Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na Thunderdome lijkt me dit wel heel erg aantrekkelijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Na Thunderdome lijkt me dit wel heel erg aantrekkelijk :bomb:

Krijg je de feestspirit weer terug :P?
Ik ga er niet heen, vind het teveel geld voor deze line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:25 
 

ga anders mee naar Euphoria :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
:whistle: :whistle:

Als je t geld hebt, gewoon gaan... :whistle:

Neem denk ik even een feestpauze t/m Hard Bass, ook vooral vanwege beginnende springschenen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha geld heb ik niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Haha geld heb ik niet xd

Niet gaan dan.
Kan nog zat genoeg feesten pakken dit jaar :).
Carnaval wordt btw wel erg goedkoop dit jaar, ben op wintersport met m'n schoonouders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Haha geld heb ik niet xd

Niet gaan dan.
Kan nog zat genoeg feesten pakken dit jaar :).
Carnaval wordt btw wel erg goedkoop dit jaar, ben op wintersport met m'n schoonouders xd




Carnaval ben ik nog nooit geweest xd

Maar wat iedereen vergeet bij dit feest, de sfeer is geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me toch dat je in eerste instantie voor de muziek en dj's komt (die hopelijk goede sets gaan spelen)?
Of kom je meer voor andere dingen :whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beide.. Als de muziek goed is en je hebt een kut sfeer.. Is meteen het hele feest verneukt!

En dit soort Hardstyle kan ik me ook super goed op vermaken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Beide.. Als de muziek goed is en je hebt een kut sfeer.. Is meteen het hele feest verneukt!

En dit soort Hardstyle kan ik me ook super goed op vermaken xd

Heb je helemaal gelijk in :). Tja, er had van mij wel wat meer variatie mogen zijn... NC gaven 2 jaar geleden aan dat ze een soort ambassadeurs van de hardere hardstyle wilden zijn, is toch net iets anders gelopen xd . Een hele nacht melodieuze pingeltjes trekt me niet echt, ook al ben ik zeer benieuwd naar hun album! Alleen is DBSTF een no-go voor mij, en Evil Activities had ook niet gehoeven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee daar heb je wel gelijk in, maar dat probleem lossen we daar ter plekke wel op xd :whistle:

Hardcore had voormij ook niet gehoeven, of pleur er een Promo neer ofzo.. Dat vind ik wel weer leuk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Nope, tot ooit dan :surrender:

2c-b doen hier? :P


Jaaaaa.... wij gaan aan de 2c-i iig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nee daar heb je wel gelijk in, maar dat probleem lossen we daar ter plekke wel op xd :whistle:

Hardcore had voormij ook niet gehoeven, of pleur er een Promo neer ofzo.. Dat vind ik wel weer leuk (L)

Helaas mogen wij de line-up voor X-Qlusive niet regelen, ook al zitten we bij Hardtraxx :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Nee daar heb je wel gelijk in, maar dat probleem lossen we daar ter plekke wel op xd :whistle:

Hardcore had voormij ook niet gehoeven, of pleur er een Promo neer ofzo.. Dat vind ik wel weer leuk (L)

Helaas mogen wij de line-up voor X-Qlusive niet regelen, ook al zitten we bij Hardtraxx :whistle:


Voor mij was dit ideaal geweest :

Pavelow
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
Zany
Donkey Rollers
Crypsis
Ophidian vs Negative A


The Pitcher
Toneshifterz
Kasparov
Drokz :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
Nee daar heb je wel gelijk in, maar dat probleem lossen we daar ter plekke wel op xd :whistle:

Hardcore had voormij ook niet gehoeven, of pleur er een Promo neer ofzo.. Dat vind ik wel weer leuk (L)

Helaas mogen wij de line-up voor X-Qlusive niet regelen, ook al zitten we bij Hardtraxx :whistle:


Voor mij was dit ideaal geweest :

Pavelow
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
Zany
Donkey Rollers
Crypsis
Ophidian vs Negative A


The Pitcher
Toneshifterz
Kasparov
Drokz :evil:

Ja dat is al stukken beter! Als ze nou in oktober een 'raw' editie doen ofzo, of een nieuw event in de Ziggodome met alleen maar harde dj's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar dan krijgen ze de zaal nooit vol :cry: Dus dat zal niet snel gebeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maar dan krijgen ze de zaal nooit vol :cry: Dus dat zal niet snel gebeuren..

Tuurlijk wel. Q-dance = Q-dance, lukt ze heus wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ja das waar xd Hoop sowieso dat er nog een Qore komt, dit jaar moeten missen :cry: Had gvd 2 kaartjes gewonnen, geen vervoer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hmm ja das waar xd Hoop sowieso dat er nog een Qore komt, dit jaar moeten missen :cry: Had gvd 2 kaartjes gewonnen, geen vervoer :thumbdown:

Minder man, trein was zeker niet te doen vanuit het verre Friesland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah had ik geen zin in, reis meestal met de trein :lol: Maar moest dan ook nog terug, geen behoefte aan..

Is 4 uren terug dan in de trein xd Kut Sneek..

Afgelopen zondag na Thunderdome ook.. 5 uren in de trein gezeten en dan zaterdag ook nog 3.. Dus in totaal 8 uur in 1 weekend :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 02:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Jaaaaa.... wij gaan aan de 2c-i iig :love:


Misschien dat ik laat op de nacht wel aan de 2c-b ga om een beetje op jullie niveau te komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 07:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
naja, kijk, ik wil best gaan, maar het is te snel uitverkocht


Snel? Hoeveel weken heeft het nou geduurd? Het was de dag van Qlimax als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 07:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Als ze nou in oktober een 'raw' editie doen ofzo, of een nieuw event in de Ziggodome met alleen maar harde dj's :)


Irritante hype dat 'raw'. :sick:

Voor mij al een reden om niet te gaan mochten ze dat organiseren. Vanwege het hype gehalte, dat is pas dagjesmensfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 09:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
KSwoosh schreef:
naja, kijk, ik wil best gaan, maar het is te snel uitverkocht


Snel? Hoeveel weken heeft het nou geduurd? Het was de dag van Qlimax als ik me niet vergis.

Tsja nie iedereen heeft 60 euro klaar liggen :-)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten