Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven moment :P


haha ok, nja geeft niet :P Volgende keer wel onthouden he :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Jurheinen schreef:
Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven moment :P


haha ok, nja geeft niet :P Volgende keer wel onthouden he :nono:


Ik zal mijn best doen! Krijg ik een herkansing op Hardbass? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
SoundTunerZ schreef:
Jurheinen schreef:
Ach ja! Jou herken ik wel hahaha. Was ook niet helemaal scherp op gegeven moment :P


haha ok, nja geeft niet :P Volgende keer wel onthouden he :nono:


Ik zal mijn best doen! Krijg ik een herkansing op Hardbass? :P


Ik ga niet naar hardbass :$ Was me t geld niet waard. Eerste jaar dat ik m mis sinds ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.

Ik stond ook de hele tijd daar namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Ik heb vannacht gedroomd over die zeemeermin die door de zaal vloog hahah :P


Nu je het zegt, dat was ik helemaal vergeten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Ik heb vannacht gedroomd over die zeemeermin die door de zaal vloog hahah :P

Ik heb gedroomd over jou die in een paal hing :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oppassen jij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Oppassen jij :P

Ik heb over jou gedroomd als dat je opvrolijkt :$ Jij had ook zo'n zeemeerminpakje aan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Henk-Jan schreef:
Oppassen jij :P

Ik heb over jou gedroomd als dat je opvrolijkt :$ Jij had ook zo'n zeemeerminpakje aan :love:


en je hing in de zaal met een touw om je nek zeker? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxxer

Wat een dik feest was dit! :love:

Lekker kunnen opwarmen met The Beholder voordat het echte werk ging beginnen.
Avio draaide lekker. Had graag een paar andere nummers gehoord maar toch goed los kunnen gaan.
Eerste keer voor mij dat ik Frequencerz hoorde draaien. Ook een lekker setje om op los te gaan. Wel alle verschillende platen van hun gehoord
De set van Radical Redemption vond ik matig. Op een gegeven moment leek voor mij allemaal op elkaar.
Daarna nog de 2 heldensets van Thera en B-Front & Adaro. :bomb: :loving:
Helaas de set van Degos & Re-Done moeten missen omdat mijn vrienden naar huis wouden en ik als bob dus weinig keus had.
Het verbaasde me hoeveel energie ik nog over had toen ik in de auto stapte. Misschien toch eens wat vaker nuchter een feestje mee maken.

Wat ik jammer vond is dat het aan het begin van de avond te druk was in het midden van de zaal om daar echt fatsoenlijk los te kunnen gaan. En aan het eind van de avond de hoeveelheid security dat in de wc's stond als je daar stond te pissen

1x Matrixx maar zeker niet de laatste keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerz!

Ik kan mij nu wel perfect herinneren wie je bent xd

Het gezicht is bekend :cool:
Ik heb ook nog een mini babbeltje met je gemaakt haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens een hoop tracks gehoord, die ik nog graag live wilde horen (voor het eerst).
The Worst Nightmare
Drop the Beats Out
Bring it down (deze had ik echt niet verwacht, maar deze ging ook bizar hard :woot: )
en zo waren er nog wel meer.

Track van de avond: A*S*Y*S* - Acid Nightmare (Zany Remix). Voor de eerst keer live gehoord, en wat een ontiegelijk ziek nummer, staat voor mij bovenaan in 2012 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nee, daarvoor ging ik wel los, volgens mij ook best hard, maar op den duur ben je die plaat wel een beetje beu.

Echt he, na 93227 keer vind ik het wel mooi geweest om als een mongool los te gaan op die plaat.
Daarom ging ik maar rustig op het podium staan en filmen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.

Ik stond ook de hele tijd daar namelijk :P


Ja nu je t zegt, zou goed kunnen. Iemand zei nog wel tegen me dat is pommer, maar weet niet meer of we nou ook een gesprek hebben gehad :P

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Nee, daarvoor ging ik wel los, volgens mij ook best hard, maar op den duur ben je die plaat wel een beetje beu.

Echt he, na 93227 keer vind ik het wel mooi geweest om als een mongool los te gaan op die plaat.
Daarom ging ik maar rustig op het podium staan en filmen :P

En filmen hoe al die andere mongolen daar keihard gingen :P Is wel een mooi filmpje geworden ;) Alleen jammer dat het wat donker is, maar je herkent iedereen nog wel redelijk :)
Olijfboompje schreef:
SoundTunerz!

Ik kan mij nu wel perfect herinneren wie je bent xd

Het gezicht is bekend :cool:
Ik heb ook nog een mini babbeltje met je gemaakt haha xd

Haha ok :P Ik herkende jou ook niet in een keer, maar toen ik je dikke pretbek zag wist ik wel gelijk van dat moet olijfboompje zijn xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen, wat een track (L) Zeker één van m'n alltime favorieten geworden :) En al helemaal in na zo'n set waarin ik eigenlijk alleen Nackt vet vond was hij zeer welkom.

SoundTunerZ schreef:
Pommer schreef:
Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.

Ik stond ook de hele tijd daar namelijk :P


Ja nu je t zegt, zou goed kunnen. Iemand zei nog wel tegen me dat is pommer, maar weet niet meer of we nou ook een gesprek hebben gehad :P


Haha oke, nou ja volgende keer dan maar. Heb je een foto ofzo van jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Nee, daarvoor ging ik wel los, volgens mij ook best hard, maar op den duur ben je die plaat wel een beetje beu.

Echt he, na 93227 keer vind ik het wel mooi geweest om als een mongool los te gaan op die plaat.
Daarom ging ik maar rustig op het podium staan en filmen :P

Precies, haha xd
Jij snapt mij :cool:
SoundTunerZ schreef:
Haha ok :P Ik herkende jou ook niet in een keer, maar toen ik je dikke pretbek zag wist ik wel gelijk van dat moet olijfboompje zijn xd :P

Grappige is dat ik altijd wel een pretbek heb als ik nummers hoor die mij zinnen en setjes die mij bekoren! :D

Nuchter zelfs nog wat meer, behalve op het begin. Ik heb altijd wat moeite met inkomen op feestjes. Nuchter ben ik vaak gekker dan wanneer ik wat op heb. Wanneer ik zooi op heb, focus ik mij altijd veel meer op de muziek. Op dit feestje kwam dat heel goed uit!

Nuchter ben ik altijd veel socialer! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toen je vooraan stond daantje, was je wat minder tevreden, toen was je happy face even verdwenen, maar dat kwam omdat je vooraan haast doodgedrukt werd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:28 
 

Pommer schreef:
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen, wat een track (L) Zeker één van m'n alltime favorieten geworden :) En al helemaal in na zo'n set waarin ik eigenlijk alleen Nackt vet vond was hij zeer welkom.

Jij snapt het, ben Pattern 2 nog lang niet zat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
toen je vooraan stond daantje, was je wat minder tevreden, toen was je happy face even verdwenen, maar dat kwam omdat je vooraan haast doodgedrukt werd :/

Ja, als ik mij ergens aan irriteer, dan is het wel drukte. Zelfs al word ik door tien meisjes doodgedrukt, dan krijg ik de neiging ze stuk voor stuk door een muur heen te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
toen je vooraan stond daantje, was je wat minder tevreden, toen was je happy face even verdwenen, maar dat kwam omdat je vooraan haast doodgedrukt werd :/

Ja, als ik mij ergens aan irriteer, dan is het wel drukte. Zelfs al word ik door tien meisjes doodgedrukt, dan krijg ik de neiging ze stuk voor stuk door een muur heen te slaan.

Wat hadden we nou ook alweer afgesproken, hoeveel vierkante meter was voldoende?
Ik weet het niet meer ... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:


LOOOOOOOOOOOL Daniël @ 1:24 :worship:
Ik vind het gewoon een hele prestatie van je om überhaupt stil te kunnen staan op die plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen, wat een track (L) Zeker één van m'n alltime favorieten geworden :) En al helemaal in na zo'n set waarin ik eigenlijk alleen Nackt vet vond was hij zeer welkom.

SoundTunerZ schreef:
Pommer schreef:
Heb ik jou dan ook gezien SoundtunerZ? Ik weet wel dat ik een paar nieuwe mensen ontmoet heb maar ik weet niet meer precies wie dat nou allemaal waren.

Ik stond ook de hele tijd daar namelijk :P


Ja nu je t zegt, zou goed kunnen. Iemand zei nog wel tegen me dat is pommer, maar weet niet meer of we nou ook een gesprek hebben gehad :P


Haha oke, nou ja volgende keer dan maar. Heb je een foto ofzo van jezelf?

Henk-Jan schreef:


@ sec 8 ;) Volgende keer idd maar ff meeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
toen je vooraan stond daantje, was je wat minder tevreden, toen was je happy face even verdwenen, maar dat kwam omdat je vooraan haast doodgedrukt werd :/

Ja, als ik mij ergens aan irriteer, dan is het wel drukte. Zelfs al word ik door tien meisjes doodgedrukt, dan krijg ik de neiging ze stuk voor stuk door een muur heen te slaan.

Wat hadden we nou ook alweer afgesproken, hoeveel vierkante meter was voldoende?
Ik weet het niet meer ... :(

Ja, vier vierkante meter ofzo? :P
Later deed jij dat sowieso aardig goed ^^
Vond en vind het sowieso een toppertje om met jou te knallen, maar dat heb ik ook al erg duidelijk aangegeven op Ground Zero! :P
Hopelijk kom ik je vaker tegen! :D :yay:

Maar om er even op terug te komen..meisjes schoppen vind ik zo gemeen :(
Alleen ze liepen echt zwaar voor mijn voeten :(
Het waren ook een stel die vier vierkante meter in beslag namen met alleen hun benen :(

Dat was echt een zwaar irritatiemomentje. :P
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten