Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iedereen zeikt NC zelf nu wel af, en het is natuurlijk ook een drama line up. Maar zouden ze echt met opzet Zany of Donkeys niet uitgenodigd hebben? Misschien kunnen ze wel helemaal niet. Ik weet het ook niet, anders zou het idd wel heel raar zijn.


Vorige jaren waren het toch vooral namen waar ze zelf vaak mee samen hadden gewerkt, ook als dat geen echte 'dagjesmens-aantrekkers' waren. Isaac bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er is gewoon geen 1 fusion artiest... Hoe slecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iedereen zeikt NC zelf nu wel af, en het is natuurlijk ook een drama line up. Maar zouden ze echt met opzet Zany of Donkeys niet uitgenodigd hebben? Misschien kunnen ze wel helemaal niet. Ik weet het ook niet, anders zou het idd wel heel raar zijn.


Vind ik geen excuus. Het kan best dat ze nog elders een optreden hebben maar zoiets als een XQ gaat toch wel voor een kleinschalig discotheek optreden (in die zin) toch? Ik snap 't echt niet dat NC Zany of wie dan ook van fusion niet heeft uitgenodigd, en laat staan renegade (ik dacht dat hij officieel bij NC zat?). Beetje vaag allemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Renegade zat toch alleen bij Noisecontrollers live?

Het is wel zo dat die fusion label night ergens is dezelfde dag maar het is niet zo dat heel fusion daar is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een spectaculaire line-up :woot: Had ik echt niet verwacht.

Nee, niks boeiends natuurlijk....en geen Fusion artiest!!!!!!! Label waar je bekend mee bent geworden :x Echt schandalig slecht dit, laat dan op z'n minst Zany op je avond staan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag op PF dat zany al in Rodenburg staat Fusion Label Night... misschien dat er daarom geen Fusion artiesten komen...Lijkt me sterk maar toch :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik geloof er ook niks van dat het zo gegaan is hoor Gill, net of dat de relatie met Zany niet zou schaadden en waarom zouden ze niemand van Fusion uitnodigen? Moet wel een andere reden voor zijn lijkt mij, of misschien staat hij er als mega superspeciale surprise act ofzo. 't is toch niet dat ze hem vergeten zijn ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Er zal echt wel een reden achter zitten hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja overal zit een reden achter, maar dit is toch niet alleen een NC keuze omdat ze meer zin in DBSTF hadden ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik zag op PF dat zany al in Rodenburg staat Fusion Label Night... misschien dat er daarom geen Fusion artiesten komen...Lijkt me sterk maar toch :thumbdown:


Ja okee, maar dan kun je toch nog wel een andere boeking hebben. Adaro moest laatst tijdens de A2 records night ook gewoon op Bass Academy draaien, dus wordt gewoon vaker gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Kettingzaag schreef:
Heeeel misschien.......


Dat kan je niet menen!


Nou nu weet ik het in ieder gevaal 100% zeker! Ben er NIET bij. Wat een kut line up..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt schandalig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer van de line up maar heb al een kaartje dus dan maar 5 speakers meenemen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 19:04 
 

Hoofdcoach schreef:
Jammer van de line up maar heb al een kaartje dus dan maar 5 speakers meenemen :lol: :lol:

Ja zou ik ook doen, ik hoorde namelijk dat het geluid in de HMH echt drama is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je wel een TT in deze richting kunt verwachten:
22.30-00.00: Fanny West
00.00-01.00: Noisecontrollers
01.00-02.30: NC vs Wildstylez
02.30-03.30: (NC vs) DBSTF
03.30-04.00: Noisecontrollers Live
04.00-05.30: NC vs Headhunterz
05.30-07.00: Kasparov vs Evil Activities

21.30-23.30: Arkaine
23.30-01.30: Frontliner
01.30-03.00: Max Enforcer
03.00-04.30: Digital Punk
04.30-06.00: Prankster

Kun je het tot aan 05.30 gewoon hartstikke leuk mee hebben. Er staan gewoon heel weinig namen in de main waardoor het ruk lijkt, maar uiteindelijk zal het echt wel meevallen. Gewoon jammer van die hardcore aan t eind in beide zalen. Hoop dat Kasparov en EA vs elkaar staan, anders is het maar tot 5 uur leuk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 02:49 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Jammer van de line up maar heb al een kaartje dus dan maar 5 speakers meenemen :lol: :lol:

Ja zou ik ook doen, ik hoorde namelijk dat het geluid in de HMH echt drama is!


Oké dan neem ik er 6 mee zodat ik 5.1 kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 03:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou nou eens op met dat onnozele drugspraat in andere topics. Jullie verzieken alles voor mij! Want ik krijg straks weer een boze Khadber op m'n dak! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 04:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit is echt schandalig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 04:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat denken jullie, dat dit van Q-dance moest, om voor garantie tot een uitverkochte HMH te zorgen? (geen troll) Ik kan gewoon echt niet geloven dat NC zoiets als DIT zou doen! Ben echt heel blij dat ik geen kaartje heb gekocht, want dit is gewoon simpelweg een schandaal. :/ Huillachsmiley kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik denk dat je wel een TT in deze richting kunt verwachten:
22.30-00.00: Fanny West
00.00-01.00: Noisecontrollers
01.00-02.30: NC vs Wildstylez
02.30-03.30: (NC vs) DBSTF
03.30-04.00: Noisecontrollers Live
04.00-05.30: NC vs Headhunterz
05.30-07.00: Kasparov vs Evil Activities

21.30-23.30: Arkaine
23.30-01.30: Frontliner
01.30-03.00: Max Enforcer
03.00-04.30: Digital Punk
04.30-06.00: Prankster

Kun je het tot aan 05.30 gewoon hartstikke leuk mee hebben. Er staan gewoon heel weinig namen in de main waardoor het ruk lijkt, maar uiteindelijk zal het echt wel meevallen. Gewoon jammer van die hardcore aan t eind in beide zalen. Hoop dat Kasparov en EA vs elkaar staan, anders is het maar tot 5 uur leuk :(


In XQ: DBSTF had ik ook geen zin en vond ik de lineup ook niet bijzonder en dat was ook gewoon een geweldige nacht, ik ben er van overtuigd dat ik het ook hier gewoon ontzettend hard naar mijn zin ga hebben.. Zelfs het laatste 1.5/2u :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:21 
 
Hardtraxxer

Afbeelding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ipv een hardere hardstyle act hebben ze maar 2 HC acts neergezet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:55 
 

wie is Fanny West :lol: :lol: (de faggy neef van Kanye west?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
ipv een hardere hardstyle act hebben ze maar 2 HC acts neergezet denk ik.

Ben je geheel zelf tot die conclusie gekomen? I'm impressed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dakpan schreef:
ipv een hardere hardstyle act hebben ze maar 2 HC acts neergezet denk ik.

Ben je geheel zelf tot die conclusie gekomen? I'm impressed! :P


Je ouders zijn trots op je.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten