Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die Zany illusies, deze beste man staat hier niet. Hij staat op een feest waar ik die avond ben, wel 90 minuten lang. :evil:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:29 
 
Hardtraxxer

Josh-T schreef:
Als ze nou eens de HC een half uur/drie kwartier later zouden laten beginnen, hadden ze er Zany nog mooi tussen kunnen stoppen..


Na mijn boze tweet zullen ze bij Q-dance wel in de broek hebben gescheten van angst, dus ik heb nog steeds stille hoop op een extra act van Zany danwel de Donkeys.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Al die Zany illusies, deze beste man staat hier niet. Hij staat op een feest waar ik die avond ben, wel 90 minuten lang. :evil:

:P


Ik zeg alleen dat ze dat hadden kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:28 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Nog steeds prima zin in. Line-up is niet je van het, maar met wat goede lichten en NC die veel gouden plaatjes draaien komt het denk ik wel prima.

Precies, zo denk ik er ook over :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:55 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Josh-T schreef:
Dit mag hier ook wel gepost worden:

Je kunt zaterdag ook thuis meegenieten van X-Qlusive Noisecontrollers. Vanaf
22.30 uur wordt het feest LIVE uitgezonden op Q-dance Radio.
De timetable is als volgt:

BLACKBOX
22:30 - 00:00 Fanny West
00:00 - 01:30 Noisecontrollers & MC Renegade
01:30 - 02:45 Noisecontrollers & Wildstylez
02:45 - 03:15 Noisecontrollers LIVE
03:15 - 04:15 Noisecontrollers & D-Block & S-te-Fan
04:15 - 05:30 Noisecontrollers & Headhunterz
05:30 - 07:00 Noisecontrollers & Kasparov & Evil Activities
Hosted by: DV8

Kort na de uitzending zijn de sets ook verkrijgbaar als Q-dance podcast op iTunes.


NC Live maar 30 minuten, terwijl ze wel een uur kunnen vullen met pareltjes van 2006 t/m 2009 :O .

Als ik zaterdagnacht thuis kom van werk nog maar even kijken of ik een stukje NC & HHZ mee kan luisteren :)


ik denk dat ze alle 'oude' pareltjes van 00.00 tot 01.30 gaan draaien en dat een half uurtje live voor de nieuwe tracks gebruikt zal worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet voorlichting geven tijdens NC Live :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik moet voorlichting geven tijdens NC Live :cry:

Och gossie possie ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jammer maar helaas.

Ga je So High missen, Pillars, E=NC2 en die track met alpha2.
Balen balen balen.

Ik ben er wel gewoon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:32 
 
Hardtraxxer

Pffuuuuhhh ik heb hier echt fucking veel zin in.. Morgeeeennnnn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket te koop! Wegens onvoorziene omstandigheden toch maar kaartje verkopen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ticket te koop! Wegens onvoorziene omstandigheden toch maar kaartje verkopen :(

????? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Ticket te koop! Wegens onvoorziene omstandigheden toch maar kaartje verkopen :(

????? :/

Toch niet zo goed gegaan deze week, maar ja. Tis niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zonde. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:23 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Ticket te koop! Wegens onvoorziene omstandigheden toch maar kaartje verkopen :(

????? :/

Toch niet zo goed gegaan deze week, maar ja. Tis niet anders.

Gewoon gaan Christian, dit mag je niet missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is gewoon een andachtshoertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen die gaat, have fun :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Het is gewoon een andachtshoertje :D

Helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Het is gewoon een andachtshoertje :D

Helemaal niet.

Was maar grapke :cry: nu moet ik alleen! Verdorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Het is gewoon een andachtshoertje :D

Helemaal niet.

Was maar grapke :cry: nu moet ik alleen! Verdorie


Chukkels schreef:
Helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:45 
 
Hardtraxxer

Heb nog 1 e-ticket over, iemand nog intresse ? Gewoon voor de normale prijs: 51,-

Ondanks dat de line-up wat minder is, ga ik me zeker vermaken daar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hiwo schreef:
Heb nog 1 e-ticket over, iemand nog intresse ? Gewoon voor de normale prijs: 51,-

Ondanks dat de line-up wat minder is, ga ik me zeker vermaken daar :thumbsup:


http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

oeps! ok xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 02:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker wel. Vanavond worden de beesten nog eens los gelaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten :D
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten