Daar is ie weer 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me! 
Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppenwrote:Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me!
Ook in Sneek?wrote:Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppenwrote:Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me!
Pfffffff... Nou maak je de keus wel weer héél lastigwrote:Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppenwrote:Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me!
Ik zeg doen!wrote:Pfffffff... Nou maak je de keus wel weer héél lastigwrote:Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppenwrote:Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me!
Klein beetje uit de richtingwrote: Ook in Sneek?
Als je vrijdag al naar Kampen toe komt om mijn verjaardag te vieren...wrote:Ook in Sneek?wrote:Lift nodig? Kunnen wel weer in kampen stoppenwrote:Kans is aanwezig dat ik hier niet aanwezig ben. Pewpew shoot me!
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Kaartjes binnen!! zin in!!! 
Eerst naar Re-Action in vwaard en dan lekker los in the matrixx, zininn 
wil op eigen houtje hier heen gaan, maar zijn dr wel wat bekenden aanwezig ? 
Ik doe m'n best om er te zijnwrote:wil op eigen houtje hier heen gaan, maar zijn dr wel wat bekenden aanwezig ?
Gezelligwrote:Kom ook kijkje nemen
Misschien ook wel ff aanwezig. Matrixx bevalt me altijd wel
Als he geen volgepropte boel wordt!wrote:Misschien ook wel ff aanwezig. Matrixx bevalt me altijd wel
Optie dit. The Machine en Titan 
En Deetox voor wat theracords liedjes (titan stiekem misschien ook wel)
En Deetox voor wat theracords liedjes (titan stiekem misschien ook wel)
als je z'n laatste sets luistert heb ik daar geen twijfel meer overwrote:(titan stiekem misschien ook wel)
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Weet iemand of dit goed bereikbaar is met OV? Volgens ns.nl rijden er die dag (elke zondag eigenlijk) pas om half 8 treinen vanuit Nijmegen.
Prima te bereiken met de bus vanaf Centraal (richting Woonboulevard Dukenburg/McDonalds) of uitstappen op Nijmegen Dukenburg (5 minuutjes lopen)wrote:Weet iemand of dit goed bereikbaar is met OV? Volgens ns.nl rijden er die dag (elke zondag eigenlijk) pas om half 8 treinen vanuit Nijmegen.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?wrote:Prima te bereiken met de bus vanaf Centraal (richting Woonboulevard Dukenburg/McDonalds) of uitstappen op Nijmegen Dukenburg (5 minuutjes lopen)wrote:Weet iemand of dit goed bereikbaar is met OV? Volgens ns.nl rijden er die dag (elke zondag eigenlijk) pas om half 8 treinen vanuit Nijmegen.
Nee denk het niet. En de eerste trein vanaf Dukenburg rijdt ook pas om 8 uur ofzo. Dat is wel klote.wrote: Hmm okee. Maar die rijden dus ook al 's ochtends wanneer het feest is afgelopen?
Taxi naar centraal is de beste oplossing
Of lopen maar dat is een pokke eind 
-
C
Ik ga wss ook... meer zekerheid komende week.
Eventueel kan ik 3 mensen terug naar Eindhoven rijden na feest (of ietsjes eerder)
Eventueel kan ik 3 mensen terug naar Eindhoven rijden na feest (of ietsjes eerder)