Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 10:19 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Strep schreef:
Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?

Nee denk het niet. En de eerste trein vanaf Dukenburg rijdt ook pas om 8 uur ofzo. Dat is wel klote.

Ja dat bedoel ik idd. Vanaf centraal ook paa om half 8. Best lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Strep schreef:
wootum schreef:
Strep schreef:
Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?

Nee denk het niet. En de eerste trein vanaf Dukenburg rijdt ook pas om 8 uur ofzo. Dat is wel klote.

Ja dat bedoel ik idd. Vanaf centraal ook paa om half 8. Best lastig.

Er zijn wel meer mensen op het centraal hoor. Dat was vorige keer ook. Die zitten daar allemaal te wachten. Dat was opzich best wel leuk hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Timetable
22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 Digital Punk vs The R3belz (ITA)
00:00 - 01:30 Adaro vs Frequencerz
01:30 - 03:00 B-Front vs Solutio & The I's
03:00 - 04:00 Crypsis vs Titan
04:00 - 05:00 Anagenetic vs Deetox
05:00 - 06:00 Radical Redemption vs The Machine (LIT)

Hosted by MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable op zich, opzich maakte me die timetable niet zoveel uit als de eerste 2 battles zoals die er nu staan maar als eerste en tweede stonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes, perfect hoor, hoeven er niet zo vroeg te zijn, DP & The Rebelz beginnen zoals gehoopt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Er zijn wel meer mensen op het centraal hoor. Dat was vorige keer ook. Die zitten daar allemaal te wachten. Dat was opzich best wel leuk hoor!


De vorige keer dat wij er waren, liepen er allemaal Polen rond :lol: wat een gesprekken we toen hebben gevoerd hahaha, niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Props voor Matrixx dat ze Anagenetic & Deetox zo laat zetten. Laat zien dat ze ook daadwerkelijk naar de artiesten kijken en niet enkel naar de bekendheid. Gaaf.
G1LL schreef:
Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..

Heb ik ook last van :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..

Valt best mee, zijn zoveel lui die dat moeten.
Was wel gezellig vorige keer dat ik met OV ging. Beetje klieren met Vik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:52 
 

Timetable helemaal perfect! Was best wel bang dat Anagenetic & Deetox na Devon K. moesten en dat ik ze waarschijnlijk ging missen! Maar niets is minder waar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lang leve de fiets die mij naar het huis van m'n zus gaat brengen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoef je iig niet alleen te fietsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha watdan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Er wordt op El Mare gedoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeker hierbij en time table is perfect imo, mijn trein gaat 6:45 dus dat valt mooi mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Bah, de eerste trein die ik moet hebben gaat pas 08:18... Dat word echt afzien op dat station..

Valt best mee, zijn zoveel lui die dat moeten.
Was wel gezellig vorige keer dat ik met OV ging. Beetje klieren met Vik :P


Nou in dat geval ga ik nu zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, zin in :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke kans dat de tent om 4u half leeg loopt. Maakt mij niet uit, meer ruimte voor mij tijdens The Machine!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:51 
 
Hardtraxxer

vorige raw editie was het anders behoorlijk druk tot het einde, en toen eindigde het ook met thera live & Degos & re-done zou er dus niet teveel op hopen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dikke kans dat de tent om 4u half leeg loopt. Maakt mij niet uit, meer ruimte voor mij tijdens The Machine!


Hier ook, lekker na Crypsis vs Titan naar huis, moet die dag erna weer voetballen en dat gaat niet samen met lang doorhalen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 17:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou hier nog heel graag heen willen, alleen nog geen bekende gezien/gesproken hierover..... twijfel twijfel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

B-front vs Solutio & The I's, Deetox vs Anagenetic, The Machine vs RR dat gaat echt niet goedkomen :worship: :worship: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele grote kans dat ik toch aanwezig ben, zin in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kaartje binnen :yay:

Sooooooooooooo damn happy you're coming! (L)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten