Mike-O schreef:
urbandesigner schreef:
Nou... Weet het niet... Of dit gaat heel vet worden, of 1 grote flop.
Of er tussenin.. Ik ben geen grote fan van Digital Age, en aangezien Q-dance en Digital Age grote vriendjes zijn vrees ik wel een klein beetje voor een domper. Maar hun verleden bij Fusion geef me dan wel weer hoop..

Ja idd...
Zal wel de standaard namen line up worden, Wildstylez, HHZ NOISECONTROLLERS haha ja:P, Psyko Punkz...
Dan nog Zany en The Pitcher erbij, aangezien NC wel van de dubstep is nog een Nero/Skrillex ofzo en als afsluiter Kasparov
