Ja dat bedoel ik idd. Vanaf centraal ook paa om half 8. Best lastig.wrote:Nee denk het niet. En de eerste trein vanaf Dukenburg rijdt ook pas om 8 uur ofzo. Dat is wel klote.wrote: Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Er zijn wel meer mensen op het centraal hoor. Dat was vorige keer ook. Die zitten daar allemaal te wachten. Dat was opzich best wel leuk hoor!wrote:Ja dat bedoel ik idd. Vanaf centraal ook paa om half 8. Best lastig.wrote:Nee denk het niet. En de eerste trein vanaf Dukenburg rijdt ook pas om 8 uur ofzo. Dat is wel klote.wrote: Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?
De Timetable
22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 Digital Punk vs The R3belz (ITA)
00:00 - 01:30 Adaro vs Frequencerz
01:30 - 03:00 B-Front vs Solutio & The I's
03:00 - 04:00 Crypsis vs Titan
04:00 - 05:00 Anagenetic vs Deetox
05:00 - 06:00 Radical Redemption vs The Machine (LIT)
Hosted by MC Da Syndrome
22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 Digital Punk vs The R3belz (ITA)
00:00 - 01:30 Adaro vs Frequencerz
01:30 - 03:00 B-Front vs Solutio & The I's
03:00 - 04:00 Crypsis vs Titan
04:00 - 05:00 Anagenetic vs Deetox
05:00 - 06:00 Radical Redemption vs The Machine (LIT)
Hosted by MC Da Syndrome
Prima timetable op zich, opzich maakte me die timetable niet zoveel uit als de eerste 2 battles zoals die er nu staan maar als eerste en tweede stonden 
Yes, perfect hoor, hoeven er niet zo vroeg te zijn, DP & The Rebelz beginnen zoals gehoopt 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
De vorige keer dat wij er waren, liepen er allemaal Polen rondwrote: Er zijn wel meer mensen op het centraal hoor. Dat was vorige keer ook. Die zitten daar allemaal te wachten. Dat was opzich best wel leuk hoor!
Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Props voor Matrixx dat ze Anagenetic & Deetox zo laat zetten. Laat zien dat ze ook daadwerkelijk naar de artiesten kijken en niet enkel naar de bekendheid. Gaaf.
Heb ik ook last van :p.wrote:Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..
Valt best mee, zijn zoveel lui die dat moeten.wrote:Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..
Was wel gezellig vorige keer dat ik met OV ging. Beetje klieren met Vik
-
I
Timetable helemaal perfect! Was best wel bang dat Anagenetic & Deetox na Devon K. moesten en dat ik ze waarschijnlijk ging missen! Maar niets is minder waar 
lang leve de fiets die mij naar het huis van m'n zus gaat brengen 
Hoef je iig niet alleen te fietsen 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Er wordt op El Mare gedoeld 
zeker hierbij en time table is perfect imo, mijn trein gaat 6:45 dus dat valt mooi mee 
Nou in dat geval ga ik nu zekerwrote:Valt best mee, zijn zoveel lui die dat moeten.wrote:Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..
Was wel gezellig vorige keer dat ik met OV ging. Beetje klieren met Vik
Dikke kans dat de tent om 4u half leeg loopt. Maakt mij niet uit, meer ruimte voor mij tijdens The Machine!
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
vorige raw editie was het anders behoorlijk druk tot het einde, en toen eindigde het ook met thera live & Degos & re-done zou er dus niet teveel op hopen :p
Hier ook, lekker na Crypsis vs Titan naar huis, moet die dag erna weer voetballen en dat gaat niet samen met lang doorhalenwrote:Dikke kans dat de tent om 4u half leeg loopt. Maakt mij niet uit, meer ruimte voor mij tijdens The Machine!
Zou hier nog heel graag heen willen, alleen nog geen bekende gezien/gesproken hierover..... twijfel twijfel
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
B-front vs Solutio & The I's, Deetox vs Anagenetic, The Machine vs RR dat gaat echt niet goedkomen

Hele grote kans dat ik toch aanwezig ben, zin in