Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Flikker nou eens op gast, je bent niet grappig :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Steeds reageren helpt dan niet hoor .......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Steeds reageren helpt dan niet hoor .......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die reactie quoten helpt wel super veel hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:54 
 
Hardtraxx Addict

BanjoMovies schreef:
Yo gasten, ik voel dat er hier een vijandelijke sfeer hangt. Waddap met dat?

Ik vind je wel grappig :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BanjoMovies schreef:
Yo gasten, ik voel dat er hier een vijandelijke sfeer hangt. Waddap met dat?

het is ook voor het feest XXL The Battle, we zijn nu een beetje al aan het inkomen. snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BanjoMovies schreef:
Pete schreef:
BanjoMovies schreef:
Yo gasten, ik voel dat er hier een vijandelijke sfeer hangt. Waddap met dat?

het is ook voor het feest XXL The Battle, we zijn nu een beetje al aan het inkomen. snap je?

Oh yo dat is dus waddap gasten. Ik snap het.


ja dus je hoeft je niet druk te maken. ze hebben niks tegen je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn:

Een ekte nieuwe G
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:48 
 
Hardtraxxer

ahah! vermakelijk!! :lol: ! xd nog leuker als mensen hier op ook serieus op gaan reageren! xd

PS deze line up is weer om te smullen! benieuwd naar The Machine vs Radical Redemption :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hier heeeel graag naartoe. Heb goede verhalen gehoord over Matrixx! Hoe zat dat vorig jaar ivm drukte? Kon je op bepaalde plekken goed los gaan of zat je echt allemaal op elkaar gedrukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Wil hier heeeel graag naartoe. Heb goede verhalen gehoord over Matrixx! Hoe zat dat vorig jaar ivm drukte? Kon je op bepaalde plekken goed los gaan of zat je echt allemaal op elkaar gedrukt?


als je een beetje achteraan gaat staan kan dat best :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar niet vlakbij de barren als ik jou was, daar is het veel te glad, gewoon vlak naast de trappen omhoog of op de mat voor de trappen, afgelopen Raw editie daar zowat de hele avond losgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Maar niet vlakbij de barren als ik jou was, daar is het veel te glad, gewoon vlak naast de trappen omhoog of op de mat voor de trappen, afgelopen Raw editie daar zowat de hele avond losgegaan.

Bij Easter stonden we anders ook prima hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar toen was het niet heel erg druk, terwijl XX Raw is een stuk drukker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loop altijd een beetje rondjes in de XX, linksvooraan, op die verhoging (gewoon de mensen om je heen ervan af stampen, ruimte zat :thumbup: ) Boven tegen dat hekje aan, beetje achteraan, overal staan en overal losgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:26 
 
Hardtraxxer

Yup zeker weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weten hier heen, droom line-up :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 23:49 
 

God-ver-domme wat een line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
God-ver-domme wat een line up


Gaan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Ik had liever zoiets als dit gezien:

Zany VS Titan
Crypsis VS Radical Redemption
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome

Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.

:') meen je dit serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben het wel eens met Crypsis en RR, vind dat hele MiM stijltje echt nergens anders bij passen en aangezien die gasten toch niks anders draaien.. Crypsis vs B-Front klinkt bijvoorbeeld altijd lekker in een line-up, maar tijdens Emporium vond ik het weer flink tegenvallen. Verschil in stijlen is zo immens groot en mengt totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Balen de 29 September nog wat ver vooruit ligt :P
Wil dit sowieso niet missen! kaarten al gekocht haha :D Heerlijk als het ook om de hoek ligt haha! Die battle's zijn echt dik gewoon ^^ kan wel weer Crypsis vs. RR doen enzo maar dit is zo onvoorspelbaar :P
Echt benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Solis schreef:
Ik had liever zoiets als dit gezien:

Zany VS Titan
Crypsis VS Radical Redemption
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome

Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.

:') meen je dit serieus?

Jep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Balen de 20 September nog wat ver vooruit ligt :P
kan wel weer Crypsis vs. RR doen enzo maar dit is zo onvoorspelbaar :P

Wat is er op 20 september dan? :P

Voor de rest inderdaad leuk dat ze onvoorspelbare battles hebben gedaan... OF die sets worden gruwelijk, OF ze worden kut omdat de stijlen niet mengen...

Ik ben hoe dan ook van de party ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten