer heb je veel ruimte, andere keer kan je amper je biertje halen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jonas schreef:
W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?


Hangt ervan af hoe druk het is. ^^ 1ne keer heb je veel ruimte, andere keer kan je amper je biertje halen......

Aangezien Dov's Label avond ook is, en aangezien het XX Raw is (die in januari werd niet echt goed bezocht), denk ik dat het met de drukte wel mee zal gaan vallen. Hoewel ik graag veel mensen zie op mijn verjaardagsfeestje, hoeft het van mij niet zo druk te worden als op het verjaardagsfeestje van Merthe. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck it, ik ga gewoon. Vanmiddag even kaartje aanschaffen :D

Chukkels schreef:
verjaardagsfeestje

Zal er zijn! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Fuck it, ik ga gewoon. Vanmiddag even kaartje aanschaffen :D

Chukkels schreef:
verjaardagsfeestje

Zal er zijn! :yay:

Held! En natuurlijk is Sander de grootste held. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wensen voor een evt. kado Christiaan?

En: Hoe kom ik van 't station in Nijmegen naar de Matrixx :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nog wensen voor een evt. kado Christiaan?

En: Hoe kom ik van 't station in Nijmegen naar de Matrixx :P ?

Heenweg zou ik sws naar Dukenburg reizen en vanaf daar is het een tien minuutjes lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Nog wensen voor een evt. kado Christiaan?

En: Hoe kom ik van 't station in Nijmegen naar de Matrixx :P ?

Heenweg zou ik sws naar Dukenburg reizen en vanaf daar is het een tien minuutjes lopen.

En terugweg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt druk 'sochtends op t station :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The last tickets for XXlerator Raw - The Battle are for sale right now. Don't miss these 6 epic battles in the Matrixx next Saturday, so be sure to secure your tickets!

There will be NO doorsale available
.


Zal dit betekenen dat het bijna uitverkocht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is best wel kut :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Citaat:
The last tickets for XXlerator Raw - The Battle are for sale right now. Don't miss these 6 epic battles in the Matrixx next Saturday, so be sure to secure your tickets!

There will be NO doorsale available
.


Zal dit betekenen dat het bijna uitverkocht is?

Dat staat er he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, maar nog net niet uitverkocht toen ik mn ticket bestelde. Nu kan ik Chukkels birthday toch gezellig meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dat staat er he.

:P

Naja, wel kut. Ben nog nooit in de Matrixx geweest en naar verhalen gehoord te hebben, heb ik geen zin in praktijken van boven de 40 graden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje ook maar eens snel gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

kaartje gekocht voor een vriendin en nu zelf geen kaartje.. dus kaartje gezocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:45 
 
Hardtraxx Newbie

3 kaartjes geZocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook present!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Jonas schreef:
W00pw00p. Ook 2 Belgen aanwezig hier! Enorm veel zin in. Ben nog nooit in Matrixx geweest. Heb je wat plaats om los te gaan? Of is dit toch wat beperkt?


Hangt ervan af hoe druk het is. ^^ 1ne keer heb je veel ruimte, andere keer kan je amper je biertje halen......

Aangezien Dov's Label avond ook is, en aangezien het XX Raw is (die in januari werd niet echt goed bezocht), denk ik dat het met de drukte wel mee zal gaan vallen. Hoewel ik graag veel mensen zie op mijn verjaardagsfeestje, hoeft het van mij niet zo druk te worden als op het verjaardagsfeestje van Merthe. :lol:

Ik neem mijn woorden terug. Maar wel beter dat het uitverkocht is, dan heb je tenminste nog lekker de ruimte! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Godver! Willen we daarstraks die kaarten bestellen is het in een keer uitverkocht :(
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten