roberttt schreef:
Wat een geweldig feest tot half 6! Geweldig alles was. Perfect!
Helaas vn de nderhalf uur aanfluiting. Half uurtje hc oke maar anderhalf! Bah
Exact dit. Heb me echt super vermaakt.. Tot de Hardcore. Dat is gewoon niets voor mij.
Enkele korte statements:
Fenny West: moest in het begin erg zoeken naar wat de juiste stijl voor het publiek was. Verder wel leuk om eens te zien
Digital Punk: 3 kwartier meegepakt en ook een 3 kwartier leuke platen gehoord. Goed gedaan!
Opening NC: eerste 20 minuten leken premixed, maar alle platen waren oprecht grote hits. Super om weer te horen.
Wildstylez & Noisecontrollers: Ook veel ouder materiaal, supersetje. 1 minpunt was de nieuwe track van Wildstylez, echt totaal drama
NC LIVE: eerste 20 minuten goddelijk! Daarna 10 minuten met oa Just As Easy. Moest natuurlijk voorbij komen, dus niet erg.
Noisecontrollers & DBSTF: Set maar gedeeltelijk gehoord, maar klonk wel aardig. Zaten ook een aantal goede NC klappers in.
Noisecontrollers & Headhunterz: godenset. Werkelijk waar een fenomenale set. Enige minpuntje is misschien geen Robotics Dream, maar dat kun je wegstrepen tegen een werkelijk fantastische set.
Evil Activites & Kasparov: niet mijn ding. Hardcore was ook eigenlijk te lang. EA kreeg aan het eind ook iets naar zijn hoofd gegooid?? Hij deed in ieder geval nogal raar na afloop.
Welterusten!