Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het blijft natuurlijk wel hypocriet van een hoop mensen hier. Jullie gaan wel verschrikkelijk uit je dak als Under Attack of Pattern 2 of weet ik veel wat voor rauwe meuk voor de 384523ste keer langs komt, maar als voor de 3921383ste keer Just As Easy en Loose My Mind gedraaid worden dan is het een ongegeneerde hitjesparade en zijn jullie het zat :P

Redelijk geforceerd gedrag als je het mij vraagt. Iets waar ik me ook wel schuldig aan heb gemaakt, maar sinds ik het ook een beetje heb gehad met steeds dezelfde hitjes in de raw-hardstyle ga ik ook weer eens proberen te genieten van alle meezingers en bekende nummertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het blijft natuurlijk wel hypocriet van een hoop mensen hier. Jullie gaan wel verschrikkelijk uit je dak als Under Attack of Pattern 2 of weet ik veel wat voor rauwe meuk voor de 384523ste keer langs komt, maar als voor de 3921383ste keer Just As Easy en Loose My Mind gedraaid worden dan is het een ongegeneerde hitjesparade en zijn jullie het zat :P

Redelijk geforceerd gedrag als je het mij vraagt. Iets waar ik me ook wel schuldig aan heb gemaakt, maar sinds ik het ook een beetje heb gehad met steeds dezelfde hitjes in de raw-hardstyle ga ik ook weer eens proberen te genieten van alle meezingers en bekende nummertjes.

Eigenlijk is zowel mainstream als RAW kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja daarom ga ik tegenwoordig alleen nog maar naar feesten om drugs te gebruiken. Gare muziek heel de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het blijft natuurlijk wel hypocriet van een hoop mensen hier. Jullie gaan wel verschrikkelijk uit je dak als Under Attack of Pattern 2 of weet ik veel wat voor rauwe meuk voor de 384523ste keer langs komt, maar als voor de 3921383ste keer Just As Easy en Loose My Mind gedraaid worden dan is het een ongegeneerde hitjesparade en zijn jullie het zat :P

Redelijk geforceerd gedrag als je het mij vraagt. Iets waar ik me ook wel schuldig aan heb gemaakt, maar sinds ik het ook een beetje heb gehad met steeds dezelfde hitjes in de raw-hardstyle ga ik ook weer eens proberen te genieten van alle meezingers en bekende nummertjes.


Helemaal mee eens, ik ben ook wat opener geworden de laatste maanden. Die hele raw hype kwam me een beetje de strot uit. Ik ben blij dat ik nu van allebei kan genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gvd hier had ik volgens mij echt bij willen zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, ik ben meer van die euforische hardstyle dan van de raw kant, maar ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat iedereen ziet in noisecontrollers - so high, die track heeft mij nou ook niet echt te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.


Ik kan gelukkig beide kanten erg waarderen. Maar ga toch liever naar een wat harder feestje dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben blij dat ik beide kan waarderen, scheelt ook een hoop irritatie op de dansvloer!
ik kan van So High net zo hard genieten als van een dikke Thera plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.

Volgens mij heeft Intervention een keer gehoest boven zijn modem en is t meeloopvirus via internet verspreid over heel Hardtraxx.

Gelukkig ben ik niet zo gevoelig voor hypes en luister ik gewoon wat ikzelf vet vind, en niet wat anderen vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.


Leuk he. Weet je nog die hardstyle piramide die jij een keer gemaakt had. Ik was zover ik me herinner de enige die aangaf van mainstream te houden. :P Als b-front standaard 20 keer voorbij komt is dat prima voor een groot deel hier. Maar bij een setje van noisecontrollers huilen als er attack again en just as easy gedraaid worden (paar nummers over heel de avond) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:27 
 
Hardtraxxer

Stonden er nog spannende dingen in het boekje dat men bij de exit kreeg? of spannende posters? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Stonden er nog spannende dingen in het boekje dat men bij de exit kreeg? of spannende posters? :)

Nope, geen nieuwe aankondigingen en geen nieuwe line-up's
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Lyst schreef:
Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.


Leuk he. Weet je nog die hardstyle piramide die jij een keer gemaakt had. Ik was zover ik me herinner de enige die aangaf van mainstream te houden. :P Als b-front standaard 20 keer voorbij komt is dat prima voor een groot deel hier. Maar bij een setje van noisecontrollers huilen als er attack again en just as easy gedraaid worden (paar nummers over heel de avond) :lol:

Het leukste is gewoon als je vanalles wat doet. Soft beginnen, zorgen voor een strakke opbouw en gewoon goed hard afsluiten. en niet iedere keer dezelfde nummers in je setjes stoppen maar veel varieren. Ik probeer echt maximaal 2 platen van dezelfde artiest te draaien in 1 setje. Variatie in trackkeuze is het belangrijkst, zeker als je vaak naar feesten gaat en veel hardstyle luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Lyst schreef:
Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.


Leuk he. Weet je nog die hardstyle piramide die jij een keer gemaakt had. Ik was zover ik me herinner de enige die aangaf van mainstream te houden. :P Als b-front standaard 20 keer voorbij komt is dat prima voor een groot deel hier. Maar bij een setje van noisecontrollers huilen als er attack again en just as easy gedraaid worden (paar nummers over heel de avond) :lol:

Als je jezelf gewoon niet gaat ergeren aan die constante hitjes die voor bij komen, en gewoon negeren etc. dan worden feesten ook gewoon een stuk leuker. Het enigste hitje waar ik me tot nu aan heb geërgerd is Wake Up, en dan alleen het irritante meezing stuk, voor de rest is dat een aardige plaat.
En ik hou ook gewoon meer van mainstream dan raw geef ik eerlijk en trots toe. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verschil is wel dat jij geen producer bent. Deze gasten worden gevraagd om een avond ter ere van henzelf te hosten. Natuurlijk ga je dan ook je eigen tracks draaien. Van oude, minder gedraaide hits tot de grote klappers van toen en nu.

Echt, sommige reacties hier zijn zo ontzettend bekrompen voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Als je jezelf gewoon niet gaat ergeren aan die constante hitjes die voor bij komen, en gewoon negeren etc. dan worden feesten ook gewoon een stuk leuker.


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou dat ik er over mee kon praten. (hoe stom dat ook klinkt :P)

Ik trek steeds verder van de mainstream af, en dat vind ik gewoon jammer omdat ik eerst die grote feesten echt super vet vond. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het blijft natuurlijk wel hypocriet van een hoop mensen hier. Jullie gaan wel verschrikkelijk uit je dak als Under Attack of Pattern 2 of weet ik veel wat voor rauwe meuk voor de 384523ste keer langs komt, maar als voor de 3921383ste keer Just As Easy en Loose My Mind gedraaid worden dan is het een ongegeneerde hitjesparade en zijn jullie het zat :P

Redelijk geforceerd gedrag als je het mij vraagt. Iets waar ik me ook wel schuldig aan heb gemaakt, maar sinds ik het ook een beetje heb gehad met steeds dezelfde hitjes in de raw-hardstyle ga ik ook weer eens proberen te genieten van alle meezingers en bekende nummertjes.

Bij mij komt dat omdat ik Pattern 2 & Under Attack wél wil horen en die anderen niet meer. Ik ga naar een feest om platen als Under Attack & Pattern 2 te horen. En ik ben altijd al een fan van het hardere werk geweest, maar de mainstream doet mij ook nog wel veel.
Al moet het bij mainstream voor mij persoonlijk allemaal heel zuiver & goed afgewerkt zijn, en is dit bij het hardere werk veel minder.

Meelopen doe ik ook totaal niet, toen iedereen de hoop op gaf voor Headhunterz vond ik hem nog steeds gewoon tof. Wildstylez = vrijwel altijd goud.

Moest even reageren, omdat ik het gevoel had dat het ook over mij ging ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het leukste is gewoon als je vanalles wat doet. Soft beginnen, zorgen voor een strakke opbouw en gewoon goed hard afsluiten. en niet iedere keer dezelfde nummers in je setjes stoppen maar veel varieren. Ik probeer echt maximaal 2 platen van dezelfde artiest te draaien in 1 setje. Variatie in trackkeuze is het belangrijkst, zeker als je vaak naar feesten gaat en veel hardstyle luistert.


Het aantal platen van dezelfde artiest is voor mij niet relevant indien de platen gewoon erg divers zijn van elkaar. Ik vind gewoon dat wanneer je op een feest komt de dj je iets extra's moet kunnen geven vergeleken met wat je thuis van ze hoort. Hoe moeilijk kan het zijn om van tevoren creatief na te denken om net iets anders te leveren dan de rest? Zeker bij een live optreden die je vantevoren extra goed voorbereidt.

Overigens ben ik het eens met khadber dat deze avond wel de noisecontrollers even in de spotlights gezet moeten worden. Maar kijk nou naar dat dbstf setje. Dbstf, hun denken gewoon niet na over het grote geheel en het gaat hun er alleen maar om wat plaatjes van hunzelf te draaien. Ik vind dat gewoon egoistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar vind ik bijvoorbeeld Headhunterz de laatste tijd wel sterk in. Af en toe een oude klassieker er bij, af en toe een gruwelijke ramplaat. Dat vind ik dus veel minder bij Wildstylez/ Noisecontrollers/ D-Block & S-te-Fan, die zie ik er (afgezien van NC tijdens XQ) vrijwel nooit hardere/ klassieke plaatjes er op gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Overigens ben ik het eens met khadber dat deze avond wel de noisecontrollers even in de spotlights gezet moeten worden. Maar kijk nou naar dat dbstf setje. Dbstf, hun denken gewoon niet na over het grote geheel en het gaat hun er alleen maar om wat plaatjes van hunzelf te draaien. Ik vind dat gewoon egoistisch.

Welke DJ doet dat niet? Wildstylez en Headhunterz hebben collabs samen met de Noisecontrollers maar hebben ernaast ook gewoon andere platen gedraaid, oa eigen werk. Zo raar is dat ook weer niet.
Misschien ligt het aan de keuze voor DBSTF, was niet de meest voor de hand liggende keuze voor een samenwerking of iets dergelijks. De plaatjes die ik heb gehoord klonken wel oké, maar was niet extreem gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Daar vind ik bijvoorbeeld Headhunterz de laatste tijd wel sterk in. Af en toe een oude klassieker er bij, af en toe een gruwelijke ramplaat. Dat vind ik dus veel minder bij Wildstylez/ Noisecontrollers/ D-Block & S-te-Fan, die zie ik er (afgezien van NC tijdens XQ) vrijwel nooit hardere/ klassieke plaatjes er op gooien.

Wildstylez had op dit feest een minder voorspelbare tracklist dan Headhunterz. Toegegeven, headhunterz stopt het laatste jaar een aantal verrassingen in de set, maar als 1-3 van zulke platen op een hele set al zorgen voor een sterke set, dan ligt mijn grens van gevarieerdheid toch echt een stuk verder. Ik kan zo meer dan 75% van iedere scantraxx tracklist goed voorspellen (geldt voor veel meer labels overigens).

Khadber heeft gelijk dat het wel een beetje in het teken van de NC moet staan, daarom lijkt me het juist leuk om de gasten 2-3 platen van Noisecontrollers uit te laten kiezen en dat de NC buiten hun liveset om geen eigen werk mogen draaien. Dat zorgt tenminste voor een beetje creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daveytl schreef:
Daar vind ik bijvoorbeeld Headhunterz de laatste tijd wel sterk in. Af en toe een oude klassieker er bij, af en toe een gruwelijke ramplaat. Dat vind ik dus veel minder bij Wildstylez/ Noisecontrollers/ D-Block & S-te-Fan, die zie ik er (afgezien van NC tijdens XQ) vrijwel nooit hardere/ klassieke plaatjes er op gooien.

Wildstylez had op dit feest een minder voorspelbare tracklist dan Headhunterz. Toegegeven, headhunterz stopt het laatste jaar een aantal verrassingen in de set, maar als 1-3 van zulke platen op een hele set al zorgen voor een sterke set, dan ligt mijn grens van gevarieerdheid toch echt een stuk verder. Ik kan zo meer dan 75% van iedere scantraxx tracklist goed voorspellen (geldt voor veel meer labels overigens).

Khadber heeft gelijk dat het wel een beetje in het teken van de NC moet staan, daarom lijkt me het juist leuk om de gasten 2-3 platen van Noisecontrollers uit te laten kiezen en dat de NC buiten hun liveset om geen eigen werk mogen draaien. Dat zorgt tenminste voor een beetje creativiteit.

Eens, dit was inderdaad een uitzondering. Dat had ik er even bij moeten zeggen. Maar ik zie Wildstylez nog niet zo snel platen als Chemical/ Haunter of the Dark/ Musical Analysis/ Raw Style/ The Shade draaien, terwijl Headhunterz dat toch wel doet (ook niet in dit geval, maar normaliter).

Over welke DJ kun je niet zeggen wat hij gaat draaien dan tegenwoordig?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten