Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 51  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 09:10 

Hardtraxx Veteran

En Drop The Beats Out (L)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 09:18 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Ruubiie schreef:
E-P-I-C! Nog nooit zo hard, zo lang en met zoveel power staan stampen :worship: enige minpuntje was wake-up, voorderest niets meer dan lof voor de dj's ge-wel-dig :worship:

Jammer dat we elkaar niet gezien hebben man!
K ben toch best veel links vooraan geweest, maar heb maar een aantal van jullie kunnen vinden.

Wat een feest zeg.. Toen degos & re-done mash up van phillipe rochard erin knalde wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest! Misschien wel de vetste track die ik live op een feest gehoord heb :loving:

Nee inderdaad :( had er eerlijk gezeg ook niet bij stilgestaan..
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 09:20 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Toen degos & re-done mash up van phillipe rochard erin knalde wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest! Misschien wel de vetste track die ik live op een feest gehoord heb :loving:

Graag gedaan.. :D Ten minste, ik had het met Thijs over die track.. Toen zei die dat ze daarmee gingen openen.. (Denk dat ze dat toch al van plan waren, maar goed.. :P)

Wat een rete vet feest! Alle woorden over het feit dat raw hardstyle minder mijn smaak aan het worden was neem ik allemaal terug! :worship:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 09:30 

Hardtraxx Veteran

Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben dan :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 09:46 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:
Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben dan :thumbsup:

Laat die jongen toch lekker slapen!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 09:56 

Hardtraxx Veteran

Damn man, dit was puur genieten :D
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 10:19 

Hardtraxxer

Damn, wat een heerlijk feestje was 't! aardig veel HTers gezien :D Volgende week Inception :woot:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 10:58 

Hardtraxx Addict

Matrixx is het gewoon helemaal voor mij.
Dopjes op de flesjes water, goeie show, en vet beukhok! :D

Dit was mijn tweede keer, maar weer typhus drukte gvd, dus continu balkontje gestaan :)
Zit nu nog in Hulshorst #afteren xD

Heb volgens mij sws Hoeksemad en Sjuul van HT gezien ^^
ARRR
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:03 

Prima feestje gehad!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:16 

Hardtraxx Veteran

Superheldig feest. Beste Matrixx ervaring ooit. Jammer dat het ietsjes drukker was dan verwacht en Wake Up was echt ongewenst, maar de rest was echt geniaal. Wat een geweld, wat een sfeer, wat een gezelligheid en wat een topvolk was er. Super gezellig met m'n vriendjes en vriendinnetjes. :loving:

Held van de avond: Pieter. Maar dat was ook geen rare voorspelling. Maar gezien er episch gedraaid werd door iedereen, was het des te knapper dat hij het presteerde om de beste set neer te zetten. Wat een heldenset. Jammer dat het maar een half uur was, maar het was op en top genieten.

Verassing van de avond: AVIO. Normaal vind ik hun nummers thuis niet fijn, op een uitzondering na. Maar deze set was echt heldig. Beste set die ik van hun gehoord hebt. :woot:

Devon K draaide voor de verandering eens heerlijk. Meteen knallen zoals het hoort, met heerlijke klassiekers. Tracks die mij echt zijn bijgebleven: Degos & Re-Done - Angels Deserve To Die. Wat een heerlijk nummer! Weer puur goud van hun! Thera - Therafied was ook lekker en de openingstrack van AVIO, de Pirates of the Carabean Soundtrack Hardstyle Remix.

Wat een geweldige nacht was dit. Dit is weer eens wat anders dan melodieuze hardstyle en ik vond het geniaal. De lat voor feesten is hoog gelegd dit jaar. Ik ben benieuwd of en wanneer dit feest overtroffen wordt. Het wordt in ieder geval lastig.

Raw Hardstyle. Me gusta opnieuw! :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 13:02 

Bierkoning

Ik moest helaas om half zes al weg, maar wat een platen hadden T vs D&R toen al gedraaid: Mash Up, Outside The Box, Proud To Be Loud, Sexual Thrill, Drop The Beats Out (!), geniaal gewoon :worship: Wel jammer dat ik eerder weg moest waardoor ik So Many Sacrifices alsnog moest missen :( Maar wat een snoeiwerk daar met z'n allen, ging echt abnormaal los xd Daarvoor tijdens Pattern 2 ook trouwens (enige lichtpuntje van de set van Radical).

Verder vond ik AVIO juist ietsje tegenvallen, ik miste TGSOE & Chemistry of Sound bijvoorbeeld. Trauma & Substream waren het vetst. The Beholder draaide gewoon weer een standaard TiLLT setje, alleen de laatste twee nummers waren vet, Psycho & Midnight. B-Front vs Adaro begon wat matig maar werd uiteindelijk ook een gruwelijk setje, maar WAAAAAAROM mixte ze Distorded al na de 1e climax uit :cry: Wan homo's joh...

Thera Live was ook weer fucking gruwelijk, die tracks gaan zoveel harder dan alles wat daarvoor gedraaid is, blijft geniaal gewoon :worship:

Ik had zelf ook nog best iets kuts, ik zat al de hele tijd te kloten met m'n oordoppen, en op een gegeven moment had ik hem er zo diep ingedrukt dat ik hem er niet meer uit kreeg :/ Ben toen naar de EHBO gegaan waar ze hem eruit hebben gehaald met een pincet, dat was wel een opluchting haha. Een kerel vroeg ook nog of ik oververhit was door m'n rooie kop maar dat was gelukkig niet het geval.

Verder vond ik het wel een fijne locatie, mooie grootte en de barren & wc's zijn goed geregeld. Alleen vond ik het vooraan wel iets te druk, maar we hadden later een mooi plekje gevonden links/achter van het podiumpje in het midden, daar had je alle ruimte om te snoeien en zelfs om te ballroomdansen met Mandy xd

Was al met al echt een geniaal feest, het nuchter zijn was me ook weer uitstekend bevallen, ik denk dat ik dat elk Raw feestje gewoon blijf doen :) De mensen om me heen waren ook weer allemaal stuk voor stuk helden (diegenen weten wel dat ik ze bedoel, geen zin om alle namen te noemen :P ) waardoor het ook weer super gezellig was. En ook weer wat nieuwe leuke mensen ontmoet :D

Ik kan het eigenlijk niet maken maar ik ga proberen om volgend weekend alsnog bij Inception te zijn, ik wil wel meer van dit soort avonden beleven :loving:

Dit had ik echt niet willen missen, lellebellebellebel je bent m'n held!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 13:20 

Artiest

Rampestamper schreef:
pepepe schreef:
Toen degos & re-done mash up van phillipe rochard erin knalde wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest! Misschien wel de vetste track die ik live op een feest gehoord heb :loving:

Graag gedaan.. :D Ten minste, ik had het met Thijs over die track.. Toen zei die dat ze daarmee gingen openen.. (Denk dat ze dat toch al van plan waren, maar goed.. :P)

Wat een rete vet feest! Alle woorden over het feit dat raw hardstyle minder mijn smaak aan het worden was neem ik allemaal terug! :worship:

ik heb al maanden in me hoofd zitten dat ik daarmee wou openen :-) zo gedacht zo gedaan ;-)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

een hoop nieuwe hardtraxxers ontmoet tijdens XXL Raw,
-movingmadness
-piaaa
-pete
-jurheinen
-oxygene?
-iSense
-Tel
-J9

:D
vast nog wel meer maar ik kan er zo 1,2,3 even niet opkomen :$
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:37 

Hardtraxx Veteran

Was echt super vet! Heb het feestje een keer wat anders beleefd dan normaal.
Vond het ook keigezellig met alle HT'ers :yay:

Ook nog een paar mensen ontmoet:

* MovingMadness
* Almighty
* El Mare
* Vriendinnetje van Sainen (Mireille dus :P )
* TBA

Vast nog wel meer, maar ik kan het me niet meer herinneren. Ligt niet aan die personen, maar aan mijn gesteldheid op dat moment :lol:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

Zo!
Xxlerator Rauwe Piraten!
Tsjaa ik weet niet wat ik ervan moet zeggen, heb echt een top feest gehad maar dan niet echt qua gedraaide muziek....
Tel en ik hadden geloof ik om 5 over half 10 de treiin richting Nijmegen Centraal, Daarna naar Dukenburg waardoor we vrij vroeg in de Matrixx waren.'
Ëënmaal binnen draaide Devon K een paar lekkere early plaatjes en dat was echt een prima binnenkomer, 2e helft van zijn set was stukken minder maar al met al ....
Inmiddels ook al DaveyTL, Dawasiknie, Sainen, Mirieille en wat anderen tegen het lijf gelopen, later nog Henk-Jan, Mandy, Jurheinen en een stel anderen. Ik had er ontzettend zin in dus het moest wel een goede avond worden!
Vervolgens opende Beholder met Wake Up, dit tot mijn grote verbazing want dit is toch wel een hele vette schijf....
Daarna volgde er hier en daar nog een leuke plaat, maar afsluiten met Welcome The Darkness en daarna Midnight is toch wel heldig!
Ohja, onder de set van The Beholder nog even naar voren gelopen, J9 ook nog even de hand geschud zoals beloofd, leuke meid! Even Rik nog begroet en daarna weer teruggelopen naar onze vaste stek.
Toen was het de beurt aan AVIO en die vond ik niet zo heel interessant, zelfde gold voor Radikal Redemption en B-Front en Adaro.
Door de akoestiek kwam het geluid niet lekker uit de verf waardoor een aantal platen hun kracht verloren wat heel jammer was.
Resonerende bass was zeker aanwezig maar was alles behalve prettig.
Toen werd het stokje overgedragen aan Thera en Daan vertelde me dat ik nu aan de bak moest anders waren we geen vrienden meer dus ik had geen keus...
Maar man man, wat een heerlijk spul kwam er voorbij, openen met It's A Fine Day is al heldig, Therafied, Trespassing, Two And a Half Kings, Doggystyle en nog wat anderen voorbij horen komen.
Pommer ik wil je bij deze bedanken, je funcioneert naar behoren als rekenmachine!
Vervolgens waren Degos & Re-Done aan de beurt om af te sluiten.
Openen met Mash Up, Vervolgens Outside The Box en nog wat andere vette plaatjes, het voldeed prima als afsluiter.
Toen huiswaarts gegaan en lekker in bed gekropen.

Tsjaa, na bijna een jaar niet meer gefeest te hebben was het toch wel ff heerlijk weer!
Met alle Harde Trekkers was het echt gezellig, dat heeft het feest voor mj doen rijzen naar topniveau, heb me echt goed vermaakt!
k wil ook iedereen bedanken voor de gezellige tijd!

Oja, Nando, ik hoop dat je nog een beetje een redelijk feest hebt gehad en heelhuids bent thuisgekomen.
Vond het sneu dat het zo moest eindigen, ik heb nog ff gelachen toen ze slachtofferrol aannam.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:48 

Hardtraxx Veteran

Ja jou kende ik al Piaaa :P Was een mooie avond man.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:52 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
* Vriendinnetje van Sainen (Marije volgens mij???)

Hier scoor je geen punten mee ben ik bang xd . Het is Mireille, denk dat je dat op het volgende feest wel te horen krijgt..

Weer goed vermaakt gisteren, sets van de avond waren het eerste uur van Devon K, Thera Live en Degos & Re-done :) . Speciaal bedankje aan Gill, zonder hem waren mn vriendin en ik hier niet aanwezig geweest!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Daveytl schreef:

Hier scoor je geen punten mee ben ik bang xd . Het is Mireille, denk dat je dat op het volgende feest wel te horen krijgt..

Weer goed vermaakt gisteren, sets van de avond waren het eerste uur van Devon K, Thera Live en Degos & Re-done :) . Speciaal bedankje aan Gill, zonder hem waren mn vriendin en ik hier niet aanwezig geweest!

oooooooooooeh! dat was jouw vriendin dus :lol: haha, die heb ik ook ontmoet! :D
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:59 

Bierkoning

Davey hoezo heb je het feest anders beleefd dan normaal dan? :)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Ik kan het nog steeds niet bevatten... Dit feest was gewoon episch! Zo wat heb ik genoten. Perfect feest in een perfect weekend. :worship: :loving:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Daveytl schreef:

Haha ik heb het al aangepast :P Was moeilijk te horen met dat snoeiharde geluid daar. En Marije lijkt toch wel erg veel op Mireille :$
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:03 

Pattern 2 heeft me de das om gedaan *burp*
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ik was dronken joh :lol: Was telkens een beetje aan het ouwehoeren in plaats van los aan het gaan. Maar heb me natuurlijk wel op en top vermaakt, met de beste muziek die ik mij wensen kan :D
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:05 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Sainen schreef:
Daveytl schreef:

Haha ik heb het al aangepast :P Was moeilijk te horen met dat snoeiharde geluid daar. En Marije lijkt toch wel erg veel op Mireille :$

Achter me mostert iemand nog iets van Mireille is Frans en Marije Belgisch :P.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:07 

Daveytl schreef:
Pommer schreef:

Ik was dronken joh :lol: Was telkens een beetje aan het ouwehoeren in plaats van los aan het gaan. Maar heb me natuurlijk wel op en top vermaakt, met de beste muziek die ik mij wensen kan :D

Die ene fotofuck xd Die raveteef werd helemaal leip hahahaha
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten