Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar is ie weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me! :D

Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:
Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me! :D

Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppen ;)


Ook in Sneek? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:
Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me! :D

Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppen ;)

Pfffffff... Nou maak je de keus wel weer héél lastig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:
Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me! :D

Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppen ;)

Pfffffff... Nou maak je de keus wel weer héél lastig :P


Ik zeg doen! :thumbsup:

roberttt schreef:
Ook in Sneek? :$


Klein beetje uit de richting :P Of je moet naar Emmeloord willen reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:
Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me! :D

Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppen ;)


Ook in Sneek? :$

Als je vrijdag al naar Kampen toe komt om mijn verjaardag te vieren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 11:17 
 
Hardtraxxer

Kaartjes binnen!! zin in!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerst naar Re-Action in vwaard en dan lekker los in the matrixx, zininn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 10:31 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wil op eigen houtje hier heen gaan, maar zijn dr wel wat bekenden aanwezig ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
wil op eigen houtje hier heen gaan, maar zijn dr wel wat bekenden aanwezig ? :P


Ik doe m'n best om er te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kom ook kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Kom ook kijkje nemen :)


Gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien ook wel ff aanwezig. Matrixx bevalt me altijd wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jvosje schreef:
Misschien ook wel ff aanwezig. Matrixx bevalt me altijd wel

Als he geen volgepropte boel wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie dit. The Machine en Titan :love:
En Deetox voor wat theracords liedjes (titan stiekem misschien ook wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
(titan stiekem misschien ook wel)


als je z'n laatste sets luistert heb ik daar geen twijfel meer over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 23:00 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand of dit goed bereikbaar is met OV? Volgens ns.nl rijden er die dag (elke zondag eigenlijk) pas om half 8 treinen vanuit Nijmegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 06:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Weet iemand of dit goed bereikbaar is met OV? Volgens ns.nl rijden er die dag (elke zondag eigenlijk) pas om half 8 treinen vanuit Nijmegen.

Prima te bereiken met de bus vanaf Centraal (richting Woonboulevard Dukenburg/McDonalds) of uitstappen op Nijmegen Dukenburg (5 minuutjes lopen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 09:19 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Strep schreef:
Weet iemand of dit goed bereikbaar is met OV? Volgens ns.nl rijden er die dag (elke zondag eigenlijk) pas om half 8 treinen vanuit Nijmegen.

Prima te bereiken met de bus vanaf Centraal (richting Woonboulevard Dukenburg/McDonalds) of uitstappen op Nijmegen Dukenburg (5 minuutjes lopen)

Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 09:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?

Nee denk het niet. En de eerste trein vanaf Dukenburg rijdt ook pas om 8 uur ofzo. Dat is wel klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi naar centraal is de beste oplossing :) Of lopen maar dat is een pokke eind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 10:17 
 

Ik ga wss ook... meer zekerheid komende week.
Eventueel kan ik 3 mensen terug naar Eindhoven rijden na feest (of ietsjes eerder)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten