Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:16 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een top feest was het weert zeg!! Wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zwaar genoten hier, had dit feest voor geen goud willen missen. Vooral tussen 23.58 uur en 03.12 werd er echt fantastisch gedraaid. _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb zwaar genoten hier, had dit feest voor geen goud willen missen. Vooral tussen 23.58 uur en 03.12 werd er echt fantastisch gedraaid. _o_


Same, dit had ik inderdaad echt voor geen goud willen missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

check ze uit de lucht komen dan


dat stukje op 5:30 is ook best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb zwaar genoten hier, had dit feest voor geen goud willen missen. Vooral tussen 23.58 uur en 03.12 werd er echt fantastisch gedraaid. _o_


Same, dit had ik inderdaad echt voor geen goud willen missen!


Alleen van 00:00 tot 01:30 was het al waard om er naar toe te gaan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Matige aankleding zeg, helemaal vergeleken met Qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Matige aankleding zeg, helemaal vergeleken met Qountdown.


Gewoon slecht zelfs maar zulke grote doeken met projectors? zijn ook gewoon de bom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongegeneerde hitjesparade zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat een ongegeneerde hitjesparade zeg.


Was juist geweldig :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Wat een ongegeneerde hitjesparade zeg.


Was juist geweldig :love: :love: :love: :love:


Heerlijk inderdaad, eindelijk ook eens echt AL hun klassiekers terug horen (L) En over de aankleding, die was prima en echt niet speciaal minder als Qountdown... Het zag er echt gewoon netjes uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
check ze uit de lucht komen dan


dat stukje op 5:30 is ook best vet


Al die mensen Attack Again meezingen. :lol: Blij dat ik er niet tussenstond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Al die mensen Attack Again meezingen. :lol: Blij dat ik er niet tussenstond.

Haha inderdaad :P

Trouwens, E=NC² klinkt wel heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Al die mensen Attack Again meezingen. :lol: Blij dat ik er niet tussenstond.

Haha inderdaad :P

Trouwens, E=NC² klinkt wel heerlijk!


Dat is toch vet, lekker melodietjes mee zingen :love: :love: Vond het echt super vet xd 1 van de betere feesten waar ik de laatste tijd ben geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent wat dat betreft denk ik ook wat makkelijker ingesteld dan ik ben ;) Ik ben die nummers zoals Attack Again & Just Like You een beetje zat. Dat meezingen geeft wel sfeer, maar dan sta ik liever lekker te beuken met 20 man op Under Attack of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jij bent wat dat betreft denk ik ook wat makkelijker ingesteld dan ik ben ;) Ik ben die nummers zoals Attack Again & Just Like You een beetje zat. Dat meezingen geeft wel sfeer, maar dan sta ik liever lekker te beuken met 20 man op Under Attack of zo :P


Mwah dat makkelijker gaat er bij ook steeds meer af, bij just as easy stond ik uit protest met me armen over elkaar! Hielp alleen niet :( En toen Arkaine de cd vast liet lopen, riek ik zelfs 'FAAAAL'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Jij bent wat dat betreft denk ik ook wat makkelijker ingesteld dan ik ben ;) Ik ben die nummers zoals Attack Again & Just Like You een beetje zat. Dat meezingen geeft wel sfeer, maar dan sta ik liever lekker te beuken met 20 man op Under Attack of zo :P


Mwah dat makkelijker gaat er bij ook steeds meer af, bij just as easy stond ik uit protest met me armen over elkaar! Hielp alleen niet :( En toen Arkaine de cd vast liet lopen, riek ik zelfs 'FAAAAL'


Kleine deugniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik toch een setje meepakken om het mixwerk eens te beoordelen. Wordt smullen denk ik! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

Vond goed feestje, had er alleen tussen 00.00 en 03.00 niet veel meegekregen van de sets, was zo leip hahahaha. Maar was wel mooi feestje.

Gelukkig wel weer Noisecontrollers - So High gehoord (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:

Gelukkig wel weer Noisecontrollers - So High gehoord (L)

Was je bang van niet dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:40 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Grudgie schreef:

Gelukkig wel weer Noisecontrollers - So High gehoord (L)

Was je bang van niet dan? :lol:


Oh nee hoor. Ik had hem ook wel verwacht, maar de track is op dit moment 1 van mijn favorieten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Grudgie schreef:

Gelukkig wel weer Noisecontrollers - So High gehoord (L)

Was je bang van niet dan? :lol:


Wat een schijt nummer is dat :lol: Snap niet wat iedereen daar zo mooi aan vind xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als je dat een schijtnummer vind wil je gewoon lekker tegendraads zijn, daar kicken sommige mensen op, lekker anders zijn dan de rest. Dat je hem niet geweldig vind oke, maar zo'n melodie kun je toch simpelweg niet slecht vinden, zelfs ook al ben je de ultieme rauw of early fanaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als je dat een schijtnummer vind wil je gewoon lekker tegendraads zijn, daar kicken sommige mensen op, lekker anders zijn dan de rest. Dat je hem niet geweldig vind oke, maar zo'n melodie kun je toch simpelweg niet slecht vinden, zelfs ook al ben je de ultieme rauw of early fanaat.


Sorry, maar het deed me niks vannacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja dat je er geen fan van bent kan natuurlijk, maar je kan hem toch onmogelijk echt slecht vinden :P Kwalitatief is ie gewoon te goed imo. Maarja slaat ook nergens op eigenlijk, alsof mijn mening een feit is xd Kan het me alleen niet voorstellen haha.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten