Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict

Godnondeju wat een zwaar dikke lineup.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:49 
 
Hardtraxx Addict

Hopen dat ik hier mensen mee naar toe krijg, zonde als ik niet kan gaan terwijl het een half uurtje met de trein is..
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat Machine met Radical moet. De een wil ik erg graag zijn terwijl de ander me totaal niet kan boeien. Anagenetic & Deetox lijkt me de leukste battle voor deze avond :).
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Zullen zien hoe het loopt. In eerste instantie pin ik deze nog niet vast.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine met RR, welke halvegare heeft dat verzonnen. :') Als er 2 sounds niet goed kunnen mengen voor een goede set zijn het wel de tracks van The Machine en RR.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier maar m'n verjaardag vieren dan, iedereen is uitgenodigd.. ;)
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had liever zoiets als dit gezien:

Zany VS Titan
Crypsis VS Radical Redemption
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome

Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:33 
 
Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Ik had liever zoiets als dit gezien:

Zany VS Titan
Crypsis VS Radical Redemption
E-Force VS Frequencerz
Digital Punk VS B-Front
Chris One VS The Machine
Anagenetic VS Deetox
Devon K.
MC Da Syndrome

Vetgedrukte teksten zijn artiesten die niet in de line-up staan, maar ik er beter bij vond passen.

Mwah niet echt mee eens. Die jij noemt zijn allemaal beetje standaart, dit zijn juist wat nieuwe battles waarvan enkele ongetwijfeld zullen verassen en knallen.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Aanwezig! Peter? Davey? :)

Nope, 30 september ben ik jarig en ik vind de line-up niet zo denderend. Geef dan hoogstwaarschijnlijk ook mijn verjaardag dus dan weet Pete ook alvast dat hij dan niet naar XXL moet gaan :whistle:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de line-up in tegenstelling tot velen ook niet echt van je het. Ongeveer de helft van de artiesten vind ik nietzo. En de locatie spreekt me ook niet aan, altijd een beetje beklemmend gevoel daarbinnen, en niet alleen door het vele volk.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Serieus zware optie zeg wat een line up is dat zeg puur geweld voor de oren.


AANWEZIG !
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenvallende line-up. B-Front vs S&I's en Deetox vs Anagenetic dik, verder niet veel interessants. Wtf zetten ze Crypsis samen met Titan. >.< Verder hadden Adaro en Frequencerz dit keer wel overgeslagen mogen worden.
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Aanwezig! Peter? Davey? :)

Nope, 30 september ben ik jarig en ik vind de line-up niet zo denderend. Geef dan hoogstwaarschijnlijk ook mijn verjaardag dus dan weet Pete ook alvast dat hij dan niet naar XXL moet gaan :whistle:

dit is 29 september davey :P doe van jou gewoon een week later man kalf
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Sowieso aanwezig. Toen ik gister de line up zag wist ik het wel 100% zeker :drool:

Absoluut! :drool:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Aanwezig! Peter? Davey? :)

Nope, 30 september ben ik jarig en ik vind de line-up niet zo denderend. Geef dan hoogstwaarschijnlijk ook mijn verjaardag dus dan weet Pete ook alvast dat hij dan niet naar XXL moet gaan :whistle:

dit is 29 september davey :P doe van jou gewoon een week later man kalf

Ja, dus de nacht waarop ik jarig ben moet ik dan vieren in de Matrixx? Gaat denk ik niet gebeuren met zo'n line-up :P
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:15 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
SoundTunerZ schreef:
Sowieso aanwezig. Toen ik gister de line up zag wist ik het wel 100% zeker :drool:

Absoluut! :drool:


Ik ga weer met jullie!! Weer lekker beuken!!
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat weer een asociale beuksessie worden :D
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:47 
 
Hardtraxx Addict

Hier ga ik bij zijn. Nog even kijken met wie :) ..
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dat gaat weer een asociale beuksessie worden :D
Bericht Geplaatst op 08 jul 2012 23:53 
 

Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt



respect man
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
3 leuke battles, denk alleen dat het toch club R_aw wordt



respect man

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Aanwezig! Peter? Davey? :)

beide


Mooi! Kan dus een kaartje bestellen? ^^
@Lellebel, kneus -.-
Bericht Geplaatst op 09 jul 2012 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Aanwezig! Peter? Davey? :)

beide


Mooi! Kan dus een kaartje bestellen? ^^
@Lellebel, kneus -.-


Niet alleen de leuke dingen lezen, wss niet aanwezig, vanwege davey's b'day
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten