Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de mix niet meer alleen de losse nummers nog (Al gecue't)
dus als iemand de mix nog heeft en hem geroepen voeld om hem nog even te delen, ga je gang!

Wel fucking zin in vanavond! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Jeff3rd schreef:
Gaan jullie maar lekker hardstyle huppelen

Afbeelding


Totaal niet... Ik ga naar de Hemkade.. BKJN vs Partyraiser, Gratis, Op de fiets, Nog geen 10 minuten fietsen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:05 
 
Hardtraxxer

is de radio al begonnen? want in de title bij track op qdance radi ostaat dat er een setje aan het draaiien is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jarno schreef:
is de radio al begonnen? want in de title bij track op qdance radi ostaat dat er een setje aan het draaiien is


Net wel, maar hij ligt er nu al weer een tijdje uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aight!! net in getuned bij die qdance radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:33 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk dat oude reportoire
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het klinkt tot dusver niet heel slecht. Lekker die oude nummer inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net pounding senses :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 02:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Net pounding senses :drool:


Wat is dat lekker hé. Die hoor je bijna nooit meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 04:58 
 

nieuwe hit gevolgd door Madhouse, jaja, DBSTF is weer aan het draaien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 05:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DBSTF setje vond ik niet zoveel aan. Klinkt als meer van hetzelfde de hele tijd. De opening met Headhunterz klinkt veelbelovend :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 05:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben ook ff ingetuned, hoorde dat Secrets & Interview niet gedraaid zijn, erg zonde voor de aanwezigen. Maar t zal ongetwijfeld een vet feest geweest zjn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 07:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

evil activities en kasparov zijn ook echt gewoon een aanfluiting >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest tot half 6! Geweldig alles was. Perfect!

Helaas vn de nderhalf uur aanfluiting. Half uurtje hc oke maar anderhalf! Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat een geweldig feest tot half 6! Geweldig alles was. Perfect!

Helaas vn de nderhalf uur aanfluiting. Half uurtje hc oke maar anderhalf! Bah

Exact dit. Heb me echt super vermaakt.. Tot de Hardcore. Dat is gewoon niets voor mij.

Enkele korte statements:
Fenny West: moest in het begin erg zoeken naar wat de juiste stijl voor het publiek was. Verder wel leuk om eens te zien
Digital Punk: 3 kwartier meegepakt en ook een 3 kwartier leuke platen gehoord. Goed gedaan!
Opening NC: eerste 20 minuten leken premixed, maar alle platen waren oprecht grote hits. Super om weer te horen.
Wildstylez & Noisecontrollers: Ook veel ouder materiaal, supersetje. 1 minpunt was de nieuwe track van Wildstylez, echt totaal drama
NC LIVE: eerste 20 minuten goddelijk! Daarna 10 minuten met oa Just As Easy. Moest natuurlijk voorbij komen, dus niet erg.
Noisecontrollers & DBSTF: Set maar gedeeltelijk gehoord, maar klonk wel aardig. Zaten ook een aantal goede NC klappers in.
Noisecontrollers & Headhunterz: godenset. Werkelijk waar een fenomenale set. Enige minpuntje is misschien geen Robotics Dream, maar dat kun je wegstrepen tegen een werkelijk fantastische set.
Evil Activites & Kasparov: niet mijn ding. Hardcore was ook eigenlijk te lang. EA kreeg aan het eind ook iets naar zijn hoofd gegooid?? Hij deed in ieder geval nogal raar na afloop.

Welterusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 10:01 
 
Hardtraxx Elite

Super feest was het! Wildstylez die numbers remix erop gooit, wat een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 10:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat een geweldig feest tot half 6! Geweldig alles was. Perfect!

Helaas vn de nderhalf uur aanfluiting. Half uurtje hc oke maar anderhalf! Bah


Wij vonden er echt geen hol aan juist! :D

En de lange van Noisecontrollers; is die wel helemaal goed?

Hij bleef de mixer maar spastisch aanraken. :/ Zelfs wanneer een ander 'mixte' (want mixen deed echt helemaal niemand).

Vonden jullie ook de stage niet best saai?

Fanny West hadden ze ook thuis mogen laten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend vet om gaia en marlboro man eens live te hroen :thumbsup:
Heb me goed vermaakt hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
NC LIVE: eerste 20 minuten goddelijk! Daarna 10 minuten met oa Just As Easy. Moest natuurlijk voorbij komen, dus niet erg.


Dat experiment met het publiek was behoorlijk mislukt he. :P

(Vrijwel) niemand deed mee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij kon het feest op geen enkel vlak nog beter zijn, mijn beste XQ tot nu toe by far.. :love: (inclusief de 1.5u hardcore op het laatste, heerlijk gewoon!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Super feestje, duurde wat lang voor de boel pas echt lekker op gang kwam, rond 1, half 2. Begin van NC vond ik beetje saai om een paar dikke platen na. De rest was ook gewoon super! Hardcore was alleen te lang had van mij een klein uurtje mogen duren. Was ook een gezellige feestsfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
roberttt schreef:
Wat een geweldig feest tot half 6! Geweldig alles was. Perfect!

Helaas vn de nderhalf uur aanfluiting. Half uurtje hc oke maar anderhalf! Bah

NC LIVE: eerste 20 minuten goddelijk! Daarna 10 minuten met oa Just As Easy. Moest natuurlijk voorbij komen, dus niet erg.


Hoezo moest voorbij komen? Omdat het de 'hitjes' zijn? Misschien is het wel is handig als ze verder kijken dan hun neus lang is. Geldt overigens ook voor de andere tracklists, ik zie Noisecontrollers ft. DJ 1 en dan is 50% NC en 50% tracks van DJ 1. Precies hetzelfde als DJ 2 daarna met NC draait. Zit wel erg weinig afwisseling in.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach ja hoort erbij zo'n nummer.. was alleen wel jammer dat ie aan het einde van hun liveset kwam... :(

Dat was wel een minpuntje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Khadber schreef:
roberttt schreef:
Wat een geweldig feest tot half 6! Geweldig alles was. Perfect!

Helaas vn de nderhalf uur aanfluiting. Half uurtje hc oke maar anderhalf! Bah

NC LIVE: eerste 20 minuten goddelijk! Daarna 10 minuten met oa Just As Easy. Moest natuurlijk voorbij komen, dus niet erg.


Hoezo moest voorbij komen? Omdat het de 'hitjes' zijn? Misschien is het wel is handig als ze verder kijken dan hun neus lang is. Geldt overigens ook voor de andere tracklists, ik zie Noisecontrollers ft. DJ 1 en dan is 50% NC en 50% tracks van DJ 1. Precies hetzelfde als DJ 2 daarna met NC draait. Zit wel erg weinig afwisseling in.. :thumbdown:

Ja de groeten.
Dan hou je een eigen Xqlusive zonder dat je je bekendste, populairste nummers draait.
Heb je er ooit wel eens aan gedacht dat het publiek het voor 99% wel supervet vind als dat soort nummers gedraaid worden? Sommige mensen hier moeten ook eens verder kijken dan hun neus lang is...
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten