Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:49 
 
Hardtraxx Elite

Niet normaal deze Line-up :drool: helaas nog eventjes wachten dan mag ik ook eindelijk naar 18+ feestjes. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Niet normaal deze Line-up :drool: helaas nog eventjes wachten dan mag ik ook eindelijk naar 18+ feestjes. :thumbsup:


Als er één plek is waar ze niet op ID controleren is het wel bij Club Matrixx :P Komt daar altijd binnen ook al ben je 16 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Onthafloorx schreef:
Niet normaal deze Line-up :drool: helaas nog eventjes wachten dan mag ik ook eindelijk naar 18+ feestjes. :thumbsup:


Als er één plek is waar ze niet op ID controleren is het wel bij Club Matrixx :P Komt daar altijd binnen ook al ben je 16 ;)


Anne-Floor is best wel klein :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Onthafloorx schreef:
Niet normaal deze Line-up :drool: helaas nog eventjes wachten dan mag ik ook eindelijk naar 18+ feestjes. :thumbsup:


Als er één plek is waar ze niet op ID controleren is het wel bij Club Matrixx :P Komt daar altijd binnen ook al ben je 16 ;)

Idd, hoewel ze bij mij vorige keer nog wel even goed keken voordat ze me doorlieten. Ben 17 overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:19 
 
Hardtraxx Addict

Ach bij geen enkel feest controleren ze goed. Op WiSH was helemaal om je kapot te lachen. Had me neefje van 10 nog met 3 zakken pillen mee naar binnen kunnen nemen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Onthafloorx schreef:
Niet normaal deze Line-up :drool: helaas nog eventjes wachten dan mag ik ook eindelijk naar 18+ feestjes. :thumbsup:


Als er één plek is waar ze niet op ID controleren is het wel bij Club Matrixx :P Komt daar altijd binnen ook al ben je 16 ;)

Ja joh? Vorige XXL Raw ben ik gewoon gecontroleerd op ID.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Analoxx schreef:
Onthafloorx schreef:
Niet normaal deze Line-up :drool: helaas nog eventjes wachten dan mag ik ook eindelijk naar 18+ feestjes. :thumbsup:


Als er één plek is waar ze niet op ID controleren is het wel bij Club Matrixx :P Komt daar altijd binnen ook al ben je 16 ;)

Ja joh? Vorige XXL Raw ben ik gewoon gecontroleerd op ID.


Haha :P oke dan, nja ik kom daar zoveel en ik kan altijd doorlopen zonder gecontroleerd te worden op ID of andere dingen :P
Ik ken zoveel mensen van 15 die daar rond lopen echt teveel uit mijn buurt ;) zelf deed ik dit nooit want de angst dat je niet binnen kwam was altijd best groot, terwijl je zo makkelijk binnen komt maargoed eigen risico verder voor iedereen onder de 18 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:26 
 

Ze houden af en toe een steekproef, ik kon laatste keer ook zo doorlopen terwijl vrienden van mij wel hun ID moesten laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 99% aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ga je met die laatste procent van je doen dan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net de line-up gezien van Club R_AW, en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel een beetje twijfel...
The Outside Agency, Mindustries, N-Vitral, Rude Awakening... (Nog Angel en Sei2ure, maar die heb ik nog nooit zien draaien)

Denk dat t toch XXL wordt, maar de twijfel is er wel stiekem ingeslopen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik hier m'n kaartje al lang en breed voor binnen! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, hekel aan de Matrixx en Club R_AW lijkt me interessanter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 05:34 
 

Is er al een meetingtopic want mn vrienden durven weer eens niet te gaan en dit kan/mag ik niet missen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matrixx is niet zo groot, denk dat meeten niet nodig is... Er zullen er wss wel een aantal linksvoor staan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:01 
 
Hardtraxxer

dit word m'n eerste keer matrixx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Matrixx is niet zo groot, denk dat meeten niet nodig is... Er zullen er wss wel een aantal linksvoor staan :thumbup:

Idd in de matrixx is het juist vaak een grote meeting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Deze keer ga ik niet op foto's :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Deze keer ga ik niet op foto's :whistle:


:lol: ik herinner me die foto nog waarin iedereen jouw ogen kreeg ge-photoshopped
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pics or id didn't happen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Hahahahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaa oke, dat is wel een goeie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:whistle:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten