Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziekste live set ooit! :thumbsup:
Wat stond ik nog te genieten na afloop :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Muscle ache Monday in the hauz xd

Hierbij mn tracklist van Thera LIVE

01 It's A Fine Day (feat. Yuna-X)
02 All Get Down (Again)
03 Two And A Half Kings (No No Edit)
04 Disturbia (Disturbing Kick Edit)
05 Pulling The Trigger (Thera 2012 Mix)
06 Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07 Live Hard Now
08 Do The Happy Face
09 Therafied
10 No More Misunderstanding (2012 Mix)
11 Trespassing



Mijn mail aan Thera schreef:
Het lijkt me supergaaf om Thera voor het allereerst LIVE te horen en dan is de Matrixx een uitstekende plek om dat te laten horen. Met een plaat als It's A Fine Day om meteen de toon te zetten, waarna vol gas gegeven kan worden met platen als All Get Down, Two And A Half Kings, Live Hard Now, Pulling The Trigger, Disturbia, waarna er tot een absolute oorgasmische climax kan worden toegesprongen met Do The Happy Face en de remix van Breadstick. En als klap op de vuurpeil de officiƫle vuurdoop van Therafied ergens waar jij die geschikt vindt.

Volgens mij heb ik zo'n beetje de hele liveset al in elkaar gezet haha, maar je mag hem ook wel zelf invullen. Geweldig ga ik het sowieso vinden, al draai je geen van mijn voorgestelde tracks.


Ik heb je liveset voor meer dan 72% in elkaar gezet, maar gunt me geen kaartjes? Flauw! :cry:

Nee hoor, heb echt genoten van de set. Dit is pas HARDstyle! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo... Ik zal ook eens wat posten hier.

Was een erg leuk feestje en ben door velen van jullie aangesproken van : Eyy.. jij bent toch Jefferd van hardtraxx? Ik voel me.zowaar een bekende ht-er. Rij ging vrij soepel, munten en drank halen allemaal prima. Voorin vond ik het gewoon niet te doen. Veel en veel te druk. Dus ons groepje heeft zich uitermate goed vermaakt links achter bij de bar/munten. Stonden we ook prima op de airco! Lekkere setjes, en heerlijk doorgeknald. Leuke lokatie, de Matrixx... Alleen die beveiliging is wel de hele avond aan t zoeken om mensen druit te pikken en even apart te nemen.

Ik ging rond een uur of 03:45 naar de wc. Na liters urine verloren te hebben kom ik met een opgeluchte pretbek de wc uit. Staat dr zo'n opgeblazen anabolenpaard met een glimmend V-tje voor me. Hij kijkt me aan en zegt : Ja, loop jij maar ff mee! Wc's uit en moest een klein kamertje in. Daar stond zn andere grote vriend met veel plezier op mij te wachten. Ik denk : Fijn, heb ik dit weer... Afijn, die 2 anabolenpaarden wilden graag dat ik mn zakken leegde, alles werd nog eens zorgvuldig gecontroleerd op verboden middelen. Natuurlijk vonden ze niks, want Ome Sjefferd is een braverik. Ik vroeg nog doodleuk van : Waarom moest ik mee? Antwoord dat anabolen figuur : Ja, je keek zo vaag uit je ogen. T enige wat ik dacht was : Je moet me eens zien met pillen op. Na een flinke preek van beide heren kon ik weer gaan.

Godverdomme wat was ik blij dat ik braaf mijn pepcapsules al op had. En ook niks van verboden middelen meer bij me had. Snel ben ik terug gegaan naar mn groepje om daar te vertellen wat er gebeurd was. Mn meisje heeft de capsule die ze had ook nog snel genomen om ervoor zeker te zijn dat we zonder problemen naar de wc konden. Heb toen ook gelijk elke bekende die op mijn pad kwam gewaarschuwd dat ze mensen van de wc aan t plukken waren. Ik heb echt de hele avond bizar veel mensen apart genomen zien worden. Is dit normaal voor de Matrixx? Was namelijk mn 1e keer hier. Geef mij de Hemkade maar. Veel fijnere lokatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
06 Doggystyle (Martin Gaus Edit)


Whahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feest :thumbsup: Sowieso de beste xxlerator tot nu toe. Alle sets waren echt geniaal, op 1 na. We kwamen binnen bij AVIO. Heerlijke opwarmer, ik was direct al in de stemming om los te gaan :D Set zat goed in elkaar ook voor het tijdstip van de avond.

Daarna Frequencerz. Ook prima set. Begin met Phaser wel leuk, maar daarna wat minder aantrekkelijke tracks, maar het eind van hun act was wel weer vol gas ^^

B-front & Adaro vond ik echt een slechte combinatie. Ze hebben een veel te verschillende stijl om dat in 1 set om en om te doen. Eerste 3 kwartier vond ik niet echt geweldig, maar de laaste 3 kwartier was toch wel erg lekker :woot: Paar dikke klappers erop. Wel 1 heel groot minpunt was dat Adaro wel ff de volgende keer niet alle lekkere tracks bij de climax moet uitmixen :thumbdown: Acid Nightmare 2e climax niet gedraaid en van Distorted remix ook niet. Plus dat de manier waarop ook gewoon te slecht was voor worden. Ff filter omlaag draaien en dan de volgende track erin. Heel erg jammer. Maar verder wel een zeer vermakelijke set :D

Toen het grootste minpunt van de avond: Radical Redemption. Had er al mn twijfels over, maar man wat was dat een tegenvaller. Sfeer zat er totaal niet meer in. Zijn mastering is nog steeds heel erg slecht en er zit echt teveel bas in z'n tracks. Normaal vind ik dat niet zo erg, maar en bleef niks meer van de muziek over, je hoorde alleen nog maar een grote galm door die zaal gaan. Gelukkig nog wel 1 mega pluspunt en dat was pattern 2. Keihard los gegaan met een groep hardtraxxers, zelfde wat dawasiknie heeft gefilmd. Wat een geweld was dat! :yay:

Tot dusver wel een mooie avond, maar t gekkenwerk begon pas toen Thera ging draaien :drool: Damn wat een set, ben de hele tijd losgegaan. Ik had echt ademtekort op een gegeven moment xd En hulde aan Therafied :worship: Wat gingen die kicks hard in de climax. Ook vet geniaal met die Hoe's op t begin en t eind xd

Daarna nog Degos & Re-done om ff de laatste restjes energie eruit te raggen. Wat een gruwelijke set. Had al op iets van hetzelfde niveau verwacht als op loudness alleen deze keer met degelijk geluid :) Wat een beestenset. Niet normaal. Die jongens weten hoe ze een feest moeten afsluiten :worship: Had eerlijk gezegd nog wel dancing en 2.17 verwacht :innocent: maar desondanks nog steeds een heldenset.


En ook weer wat mensen ontmoet:
The Skribbler
Dawasiknie, met zn biscuit introductie :lol:
Jurheinen
Olijfboompje (voor de 4e keer ofzo xd )
Henk-Jan
Mr Lellebel (ook voor de 3e keer geloof ik :P)
En zal er vast ook wat vergeten zijn op te noemen.
En nog een paar bekenden van gezicht en nog een hoop niet gezien waarvan ik zeker wist dat ze wel ergens in de massa waren :P


Maar in ieder geval een zeer geslaagde avond. Ontzettend veel losgegaan, ben nu ook officieel gehandicapt als je me nu ziet lopen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dubbelpost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Muscle ache Monday in the hauz xd

Hierbij mn tracklist van Thera LIVE

01 It's A Fine Day (feat. Yuna-X)
02 All Get Down (Again)
03 Two And A Half Kings (No No Edit)
04 Disturbia (Disturbing Kick Edit)
05 Pulling The Trigger (Thera 2012 Mix)
06 Doggystyle (Martin Gaus Edit)
07 Live Hard Now
08 Do The Happy Face
09 Therafied
10 No More Misunderstanding (2012 Mix)
11 Trespassing


Dit ging gruwelijk lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Matrixx voor mij en het is me erg goed bevallen!
Hoop andere mensen om me heen vergeleken met andere feestjes maar was erg gezellig! ^^
De hoogtepunten voor mij waren toch wel AVIO, B-Front & Adaro en Degos & Re-Done.

Ook was het de eerste keer dat ik Thera meemaakte en ik was er vooraf wat negatief over omdat dat hele Theracords-stijltje me nooit zo heeft getrokken..
Maar wat was dat genieten zeg! Dus ik moet mijn mening daarover nu toch echt bijstellen, ik ben helemaal om! :$
Op een feestje is het heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ik jou ontmoet? Kan ik me niet herinneren :P, Hoe zag je eruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb je liveset voor meer dan 72% in elkaar gezet, maar gunt me geen kaartjes? Flauw! :cry:


Ik heb eens een keer mensen laten winnen die nog nooit iets hadden gewonnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb je liveset voor meer dan 72% in elkaar gezet, maar gunt me geen kaartjes? Flauw! :cry:


Ik heb eens een keer mensen laten winnen die nog nooit iets hadden gewonnen ;)

Haha, was just kidding. Snap ik ook wel, gelukkig kwamen de kaarten terecht bij mensen die er anders NIET bij zouden zijn, ik zou toch hoe dan ook gaan. :)

Maaruh, officieel heb ik toch nog nooit iets gewonnen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Heb ik jou ontmoet? Kan ik me niet herinneren :P, Hoe zag je eruit?

Ja twee keer nog wel een gesprek met je gehad xd Op t eind sowieso nog ff nadat het was afgelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Jurheinen schreef:
Heb ik jou ontmoet? Kan ik me niet herinneren :P, Hoe zag je eruit?

Ja twee keer nog wel een gesprek met je gehad xd Op t eind sowieso nog ff nadat het was afgelopen :P


Owh haha, sorry! :x Maar hoe zag je eruit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verslag staat hier online : https://partyflock.nl/report/12634/commit.html
Verder heb ik 3 nieuwe mensen van Hardtraxx ontmoet, namelijk Vik, Maximumraver, en The Skribbler ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daniel wat een held _0_ Bij pattern 2 _0_ Lekker in ze handje klappen :lol:

:worship: :worship: :worship:

Ja joh, is toch ook handjeklap hardstyle. xd

Nee, daarvoor ging ik wel los, volgens mij ook best hard, maar op den duur ben je die plaat wel een beetje beu.

@ SoundTunerz, klopt idd
Alleen ik, uuhm, tja, besteed weinig tijd aan het onthouden van mensen xd
Heel vervelend voor de mensen die zich telkens voorstellen, maar volgens mij zei ik ook dat ik inmiddels al zoveel mensen ken dat het voor mij ernstig lastig is gezichten bij namen te plaatsen xd

Heel vervelend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De spierpijn is er hoor!! Zelfs op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
De spierpijn is er hoor!! Zelfs op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.


Spierpijn in me Rug, Biceps en benen. NONDEJU! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
wootum schreef:
De spierpijn is er hoor!! Zelfs op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.


Spierpijn in me Rug, Biceps en benen. NONDEJU! xd


Heel m'n benen, de zijkanten van m'n buik, m'n armen en m'n grote tenen :P Hmm, eigelijk ken ik wel alle plekken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik heb ook wel last van me middelste grote teen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
03 Two And A Half Kings (No No Edit)
04 Disturbia (Disturbing Kick Edit)
05 Pulling The Trigger (Thera 2012 Mix)


Wat is er veranderd aan de bovenstaande tracks? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
@ SoundTunerz, klopt idd
Alleen ik, uuhm, tja, besteed weinig tijd aan het onthouden van mensen xd
Heel vervelend voor de mensen die zich telkens voorstellen, maar volgens mij zei ik ook dat ik inmiddels al zoveel mensen ken dat het voor mij ernstig lastig is gezichten bij namen te plaatsen xd

Heel vervelend xd


Haha maar volgens mij spreek je me ook iedere keer aan in spacende toestand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Olijfboompje schreef:
@ SoundTunerz, klopt idd
Alleen ik, uuhm, tja, besteed weinig tijd aan het onthouden van mensen xd
Heel vervelend voor de mensen die zich telkens voorstellen, maar volgens mij zei ik ook dat ik inmiddels al zoveel mensen ken dat het voor mij ernstig lastig is gezichten bij namen te plaatsen xd

Heel vervelend xd


Haha maar volgens mij spreek je me ook iedere keer aan in spacende toestand :P

Dankjewel xd

Toen was ik nog broodnuchter volgens mij xd
Ik was iig niet pillenwappie ofzo :P

Ik heb volgens mij wel nu een beeld bij wie je ook alweer bent xd
Je stond naast mij tijdens Thera's setje en ik heb je op het begin gesproken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top feest !!

Thera live :loving:

set van t jaar, nu al? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Devon K maar vaag draaien trouwens. Early was best lekker, vervolgens over naar Happy/Early Hardcore en vervolgens hoorde ik wel een aantal pitchkicks overvliegen. Voor de rest wel prima vermaakt hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
SoundTunerZ schreef:
Jurheinen schreef:
Heb ik jou ontmoet? Kan ik me niet herinneren :P, Hoe zag je eruit?

Ja twee keer nog wel een gesprek met je gehad xd Op t eind sowieso nog ff nadat het was afgelopen :P


Owh haha, sorry! :x Maar hoe zag je eruit dan?


Ben vrij lang, kort haar en een do the happy face shirt ;)

Hooli schreef:
Top feest !!

Thera live :loving:

set van t jaar, nu al? :P


Was vorig jaar in april ook al gebeurd dus waarom nu niet :innocent:


Olijfboompje schreef:
Dankjewel xd

Toen was ik nog broodnuchter volgens mij xd
Ik was iig niet pillenwappie ofzo :P

Ik heb volgens mij wel nu een beeld bij wie je ook alweer bent xd
Je stond naast mij tijdens Thera's setje en ik heb je op het begin gesproken? :P

Ja klopt. Tijdens Thera heb ik steeds bij dat midden podium gestaan. Op dat filmpje van dawasiknie sta ik ook op t begin in beeld ;)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten