Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Khadber heeft gelijk dat het wel een beetje in het teken van de NC moet staan, daarom lijkt me het juist leuk om de gasten 2-3 platen van Noisecontrollers uit te laten kiezen en dat de NC buiten hun liveset om geen eigen werk mogen draaien. Dat zorgt tenminste voor een beetje creativiteit.

dat slaat echt nergens op, het was juist hun feestje, logisch dat ze hun platen willen draaien. Vind het alleen schraal dat er verder nauwelijks iets anders gedraaid is. Hooguit tracks van hetzelfde label en 2 of 3 wat oudere nummers op zon hele avond. Totale random volgorde van tracks. Geen opbouw of iets. Ik snap dat gewoon niet. Ze twitteren altijd dat ze bezig zijn met voorbereidingen en shit.. What the fuck hebben ze voorbereid? Het zijn altijd dezelfde sets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker feestje was dit! Weer flink genoten, en om pillars of creation eindelijk live te mogen horen was voor mij ff het toppunt! :$
Ook weer wat nieuwe mensen ontmoet waaronder roberttt en nando.
Roberttt wat heb je eigelijk met die mobiel gedaan? :P

al met al een superfeest! Geluid was gewoon om van te smullen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
dawasiknie schreef:
Het blijft natuurlijk wel hypocriet van een hoop mensen hier. Jullie gaan wel verschrikkelijk uit je dak als Under Attack of Pattern 2 of weet ik veel wat voor rauwe meuk voor de 384523ste keer langs komt, maar als voor de 3921383ste keer Just As Easy en Loose My Mind gedraaid worden dan is het een ongegeneerde hitjesparade en zijn jullie het zat :P

Redelijk geforceerd gedrag als je het mij vraagt. Iets waar ik me ook wel schuldig aan heb gemaakt, maar sinds ik het ook een beetje heb gehad met steeds dezelfde hitjes in de raw-hardstyle ga ik ook weer eens proberen te genieten van alle meezingers en bekende nummertjes.

Bij mij komt dat omdat ik Pattern 2 & Under Attack wél wil horen en die anderen niet meer. Ik ga naar een feest om platen als Under Attack & Pattern 2 te horen. En ik ben altijd al een fan van het hardere werk geweest, maar de mainstream doet mij ook nog wel veel.
Al moet het bij mainstream voor mij persoonlijk allemaal heel zuiver & goed afgewerkt zijn, en is dit bij het hardere werk veel minder.

Meelopen doe ik ook totaal niet, toen iedereen de hoop op gaf voor Headhunterz vond ik hem nog steeds gewoon tof. Wildstylez = vrijwel altijd goud.

Moest even reageren, omdat ik het gevoel had dat het ook over mij ging ;)

Ik had het hier meer over een algemene trend. Niets wat persoonlijk is bedoeld. Maar het zijn wel een beetje de feiten natuurlijk. Want ik vind het ook vet als zoiets als Under Attack voor de zoveelste keer langs komt, maar erger me kapot aan de tienduizendste keer Just As Easy. Ieder z'n eigen smaak is dat natuurlijk ook en die van mij is heel breed. Maar ik vind het wel kansloos dat mensen daarop af lopen te geven en het dan steeds hebben over het dagjesvolk wat alle bekende nummers meezingt en bladiebla. En dan trots verkondigen dat zij als enige los gingen op een uberraw-nummer ofzo.

Er is van zowel de raw-kant als de mainstream-kant steeds minder hardstyle die me kan boeien. De sound ontwikkelt zich steeds verder weg van de stijl waar ik ooit verliefd op ben geworden en de scene wordt voor driekwart gedomineerd door artiesten die alleen maar zichzelf herhalende meuk produceren met waardeloze semi-hardcore kicks die alle kanten op stuiteren. So be it... ik probeer me er niet meer zo druk om te maken en maak dan mn eigen feestje wel.

