Al die Zany illusies, deze beste man staat hier niet. Hij staat op een feest waar ik die avond ben, wel 90 minuten lang.

Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Na mijn boze tweet zullen ze bij Q-dance wel in de broek hebben gescheten van angst, dus ik heb nog steeds stille hoop op een extra act van Zany danwel de Donkeys..wrote:Als ze nou eens de HC een half uur/drie kwartier later zouden laten beginnen, hadden ze er Zany nog mooi tussen kunnen stoppen..
Ik zeg alleen dat ze dat hadden kunnen doen.wrote:Al die Zany illusies, deze beste man staat hier niet. Hij staat op een feest waar ik die avond ben, wel 90 minuten lang.![]()
Precies, zo denk ik er ook overwrote:Nog steeds prima zin in. Line-up is niet je van het, maar met wat goede lichten en NC die veel gouden plaatjes draaien komt het denk ik wel prima.
ik denk dat ze alle 'oude' pareltjes van 00.00 tot 01.30 gaan draaien en dat een half uurtje live voor de nieuwe tracks gebruikt zal wordenwrote:NC Live maar 30 minuten, terwijl ze wel een uur kunnen vullen met pareltjes van 2006 t/m 2009 :O .wrote:Dit mag hier ook wel gepost worden:
Je kunt zaterdag ook thuis meegenieten van X-Qlusive Noisecontrollers. Vanaf
22.30 uur wordt het feest LIVE uitgezonden op Q-dance Radio.
De timetable is als volgt:
BLACKBOX
22:30 - 00:00 Fanny West
00:00 - 01:30 Noisecontrollers & MC Renegade
01:30 - 02:45 Noisecontrollers & Wildstylez
02:45 - 03:15 Noisecontrollers LIVE
03:15 - 04:15 Noisecontrollers & D-Block & S-te-Fan
04:15 - 05:30 Noisecontrollers & Headhunterz
05:30 - 07:00 Noisecontrollers & Kasparov & Evil Activities
Hosted by: DV8
Kort na de uitzending zijn de sets ook verkrijgbaar als Q-dance podcast op iTunes.
Als ik zaterdagnacht thuis kom van werk nog maar even kijken of ik een stukje NC & HHZ mee kan luisteren
Och gossie possie ;(wrote:Ik moet voorlichting geven tijdens NC Live
?????wrote:Ticket te koop! Wegens onvoorziene omstandigheden toch maar kaartje verkopen
Toch niet zo goed gegaan deze week, maar ja. Tis niet anders.wrote:?????wrote:Ticket te koop! Wegens onvoorziene omstandigheden toch maar kaartje verkopen
Gewoon gaan Christian, dit mag je niet missenwrote:Toch niet zo goed gegaan deze week, maar ja. Tis niet anders.wrote:?????wrote:Ticket te koop! Wegens onvoorziene omstandigheden toch maar kaartje verkopen
Helemaal niet.wrote:Het is gewoon een andachtshoertje
Was maar grapkewrote:Helemaal niet.wrote:Het is gewoon een andachtshoertje
wrote:Was maar grapkewrote:Helemaal niet.wrote:Het is gewoon een andachtshoertjenu moet ik alleen! Verdorie
wrote:Helemaal niet.
https://hardtraxx.com/aanbod/wrote:Heb nog 1 e-ticket over, iemand nog intresse ? Gewoon voor de normale prijs: 51,-
Ondanks dat de line-up wat minder is, ga ik me zeker vermaken daar