Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woont hij dichtbij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Woont hij dichtbij dan?


Volgens mij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hooli schreef:
Woont hij dichtbij dan?


Volgens mij wel

Fietsafstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jow, waarom zeg jij steeds 'waddap'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is whatsapp
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BanjoMovies schreef:
Yo waddap gasten!

Dit feestje wil ik zeker ook wel heen, want ik hoorde dat de matrixx een hele bekende club is.


Ja en wat bekend is leuk ..

doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hem maar naar dit feest gaan, anagenetic en deetox mogen hem dan wat bijleren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

BanjoMovies schreef:
Yo waddap gasten!

Dit feestje wil ik zeker ook wel heen, want ik hoorde dat de matrixx een hele bekende club is.


boksss
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Laat hem maar naar dit feest gaan, anagenetic en deetox mogen hem dan wat bijleren :lol:

Nee liever niet, hoe minder van dat soort volk op dit feest hoe beter.. Triest kneusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:47 
 

hij zal ook gewoon geweigerd worden aan de deur....

we geven zijn naam door. en klaar is kees. geen enkele club die m nog binnenlaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banjo, samen hierheen gaan op de fiets :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
hij zal ook gewoon geweigerd worden aan de deur....

we geven zijn naam door. en klaar is kees. geen enkele club die m nog binnenlaat.


Dat het bij jou eigenlijk nog niet is gebeurt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:54 
 

omdat ik nooit in nijmegen kom..... :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BanjoMovies schreef:
biscuit schreef:
hij zal ook gewoon geweigerd worden aan de deur....

we geven zijn naam door. en klaar is kees. geen enkele club die m nog binnenlaat.

Yo gast jij hebt volgens mij wel veel connecties in de dance-wereld. Weet jij misschien bij wie ik kan regelen dat ik een keer een vlog mag maken op een dansfeest voor mijn youtube account?

urbandesigner schreef:
Banjo, samen hierheen gaan op de fiets :)?


Yo gast lijkt me chill! Woon jij ook in nijmegen dan?

Wat een held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:01 
 

Afbeelding

Ik zal Ibo Orgut van Q-dance aan zn jas trekken. eens kijken wat hij ervan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
omdat ik nooit in nijmegen kom..... :kiss2:


Waar had jij het over Nijmegen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:04 
 

in dit hele topic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BanjoMovies schreef:

Yo gast lijkt me chill! Woon jij ook in nijmegen dan?


Nee man in Someren, maar een vriend van me zit dan op kamers in Nijmegen, dus dan ga ik vanaf hem wel :). Kom bij ons vantevoren maar gezellig naar de preparty !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij drinken alleen bier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BanjoMovies schreef:
urbandesigner schreef:
BanjoMovies schreef:

Yo gast lijkt me chill! Woon jij ook in nijmegen dan?


Nee man in Someren, maar een vriend van me zit dan op kamers in Nijmegen, dus dan ga ik vanaf hem wel :). Kom bij ons vantevoren maar gezellig naar de preparty !

Oké, maar daar gaan jullie vast drugs gebruiken? Ik hoorde namelijk dat dat altijd gebeurt op pre- en afterparty's en ik hou echt niet van drugs. Dus als dat zo is dan pas ik. =)


Dit is ook een puur drugsforum, daaaaahaaaaaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee hoor, niemand gebruikt drugs hier! Hardtraxx staat in het woordenboek ook aangeven als "Anti drugs groepering "
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:16 
 

nee, gewoon meedoen! iedereen doet dat dan. anders ben je niet gezellig en wordt je bij the matrix niet binnengelaten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Obvious troll is obvious and not funny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit kan gewoon geen troll zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dit kan gewoon geen troll zijn..

Yo waddap pik
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten