Ik moest helaas om half zes al weg, maar wat een platen hadden T vs D&R toen al gedraaid: Mash Up, Outside The Box, Proud To Be Loud, Sexual Thrill, Drop The Beats Out (!), geniaal gewoon

Wel jammer dat ik eerder weg moest waardoor ik So Many Sacrifices alsnog moest missen

Maar wat een snoeiwerk daar met z'n allen, ging echt abnormaal los

Daarvoor tijdens Pattern 2 ook trouwens (enige lichtpuntje van de set van Radical).
Verder vond ik AVIO juist ietsje tegenvallen, ik miste TGSOE & Chemistry of Sound bijvoorbeeld. Trauma & Substream waren het vetst. The Beholder draaide gewoon weer een standaard TiLLT setje, alleen de laatste twee nummers waren vet, Psycho & Midnight. B-Front vs Adaro begon wat matig maar werd uiteindelijk ook een gruwelijk setje, maar WAAAAAAROM mixte ze Distorded al na de 1e climax uit

Wan homo's joh...
Thera Live was ook weer fucking gruwelijk, die tracks gaan zoveel harder dan alles wat daarvoor gedraaid is, blijft geniaal gewoon
Ik had zelf ook nog best iets kuts, ik zat al de hele tijd te kloten met m'n oordoppen, en op een gegeven moment had ik hem er zo diep ingedrukt dat ik hem er niet meer uit kreeg

Ben toen naar de EHBO gegaan waar ze hem eruit hebben gehaald met een pincet, dat was wel een opluchting haha. Een kerel vroeg ook nog of ik oververhit was door m'n rooie kop maar dat was gelukkig niet het geval.
Verder vond ik het wel een fijne locatie, mooie grootte en de barren & wc's zijn goed geregeld. Alleen vond ik het vooraan wel iets te druk, maar we hadden later een mooi plekje gevonden links/achter van het podiumpje in het midden, daar had je alle ruimte om te snoeien en zelfs om te ballroomdansen met Mandy
Was al met al echt een geniaal feest, het nuchter zijn was me ook weer uitstekend bevallen, ik denk dat ik dat elk Raw feestje gewoon blijf doen

De mensen om me heen waren ook weer allemaal stuk voor stuk helden (diegenen weten wel dat ik ze bedoel, geen zin om alle namen te noemen

) waardoor het ook weer super gezellig was. En ook weer wat nieuwe leuke mensen ontmoet

Ik kan het eigenlijk niet maken maar ik ga proberen om volgend weekend alsnog bij Inception te zijn, ik wil wel meer van dit soort avonden beleven

Dit had ik echt niet willen missen, lellebellebellebel je bent m'n held!