Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
hoebedoelje wrote:
urbandesigner wrote:Als ze nou in oktober een 'raw' editie doen ofzo, of een nieuw event in de Ziggodome met alleen maar harde dj's :)
Irritante hype dat 'raw'. :sick:

Voor mij al een reden om niet te gaan mochten ze dat organiseren. Vanwege het hype gehalte, dat is pas dagjesmensfeest.
En waar baseer je dan op dat het een dagjesfeest gaat worden? 'raw' kan ik gewoon veel meer waarderen dan bepaalde softe muziek, ik hou ervan en kan er lekker op los gaan. Wat is er dan mis mee? Tis natuurlijk wel erg stoer om hier op t forum op serieus alles wat gezegd wordt, een tegenovergestelde mening te gaan vertolken...
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik houd van Mainstream en haat raw, omdat Hardtraxx raw is en Hardtraxx een grafhekel heeft aan nu-style/mainstream en alle dagjesmensen die daarbij komen, dus nu ben ik nog eens extra stoer :cool:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Rawbin wrote:Ik houd van Mainstream en haat raw, omdat Hardtraxx raw is en Hardtraxx een grafhekel heeft aan nu-style/mainstream en alle dagjesmensen die daarbij komen, dus nu ben ik nog eens extra stoer :cool:
Pff, raw is ook een hype.

Je ziet het overal terug.
Melodietjes worden ongewaardeerd.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Olijfboompje wrote:
Rawbin wrote:Ik houd van Mainstream en haat raw, omdat Hardtraxx raw is en Hardtraxx een grafhekel heeft aan nu-style/mainstream en alle dagjesmensen die daarbij komen, dus nu ben ik nog eens extra stoer :cool:

Meeloopdietjes worden ongewaardeerd.
:P
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
Ik mis een optie: Line-up is niet heel spectaculair, maar lekker boejuh! Het gaat mij vooral om de Noisecontrollers zelf!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Gestemd op: Dit is helemaal mijn ding!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hoofdcoach wrote:Gestemd op: Dit is helemaal mijn ding!
Wat een gezeur over de line up ik vind hem echt prima zo. :) De enige naam voor mij die mist is the pitcher en ik had het echt vet gevonden als jdx er had gestaan!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
NaarDeQlote wrote:
Olijfboompje wrote:

Meeloopdietjes worden ongewaardeerd.
:P
Raw word het meeste meegelopen, inderdaad.
Daar heb je helemaal gelijk in ^^
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Heb me kaartje al verkocht, ik kan wel wat melodie waarderen maar dit gaat echt te fur...
G
rich wrote:Ik mis een optie: Line-up is niet heel spectaculair, maar lekker boejuh! Het gaat mij vooral om de Noisecontrollers zelf!
:yes:
hoebedoelje wrote:
KSwoosh wrote:naja, kijk, ik wil best gaan, maar het is te snel uitverkocht
Snel? Hoeveel weken heeft het nou geduurd? Het was de dag van Qlimax als ik me niet vergis.
hoe bedoel je?
9 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Line-up had idd iets beter gekund, maar who cares? Word voor mij iig toch wel dik feestje :d
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
hoebedoelje wrote:
urbandesigner wrote:Als ze nou in oktober een 'raw' editie doen ofzo, of een nieuw event in de Ziggodome met alleen maar harde dj's :)

Voor mij al een reden om niet te gaan mochten ze dat organiseren. Vanwege het hype gehalte, dat is pas dagjesmensfeest.
Ik kan raw nog steeds geen hype noemen.. Raw feesten zijn zoveel minder in trek, en het publiek wat op mainstream muziek afkomt slikt toch alles wel. En dat zelfde publiek noemt Zatox & Ran-D raw, terwijl deze 2 mannen in mijn optiek nieteens in de buurt van raw staan. Wanneer je laatstgenoemde als RAW-artiesten ziet, kun je wel spreken van een hype aangezien zij een soort van boegbeelden in de scéne zijn.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
mrazura wrote:
Hoofdcoach wrote:Gestemd op: Dit is helemaal mijn ding!
Wat een gezeur over de line up ik vind hem echt prima zo. :) De enige naam voor mij die mist is the pitcher en ik had het echt vet gevonden als jdx er had gestaan!
Idd ik ga iig een vette avond hebben :thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Mike-O wrote:
hoebedoelje wrote:

Ik kan raw nog steeds geen hype noemen.. Raw feesten zijn zoveel minder in trek, en het publiek wat op mainstream muziek afkomt slikt toch alles wel. En dat zelfde publiek noemt Zatox & Ran-D raw, terwijl deze 2 mannen in mijn optiek nieteens in de buurt van raw staan. Wanneer je laatstgenoemde als RAW-artiesten ziet, kun je wel spreken van een hype aangezien zij een soort van boegbeelden in de scéne zijn.
Raw een hype :lol: . Als er al een bepaald soort volk niet van ''raw'' houd dan is het wel 't dagjesvolk.. Als er iets een hype is en veel word gedraaid tegenwoordig is het wel het zogenoemde ''mainstream'', zelfs The R3belz deed 't op Loudness :P .
G
Als er iets wel een hype is, is het het onderscheid maken tussen nustyle/mainstream en rawstyle/harde hardstyle.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
G1LL wrote:
Raw een hype :lol: . Als er al een bepaald soort volk niet van ''raw'' houd dan is het wel 't dagjesvolk.. Als er iets een hype is en veel word gedraaid tegenwoordig is het wel het zogenoemde ''mainstream'', zelfs The R3belz deed 't op Loudness :P .
Als er iets een hype is, dan is het wel dat ''raw''. Verder denk ik dat veel ''raw'' liefhebbers minder ''raw'' zijn dan ze denken. B-front vind ik verre van ''raw''. Het is maar je definitie van ''raw'' en daar is helaas geen algemene noemer voor. :lol:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Kunnen we die hele RAW term op hardtraxx niet gewoon in de ban doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Kettingzaag wrote:Kunnen we die hele RAW term op hardtraxx niet gewoon in de ban doen.
Dat ben ik sowieso met je eens.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:
Kettingzaag wrote:Kunnen we die hele RAW term op hardtraxx niet gewoon in de ban doen.
Dat ben ik sowieso met je eens.
Inderdaad xd hoop echt het alleen in 2011 een hype was..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Voor mij was het ook ff een tijdje alleen maar 'raw' en anders niks, maar daar ben ik inmiddels ook wel klaar mee. Heb het liefst gewoon een afwisselende line up opbouwend van mainstream (het liefst eerst nog early daarvoor) naar rauw, en dan wel rauw a la Thera of Co2 en geen Zatox of Ran-D. Zatox vind ik prima, maar dan wel voor ergens halverwege de avond.

Overigens is het bij deze line up niet het probleem dat ie nieu rauw genoeg is, maar gewoon omdat de namen die er wel staan me gewoon bijna niet aanspreken op 2 of 3 na.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Doe mij maar lekker veel euforische melodietjes :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind het wel grappig dat steeds meer mensen ook weer een beetje van dat rauwe afstappen.

Ik had eigenlijk gehoopt op een Kamui-achtige set als opener ofzo, kan ik teminste altijd wel heel goed waarderen.
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Hoofdcoach wrote:Doe mij maar lekker veel euforische melodietjes :loving:
+1!
Moet toch zeggen dat ik mezelf op melodietjes prima vermaak op een feest :$
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Benieuwd of ik me op de hardcore ga kunne amuzeren. Lang geleden dat ik hier live iets van heb mee gekregen en hoe die scene er nu bij staat :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
pepepe wrote:
Hoofdcoach wrote:Doe mij maar lekker veel euforische melodietjes :loving:
+1!
Moet toch zeggen dat ik mezelf op melodietjes prima vermaak op een feest :$
Lucas zit nu al 3 maanden te raaskallen over wat een toffe vent jij wel niet bent.. ben je hierbij?