Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100 % aanwezig!

Heerlijke line up op wat verbeterpuntjes na!
Wordt zoiezo een knalfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt



respect man

Not sure if sarcastic or not Afbeelding

Jurheinen schreef:
@Lellebel, kneus -.-

Lulhoofd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:00 
 

Nee geen sarcasme :D

supervet :P1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als kaboem gaat eet ik mn zak op
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 17:56 
 

jRn schreef:
als kaboem gaat eet ik mn zak op



ik ga naar r_AW
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat RR samen met the machine staat zeg :/ Net zoals Crypsis naast titan.. MiM helaas ongelofelijk afgezwakt voor mij.. Anagenetic & deetox voor mij de interessantste battle, wat moet dat hard gaan :woot:
B-front vs. S&i's ook heel vet, komen gegarandeerd leuke platen voorbij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
@Lellebel, kneus -.-

Lulhoofd!


Jij gaat verdomme hier heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
@Lellebel, kneus -.-

Lulhoofd!


Jij gaat verdomme hier heen

Moet dat van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Moet dat van jou?


Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Moet dat van jou?


Ja :)

Wie weet maak ik dan wel een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Moet dat van jou?


Ja :)

Wie weet maak ik dan wel een uitzondering.


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ben ik sowieso aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Hier ben ik sowieso aanwezig :D


Hoe ga jij hierheen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hier ben ik sowieso aanwezig :D

Serieus? Hoe ga je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik ook zeer benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hier ben ik sowieso aanwezig :D

Heb je al vervoer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hele line-up doet me niet zoveel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom iedereen die vraag aan Sander? Boeie als je een uur op de trein moet wachten achteraf... XXL Raw is in mijn opinie altijd top geweest, dus deze keer sowieso weer :D

Deetox & Anagenetic... ik hoop dat ze afsluiten (qua lompheid) maar ik ben bang dat ze vrij vroeg staan, want niet zo bekend...

Maar dit is een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb wel altijd het idee dat Matrixx wat dat betreft een beter inzicht heeft dan de commerciƫlere instanties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso, vorige XX-raw waar ik was sloten D&R af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben bij de eerste XX Raw geweest, vond er geen fuck aan.. Veels te druk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de vorige XXlerator RAW had ik nergens meer kracht voor, dus vond het wel fijn om te wachten op de trein.. stel je voor als ik had moeten fietsen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
is dit altijd snel uitverkocht??


Valt opzich wel mee, niet erg snel nee, maar ik zou er niet te lang mee wachten want er zijn wel veel eerdere edities van xxlerator uitverkocht geraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Waarom iedereen die vraag aan Sander? Boeie als je een uur op de trein moet wachten achteraf...

Omdat hij altijd op de fiets naar de Matrixx gaat!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten