Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Maximum schreef:
Dakpan schreef:
ipv een hardere hardstyle act hebben ze maar 2 HC acts neergezet denk ik.

Ben je geheel zelf tot die conclusie gekomen? I'm impressed! :P


Je ouders zijn trots op je.

Haha hoor wie het zegt! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oudertjes zijn trots op mij hoor, goed gezien. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:27 
 

uitverkocht, nou, geen XQ voor mij dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dit kan alleen maar een mooi feest worden met zulke lage verwachtingen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Oudertjes zijn trots op mij hoor, goed gezien. :loving:

Awh! :) Haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Renegade staat er trouwens wel bij op de officiƫle site ;) (of is dit al gezegd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 00:11 
 
Hardtraxx Newbie

Is dit een grap? D-block & S-te-fan, Evil activities? Wat de fuck is dit. Ik dacht dat de line up wel goed zou zitten maar niet dus. Geen artiesten van Fusion.... Kom op man, ik heb me kaartje te koop gezet, dit is een drama. Diep teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 01:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
uitverkocht, nou, geen XQ voor mij dus :P

Dit dus, kaarten zouden voor me worden gekocht door mensen die ik iig nooit spreek.
Dus zal wel geen kaartje voor me zijn gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb wel kaartjes. Beetje zonde van de line-up. Ik had iig wel iets vetter verwacht. Maar met lage verwachtingen naar dit feest. Maar voor dit geld kan je toch wel wat vetter krijgen kwa line-up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 13:08 
 
Hardtraxxer

Evil Activities:
I'm proud to announce i'm performing @Q_Dance @Noisecontroller @NC_Bas #XQNC together with my buddy @DjKasparov!

Draaien ze dus toch samen? :) Gelukkig maar een uur hardcore dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Hier ben ik niet bij, Hard Bass is dan niet lang meer, en heb geen zin om die artiesten 2 keer zo snel achter elkaar te zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 08:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Dit kan alleen maar een mooi feest worden met zulke lage verwachtingen :cool:


Dat idee heb ik dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:41 
 

mikeee schreef:
KSwoosh schreef:
uitverkocht, nou, geen XQ voor mij dus :P

Dit dus, kaarten zouden voor me worden gekocht door mensen die ik iig nooit spreek.
Dus zal wel geen kaartje voor me zijn gehaald.

naja, kijk, ik wil best gaan, maar het is te snel uitverkocht en ik wist niet zeker wie allemaal gingen
dus nu maar met een nieuwe bekende van Thunderdome en jorrrit naar Euphoria!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mikeee schreef:
KSwoosh schreef:
uitverkocht, nou, geen XQ voor mij dus :P

Dit dus, kaarten zouden voor me worden gekocht door mensen die ik iig nooit spreek.
Dus zal wel geen kaartje voor me zijn gehaald.

naja, kijk, ik wil best gaan, maar het is te snel uitverkocht en ik wist niet zeker wie allemaal gingen
dus nu maar met een nieuwe bekende van Thunderdome en jorrrit naar Euphoria!

Ik heb nog geen reserve plan :P.
Hoorde dat ze nu gaan kijken of ze kaarten kunnen regelen via mensen, en anders maar geen feestje in Januari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh, je zorgt maar dat je een kaartje regelt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
KSwoosh, je zorgt maar dat je een kaartje regelt -.-

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
NaarDeQlote schreef:
KSwoosh, je zorgt maar dat je een kaartje regelt -.-

:yes:

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Voor de aanwezigen is het te hopen dat de dj's wat leuke sets gaan wegzetten, niet de standaard dingen iig. En natuurlijk ook dat de oude parels van NC gedraaid gaan worden :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat zal hun geraden zijn, maar zal vast wel een vet feest worden uiteindelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:08 
 

Hoofdcoach schreef:
NaarDeQlote schreef:
KSwoosh, je zorgt maar dat je een kaartje regelt -.-

:yes:

Sorry mannen, maar het wordt Euphoria ipv XQ ;)
Tot Qountdown dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
NaarDeQlote schreef:
KSwoosh, je zorgt maar dat je een kaartje regelt -.-

:yes:

Sorry mannen, maar het wordt Euphoria ipv XQ ;)
Tot Qountdown dan maar?


Nope, tot ooit dan :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Nope, tot ooit dan :surrender:

2c-b doen hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:07 
 

Hoofdcoach schreef:
Nope, tot ooit dan :surrender:

Hard Bass weer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:cool: ik wil hier nog wel heen opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
:cool: ik wil hier nog wel heen opzich

Weet je het zeker?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten