Flikker nou eens op gast, je bent niet grappig :')
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Steeds reageren helpt dan niet hoor .......
wrote:Steeds reageren helpt dan niet hoor .......
Die reactie quoten helpt wel super veel hoor!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ik vind je wel grappigwrote:Yo gasten, ik voel dat er hier een vijandelijke sfeer hangt. Waddap met dat?
het is ook voor het feest XXL The Battle, we zijn nu een beetje al aan het inkomen. snap je?wrote:Yo gasten, ik voel dat er hier een vijandelijke sfeer hangt. Waddap met dat?
ja dus je hoeft je niet druk te maken. ze hebben niks tegen je.wrote:Oh yo dat is dus waddap gasten. Ik snap het.wrote:het is ook voor het feest XXL The Battle, we zijn nu een beetje al aan het inkomen. snap je?wrote:Yo gasten, ik voel dat er hier een vijandelijke sfeer hangt. Waddap met dat?
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
ahah! vermakelijk!!
!
nog leuker als mensen hier op ook serieus op gaan reageren!
PS deze line up is weer om te smullen! benieuwd naar The Machine vs Radical Redemption
PS deze line up is weer om te smullen! benieuwd naar The Machine vs Radical Redemption
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago

Wil hier heeeel graag naartoe. Heb goede verhalen gehoord over Matrixx! Hoe zat dat vorig jaar ivm drukte? Kon je op bepaalde plekken goed los gaan of zat je echt allemaal op elkaar gedrukt?
als je een beetje achteraan gaat staan kan dat bestwrote:Wil hier heeeel graag naartoe. Heb goede verhalen gehoord over Matrixx! Hoe zat dat vorig jaar ivm drukte? Kon je op bepaalde plekken goed los gaan of zat je echt allemaal op elkaar gedrukt?
Maar niet vlakbij de barren als ik jou was, daar is het veel te glad, gewoon vlak naast de trappen omhoog of op de mat voor de trappen, afgelopen Raw editie daar zowat de hele avond losgegaan.
Bij Easter stonden we anders ook prima hoor.wrote:Maar niet vlakbij de barren als ik jou was, daar is het veel te glad, gewoon vlak naast de trappen omhoog of op de mat voor de trappen, afgelopen Raw editie daar zowat de hele avond losgegaan.
Klopt, maar toen was het niet heel erg druk, terwijl XX Raw is een stuk drukker.
Loop altijd een beetje rondjes in de XX, linksvooraan, op die verhoging (gewoon de mensen om je heen ervan af stampen, ruimte zat
) Boven tegen dat hekje aan, beetje achteraan, overal staan en overal losgaan 
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Yup zeker weer aanwezig 
Zeker weten hier heen, droom line-up 
-
A
God-ver-domme wat een line up
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Gaan dus.wrote:God-ver-domme wat een line up
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
:') meen je dit serieus?wrote:Ik had liever zoiets als dit gezien:
Zany VS Titan
Crypsis VS Radical Redemption
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome
Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.
Ik ben het wel eens met Crypsis en RR, vind dat hele MiM stijltje echt nergens anders bij passen en aangezien die gasten toch niks anders draaien.. Crypsis vs B-Front klinkt bijvoorbeeld altijd lekker in een line-up, maar tijdens Emporium vond ik het weer flink tegenvallen. Verschil in stijlen is zo immens groot en mengt totaal niet.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Balen de 29 September nog wat ver vooruit ligt 
Wil dit sowieso niet missen! kaarten al gekocht haha
Heerlijk als het ook om de hoek ligt haha! Die battle's zijn echt dik gewoon
kan wel weer Crypsis vs. RR doen enzo maar dit is zo onvoorspelbaar 
Echt benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken!!
Wil dit sowieso niet missen! kaarten al gekocht haha
Echt benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken!!
Last edited by Analoxx on , edited 1 time in total.
Jep.wrote::') meen je dit serieus?wrote:Ik had liever zoiets als dit gezien:
Zany VS Titan
Crypsis VS Radical Redemption
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome
Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.
Wat is er op 20 september dan?wrote:Balen de 20 September nog wat ver vooruit ligt
kan wel weer Crypsis vs. RR doen enzo maar dit is zo onvoorspelbaar![]()
Voor de rest inderdaad leuk dat ze onvoorspelbare battles hebben gedaan... OF die sets worden gruwelijk, OF ze worden kut omdat de stijlen niet mengen...
Ik ben hoe dan ook van de party