Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 13:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier vanavond!

Hoop voor jullie dat Williams Syndrome - Secrets & Noisecontrollers - Interview nog eens gedraaid worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kan niet wachten :D


Ben jij er ook weer bij. Gezellig man
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iedereen veel plezier vanavond!

Hoop voor jullie dat Williams Syndrome - Secrets & Noisecontrollers - Interview nog eens gedraaid worden :D


Secrets is echt een pure euforie plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Q-Lizer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb hem gevonden, als iemand nog interesse heeft:

21:00 - 22:30
Download E-Q-Lizer presents. Noisecontrollers

Tracklist:
01: Noisecontrollers - Promises
02: Noisecontrollers - Revolution Is Here
03: Noisecontrollers - Marlboro Man
04: Noisecontrollers - Attack Faster Again (E-Q-Lizer Edit)
05: Noisecontrollers - Shreek
06: Noisecontrollers - Aliens
07: Williams Syndrome - Thunder
08: Williams Syndrome - Secrets
09: Williams Syndrome - Limbo
10: Noisecontrollers - Summer In The City (Part 1 & 2 E-Q-Mash)
11: Noisecontrollers ft. Zany - Paranoid
12: Noisecontrollers - Escape
13: Noisecontrollers - Faster N'Further
14: Noisecontrollers ft. Wildstylez & Headhunterz - Tonight
15: Noisecontrollers ft. Psyko Punkz - Universe
16: Noisecontrollers ft. Headhunterz - Club Bizarre
17: Noisecontrollers - Astral
18: Noisecontrollers ft. Zany - Diavoli
19: Noisecontrollers ft. Toneshifters - Empire Of The Sun
20: Noisecontrollers ft. Zany - Delomelancum
21: Noisecontrollers - Confucius
22: Noisecontrollers - Rushroom
23: Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (In-Qontrol 2009 Anthem)
24: Noisecontrollers - Venom (Incl. Wildstylez Remix)
25: Noisecontrollers - Sanctus
26: Noisecontrollers - Crump
27: Noisecontrollers - Unbroken
28: Noisecontrollers - The Darkside Of Hocus Pocus (E-Q-Mash)
29: Killer Clown – Silentium (Diavoli Intro)
30: Killer Clown - Tormented
31: Noisecontrollers - Against All Creatures
32: Noisecontrollers ft. Zany - Diffusion
33: Noisecontrollers ft. Psyko Punkz - Bass Mechanics
34: Noisecontrollers - Surge Of Power
35: Noisecontrollers ft. Alpha Twins - Yellow Minute (E-Q-Mash)
36: Noisecontrollers - Night After Night
37: Noisecontrollers - Samara


:thumbsup: :thumbsup:

Iemand die deze nog heeft en op zippy etc kan zetten? :whistle: (aangezien megaupload dood is)
Heb ik nog wat te doen voor het zover is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:54 
 
Hardtraxx Newbie

Komt zeker goed vanavond;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Ben benieuwd, heb er zin in.

Hopen op minder gladheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :clap: Rond 23:00 aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:58 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Kan niet wachten :D

Ik ook niet, vanavond vol gas!!!!!!!!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zit t met de parkeer plaatsen bij de HMH? Vriend van me is bang dat er geen plek meer is en wilt super vroeg vertrekken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet niet, ga met de trein XD Maar is vast wel plek zat :)


Trouwens ik weet het wel! Rechts van de HMH heb je gratis plekken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iedereen veel plezier vanavond!

Hoop voor jullie dat Williams Syndrome - Secrets & Noisecontrollers - Interview nog eens gedraaid worden :D


Hoop ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Hoe zit t met de parkeer plaatsen bij de HMH? Vriend van me is bang dat er geen plek meer is en wilt super vroeg vertrekken :lol:


Alle parkeergarages rondom de HMH zijn open dus er is voor honderden auto's plek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Trouwens ik weet het wel! Rechts van de HMH heb je gratis plekken!


Ten eerste waar is rechts van de HMH, en sinds wanneer zijn er gratis plekken?

Overal betaal je 10 euro plus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
roberttt schreef:
Trouwens ik weet het wel! Rechts van de HMH heb je gratis plekken!


Ten eerste waar is rechts van de HMH, en sinds wanneer zijn er gratis plekken?

Overal betaal je 10 euro plus!


Zo beter? Dat is gewoon gratis.


Hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoveel zin in So high.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zoveel zin in So high.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zoveel zin in So high, pillars, e=nc2, venom, samara, night after night, sanctus , creatures, macabre, gaia, marlboro man, reinforce, thugs remix, orginele yellow minute, delomelancum, paranoid en ga zo maar door :worship: al zal daar lang niet alles van gedraait worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik mag weer een keertje komen werken in de HMH, alleen nog geen idee waar ik kom te staan. Waarschijnlijk kleine zaal deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Zoveel zin in So high.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
roberttt schreef:
Trouwens ik weet het wel! Rechts van de HMH heb je gratis plekken!


Ten eerste waar is rechts van de HMH, en sinds wanneer zijn er gratis plekken?

Overal betaal je 10 euro plus!

Rij onder de Arena door (vanaf de snelweg, afslag Duivendrecht op A2) en dan bij de stoplichten links. Daar heb je gratis parkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou zo maar die kant op xd Tot vanavond luitjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:48 
 
Hardtraxx Addict

Iedereen veel plezier en ik zal proberen ook nog even langs te komen bij de Beatbox!

Ik heb een donkerblauwe polo met een Italaans schildje op me borst aan dus als je me ziet, spreek me gerust aan :)

Heb er zin in :bomb: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
E-Q-Lizer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb hem gevonden, als iemand nog interesse heeft:

21:00 - 22:30
Download E-Q-Lizer presents. Noisecontrollers

Tracklist:
01: Noisecontrollers - Promises
02: Noisecontrollers - Revolution Is Here
03: Noisecontrollers - Marlboro Man
04: Noisecontrollers - Attack Faster Again (E-Q-Lizer Edit)
05: Noisecontrollers - Shreek
06: Noisecontrollers - Aliens
07: Williams Syndrome - Thunder
08: Williams Syndrome - Secrets
09: Williams Syndrome - Limbo
10: Noisecontrollers - Summer In The City (Part 1 & 2 E-Q-Mash)
11: Noisecontrollers ft. Zany - Paranoid
12: Noisecontrollers - Escape
13: Noisecontrollers - Faster N'Further
14: Noisecontrollers ft. Wildstylez & Headhunterz - Tonight
15: Noisecontrollers ft. Psyko Punkz - Universe
16: Noisecontrollers ft. Headhunterz - Club Bizarre
17: Noisecontrollers - Astral
18: Noisecontrollers ft. Zany - Diavoli
19: Noisecontrollers ft. Toneshifters - Empire Of The Sun
20: Noisecontrollers ft. Zany - Delomelancum
21: Noisecontrollers - Confucius
22: Noisecontrollers - Rushroom
23: Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (In-Qontrol 2009 Anthem)
24: Noisecontrollers - Venom (Incl. Wildstylez Remix)
25: Noisecontrollers - Sanctus
26: Noisecontrollers - Crump
27: Noisecontrollers - Unbroken
28: Noisecontrollers - The Darkside Of Hocus Pocus (E-Q-Mash)
29: Killer Clown – Silentium (Diavoli Intro)
30: Killer Clown - Tormented
31: Noisecontrollers - Against All Creatures
32: Noisecontrollers ft. Zany - Diffusion
33: Noisecontrollers ft. Psyko Punkz - Bass Mechanics
34: Noisecontrollers - Surge Of Power
35: Noisecontrollers ft. Alpha Twins - Yellow Minute (E-Q-Mash)
36: Noisecontrollers - Night After Night
37: Noisecontrollers - Samara


:thumbsup: :thumbsup:

Iemand die deze nog heeft en op zippy etc kan zetten? :whistle: (aangezien megaupload dood is)
Heb ik nog wat te doen voor het zover is ^^



ik zal straks even kijken of ik hem nog heb liggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaan jullie maar lekker hardstyle huppelen :P .... Ik ga de Hemkade aan gort hakken en zagen! Beter Kom Je Niet vs Partyraiserrrrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Gaan jullie maar lekker hardstyle huppelen

Afbeelding
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten