Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
urbandesigner schreef:
Als ze nou in oktober een 'raw' editie doen ofzo, of een nieuw event in de Ziggodome met alleen maar harde dj's :)

Irritante hype dat 'raw'. :sick:

Voor mij al een reden om niet te gaan mochten ze dat organiseren. Vanwege het hype gehalte, dat is pas dagjesmensfeest.

En waar baseer je dan op dat het een dagjesfeest gaat worden? 'raw' kan ik gewoon veel meer waarderen dan bepaalde softe muziek, ik hou ervan en kan er lekker op los gaan. Wat is er dan mis mee? Tis natuurlijk wel erg stoer om hier op t forum op serieus alles wat gezegd wordt, een tegenovergestelde mening te gaan vertolken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Ik houd van Mainstream en haat raw, omdat Hardtraxx raw is en Hardtraxx een grafhekel heeft aan nu-style/mainstream en alle dagjesmensen die daarbij komen, dus nu ben ik nog eens extra stoer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ik houd van Mainstream en haat raw, omdat Hardtraxx raw is en Hardtraxx een grafhekel heeft aan nu-style/mainstream en alle dagjesmensen die daarbij komen, dus nu ben ik nog eens extra stoer :cool:

Pff, raw is ook een hype.

Je ziet het overal terug.
Melodietjes worden ongewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:18 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Rawbin schreef:

Meeloopdietjes worden ongewaardeerd.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:35 

Hardtraxxer

Ik mis een optie: Line-up is niet heel spectaculair, maar lekker boejuh! Het gaat mij vooral om de Noisecontrollers zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

Gestemd op: Dit is helemaal mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Wat een gezeur over de line up ik vind hem echt prima zo. :) De enige naam voor mij die mist is the pitcher en ik had het echt vet gevonden als jdx er had gestaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Olijfboompje schreef:
Rawbin schreef:

Meeloopdietjes worden ongewaardeerd.

:P

Raw word het meeste meegelopen, inderdaad.
Daar heb je helemaal gelijk in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Heb me kaartje al verkocht, ik kan wel wat melodie waarderen maar dit gaat echt te fur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:23 

rich schreef:
Ik mis een optie: Line-up is niet heel spectaculair, maar lekker boejuh! Het gaat mij vooral om de Noisecontrollers zelf!

:yes:

hoebedoelje schreef:
KSwoosh schreef:
naja, kijk, ik wil best gaan, maar het is te snel uitverkocht

Snel? Hoeveel weken heeft het nou geduurd? Het was de dag van Qlimax als ik me niet vergis.

hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 13:44 

Hardtraxx Newbie

Line-up had idd iets beter gekund, maar who cares? Word voor mij iig toch wel dik feestje :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:59 

Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:
urbandesigner schreef:
Als ze nou in oktober een 'raw' editie doen ofzo, of een nieuw event in de Ziggodome met alleen maar harde dj's :)

Voor mij al een reden om niet te gaan mochten ze dat organiseren. Vanwege het hype gehalte, dat is pas dagjesmensfeest.

Ik kan raw nog steeds geen hype noemen.. Raw feesten zijn zoveel minder in trek, en het publiek wat op mainstream muziek afkomt slikt toch alles wel. En dat zelfde publiek noemt Zatox & Ran-D raw, terwijl deze 2 mannen in mijn optiek nieteens in de buurt van raw staan. Wanneer je laatstgenoemde als RAW-artiesten ziet, kun je wel spreken van een hype aangezien zij een soort van boegbeelden in de scéne zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:

Wat een gezeur over de line up ik vind hem echt prima zo. :) De enige naam voor mij die mist is the pitcher en ik had het echt vet gevonden als jdx er had gestaan!

Idd ik ga iig een vette avond hebben :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
hoebedoelje schreef:
urbandesigner schreef:

Ik kan raw nog steeds geen hype noemen.. Raw feesten zijn zoveel minder in trek, en het publiek wat op mainstream muziek afkomt slikt toch alles wel. En dat zelfde publiek noemt Zatox & Ran-D raw, terwijl deze 2 mannen in mijn optiek nieteens in de buurt van raw staan. Wanneer je laatstgenoemde als RAW-artiesten ziet, kun je wel spreken van een hype aangezien zij een soort van boegbeelden in de scéne zijn.

Raw een hype :lol: . Als er al een bepaald soort volk niet van ''raw'' houd dan is het wel 't dagjesvolk.. Als er iets een hype is en veel word gedraaid tegenwoordig is het wel het zogenoemde ''mainstream'', zelfs The R3belz deed 't op Loudness :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 21:12 

Als er iets wel een hype is, is het het onderscheid maken tussen nustyle/mainstream en rawstyle/harde hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Raw een hype :lol: . Als er al een bepaald soort volk niet van ''raw'' houd dan is het wel 't dagjesvolk.. Als er iets een hype is en veel word gedraaid tegenwoordig is het wel het zogenoemde ''mainstream'', zelfs The R3belz deed 't op Loudness :P .

Als er iets een hype is, dan is het wel dat ''raw''. Verder denk ik dat veel ''raw'' liefhebbers minder ''raw'' zijn dan ze denken. B-front vind ik verre van ''raw''. Het is maar je definitie van ''raw'' en daar is helaas geen algemene noemer voor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:18 

Hardtraxx Addict

Kunnen we die hele RAW term op hardtraxx niet gewoon in de ban doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:18 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Dat ben ik sowieso met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 13:20 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Kettingzaag schreef:

Dat ben ik sowieso met je eens.

Inderdaad xd hoop echt het alleen in 2011 een hype was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:16 

Bierkoning

Voor mij was het ook ff een tijdje alleen maar 'raw' en anders niks, maar daar ben ik inmiddels ook wel klaar mee. Heb het liefst gewoon een afwisselende line up opbouwend van mainstream (het liefst eerst nog early daarvoor) naar rauw, en dan wel rauw a la Thera of Co2 en geen Zatox of Ran-D. Zatox vind ik prima, maar dan wel voor ergens halverwege de avond.

Overigens is het bij deze line up niet het probleem dat ie nieu rauw genoeg is, maar gewoon omdat de namen die er wel staan me gewoon bijna niet aanspreken op 2 of 3 na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Doe mij maar lekker veel euforische melodietjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het wel grappig dat steeds meer mensen ook weer een beetje van dat rauwe afstappen.

Ik had eigenlijk gehoopt op een Kamui-achtige set als opener ofzo, kan ik teminste altijd wel heel goed waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 20:10 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:

+1!
Moet toch zeggen dat ik mezelf op melodietjes prima vermaak op een feest :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:33 

Donateur

Benieuwd of ik me op de hardcore ga kunne amuzeren. Lang geleden dat ik hier live iets van heb mee gekregen en hoe die scene er nu bij staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:36 

Donateur

pepepe schreef:
Hoofdcoach schreef:

+1!
Moet toch zeggen dat ik mezelf op melodietjes prima vermaak op een feest :$

Lucas zit nu al 3 maanden te raaskallen over wat een toffe vent jij wel niet bent.. ben je hierbij?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten