Godnondeju wat een zwaar dikke lineup.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hopen dat ik hier mensen mee naar toe krijg, zonde als ik niet kan gaan terwijl het een half uurtje met de trein is..
Jammer dat Machine met Radical moet. De een wil ik erg graag zijn terwijl de ander me totaal niet kan boeien. Anagenetic & Deetox lijkt me de leukste battle voor deze avond
.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Zullen zien hoe het loopt. In eerste instantie pin ik deze nog niet vast.
The Machine met RR, welke halvegare heeft dat verzonnen. :') Als er 2 sounds niet goed kunnen mengen voor een goede set zijn het wel de tracks van The Machine en RR.
Hier maar m'n verjaardag vieren dan, iedereen is uitgenodigd.. 
Ik had liever zoiets als dit gezien:
Zany VS Titan
Crypsis VS Radical Redemption
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome
Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.
Zany VS Titan
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome
Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Mwah niet echt mee eens. Die jij noemt zijn allemaal beetje standaart, dit zijn juist wat nieuwe battles waarvan enkele ongetwijfeld zullen verassen en knallen.wrote:Ik had liever zoiets als dit gezien:
Zany VS Titan
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome
Nope, 30 september ben ik jarig en ik vind de line-up niet zo denderend. Geef dan hoogstwaarschijnlijk ook mijn verjaardag dus dan weet Pete ook alvast dat hij dan niet naar XXL moet gaanwrote:Aanwezig! Peter? Davey?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Ik vind de line-up in tegenstelling tot velen ook niet echt van je het. Ongeveer de helft van de artiesten vind ik nietzo. En de locatie spreekt me ook niet aan, altijd een beetje beklemmend gevoel daarbinnen, en niet alleen door het vele volk.
AANWEZIG !wrote:Serieus zware optie zeg wat een line up is dat zeg puur geweld voor de oren.
Tegenvallende line-up. B-Front vs S&I's en Deetox vs Anagenetic dik, verder niet veel interessants. Wtf zetten ze Crypsis samen met Titan.
Verder hadden Adaro en Frequencerz dit keer wel overgeslagen mogen worden.
dit is 29 september daveywrote:Nope, 30 september ben ik jarig en ik vind de line-up niet zo denderend. Geef dan hoogstwaarschijnlijk ook mijn verjaardag dus dan weet Pete ook alvast dat hij dan niet naar XXL moet gaanwrote:Aanwezig! Peter? Davey?
Absoluut!wrote:Sowieso aanwezig. Toen ik gister de line up zag wist ik het wel 100% zeker
Ja, dus de nacht waarop ik jarig ben moet ik dan vieren in de Matrixx? Gaat denk ik niet gebeuren met zo'n line-upwrote:dit is 29 september daveywrote:Nope, 30 september ben ik jarig en ik vind de line-up niet zo denderend. Geef dan hoogstwaarschijnlijk ook mijn verjaardag dus dan weet Pete ook alvast dat hij dan niet naar XXL moet gaanwrote:Aanwezig! Peter? Davey?doe van jou gewoon een week later man kalf
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Ik ga weer met jullie!! Weer lekker beuken!!wrote:Absoluut!wrote:Sowieso aanwezig. Toen ik gister de line up zag wist ik het wel 100% zeker
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Hier ga ik bij zijn. Nog even kijken met wie
..
wrote:3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt
wrote:Dat gaat weer een asociale beuksessie worden
-
K
wrote:wrote:3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt
respect man
wrote:wrote:wrote:3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt
respect man
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Mooi! Kan dus een kaartje bestellen?wrote:beidewrote:Aanwezig! Peter? Davey?
@Lellebel, kneus