Het zal misschien ook wel genoeg zeggen dat ik zo klaar ben met de mainstream-hardstyle dat ik dé hit van dit jaar, Loose My Mind, nog geen enkele keer op een feest langs heb horen komen... En ik ben toch echt een hoop grote feesten afgegaan het afgelopen halfjaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, als ik Under Attack live hoor vind ik dan gewoon supervet, omdat het mijn favoriete plaat ooit is. Dat is een plaat naar mijn hart, dan is het logisch dat mij het niks uit maakt als die bijvoorbeeld 2 keer op een avond wordt gedraaid. Just as Easy vind ik niet leuk, en dus kan ik me er aan ergeren als ik die plaat 2 keer hoor op een avond. Het is zeker niet zo dat mijn avond dan verpest is trouwens.

Wanneer komt er weer eens een feestje met veel platen uit de jaren 2006-2009? Dat mis ik echt we op feestjes, platen als Disk Warrior of zo. Gruwelijk lekkere platen, maar helaas worden die nooit meer gedraaid. Misschien maar eens zelf proberen om zo'n feestje te regelen. Maar dan moet ik wel zien of hier animo voor is, en welke DJ's hier aan mee willen werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:17 
 
Hardtraxxer

Goed vermaakt hier, was t zeker waard om van Enschede naar A'dam te komen :)

Eén klein minpuntje, anderhalf uur hardcore.. Zat ik niet op te wachten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:

Wanneer komt er weer eens een feestje met veel platen uit de jaren 2006-2009? Dat mis ik echt we op feestjes, platen als Disk Warrior of zo. Gruwelijk lekkere platen, maar helaas worden die nooit meer gedraaid. Misschien maar eens zelf proberen om zo'n feestje te regelen. Maar dan moet ik wel zien of hier animo voor is, en welke DJ's hier aan mee willen werken.

Ik zou zeker mee willen helpen, draai graag platen uit die periode :D Zou ook wel vet zijn als XQlusive thema trouwens, zou alleen geen pakkende naam weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:

Wanneer komt er weer eens een feestje met veel platen uit de jaren 2006-2009? Dat mis ik echt we op feestjes, platen als Disk Warrior of zo. Gruwelijk lekkere platen, maar helaas worden die nooit meer gedraaid. Misschien maar eens zelf proberen om zo'n feestje te regelen. Maar dan moet ik wel zien of hier animo voor is, en welke DJ's hier aan mee willen werken.

Ik zou zeker mee willen helpen, draai graag platen uit die periode :D Zou ook wel vet zijn als XQlusive thema trouwens, zou alleen geen pakkende naam weten :P

X-Qlusive toen mainstream nog geweldig was
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:

Wanneer komt er weer eens een feestje met veel platen uit de jaren 2006-2009? Dat mis ik echt we op feestjes, platen als Disk Warrior of zo. Gruwelijk lekkere platen, maar helaas worden die nooit meer gedraaid. Misschien maar eens zelf proberen om zo'n feestje te regelen. Maar dan moet ik wel zien of hier animo voor is, en welke DJ's hier aan mee willen werken.

Ik zou zeker mee willen helpen, draai graag platen uit die periode :D Zou ook wel vet zijn als XQlusive thema trouwens, zou alleen geen pakkende naam weten :P

Ik ben sowieso van plan om in dit jaar nog een feestje te geven. Heb ook wel aardig wat budget, dus er komen zeker wat bekende artiesten. Hopelijk tot maart nog druk met studie, en dan beginnen met het opzetten van ideeën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heady weer met zijn duifmeneer edit xd volgens mij is hij ook een dumpert fan aangezien hij vorig jaar een remix maakte van haatmeneer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een feest, ver boven verwachtingen :thumbsup: weer veel bekenden en nieuwe mensen gezien!
Hele nacht vermaakt !! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Daar vind ik bijvoorbeeld Headhunterz de laatste tijd wel sterk in. Af en toe een oude klassieker er bij, af en toe een gruwelijke ramplaat. Dat vind ik dus veel minder bij Wildstylez/ Noisecontrollers/ D-Block & S-te-Fan, die zie ik er (afgezien van NC tijdens XQ) vrijwel nooit hardere/ klassieke plaatjes er op gooien.

Als ze er geen hardere plaat opgooien, varieren ze niet en zijn ze close-minded, doen ze het wel, dan wordt er gezeken over de opbouw xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Daveytl schreef:
Daar vind ik bijvoorbeeld Headhunterz de laatste tijd wel sterk in. Af en toe een oude klassieker er bij, af en toe een gruwelijke ramplaat. Dat vind ik dus veel minder bij Wildstylez/ Noisecontrollers/ D-Block & S-te-Fan, die zie ik er (afgezien van NC tijdens XQ) vrijwel nooit hardere/ klassieke plaatjes er op gooien.

Als ze er geen hardere plaat opgooien, varieren ze niet en zijn ze close-minded, doen ze het wel, dan wordt er gezeken over de opbouw xD

En als ze wel een goede opbouw hebben dan is alles gewoon goed. Die mensen worden niet voor niets betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.


Nou ik heb inderdaad ook een tijdje gehad dat ik het even gehad had met de mainstream euforische hardstyle maar ook ik geniet nu terug van alle stijlen die er binnen hardstyle zitten. Komt alleen maar mijn eigen feestplezier ten goede :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:06 
 
Hardtraxxer

Rossieking schreef:
Heady weer met zijn duifmeneer edit

DHOEmed :lol:

En verder was 't echt een topfeest zeg :D heb me echt goed vermaakt. Opening was top, vette eerste set. Samen met Wildstylez en Headhunterz ook. Live hetzelfde, Pillars Of Creation :loving: Heb alleen met DBSTF gemist, ff boven gekeken.

Ook een paar van hier gezien, en Tom en Nando zijn een stel helden :D

DarkBeatz schreef:
Nou ik heb inderdaad ook een tijdje gehad dat ik het even gehad had met de mainstream euforische hardstyle maar ook geniet nu terug van alle stijlen die er binnen hardstyle zitten. Komt alleen maar mijn eigen feestplezier ten goede

x2. Heerlijk! Variatie is het codewoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Lyst schreef:
Kan daar eerlijk gezegd met mijn hoofd niet bij. Eerst zegt half hardtraxx dat ze de mainstream helemaal zat zijn en vinden ze raw helemaal te gek. Nu krijgen ze een overdosis raw, waardoor ze er een beetje op uitgekeken raken, tot aan daar kan ik het nog volgen. Maar nu vindt men de mainstream ineens weer vet, terwijl die amper veranderd is, alleen een beetje softer. En heel toevallig doet iedereen dat ook nog weer ongeveer op hetzelfde moment.


Nou ik heb inderdaad ook een tijdje gehad dat ik het even gehad had met de mainstream euforische hardstyle maar ook geniet nu terug van alle stijlen die er binnen hardstyle zitten. Komt alleen maar mijn eigen feestplezier ten goede :cool:


+1

Lose my mind wat ging die lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een leuk verslag ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Iemand nog een leuk verslag ofzo? :P


Ben ermee bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Rossieking schreef:
Ook een paar van hier gezien, en Tom en Nando zijn een stel helden :D

:D en jij bent een heldin, waar haal je toch al die energie vandaan zo tegen het einde aan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om me maar even in de discussie te mengen.. Ik ben hier vooral naartoe gegaan omdat ik op de gastenlijst stond en omdat ik vroeger heel erg fan was van de NC. :) Ik lees overal dat mensen uitgekeken raken op raw en zo, maar ik vind het juist nog steeds vetter worden. Mainstream is op z'n tijd ook leuk, maar dan wel goede. Er zijn de laatste tijd weinig goede mainstream platen, maar gister werden er gelukkig ook veel oude platen gedraaid. :)

Maar serieus, wat was dit een heerlijk feest joh! :D Sfeer zat er goed in, geluid was dik, meeste setjes waren prima! Op DBSTF en de hardcore na echt helemaal te gek! Heb me super vermaakt met iedereen! Ook nog 2 nieuwe mensen ontmoet, Janine en Hooli, toppers. :D

Ik, Tom, Christian en Robert waren rond een uur of 10 binnen, eerst even boven wezen kijken. Arkaine was zoals verwacht niet veel aan.. Het wachten tot 12 uur was het in ieder geval zeker waard! Hele vette opening, die 2 kwamen uit de lucht gevallen met op de achtergrond de break van E=NC2, kippenvel! Kapot gegaan op de climax en vanaf daar bleef het heel vet. Heerlijk om die platen uit 2007 / 2008 weer te horen en dan vooral Pounding Senses Edit, We Live For The Music, Gaia, Ctrl.Alt.Delete en Thugs Remix! Op een paar missertjes na een geweldige set!

Wildstylez draaide ook best lekker. Niet geweldig, maar wel een paar lekkere platen. Let It Go, Paranoid, Tonight Remix. Heb me wel vermaakt. :) NC live was ook heerlijk totdat Just As Easy voorbij kwam. :sick: Verder echt genoten van So High, Pillars Of Creation, Moonraker en de Donkey Rollers Remix van Revolution Is Here. :D Tijdens DBSTF zijn we even rond wezen lopen en op de tribune gaan zitten, hele irritante set. Enige pluspuntjes waren Fuck The Fake Shit (Adaro Remix) en All For The Thrill. Moet zeggen dat die nieuwe plaat van hun, Our Music, niet eens zo heel slecht was. In ieder geval beter als hun andere recente werk.

De Noisecontrollers draaide samen met Headhunterz een lekker setje. Wat was het heerlijk om D.O.N.K.E.Y. weer eens live te horen zeg, genieten! Had echt niet verwacht dat die nog voorbij zou komen. Verder was het ook een prima set, alleen jammer dat ze afsloten met Eternalize. Had toch wel een B-Front plaatje verwacht, stelde me wel teleur. :(

Toen de hardcore begon zijn ik en Tom even op de gang gaan zitten en even later de bus gepakt richting huis. Al met al vond ik deze XQ beter dan vorig jaar. :) Flink genoten van al die oude platen en het was dik gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En om die vrolijkheid ben ik niet gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Wat een feest, ver boven verwachtingen :thumbsup: weer veel bekenden en nieuwe mensen gezien!
Hele nacht vermaakt !! :thumbsup:


Afbeelding

:P

Wat een heerlijke feest was dit, echt genoten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:55 
 
Donateur

Was Lachu Feestje, ff over 6 naar huis gegaan, ff het hardcore aangehoord, ben niet een groot voorstander van, maar kan het wel hebben.

Vond leuk om weer oude tracks te horen en nieuwe tracks, en voor het eerst de headystyle live, alleen vond bij hem beetje allemaal zelfde sound als je constant die type tracks hoort. Headshot is wel zeker dik.

En de HOE? door de blabla edit van doomed moest ik erg om lachen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het een top feestje! Gezellige peeps gesproken!
1 minpunt, ik heb geen hocus pocus gehoord.

Op naar xxl volgende week, weer eens wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
en jij bent een heldin, waar haal je toch al die energie vandaan zo tegen het einde aan?

Muziek, muziek.. :loving: en ik kan hetzelfde tegen jullie zeggen haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
tommetjeuh schreef:
en jij bent een heldin, waar haal je toch al die energie vandaan zo tegen het einde aan?

Muziek, muziek.. :loving: en ik kan hetzelfde tegen jullie zeggen haha :lol:

Bereid je maar voor op volgende week. Geen grenzen. :D
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten